Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

51 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

Kiedys w Superbie (poprz.gen.) mozna bylo wybrac "pakiet zlych drog", ktory zapewnial wyzszy przeswit - ciekawe czy nadal jest taka mozliwosc? Moze wtedy warto wybrac zwykla wersje 4×4  (nie Scout) i dodac sobie ten pakiet?

Ciągle jest ten pakiet. 1.5 cm wyżej plus osłony. 180 Euro. Trzeba spojrzeć w konfigurację czy Scout ma coś więcej. Bo płacenie kilka tysięcy Euro za pakiet na bezdroża i plastikowe nakładki na nadkola to kiepski interes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RoadRunner napisał:

Oglądałem Superba Scout 272ps. Osiągi super, pełno miejsca, ale nie wiem czy jest sens kupować auto z bodajże tylko 1.5 cm prześwitu wyżej. W segmencie „uterenionych” kombi został tylko OBK. Liczyłem na Volvo ale tam taka kombinacja skończyła się na XC70. Obecne cross country to podobna koncepcja jak Scouta: minimalnie wyższe zawieszanie i opony niskoprofilowe. :(

No nie wiem... ja jeżdżę V90CC i mam 21 cm prześwit i kola R19/235/50. Nie wiedzę różnic vs OBK MY 2016 w tym względzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, RoadRunner napisał:

Ciągle jest ten pakiet. 1.5 cm wyżej plus osłony. 180 Euro. Trzeba spojrzeć w konfigurację czy Scout ma coś więcej. Bo płacenie kilka tysięcy Euro za pakiet na bezdroża i plastikowe nakładki na nadkola to kiepski interes.

Scout ma wstawki z napisem Scout, pseudodrewniany dekor, i pewnie trochę więcej wyposażenia w serii. Pamiętam jak kiedyś myślałem o tym modelu do sprzedawca sam mi proponował wersję Scout w wersji "zrób to sam" właśnie z pakietem na bezdroża. Fajne auto ale z ceną zaczynają przesadzać. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Tsunetomo napisał:

No nie wiem... ja jeżdżę V90CC i mam 21 cm prześwit i kola R19/235/50. Nie wiedzę różnic vs OBK MY 2016 w tym względzie. 

21 cm ? Przyznaję się bez bicia, że w dane nie patrzyłem, ale optycznie wydawało mi się dużo mniej. Może dlatego, że to długaśne auto. W każdy razie dobrze wiedzieć. 

Miałeś okazję przetestować napęd ? Nie mówię o trudnym terenie, ale np. śnieg na drodze itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, RoadRunner napisał:

21 cm ? Przyznaję się bez bicia, że w dane nie patrzyłem, ale optycznie wydawało mi się dużo mniej. Może dlatego, że to długaśne auto. W każdy razie dobrze wiedzieć. 

Miałeś okazję przetestować napęd ? Nie mówię o trudnym terenie, ale np. śnieg na drodze itp.

Śniegu za dużo w tym roku nie było, ale mialem okazje pojeździć błocie, lesie, piachu etc. Tutaj tez nie widzę jakichs różnic vs poprzedni OBK MY 16. Ale... mając w pamięci film, ktorzy Rosjanie zrobili porównując moje obecne Volvo z OBK... no cóż, lekki stres mógłby sie pojawić :)

Ogólnie po przejechaniu prawie 20k km, za takie pieniądze jakie zapłaciłem to kupiłbym to auto ponownie. W tym budżecie ktory mialem (na E-klasę All Terrain nie starczyło) uważam ze ciężko znaleźć cos lepszego.Superbem Scoutem nawet nie jeździłem... ponoć jest OK, ale jeszcze nie dojrzałem do SKody :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

(...) Ogólnie po przejechaniu prawie 20k km, za takie pieniądze jakie zapłaciłem to kupiłbym to auto ponownie. W tym budżecie ktory mialem (...)

 

Wiem, ze dzentelmeni o kasie nie gadaja, ale ile finalnie wyszlo? I o jakiej wersji / wyposazeniu auta idzie mowa? 

 

Zbliza sie czas, kiedy trzeba bedzie szukac zamiany dla FXT i nie wiem, czy pozostac przy SUV'ie czy pojsc w jakies podwyzszone kombi... Volvo CC wydaje sie byc fajna opcja

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

Zbliza sie czas, kiedy trzeba bedzie szukac zamiany dla FXT i nie wiem, czy pozostac przy SUV'ie czy pojsc w jakies podwyzszone kombi.

miałem podobnie , chociaż nie miałem juź FXT, natomiast też zmieniałem auto skode :) którą dobrze wspominam , rzekł bym nawet bardzo dobrze i chyba do niej wrócę...

Ale do rzeczy, jeżdziłeś GLK ? Miałem do wyboru Skodę Yeti 2.0 Diesel którą jeżdziłem i jeżdziło się mega dobrze, do tego fajny budżet przy eksploatacji. Jednak trafił się niedaleko GLK 320 CDI 4 motion z pewną historią, trochę miał najechane :) ale naprawdę zadbany . No i kupiłem, jeżdzi się że tak powiem mega komfortowo, jeżdzi podobnie jak XT ,a le w zupełnie lepszym wyposażeniu w śrdku auta no i zupełnie innym komforcie. 

Chociaż nowy XT też tak żle nie wypada jeśli chodzi o wyposażenie . Może warto spróbować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, darecki_ napisał:

miałem podobnie , chociaż nie miałem juź FXT, natomiast też zmieniałem auto skode :) którą dobrze wspominam , rzekł bym nawet bardzo dobrze i chyba do niej wrócę...

Ale do rzeczy, jeżdziłeś GLK ? Miałem do wyboru Skodę Yeti 2.0 Diesel którą jeżdziłem i jeżdziło się mega dobrze, do tego fajny budżet przy eksploatacji. Jednak trafił się niedaleko GLK 320 CDI 4 motion z pewną historią, trochę miał najechane :) ale naprawdę zadbany . No i kupiłem, jeżdzi się że tak powiem mega komfortowo, jeżdzi podobnie jak XT ,a le w zupełnie lepszym wyposażeniu w śrdku auta no i zupełnie innym komforcie. 

Chociaż nowy XT też tak żle nie wypada jeśli chodzi o wyposażenie . Może warto spróbować?

 

Planuje nowe auto, i niemieckie premium jest raczej poza moim budzetem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

 

Wiem, ze dzentelmeni o kasie nie gadaja, ale ile finalnie wyszlo? I o jakiej wersji / wyposazeniu auta idzie mowa? 

 

Zbliza sie czas, kiedy trzeba bedzie szukac zamiany dla FXT i nie wiem, czy pozostac przy SUV'ie czy pojsc w jakies podwyzszone kombi... Volvo CC wydaje sie byc fajna opcja

D5 z Polestar, nie mam szyberdachu, head up display, pneumatyki tylnej osi, audio B&W. Reszta jest, w tym znakomite fotele komfortowe ze skóra nappa. Nie wiem jak jest teraz ale jak zamawiałem rok temu to było potężne wsparcie importera na ten model. To chyba nie tajemnica bo taka oferta była dla spółek o określonej ilości aut. Z cennikowego 320 zrobiło się 245 brutto. Jak dla mnie Good value for money. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tsunemoto, dzieki za odp.

 

Na razie celuje w nowe Sorento, schodzace Santa Fe tez wydaje sie byc fajna opcja (na naszym rynku daja gwarancje na 7 lat bez limitu km)

 

Patrze tez na Volvo, Škodzie tez nie mowie nie :P

 

Nowy OBK tez wydaje sie byc fajna opcja, choc nie do konca pasuja mi niektore rozwiazania (wiele podstawowych opcji obslugiwanych z tabletu, ktory ma spory lag - przynajmniej tak jest w wersji USDM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

Tsunemoto, dzieki za odp.

 

Na razie celuje w nowe Sorento, schodzace Santa Fe tez wydaje sie byc fajna opcja (na naszym rynku daja gwarancje na 7 lat bez limitu km)

 

Patrze tez na Volvo, Škodzie tez nie mowie nie :P

 

Nowy OBK tez wydaje sie byc fajna opcja, choc nie do konca pasuja mi niektore rozwiazania (wiele podstawowych opcji obslugiwanych z tabletu, ktory ma spory lag - przynajmniej tak jest w wersji USDM)

Proszę bardzo :) Gdybys jeździł Skodą Superb Scout daj znać, ciekaw jestem. Choć jak wspominałem ja do Skody jeszcze nie dojrzałem, to ta 272konna tez wydaje sie good value for money. OBK 2,5 CVT zresztą też. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Silnik silnikiem , ale przez łosia wpadnie rowu.


Test dotyczył wersji hybrydowej, a nie 2.0 TSI, 272 KM.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam i mam dwa subiektywne spostrzeżenia :-)

 

1. Skoda =>

Czy nie lepiej zamiast Skody Suberb Scout kupić Kodiaq? Kiedyś rzeczywiście w skodach oferowali w zwykłej budzie zawieszenie ze scouta. To się chyba nazywało pakiet adventure. Octavia wyglądała jakby stała na szczudłach.

2. Volvo =>

Jak zwykłe V90 ma jeszcze jakąś proporcję według mnie, to jak widzę na autostradzie pędzące v90 CC to mam wrażenie, że sama lokomotywa z pendolino jedzie. Jakieś przeogromne jest to auto. Chyba wolałbym iść w XC90... Co do budy CC w Volvo. To nie wiem kto wpadł na ten pomysł, ale S60 CC to jakiś dramat dla oczu - https://www.chceauto.pl/volvo-s60-cross-country-a1710,f14835.html

 

Tak jak napisałem wcześniej. To jest moja subiektywna ocena. Każdy ma swój gust i nikogo nie chcę urazić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, NonPhixion napisał:

Tak sobie czytam i mam dwa subiektywne spostrzeżenia :-)

 

1. Skoda =>

Czy nie lepiej zamiast Skody Suberb Scout kupić Kodiaq? Kiedyś rzeczywiście w skodach oferowali w zwykłej budzie zawieszenie ze scouta. To się chyba nazywało pakiet adventure. Octavia wyglądała jakby stała na szczudłach.

2. Volvo =>

Jak zwykłe V90 ma jeszcze jakąś proporcję według mnie, to jak widzę na autostradzie pędzące v90 CC to mam wrażenie, że sama lokomotywa z pendolino jedzie. Jakieś przeogromne jest to auto. Chyba wolałbym iść w XC90... Co do budy CC w Volvo. To nie wiem kto wpadł na ten pomysł, ale S60 CC to jakiś dramat dla oczu - https://www.chceauto.pl/volvo-s60-cross-country-a1710,f14835.html

 

Tak jak napisałem wcześniej. To jest moja subiektywna ocena. Każdy ma swój gust i nikogo nie chcę urazić.

Jeden lubi Suva, drugiemu wystarczy zwiększony prześwit. Co do S60CC (było w poprzednim modelu) to nigdy nie widziałem na żywo. Ciekawe, czy w ogole jakiś się sprzedał... 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam i mam dwa subiektywne spostrzeżenia :-)
 
1. Skoda =>
Czy nie lepiej zamiast Skody Suberb Scout kupić Kodiaq? Kiedyś rzeczywiście w skodach oferowali w zwykłej budzie zawieszenie ze scouta. To się chyba nazywało pakiet adventure. Octavia wyglądała jakby stała na szczudłach.
2. Volvo =>
Jak zwykłe V90 ma jeszcze jakąś proporcję według mnie, to jak widzę na autostradzie pędzące v90 CC to mam wrażenie, że sama lokomotywa z pendolino jedzie. Jakieś przeogromne jest to auto. Chyba wolałbym iść w XC90... Co do budy CC w Volvo. To nie wiem kto wpadł na ten pomysł, ale S60 CC to jakiś dramat dla oczu - https://www.chceauto.pl/volvo-s60-cross-country-a1710,f14835.html
 
Tak jak napisałem wcześniej. To jest moja subiektywna ocena. Każdy ma swój gust i nikogo nie chcę urazić.
Dla mnie V90 jest przepiękne. Absolutnie najładniejsze kombi wszechczasów.

XC90 jak to SUV - prowadzi się jak tankowiec. Kodiaq lepiej, ale to wynika z mniejszej masy, ale to... wciąż SUV.

A podwyższone kombi to rozsądny kompromis.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tsunetomo napisał:

Jeden lubi Suva, drugiemu wystarczy zwiększony prześwit. Co do S60CC (było w poprzednim modelu) to nigdy nie widziałem na żywo. Ciekawe, czy w ogole jakiś się sprzedał... 

Miałem tę nieprzyjemność widzieć to auto na żywo w Katowicach i chyba nawet teraz jest wystawione na sprzedaż jak przefiltrowałem otomoto w promieniu 20km od tego miasta. Stoi u jednego z dealerów.

 

Ogólnie sedan CC to jakieś nieporozumienie. Dobrze, że w nowej budzie kogoś nie poniosło :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, NonPhixion napisał:

Miałem tę nieprzyjemność widzieć to auto na żywo w Katowicach i chyba nawet teraz jest wystawione na sprzedaż jak przefiltrowałem otomoto w promieniu 20km od tego miasta. Stoi u jednego z dealerów.

 

Ogólnie sedan CC to jakieś nieporozumienie. Dobrze, że w nowej budzie kogoś nie poniosło :-)

Są tacy, którym podoba się Multipla. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Są tacy, którym podoba się Multipla. 

Mnie się wydaję, że multiplę kupowali Ci co potrzebowali 6 osobowego auta, a na Hondę F-RV ich nie było stać.

 

P.S. Ma świadomość, że to słaby argument za multiplą :-D

Edytowane przez NonPhixion
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, NonPhixion napisał:

Mnie się wydaję, że multiplę kupowali Ci co potrzebowali 6 osobowego auta, a na Hondę F-RV ich nie było stać.

 

P.S. Ma świadomość, że to słaby argument za multiplą :-D

Spoko, ja właśnie kupiłem Subaru tzw Lanosa ;) wiec nie oceniam. 
I kupuje Skodę pracownikowi. 
wiec 1:1 Skoda vs Subaru 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Tsunetomo napisał:

Spoko, ja właśnie kupiłem Subaru tzw Lanosa ;) wiec nie oceniam. 
I kupuje Skodę pracownikowi. 
wiec 1:1 Skoda vs Subaru 

Jakbym miał kupić nową Imprezę lub Scalę na fullu to biorę Skodę.

 

Za 130k to już się konfigurator kończy w skodzie i zaczynam dobierać siatki do bagażnika hehe...

Edytowane przez NonPhixion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abstrahując od praktycznego zastosowania tej charakterystyki to w wszystkim testach jakie widziałem Superb 272PS ma mega dobry czas 0-200 km/h. Często wychodzi poniżej 20 sekund, co jest lepiej od 2litrów turbo BMW a także od wielu aut z silnikami 3.0 turbo. O ile w przypadku dziennikarzy podejrzewałbym, że auta mogły być lekko dłubnięte  o tyle na filmikach innych osób wygląda to podobnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...