MSK Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 MSK, cóż ja bym bez Ciebie zrobił! Zawsze do usług, zawsze na posterunku! :wink: Ale ale, mam pytanie. Wiadomo coś więcej o tym VDC? Tzn, czy to po prostu przyhamowuje koło i wsio, czy to taki dyfer mądrzejszy i moment rozdzielić inaczej umi? Edit:cytowanie selektywne sprawuje się genialnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Aż tak się wbiły w pamięć :roll: wbiły się ale w łokcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 oglądałem wczoraj te nowe wynalazki, szczęka mi opadła , myslałem ze bedzie lepiej na zywo wyglądał, i niestety myliłem się. Dla mnie porażka z wyglądu :!: W WRX-sie hamulce z przodu z Forestera :sad: opony jakieś zwykłe Yokohamy zamiast RE050A, środek jest do przyjecia, ale wygląd szczególnie tył to totalna pomyłka, szkoda mam nadzieje że STI bedzie na żywo wyglądął o niebo lepiej, a tak sie zanosi, wczoraj widziałem u Leszka K. autentyczne zdjecie STI w kolorze blue , i naprawde z tymi poszerzanymi błotnikami wygląda super. Zaznaczam STI rózni sie trochę od tych zdjeć pokazanych przez kolege Rzymu Na pocieszenie dodam ze widziałem wczoraj całą lawete nowych Fiatów 500 - prześliczne, naprawde cudo autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 W WRX-sie hamulce z przodu z Forestera ciekawi mnie fakt, ze wielu zatwardziałym oponentom poprzedniego US-Speca, nagle przestały one przeszkadzac :razz: IMO - po obejrzeniu "zdjęć" EVO X i nowego STI - Subaru skorzysta na tym całym zamieszaniu. WRX-a zacznie sprzedawac klientom oczekującym w miare komfortowego auta do przemieszczania sie na codzien /bez aspiracji sportowych/, a STI /jezeli dorowna EVO techniką/ zachowując "swoj dotychczasowy target" przejmie dodatkowo czesc fanów Mitsubishi /wg mnie bedzie bardzo ładnym samochodem, zdecydowanie bardziej zadziornym niz X/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezo Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 no i STI w porównaniu z WRXem to będzie jeszcze wieksza różnica niz dotychczas takze po WRXie nie osądzajcie, STI tam zadba o wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Widzę, że dla większości 40k pln to drobiazg. Macie racje Panowie nie ograniczajcie się. PS. Zakładam, że nowy STi będzie podobny cenowo jak MY07. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 W WRX-sie hamulce z przodu z Forestera ciekawi mnie fakt, ze wielu zatwardziałym oponentom poprzedniego US-Speca, nagle przestały one przeszkadzac :razz: IMO - po obejrzeniu "zdjęć" EVO X i nowego STI - Subaru skorzysta na tym całym zamieszaniu. WRX-a zacznie sprzedawac klientom oczekującym w miare komfortowego auta do przemieszczania sie na codzien /bez aspiracji sportowych/, a STI /jezeli dorowna EVO techniką/ zachowując "swoj dotychczasowy target" przejmie dodatkowo czesc fanów Mitsubishi /wg mnie bedzie bardzo ładnym samochodem, zdecydowanie bardziej zadziornym niz X/. Jeżeli chodzi o hamulce to zmieniono coś w pracy serwa i pompy hamulcowej auto reaguje natychmiast nawet na lekkie nacisniecie pedału hamulca i to powoduje że masz wrazenie że jest dobrze. Nie wiem co bedzie przy wiekszych prędkościach ale ta sama zmiana w Outbacku MY07 spowodowala że dośc szybko jeżdżący Gal jest zadowolony ze skuteczności ham. w MY07 w porownaniu do Outbaca MY05. i nie ma problemu z krzywieniem tarcz ham. Myśle , że poprawianie skuteczności ham. w poprzednich modelach powinno skupic sie na pompe ham. i serwie a nie na ciagłej zmianie tarcz i klockow , ktora najczęsciej niewiele zmieniala.Teraz tak sobie wymysliłem :roll: AK ps.Carfit do kształtu nowego auta trzeba się przyzwyczic Mnie po pewnym czasie nawet ta nowa Honda zaczęla sie podobac (reklama w TV) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 zdam relację z jazdy WRX niebawem, ciekawi mnie zawiesznie i VDC na śliskiej nawierzchni , z lepszymi gumami powinno być tylko lepiej teoretycznie hatchback z takim rozdkład mas , kół na każdym końcu faworyzuje neutralnośc co mocno wymagane w rajdach... też się sprawdzi STI dopiero luty marzec więc zostaje cierpliwie czekać i się napalać przy kominku:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 zdam relację z jazdy WRX niebawem, ciekawi mnie zawiesznie i VDC na śliskiej nawierzchni , z lepszymi gumami powinno być tylko lepiej teoretycznie hatchback z takim rozdkład mas , kół na każdym końcu faworyzuje neutralnośc co mocno wymagane w rajdach... też się sprawdzi STI dopiero luty marzec więc zostaje cierpliwie czekać i się napalać przy kominku:) Ja już zobacze w połowie grudnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 .... w poprzednich modelach powinno skupic sie na pompe ham. i serwie a nie na ciagłej zmianie tarcz i klockow , ktora najczęsciej niewiele zmieniala.Teraz tak sobie wymysliłem :roll: .... Może da sie z nowego wsadzić te części do starego ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 zdam relację z jazdy WRX niebawem, ciekawi mnie zawiesznie i VDC na śliskiej nawierzchni , z lepszymi gumami powinno być tylko lepiej teoretycznie hatchback z takim rozdkład mas , kół na każdym końcu faworyzuje neutralnośc co mocno wymagane w rajdach... też się sprawdzi STI dopiero luty marzec więc zostaje cierpliwie czekać i się napalać przy kominku:) Ja już zobacze w połowie grudnia Ale bez silnika , środka , pomalowaną na biało ....e... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 zdam relację z jazdy WRX niebawem, ciekawi mnie zawiesznie i VDC na śliskiej nawierzchni , z lepszymi gumami powinno być tylko lepiej teoretycznie hatchback z takim rozdkład mas , kół na każdym końcu faworyzuje neutralnośc co mocno wymagane w rajdach... też się sprawdzi STI dopiero luty marzec więc zostaje cierpliwie czekać i się napalać przy kominku:) Ja już zobacze w połowie grudnia Ale bez silnika , środka , pomalowaną na biało ....e... AK musiałeś mnie wsypnąć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Jak znajdę chwilę, to wrzucę zdjęcia detali Imprezy MY08, jest na co popatrzeć. Panie Andrzeju, dzięki za spotkanie wczoraj :!: EDIT: ZDJĘCIA DETALI NOWEJ IMPREZY MY08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 devlin. Fajne pióra wycieraczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 devlin. Fajne pióra wycieraczek Spasowanie detali jest jeszcze lepsze. Jakość spawów, jakość plastików, dopasowanie plastików we wnętrzu, wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Jak znajdę chwilę, to wrzucę zdjęcia detali Imprezy MY08, jest na co popatrzeć. EDIT: http://picasaweb.google.com/wwojnar/NewImprezaDetails Czy to napewno impreza a nie przypadkiem lacetti?? A moze to jest produkowane w chinach :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Spasowanie detali jest jeszcze lepsze. Jakość spawów, jakość plastików, dopasowanie plastików we wnętrzu, wszystko. Ale i tak to nie największa bolączka tego modelu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 troche to wygląda jak plastik fantastik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Chyba bylem pierwszy . Od jakiegos czasu jestem wlascicelem WRX MY08 w kolorze Dark Gray Metallic :roll: . Eeee, a gdzie foty? :roll: Od dzisiaj w/w pojazd porusza sie po trojmiejskich ulicach. Nie zdazylem sie nawet "nacieszyc" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Dzisiaj jeszcze raz oglądałem środek nowej Imprezy, radzę zwrócić szczególną uwagę na obicie drzwi, to jakaś jedna, wielka , twarda jak skała całość :shock: Tra-ge-dia. :roll: Mój Wrx to miód :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 troche to wygląda jak plastik fantastik Nie, skąd, jeżeli uznamy standard wnętrza Renault Kangoo I za klasę wyższą. Zwracam ponownie uwagę na spasowanie błotników, zderzaków, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 troche to wygląda jak plastik fantastik Nie, skąd, jeżeli uznamy standard wnętrza Renault Kangoo I za klasę wyższą. Nie mam wiecej pytan Teraz juz nawet nie mam wyrzutow sumienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Plastiki wygladają tak, jakby z nowej C-klasy je zmałpowali :roll:. Pytanie tylko, kto uzna to za obciach, a kto za nobilitacje..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Zwracam ponownie uwagę na spasowanie błotników, zderzaków, etc... czy to było jakoś na wariata robione czy co bo rzeczywiście tragedia jest. Może wypowiedź AK coś tu zmieni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 yyyy... tego... yyy... widziałem właśnie WRX od Andrzeja K. - zupełnym przypadkiem, wracając taryfą z lotniska i... yyyyy muszę powiedzieć, że yyyyy BARDZO mi się spodobało! :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się