Skocz do zawartości

Legacy z jakim silnikiem


Krzysztof Poźniak

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Kryss napisał:

 

Pytaj w dziale zakup kontrolowany ;) jest tam też temat dla Legacy.

Od siebie polecam 2.0 :) niczego do normalnej jazdy mu nie brakuje, tylko do frajdy trochę :P 

5 godzin temu, Krzysztof Poźniak napisał:

Panowie jakie kwoty idą na wymianę rozrządu przy sohc czy dohc ? Pewnie w H6 najwięcej kosztuje wymiana i graty.

U mnie za wymianę rozrządu z pompą, świec, filtrów i oleju wyszło ok 2500PLN. 2.0 DOHC 150KM

Edytowane przez kamul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Krzysztof Poźniak napisał:

Panowie jakie kwoty idą na wymianę rozrządu przy sohc czy dohc ? Pewnie w H6 najwięcej kosztuje wymiana i graty.

W H6 rozrząd:

2x napinacz łańcucha

2x łańcuch 

Pompa wody

Uszczelniacz wału przód

Ewentualnie ślizgi - zależy w jakim są stanie ( u mnie był jeden do wymiany)

Oleje + filtry

Wszystko na oryginalnych częściach w dobrym warsztacie specjalizującym się w Subaru (nie ASO) - cena: 3000zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamul napisał:

 

Pytaj w dziale zakup kontrolowany ;) jest tam też temat dla Legacy.

Od siebie polecam 2.0 :) niczego do normalnej jazdy mu nie brakuje, tylko do frajdy trochę :P 

U mnie za wymianę rozrządu z pompą, świec, filtrów i oleju wyszło ok 2500PLN. 2.0 DOHC 150KM

Dzięki wielkie. Jako nowicjuszowi trochę mi zajęło odnalezienie wątku:rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak głównie po mieście śmigasz to polecam 2.0 - koszty mniejsze a i tak mocy H6 za bardzo nie wykorzystasz (no chyba, że kręci Ciebie przyspieszenie od 0 do 50 km/h;-) a i lepszą sztukę pewnie łatwiej kupić bo po prostu sprzedało się ich zdecydowanie więcej. Ale jak sporo trasy robisz to bym poszedł w H6 jak masz jakąś w dobrym stanie - niebo a ziemia w komforcie jazdy poza miastem, a spalanie podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i czytam ten wątek i....

Chcecie (nie wszyscy) "ubrać" w H6 gościa co jeździ Vectrą. Przecież chłopina umrze na zawał, jak trafi mu się kumulacja upg + regulacja zaworów + rozrząd :mrgreen:.

 

W dniu 5.11.2018 o 16:40, Krzysztof Poźniak napisał:

Teraz tylko znaleźć:D

 

Poszukaj auta a zanim kupisz, znajdź sobie specjalistę co go będzie fachowo obsługiwał i przed zakupem dobrze sprawdzi, a potem będzie odpowiadał za to co ci naopowiadał PRZED zakupem.

 

Moja dobra rada:

Nie kupuj 2,5. Wybór jest tylko pomiędzy 2,0 a 3,0. Ale pamiętaj są to dwa RÓŻNE samochody. Zarówno pod względem tego jak się nimi jeździ jak i pod względem wydatków jak coś będzie do zrobienia w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, house_1 napisał:

Chcecie (nie wszyscy) "ubrać" w H6 gościa co jeździ Vectrą. Przecież chłopina umrze na zawał, jak trafi mu się kumulacja upg + regulacja zaworów + rozrząd :mrgreen:.

Przed H6 jeździłem Vectrą B 1.6 :P I do tego trafiła mi się kumulacja UPG + regulacja zaworów i rozrząd :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.11.2018 o 20:42, wild_pig napisał:

Jak głównie po mieście śmigasz to polecam 2.0 - koszty mniejsze a i tak mocy H6 za bardzo nie wykorzystasz (no chyba, że kręci Ciebie przyspieszenie od 0 do 50 km/h;-) a i lepszą sztukę pewnie łatwiej kupić bo po prostu sprzedało się ich zdecydowanie więcej. Ale jak sporo trasy robisz to bym poszedł w H6 jak masz jakąś w dobrym stanie - niebo a ziemia w komforcie jazdy poza miastem, a spalanie podobne.

 

Bez przesady - to jest tylko 250koni w aucie który waży ponad 1.5tony i ma stały napęd cztery koła - moc spokojnie do wykorzystania. Mi tam po głowie coraz poważniech chodzi dorzucenie kompresora do H6 :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Tinuviel napisał:

to jest tylko 250koni w aucie który waży ponad 1.5tony i ma stały napęd cztery koła - moc spokojnie do wykorzystania

 

Ja to pozwolę sobie na stwierdzenie, że H6 jest zwyczajnie za słabe :P.

W Mustangu mam 450+ - taka wartość z racji napędu na 1 oś to dokładnie tyle co potrzeba. Jakby było więcej, opony nie mają szans tego przenieść. A tak całkiem spoko się odpycha.... jak deszcz nie pada :mrgreen:.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Tinuviel napisał:

. Mi tam po głowie coraz poważniech chodzi dorzucenie kompresora do H6 :P

 

Ciekawe czy równie poważnie sobie podliczyłeś koszty :superhero:

W dniu 6.11.2018 o 20:55, house_1 napisał:

 

 

Moja dobra rada:

Nie kupuj 2,5.

Skąd ta rada? Jak dla mnie to dobry wybór. Silnik jest bardzo w porządku stara sprawdzona konstrukcja z regulacja zaworów na śrubki. Nie jest to rakieta ale dla przeciętnego użytkownika w sam raz. I tak najważniejszy jest stan danego egzemplarza bo może okazać się ze w niektórych przypadkach dohc (2.0 czy też 3.0) w utrzymaniu wyjdzie taniej niż sohc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bartosz-B napisał:

Ciekawe czy równie poważnie sobie podliczyłeś koszty :superhero:

 

 

 

Mniej więcej się rozeznałem - to nie są tanie rzeczy i jak zwykle w takich projektach to nie jest kasa którą się kiedyś odzyska :), mocno się też zastanawiałem czy nie kupić Twojego :)

 

3 godziny temu, house_1 napisał:

 

Ja to pozwolę sobie na stwierdzenie, że H6 jest zwyczajnie za słabe :P.

W Mustangu mam 450+ - taka wartość z racji napędu na 1 oś to dokładnie tyle co potrzeba. Jakby było więcej, opony nie mają szans tego przenieść. A tak całkiem spoko się odpycha.... jak deszcz nie pada :mrgreen:.

 

prawda - zależy od auta, Subaru jest w stanie skutecznie znacznie więcej mocy przenieść na asfalt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tinuviel napisał:

 

Mniej więcej się rozeznałem - to nie są tanie rzeczy i jak zwykle w takich projektach to nie jest kasa którą się kiedyś odzyska :), mocno się też zastanawiałem czy nie kupić Twojego :)

nie zachęcam ale też nie zniechęcam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.11.2018 o 22:47, Oczkoo15 napisał:

Przed H6 jeździłem Vectrą B 1.6 :P I do tego trafiła mi się kumulacja UPG + regulacja zaworów i rozrząd :D

Ja jeździłem niepsującym saabem 93ss i trafila mi upg i kilka innych rzeczy w pakiecie. Na szczescie byly pieniądze z saabiny;)

No i u mnie przebiegi roczne to minimalne są...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Bartosz-B napisał:

Skąd ta rada? Jak dla mnie to dobry wybór

 

Jak dla mnie nie. Zbyt wiele 2,5 miałem okazję naprawiać - zwykle panewka z powodu niemożności upilnowania poziomu oleju (trasa - autostrada). Zbyt cienkie pierścienie zastosowane w 2,5 04- moim zdaniem baaaardzo osłabiają pozycję tego silnika względem niezawodnego 2,0. A brak mocy nie pozwala dorównać 3,0.

Także jak zwykle - kompromis jest zgniły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...