Skocz do zawartości

SUV Coupe, Super SUV - mocne i mocniejsze ;)


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, RoadRunner napisał:

Fakt. Zacznijmy walić przy prędkościach autostradowych. W ramach oszczędności można by wtedy nie rozbijać aut tylko z automatu dawać zero gwiazdek :)

 

 

Wtedy już tylko krzyżyki do zdobycia. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał W. napisał:

Euro NCAP opublikowało nowe testy bezpieczeństwa i wśród nich jest miedzy innymi Mercedes GLA model 2019.

@carfit chyba ma takiego od AMG to pewnie chętnie obejrzy.

 

Wyglada to rzeczywiście dobrze. I w tym miejscu muszę przyznać ze te systemy biernego bezpieczeństwa naprawdę działają , a miałem przykład jak w niedziele nad ranem wracając zmęczony po weselu po 1,5 h jazdy autostradowej, jakiś system antyzmeczeniowy zaczął mnie powiadać i prosić abym zrobił sobie przerwę i pokazał mi kubek kawy :). Nie znam algorytmu tego systemu , ale podejrzewam ze bierze pod uwagę kilkanaście parametrów i na tej podstawie daje komunikat ze kierowca powinien zrobić przerwę i rzeczywiście to zrobiłem . Wiem ze jechałem „dość szybko” klika razy zareagował system line assist , możliwe ze jest czujnik reagujący na ruch powiek , wiem ze w JAG mam cos takiego , ale pierwszy raz cos takiego mi się zdarzyło . Nie wspomnę o genialnym systemie parkingowym który zatrzyma Ci momentalnie auto, czasami to irytujące ale przynajmniej ciężko zarysować auto czy trafić w inny pojazd czy nie daj Boże pieszego . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, carfit napisał:

Nie wspomnę o genialnym systemie parkingowym który zatrzyma Ci momentalnie auto, czasami to irytujące ale przynajmniej ciężko zarysować auto czy trafić w inny pojazd czy nie daj Boże pieszego . 

 

to chyba system awaryjnego hamowania a nie parkingowy

mam te systemy też w Kia, ale akuratnie system awaryjnego hamowania jest dość ostry, najpierw zaczyna pipczeć mocno i jak nie zareagujesz to ciśnie po hamulcach tak mocno że człowiek wisi na pasach nie mogąc praktycznie nic zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kubanow napisał:

 

to chyba system awaryjnego hamowania a nie parkingowy

mam te systemy też w Kia, ale akuratnie system awaryjnego hamowania jest dość ostry, najpierw zaczyna pipczeć mocno i jak nie zareagujesz to ciśnie po hamulcach tak mocno że człowiek wisi na pasach nie mogąc praktycznie nic zrobić

Wydaje mi się ze rozmawiamy o czymś innym, system wykrywania przeszkód , pieszych podczas ruchu to jedno  , drugie o czym wspominam to system parkowania i działa tylko jak są włączone kamery . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, carfit napisał:

Nie znam algorytmu tego systemu , ale podejrzewam ze bierze pod uwagę kilkanaście parametrów i na tej podstawie daje komunikat ze kierowca powinien zrobić przerwę i rzeczywiście to zrobiłem

Algorytm w AMG jest taki, że jak nie ma buta w podłodze to jest coś nie teges i sugeruje przerwę ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, RoadRunner napisał:

Fakt. Zacznijmy walić przy prędkościach autostradowych. W ramach oszczędności można by wtedy nie rozbijać aut tylko z automatu dawać zero gwiazdek :)

 

Doskonały pomysł. Może takie testy trafiłyby lepiej do wyobraźni kierowców z ciężką nogą co czeka ich 5-gwiazdkowe auta gdy jadą szybciej niż 50km/h. 
I wcale nie potrzeba przepisowych autostradowych 140 - wystarczyłoby pokazać skutki miejskiej prędkości 50 km/h x2 przy zderzeniu czołowym. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Blixten napisał:

 

Doskonały pomysł. Może takie testy trafiłyby lepiej do wyobraźni kierowców z ciężką nogą co czeka ich 5-gwiazdkowe auta gdy jadą szybciej niż 50km/h. 
I wcale nie potrzeba przepisowych autostradowych 140 - wystarczyłoby pokazać skutki miejskiej prędkości 50 km/h x2 przy zderzeniu czołowym. 

 


 

Tu masz 190km/h

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, chojny napisał:

wystarczyłoby pokazać skutki miejskiej prędkości 50 km/h x2 przy zderzeniu czołowym. 

Jak auta mają zbliżone masy to skutek jest taki sam jak 50 km/h w ścianę czyli dokładnie to co jest w teście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercedes GLE Coupe 400d w teście od Autowizja.pl :)

 

Wreszcie :upside-down-face_1f643-small: w ofercie Mercedesa znalazła się jakże potrzebna opcja hydraulicznego zawieszenia za niecałe 37 tyś. złotych, które rozbuja nas do rytmów Reggae, Hip Hopu lub innej muzy. ;)

(albo jak sugeruje producent pomoże nam wyjechać z głębokiego piasku podczas zabaw w off road :P)

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, turdziGT napisał:

Moj wybór jezeli koniecznie musiał bym mieć SUVa.

Ostatnio jezdze cały czas SUV-mi, od Mercedesa AMG, przez JAG , i X5 ,  w dość grubych specyfikacjach. O ile te auta są naprawdę poprawne jako uniwerslane, a tyle jazda autostradowa już nie jest tak różowa. :( . Robi się słabo powyżej prędkośći 200, i nie daj boże zwieje wiatr boczny lub będzie stała woda , jest zwyczajnie mega słabo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jest tylko jeden SUV który dziala i jest nim Macane a to dlatego ze nie czuje się ze jedzie i siedzi sie w SUVie. 

Ja niestety tej mody nie rozumiem. Takie X5 wyubierane w pakiety M nie zrobi nic lepszego niż Audi Allroad które w jeździe gdziekolwiek  prowadzi się 10 razy lepiej.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...