Skocz do zawartości

Subaru Impreza 2008


aston

Rekomendowane odpowiedzi

MSK, cóż ja bym bez Ciebie zrobił! :mrgreen:

Zawsze do usług, zawsze na posterunku! :wink:

 

Ale ale, mam pytanie. Wiadomo coś więcej o tym VDC? Tzn, czy to po prostu przyhamowuje koło i wsio, czy to taki dyfer mądrzejszy i moment rozdzielić inaczej umi?

 

Edit:cytowanie selektywne sprawuje się genialnie :evil: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

oglądałem wczoraj te nowe wynalazki, szczęka mi opadła :evil: , myslałem ze bedzie lepiej na zywo wyglądał, i niestety myliłem się. Dla mnie porażka z wyglądu :!: W WRX-sie hamulce z przodu z Forestera :sad: opony jakieś zwykłe Yokohamy zamiast RE050A, środek jest do przyjecia, ale wygląd szczególnie tył to totalna pomyłka, szkoda :cry: mam nadzieje że STI bedzie na żywo wyglądął o niebo lepiej, a tak sie zanosi, wczoraj widziałem u Leszka K. autentyczne zdjecie STI w kolorze blue , i naprawde z tymi poszerzanymi błotnikami wygląda super. Zaznaczam STI rózni sie trochę od tych zdjeć pokazanych przez kolege Rzymu

Na pocieszenie dodam ze widziałem wczoraj całą lawete nowych Fiatów 500 :mrgreen: - prześliczne, naprawde cudo autko :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W WRX-sie hamulce z przodu z Forestera

ciekawi mnie fakt, ze wielu zatwardziałym oponentom poprzedniego US-Speca, nagle przestały one przeszkadzac :razz:

 

IMO - po obejrzeniu "zdjęć" EVO X i nowego STI - Subaru skorzysta na tym całym zamieszaniu. WRX-a zacznie sprzedawac klientom oczekującym w miare komfortowego auta do przemieszczania sie na codzien /bez aspiracji sportowych/, a STI /jezeli dorowna EVO techniką/ zachowując "swoj dotychczasowy target" przejmie dodatkowo czesc fanów Mitsubishi /wg mnie bedzie bardzo ładnym samochodem, zdecydowanie bardziej zadziornym niz X/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W WRX-sie hamulce z przodu z Forestera

ciekawi mnie fakt, ze wielu zatwardziałym oponentom poprzedniego US-Speca, nagle przestały one przeszkadzac :razz:

 

IMO - po obejrzeniu "zdjęć" EVO X i nowego STI - Subaru skorzysta na tym całym zamieszaniu. WRX-a zacznie sprzedawac klientom oczekującym w miare komfortowego auta do przemieszczania sie na codzien /bez aspiracji sportowych/, a STI /jezeli dorowna EVO techniką/ zachowując "swoj dotychczasowy target" przejmie dodatkowo czesc fanów Mitsubishi /wg mnie bedzie bardzo ładnym samochodem, zdecydowanie bardziej zadziornym niz X/.

 

Jeżeli chodzi o hamulce to zmieniono coś w pracy serwa i pompy hamulcowej auto reaguje natychmiast nawet na lekkie nacisniecie pedału hamulca i to powoduje że masz wrazenie że jest dobrze. Nie wiem co bedzie przy wiekszych prędkościach ale ta sama zmiana w Outbacku MY07 spowodowala że dośc szybko jeżdżący Gal jest zadowolony ze skuteczności ham. w MY07 w porownaniu do Outbaca MY05. i nie ma problemu z krzywieniem tarcz ham.

Myśle , że poprawianie skuteczności ham. w poprzednich modelach powinno skupic sie na pompe ham. i serwie a nie na ciagłej zmianie tarcz i klockow , ktora najczęsciej niewiele zmieniala.Teraz tak sobie wymysliłem :roll: :mrgreen:

 

AK

 

ps.Carfit do kształtu nowego auta trzeba się przyzwyczic :mrgreen: Mnie po pewnym czasie nawet ta nowa Honda zaczęla sie podobac (reklama w TV)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdam relację z jazdy WRX niebawem, ciekawi mnie zawiesznie i VDC na śliskiej nawierzchni , z lepszymi gumami powinno być tylko lepiej :lol:

teoretycznie hatchback z takim rozdkład mas , kół na każdym końcu faworyzuje neutralnośc co mocno wymagane w rajdach... też się sprawdzi

 

STI dopiero luty marzec więc zostaje cierpliwie czekać i się napalać przy kominku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdam relację z jazdy WRX niebawem, ciekawi mnie zawiesznie i VDC na śliskiej nawierzchni , z lepszymi gumami powinno być tylko lepiej :lol:

teoretycznie hatchback z takim rozdkład mas , kół na każdym końcu faworyzuje neutralnośc co mocno wymagane w rajdach... też się sprawdzi

 

STI dopiero luty marzec więc zostaje cierpliwie czekać i się napalać przy kominku:)

 

Ja już zobacze w połowie grudnia :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... w poprzednich modelach powinno skupic sie na pompe ham. i serwie a nie na ciagłej zmianie tarcz i klockow , ktora najczęsciej niewiele zmieniala.Teraz tak sobie wymysliłem :roll: :mrgreen:

 

....

 

Może da sie z nowego wsadzić te części do starego ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdam relację z jazdy WRX niebawem, ciekawi mnie zawiesznie i VDC na śliskiej nawierzchni , z lepszymi gumami powinno być tylko lepiej :lol:

teoretycznie hatchback z takim rozdkład mas , kół na każdym końcu faworyzuje neutralnośc co mocno wymagane w rajdach... też się sprawdzi

 

STI dopiero luty marzec więc zostaje cierpliwie czekać i się napalać przy kominku:)

 

Ja już zobacze w połowie grudnia :lol:

 

Ale bez silnika , środka , pomalowaną na biało ....e... :mrgreen:

 

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdam relację z jazdy WRX niebawem, ciekawi mnie zawiesznie i VDC na śliskiej nawierzchni , z lepszymi gumami powinno być tylko lepiej :lol:

teoretycznie hatchback z takim rozdkład mas , kół na każdym końcu faworyzuje neutralnośc co mocno wymagane w rajdach... też się sprawdzi

 

STI dopiero luty marzec więc zostaje cierpliwie czekać i się napalać przy kominku:)

 

Ja już zobacze w połowie grudnia :lol:

 

Ale bez silnika , środka , pomalowaną na biało ....e... :mrgreen:

 

AK

 

musiałeś mnie wsypnąć :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...