Michał W. Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 8 minut temu, elmot napisał: Hmm... XT nie ma/nie miał aktywnego tempomatu? W USA miał, w EU nie. Tak więc możesz kupić powiedzmy XV 1.6 na wyprzedaży rocznika za niecałe 90 tyś. i masz w standardzie EyeSight lub kupujesz Forestera XT - jedną z ostatnich sztuk z wyprzdaży za ponad 170 tyś. i nie możesz nawet dopłacić do EyeSight. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Było już ze sto razy: mając XT zawsze jesteś pierwszy na drodze i ES nie jest potrzebny 3 1 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 EyeSight ma też inne funkcje, nie tylko aktywny tempomat, poza tym nawet kierowcy XT mają prawo być zmęczeni i w takich przypadkach ES jest bardzo pomocny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 19 minut temu, Guliwer napisał: Było już ze sto razy: mając XT zawsze jesteś pierwszy na drodze i ES nie jest potrzebny Dopóki jako ten pierwszy nie zagapisz się i w efekcie spotkasz się na przykład z drzewem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 22 minuty temu, GREGG napisał: Dopóki jako ten pierwszy nie zagapisz się i w efekcie spotkasz się na przykład z drzewem ES w przypadku drzewa i tak mi nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybosom Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Ja się w zeszłym tygodniu przesiadłem z Corolli E15 na Forestera MY19 2.0 CVT z EyeSightem i powiem, że wrażenia są jak po przesiadce z łodzi podwodnej na lotniskowiec (ot, tyle że super zwrotny). Mnóstwo miejsca dla całej rodziny, dwoje dzieci z tyłu ma miejsce na nogi, ja nie muszę opierać brzucha o kierownicę, automatyzacja przerosła moje oczekiwania i świetnie wspomaga w jeździe, chociaż na wąskich drogach nieco zbyt agresywnie odpycha od krawędzi jezdni. Na całe szczęście jednym guzikiem się to wyłącza ogolnie po 600km powiem, że ciężko mi sobie wyobrazić teraz jechanie innym autem. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 3 godziny temu, rybosom napisał: Ja się w zeszłym tygodniu przesiadłem z Corolli E15 na Forestera MY19 2.0 CVT z EyeSightem i powiem, że wrażenia są jak po przesiadce z łodzi podwodnej na lotniskowiec (ot, tyle że super zwrotny). Mnóstwo miejsca dla całej rodziny, dwoje dzieci z tyłu ma miejsce na nogi, ja nie muszę opierać brzucha o kierownicę, automatyzacja przerosła moje oczekiwania i świetnie wspomaga w jeździe, chociaż na wąskich drogach nieco zbyt agresywnie odpycha od krawędzi jezdni. Na całe szczęście jednym guzikiem się to wyłącza ogolnie po 600km powiem, że ciężko mi sobie wyobrazić teraz jechanie innym autem. To lepiej nie wsiadaj do XT bo wtedy nie bedziesz mogl wyobrazic sobie jazdy swoim 2,0:) 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 To brutalne ale prawdziwe co napisał @Lisek. BTW Subaru zrobiło nowy silnik 2.nie-ASO 260 KM. Zobaczymy czy będzie w Foresterze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 W dniu 17.02.2019 o 11:32, rybosom napisał: Ja się w zeszłym tygodniu przesiadłem z Corolli E15 na Forestera MY19 2.0 CVT z EyeSightem i powiem, że wrażenia są jak po przesiadce z łodzi podwodnej na lotniskowiec (ot, tyle że super zwrotny). Mnóstwo miejsca dla całej rodziny, dwoje dzieci z tyłu ma miejsce na nogi, ja nie muszę opierać brzucha o kierownicę, automatyzacja przerosła moje oczekiwania i świetnie wspomaga w jeździe, chociaż na wąskich drogach nieco zbyt agresywnie odpycha od krawędzi jezdni. Na całe szczęście jednym guzikiem się to wyłącza ogolnie po 600km powiem, że ciężko mi sobie wyobrazić teraz jechanie innym autem. Gratuluję zakupu, wiem że to super autko - użytkuję takie samo od początku lutego, zrobiłem ponad 1300 km i mimo, że u mnie zmiana była mniej spektakularna bo przesiadłem się z Outbacka 2.0D z 2012 to też EyeSight robi na mnie super wrażenie jak i cały Forek, wyraźnie poprawiony od czasu gdy kupowałem swoje pierwsze Subaru. Użytkownicy forum w większości ekscytują się tylko wersjami turbo ale jednostki wolnossące też mają sporo do zaoferowania, zwłaszcza jako auto rodzinne doskonale się sprawdzają. Mają też prostą i trwałą konstrukcje oraz bardzo fajną cenę wyprzedażową. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 3 godziny temu, Michał W. napisał: jednostki wolnossące też mają sporo do zaoferowania Potwierdzam. Wprawdzie nabyliśmy XT, ale wcześniej byłem na dwóch jazdach próbnych wolnym ssakiem i wrażenia z jazdy terenowej oraz normalnej szosowej były super pozytywne, a eyesight to rewelka (choć pamiętać trzeba, że to zawsze się może popsuć lub czegoś nie zauważyć). Brakowało nam dynamiki, ale porównywaliśmy z 2.0D. Gdybyśmy startowali z poziomu zwykłego diesla lub benzyniaka, byłby to obłęd w ciapki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 5 minut temu, subarutux napisał: a eyesight to rewelka (choć pamiętać trzeba, że to zawsze się może popsuć lub czegoś nie zauważyć). Mam nadzieje, że EyeSight każdy myślący kierowca traktuję jako awaryjne rozwiązanie na sytuacje wyjątkowe i system wspomagający podczas długiej nużącej podróży a nie jako gadżet umożliwiający oglądanie telewizji lub serfowania w internecie podczas jazdy autostradą lub inną drogą. Jako taki uważam, że jest bardzo dobry i raczej nie ma obawy, że kierowcy nauczeni jazdy zwykłymi samochodami nagle zgłupieją jak ES czasem ich "wyręczy". Nie wiem niestety jak takie systemy wpłyną na młode pokolenie wpatrzone w smartfony jeśli akurat taki osiemnastolatek po zrobieniu prawa jazdy dostanie od rodziców auto z ES, z jednej strony super bo to wspomaga bezpieczeństwo ale może kto wie jak ten po ewentualnej przesiadce do starszego auta sobie poradzi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 W dniu 13.02.2019 o 11:41, tom1tom1 napisał: Witam. Jak w tytule jestem zainteresowany zakupem SUBARU FORESTER 2.0 i 150KM MY 19 EYE SIGHT WERSJA EXCLUSIVE Mogę dodać do wątku kolejne moje doświadczenia po przejechaniu obecnie ponad 2200 km. Cały czas odczucia z jazdy mam bardzo pozytywne. Miałem okazje jechać autostradą i testowałem 160 km/h na tempomacie i nie ma problemu w temacie mocy silnika, szum powietrza oczywiście jest uciążliwy ale okazjonalnie da się jechać taką stałą prędkością. Jak dotrę silnik to postaram się przetestować wyższe prędkości na autostradzie. Jazda miejska, bocznymi drogami oraz bezdrożami w mojej ocenie na bardzo dobrze. Jedynie manewry wyprzedzania na drogach krajowych nie są dla tego autka łatwe i trzeba rozważnie je wykonywać ale jak najbardziej są wykonalne. Leśne drogi mój nowy Forek pokonuje codziennie i był czas jak topniał śnieg a ziemia pod wierzchnią warstwą błota była zmrożona i wszystkie auta AWD tam tańczyły włącznie z Outbackiem SBD i Forkiem, który po włączeniu XMODE odzyskiwał stabilność i jechał prawie jak po szosie. Nadal uważam, że to bardzo dobry wybór w tym pułapie cenowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) kup superba 2.0 tdi w podobnych pieniądzach , nie dość że spali przy 200 tyle co forester przy 120 to komfort jazdy autostrada niebo a ziemia. Ja swoim autem robiłem trasy po 1000 km dziennie ale ja mam czas na wakacjach toczyć się 100 km/h na autostradzie ze spalaniem 6,3L do pracy sobie nie wyobrażam takiej jazdy 2.0 spali przy 160 astronomiczne ilości paliwa do tego będzie głośny i podany na podmuchy boczne jeszcze lpg z tankowaniem co 300-400 km to masochizm Edytowane 10 Marca 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 28 minut temu, Karenz napisał: 2.0 spali przy 160 astronomiczne ilości paliwa do tego będzie głośny i podany na podmuchy boczne jeszcze lpg z tankowaniem co 300-400 km to masochizm okolice 11 +l/100km - tyle pali xv 2.0i z manualna skrzynia biegów z tempomatem zapiętym na 160km/h na 500km starczy . Owszem jest to dużo ale tragedii nie ma dla porównania ceed z 2014 roku w wersjo kombi z 1,6crdi przy zapiętym tempomacie na 160km/h okolice 7 +l/100km ale to diesel. Subaraki nigdy nie były/ nie są i nigdy nie będą ekonomicznymi powozami i każdy kto kupuje auto tej marki zdaje sobie z tego sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 16 godzin temu, Karenz napisał: kup superba 2.0 tdi w podobnych pieniądzach , nie dość że spali przy 200 tyle co forester przy 120 to komfort jazdy autostrada niebo a ziemia Superb to torpeda autostradowa, a Forester to wielozadaniowy samochód sportowo użytkowy, więc jakiekolwiek porównania nie mają sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 6 minut temu, subarutux napisał: Superb to torpeda autostradowa, a Forester to wielozadaniowy samochód sportowo użytkowy, więc jakiekolwiek porównania nie mają sensu. Dokładnie a swoją drogą różnica w komforcie na rzecz Superba na autostradzie jest oczywista natomiast na bezdrożach Forester jedzie a Superb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 1 minutę temu, Michał W. napisał: natomiast na bezdrożach Forester jedzie a Superb? A Superb daje prestiż, w każdych warunkach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 2 minuty temu, GREGG napisał: A Superb daje prestiż, w każdych warunkach Prestiż i komfort na parkingu w chwili gdy strudzony Forester papla się w błocie i brnie dalej w dzicz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) No ale gość pytał o samochód na trasy ? zresztą taka z forestera terenówka że nawet reduktora nie ma. Edytowane 13 Marca 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 32 minuty temu, Karenz napisał: zresztą taka z forestera terenówka że nawet reduktora nie ma ma cvt i reduktor niepotrzebny. Forek nie jest autem typowo na autostrady to fakt. Zresztą zaden suv/crossover nie jest chyba że masz 500k PLN do wydania- wtedy owszem możesz zakupić autostradowego komfortowego suv'a o osiągach lepszych niż nie jeden HH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) śmieszne wręcz do granic możliwości Jak widać w specyfikacji technicznej manual ma większe przełożenie na "1" biegu ale to nadal za mało bo powinno być co najmniej 4,5. Subaru po prostu poleciało w ciula i wsadziła wszystkie cvt takie same np w imprezie są przełożenia 3,600 – 0,512 Edytowane 13 Marca 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 foresterem ze skrzynią manualną z wieskzym przełożeniem ani nie podjedziesz pod takie wzniesienie: ani nie dasz rady pełzac w terenie bo zwyczajnie spalisz sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Szok! Ktoś dopatrzył się może, jaka to wersja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 21 minut temu, subarutux napisał: Szok! Ktoś dopatrzył się może, jaka to wersja? Po zderzaku można sądzić, że XT lub Diesel Sport też miała taki sam ale obecnie wolnossące też je mają więc nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 W dniu 11.03.2019 o 10:40, subarutux napisał: Superb to torpeda autostradowa, a Forester to wielozadaniowy samochód sportowo użytkowy, W kontekście tytułu tego wątku jestem ciekaw jaką definicję samochodu sportowego przyjąłeś, bo w odniesieniu do Forka NA osobiście mi się to zupełnie nie klei... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się