Krzysztof Poźniak Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Witam Chcę kupić Subaru Legacy lub Outback. Z jakim silnikiem można kupić takie autko żeby się często nie psuło i koszty niebyły duże. A i mam plan zagazować. Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu samochodu? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-subaru-legacy-outback-2007r-ID6B52IL.html#27f302ab28 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamson Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 automat czy manual? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Witam Chcę kupić Subaru Legacy lub Outback. Z jakim silnikiem można kupić takie autko żeby się często nie psuło i koszty niebyły duże. A i mam plan zagazować. Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu samochodu? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-subaru-legacy-outback-2007r-ID6B52IL.html#27f302ab28 2.0 SOHC Najprostsza konstrukcja najtańsza w użytkowaniu, szczególnie przy LPG ale i za razem najsłabsza. Niemniej jednak już ponad 2 lata jeżdżę 350 tys km niedługo licznik wyświetli i nie narzekam. No może czasami coś tam pod nosem pomruczę jak mnie Janusz w zaczipowanym Passacie TDi wyprzedzić próbuję ale zima idzie, ślisko będzie więc i ten "problem" odpadnie :-P poszło z fona 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 2 godziny temu, Krzysztof Poźniak napisał: Witam Chcę kupić Subaru Legacy lub Outback. Z jakim silnikiem można kupić takie autko żeby się często nie psuło i koszty niebyły duże. A i mam plan zagazować. Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu samochodu? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-subaru-legacy-outback-2007r-ID6B52IL.html#27f302ab28 Trochę się różni ten poliftowy amerykanin od tego dostępnego w USA https://www.ebay.com/itm/2009-Subaru-Outback-2-5-i/123446662384?hash=item1cbdfe94f0:g:Wc8AAOSwmrpbmw8f&vxp=mtr Carfax koniecznie do sprawdzenia A co do silników to wolnossące sohc 2,5 i 2.0 powinny dać radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 bież H6, tylko troche z gazem problem, ale za to jazda że hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Poźniak Opublikowano 29 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 H6 to 2,5 litra? W jedyn z wystawionych samochodów jest info "pali się kontrolka CHECK-ENGINE na zdjęciu również widać kod błędu P0171 który oznacza ubogą mieszankę" czy taki samochód można kupić i ten błąd wystarczy wykasować czy niestety trzeba coś wymieniać? Czy dać sobie spokój z tym egzemplarzem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 41 minut temu, Krzysztof Poźniak napisał: H6 to 2,5 litra? W jedyn z wystawionych samochodów jest info "pali się kontrolka CHECK-ENGINE na zdjęciu również widać kod błędu P0171 który oznacza ubogą mieszankę" czy taki samochód można kupić i ten błąd wystarczy wykasować czy niestety trzeba coś wymieniać? Czy dać sobie spokój z tym egzemplarzem? H6 to 3.0 jakby wystarczyło skasować to tym magicznym urządzeniem ze zdjęcia by go wykasowali Historia owego błędu może być bardziej zawikłana ale równie dobrze może być banalna. Jak chcesz tego amerykańca to poproś o carfax bo widzę że tam może być ciekawie pierwszy lepszy link z google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 bież H6, tylko troche z gazem problem, ale za to jazda że hej Miało być mało psujące się i tanio naprawialne Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 4 godziny temu, Dzixd napisał: Miało być mało psujące się i tanio naprawialne Mało psujące to może jest (tylko trzeba raz na 200-300kkm zrobić UPG i rozrząd), no ale niestety tanio naprawialne z pewnością nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Czyli albo już to zrobił poprzedni właściciel i jest spokój, albo kupić taki do roboty,przez co tańszy i zrobić samemu, podejrzewam że 200kkm wtedy nikt nie pojeździ bo wcześniej sprzeda . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Poźniak Opublikowano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Za mną chodzi albo 2.5 albo 3.0 a w skrzyni wszystko jedno czy manual czy automat . No chyba że koledzy uważają że 2.0 byłby najlepszym rozwiązaniem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 3.0, albo jak ktos nie ma cisnien i nie gotuje sie na innych kierowcow to 2.0 lepiel placic troche wiecej za 3.0 i sie cieszyc fajnym autem takie moje zdanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Na własnym przykładzie podpowiem ile kosztuje mnie 13 letni OBK H6 i tym samym podjąć decyzję mianowicie w przeliczeniu na 100km na chwilę obecną wydaję około 50PLN z czego 31PLN na LPG (~14,5l/100km) oraz dodatkowo 8PLN na PB a reszta są kosztami eksploatacji, jak "drobne" remonty czy wymiany płynów itp. Statystyka na podstawie 19kkm Idąc w silnik 2,0 jesteś w stanie obniżyć nieco koszty paliwa o kilka złotych, reszta w zależności od stanu w jakim kupisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Poźniak Opublikowano 31 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Wszyscy piszą o h6 lub silnikach 2.0, a co do 2.5 jakoś nie bardzo . Po przeglądzie stron ze sprzedażą bardzo dużo jest samochodów z 2.0 lub 2.5 a że lubię przycisnąć zastanawiałem się nad silnikiem 2.5 lub h6. A jak się ma regulacja zaworów co do silników ? Jaki to koszt i czy w którymś jest łatwiej i taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 8 godzin temu, Krzysztof Poźniak napisał: Po przeglądzie stron ze sprzedażą bardzo dużo jest samochodów z 2.0 lub 2.5 a że lubię przycisnąć zastanawiałem się nad silnikiem 2.5 lub h6 Myślę, że 2.0 165KM i 2.5 173KM jadą bardzo podobnie. 8 godzin temu, Krzysztof Poźniak napisał: A jak się ma regulacja zaworów co do silników ? Jaki to koszt i czy w którymś jest łatwiej i taniej. W SOHC koszt to około 300zł, w DOHC trzeba wyjmować silnik i koszty się robią nieciekawe Tak dla informacji: 2.0 137KM - SOHC 2.0 150KM - DOHC 2.0 165KM - DOHC 2.5 173KM - SOHC 3.0 245KM - DOHC Na USA jeszcze było: 2.5 XT 250KM - DOHC Na Japonię: 2.0 TwinTurbo 280KM - DOHC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Japońce mają łeb: SOHC dla 137 i 173 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 17 godzin temu, Oczkoo15 napisał: Myślę, że 2.0 165KM i 2.5 173KM jadą bardzo podobnie. W SOHC koszt to około 300zł, w DOHC trzeba wyjmować silnik i koszty się robią nieciekawe W 2.0 nie trzeba wyjmować silnika, ale fakt że kosztuje to więcej niż w SOHC (na oryginalnych nowych uszczelkach zapłaciłem 800 zł) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 1 godzinę temu, Slawskip napisał: W 2.0 nie trzeba wyjmować silnika, ale fakt że kosztuje to więcej niż w SOHC (na oryginalnych nowych uszczelkach zapłaciłem 800 zł) Ok, dobrze wiedzieć Na pewno w 3.0 H6 trzeba wyjąć silnik i tym przypadku regulacja zaworów kosztuje najwięcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Poźniak Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Dzięki panowie za wyjaśnienia , Oczkoo świetnie trafiłeś z tym który to sohc a dohc bo się gubiłem Chęci są na h6 tylko nie wiem.czy portfel wytrzyma jak będzie trzeba regulację zaworów zrobić i chyba zdecyduje się szukać z silnikiem 2.5 . A jeszcze jedno pytanie nie doświadczonego jaki jest koszt tak mnie więcej regulacji zaworów w dohc? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 6 minut temu, Krzysztof Poźniak napisał: jaki jest koszt tak mnie więcej regulacji zaworów w dohc? W dniu 1.11.2018 o 10:27, Slawskip napisał: na oryginalnych nowych uszczelkach zapłaciłem 800 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Poźniak Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 A jak często to się robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 51 minut temu, Krzysztof Poźniak napisał: A jak często to się robi? Z tego co wiem to przy dobrze wyregulowanej instalacji gazowej co 80-100kkm Na samej benzynie co 200-300kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 49 minut temu, Krzysztof Poźniak napisał: A jak często to się robi? Na benzynie może się okazać, że nigdy nie będziesz się tym przejmował podczas swojej przygody z autem. Na gazie zaś jest to częstszy problem, ale przy dobrej instalacji może się skończyć jedynie na sprawdzaniu luzów, bez konieczności ich regulacji. Na moim przykładzie, 160kkm na benzynie bez LPG - brak objawów wskazujących na regulację i nigdy taka regulacja nie była robiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 29.10.2018 o 18:07, Dzixd napisał: Miało być mało psujące się i tanio naprawialne Wcale się tak często nie psuje... H6+manual Nie musi byc w spalaniu dużo gorzej niż 2.5... prawda oczkoo15? Edytowane 3 Listopada 2018 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, euyot napisał: Nie musi byc w spalaniu dużo gorzej niż 2.5... prawda oczkoo15? Prawda, prawda O ile w mieście 2.0 i 2.5 będzie mniej paliło to na trasie H6 jest bardziej oszczędne Na trasie przy: 90 można zejść do 8 l/100 120 ok 9l/100 150-160 ok 10-11l/100 180-200 ok 13l/100 Moje średnie spalanie na co dzień to 12-13 l/100 PS. W mieście od 15l do 25l Edytowane 3 Listopada 2018 przez Oczkoo15 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się