WOJO Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 11 godzin temu, Oczkoo15 napisał: O ile w mieście 2.0 i 2.5 będzie mniej paliło to na trasie H6 jest bardziej oszczędne Naprawdę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Widzę kolejna osoba jest w podobnej sytuacji jak ja. U mnie padło na poszukiwania 2.0 ale oglądałem H6 dwie sztuki ale nie były to "te" sztuki do wzięcia. Niestety kupienie subaru w PL to jest ciężki temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 3 godziny temu, WOJO napisał: 15 godzin temu, Oczkoo15 napisał: O ile w mieście 2.0 i 2.5 będzie mniej paliło to na trasie H6 jest bardziej oszczędne Naprawdę? Ile Ci pali przy 140 ? Albo przy 180 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 2 godziny temu, Oczkoo15 napisał: Ile Ci pali przy 140 ? Albo przy 180 ? Ile wleję... Wiem, że przy stałej 110 km/h spala 9,1L LPG na każde 100km węgierskiej autostrady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Poźniak Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Panowie jakie kwoty idą na wymianę rozrządu przy sohc czy dohc ? Pewnie w H6 najwięcej kosztuje wymiana i graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 W dniu 4.11.2018 o 11:51, Oczkoo15 napisał: Ile Ci pali przy 140 ? Albo przy 180 ? Przy 140 do 11, przy 180 do 15 im wyższa prędkość tym większe znaczenie ma wiatr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kryss Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Dzień dobry Też bym chciał zacząć jeździć Legacy.. Trochę się podpinając a trochę nawiązując do wątku - uważam, że wystarczy mi 2.0 benzyna. Jakby się udało z magicznym F przy opisie silnika, coby ewentualne zagazowanie ułatwić.. Przymierzam się do kilku. Czy ktoś może wie coś o samochodach poniżej? http://www.caroutlet.pl/samochod/10013/subaru_legacy.html https://www.autocentrum.pl/ogloszenia/subaru/legacy/ogloszenie-107866/ https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-4x4-ID6AnXtU.html#e51653412f https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-benz-automat-ksiazka-faktura-vat-ID6zcrNF.html#66e0996521 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-2009-2-0b-kombi-ID6BjWus.html#66e0996521 https://www.olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-0-lpg-4x4-zamiana-CID5-IDx9Cmx.html#d43dda8650 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-bardzo-niski-przebieg-od-zawsze-garazowany-ID6Bu249.html#131f98a9bb Mam nadzieję, że nie popełniam gafy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) 44 minuty temu, Kryss napisał: Dzień dobry Też bym chciał zacząć jeździć Legacy.. Trochę się podpinając a trochę nawiązując do wątku - uważam, że wystarczy mi 2.0 benzyna. Jakby się udało z magicznym F przy opisie silnika, coby ewentualne zagazowanie ułatwić.. Przymierzam się do kilku. Czy ktoś może wie coś o samochodach poniżej? http://www.caroutlet.pl/samochod/10013/subaru_legacy.html https://www.autocentrum.pl/ogloszenia/subaru/legacy/ogloszenie-107866/ https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-4x4-ID6AnXtU.html#e51653412f https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-benz-automat-ksiazka-faktura-vat-ID6zcrNF.html#66e0996521 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-2009-2-0b-kombi-ID6BjWus.html#66e0996521 https://www.olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-0-lpg-4x4-zamiana-CID5-IDx9Cmx.html#d43dda8650 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-bardzo-niski-przebieg-od-zawsze-garazowany-ID6Bu249.html#131f98a9bb Mam nadzieję, że nie popełniam gafy.. Pytaj w dziale zakup kontrolowany jest tam też temat dla Legacy. Od siebie polecam 2.0 niczego do normalnej jazdy mu nie brakuje, tylko do frajdy trochę 5 godzin temu, Krzysztof Poźniak napisał: Panowie jakie kwoty idą na wymianę rozrządu przy sohc czy dohc ? Pewnie w H6 najwięcej kosztuje wymiana i graty. U mnie za wymianę rozrządu z pompą, świec, filtrów i oleju wyszło ok 2500PLN. 2.0 DOHC 150KM Edytowane 5 Listopada 2018 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 6 godzin temu, Krzysztof Poźniak napisał: Panowie jakie kwoty idą na wymianę rozrządu przy sohc czy dohc ? Pewnie w H6 najwięcej kosztuje wymiana i graty. W H6 rozrząd: 2x napinacz łańcucha 2x łańcuch Pompa wody Uszczelniacz wału przód Ewentualnie ślizgi - zależy w jakim są stanie ( u mnie był jeden do wymiany) Oleje + filtry Wszystko na oryginalnych częściach w dobrym warsztacie specjalizującym się w Subaru (nie ASO) - cena: 3000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kryss Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Godzinę temu, kamul napisał: Pytaj w dziale zakup kontrolowany jest tam też temat dla Legacy. Od siebie polecam 2.0 niczego do normalnej jazdy mu nie brakuje, tylko do frajdy trochę U mnie za wymianę rozrządu z pompą, świec, filtrów i oleju wyszło ok 2500PLN. 2.0 DOHC 150KM Dzięki wielkie. Jako nowicjuszowi trochę mi zajęło odnalezienie wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Poźniak Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Dzięki za podpowiedzi panowie .Teraz tylko znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 4 godziny temu, kamul napisał: U mnie za wymianę rozrządu z pompą, świec, filtrów i oleju wyszło ok 2500PLN. 2.0 DOHC 150KM Ja za to samo tylko bez wymiany świec zapłaciłem niecałe 2000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Jak głównie po mieście śmigasz to polecam 2.0 - koszty mniejsze a i tak mocy H6 za bardzo nie wykorzystasz (no chyba, że kręci Ciebie przyspieszenie od 0 do 50 km/h;-) a i lepszą sztukę pewnie łatwiej kupić bo po prostu sprzedało się ich zdecydowanie więcej. Ale jak sporo trasy robisz to bym poszedł w H6 jak masz jakąś w dobrym stanie - niebo a ziemia w komforcie jazdy poza miastem, a spalanie podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 8 minut temu, wild_pig napisał: ...niebo a ziemia w komforcie jazdy poza miastem, a spalanie podobne. Pojechałeś. I to dwukrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Tak czytam i czytam ten wątek i.... Chcecie (nie wszyscy) "ubrać" w H6 gościa co jeździ Vectrą. Przecież chłopina umrze na zawał, jak trafi mu się kumulacja upg + regulacja zaworów + rozrząd . W dniu 5.11.2018 o 16:40, Krzysztof Poźniak napisał: Teraz tylko znaleźć Poszukaj auta a zanim kupisz, znajdź sobie specjalistę co go będzie fachowo obsługiwał i przed zakupem dobrze sprawdzi, a potem będzie odpowiadał za to co ci naopowiadał PRZED zakupem. Moja dobra rada: Nie kupuj 2,5. Wybór jest tylko pomiędzy 2,0 a 3,0. Ale pamiętaj są to dwa RÓŻNE samochody. Zarówno pod względem tego jak się nimi jeździ jak i pod względem wydatków jak coś będzie do zrobienia w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 1 godzinę temu, house_1 napisał: Chcecie (nie wszyscy) "ubrać" w H6 gościa co jeździ Vectrą. Przecież chłopina umrze na zawał, jak trafi mu się kumulacja upg + regulacja zaworów + rozrząd . Przed H6 jeździłem Vectrą B 1.6 I do tego trafiła mi się kumulacja UPG + regulacja zaworów i rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 I przyjąłeś ją ze spokojem, jakby nigdy nic . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 13 godzin temu, house_1 napisał: I przyjąłeś ją ze spokojem, jakby nigdy nic . Taaa, dokładnie tak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 W dniu 6.11.2018 o 20:42, wild_pig napisał: Jak głównie po mieście śmigasz to polecam 2.0 - koszty mniejsze a i tak mocy H6 za bardzo nie wykorzystasz (no chyba, że kręci Ciebie przyspieszenie od 0 do 50 km/h;-) a i lepszą sztukę pewnie łatwiej kupić bo po prostu sprzedało się ich zdecydowanie więcej. Ale jak sporo trasy robisz to bym poszedł w H6 jak masz jakąś w dobrym stanie - niebo a ziemia w komforcie jazdy poza miastem, a spalanie podobne. Bez przesady - to jest tylko 250koni w aucie który waży ponad 1.5tony i ma stały napęd cztery koła - moc spokojnie do wykorzystania. Mi tam po głowie coraz poważniech chodzi dorzucenie kompresora do H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 5 godzin temu, Tinuviel napisał: to jest tylko 250koni w aucie który waży ponad 1.5tony i ma stały napęd cztery koła - moc spokojnie do wykorzystania Ja to pozwolę sobie na stwierdzenie, że H6 jest zwyczajnie za słabe . W Mustangu mam 450+ - taka wartość z racji napędu na 1 oś to dokładnie tyle co potrzeba. Jakby było więcej, opony nie mają szans tego przenieść. A tak całkiem spoko się odpycha.... jak deszcz nie pada . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 6 godzin temu, Tinuviel napisał: . Mi tam po głowie coraz poważniech chodzi dorzucenie kompresora do H6 Ciekawe czy równie poważnie sobie podliczyłeś koszty W dniu 6.11.2018 o 20:55, house_1 napisał: Moja dobra rada: Nie kupuj 2,5. Skąd ta rada? Jak dla mnie to dobry wybór. Silnik jest bardzo w porządku stara sprawdzona konstrukcja z regulacja zaworów na śrubki. Nie jest to rakieta ale dla przeciętnego użytkownika w sam raz. I tak najważniejszy jest stan danego egzemplarza bo może okazać się ze w niektórych przypadkach dohc (2.0 czy też 3.0) w utrzymaniu wyjdzie taniej niż sohc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 2 godziny temu, Bartosz-B napisał: Ciekawe czy równie poważnie sobie podliczyłeś koszty Mniej więcej się rozeznałem - to nie są tanie rzeczy i jak zwykle w takich projektach to nie jest kasa którą się kiedyś odzyska , mocno się też zastanawiałem czy nie kupić Twojego 3 godziny temu, house_1 napisał: Ja to pozwolę sobie na stwierdzenie, że H6 jest zwyczajnie za słabe . W Mustangu mam 450+ - taka wartość z racji napędu na 1 oś to dokładnie tyle co potrzeba. Jakby było więcej, opony nie mają szans tego przenieść. A tak całkiem spoko się odpycha.... jak deszcz nie pada . prawda - zależy od auta, Subaru jest w stanie skutecznie znacznie więcej mocy przenieść na asfalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 16 minut temu, Tinuviel napisał: Mniej więcej się rozeznałem - to nie są tanie rzeczy i jak zwykle w takich projektach to nie jest kasa którą się kiedyś odzyska , mocno się też zastanawiałem czy nie kupić Twojego nie zachęcam ale też nie zniechęcam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 W dniu 6.11.2018 o 22:47, Oczkoo15 napisał: Przed H6 jeździłem Vectrą B 1.6 I do tego trafiła mi się kumulacja UPG + regulacja zaworów i rozrząd Ja jeździłem niepsującym saabem 93ss i trafila mi upg i kilka innych rzeczy w pakiecie. Na szczescie byly pieniądze z saabiny No i u mnie przebiegi roczne to minimalne są... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 14 godzin temu, Bartosz-B napisał: Skąd ta rada? Jak dla mnie to dobry wybór Jak dla mnie nie. Zbyt wiele 2,5 miałem okazję naprawiać - zwykle panewka z powodu niemożności upilnowania poziomu oleju (trasa - autostrada). Zbyt cienkie pierścienie zastosowane w 2,5 04- moim zdaniem baaaardzo osłabiają pozycję tego silnika względem niezawodnego 2,0. A brak mocy nie pozwala dorównać 3,0. Także jak zwykle - kompromis jest zgniły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się