PatLove Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Potrzebuję rysunek płyty pod silnik z wymiarami do GT-eka, czy ktoś wie gdzie można znaleźć coś takiego? Jak do tej pory znalazłem tylko zwymiarowany rysunek płyty do forestera NA: http://imageshack.us/photo/my-images/92 ... 02jz6.jpg/ ale nie wiem czy będzie pasować do GT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi74 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Potrzebuję rysunek płyty pod silnik z wymiarami do GT-eka, czy ktoś wie gdzie można znaleźć coś takiego? Jak do tej pory znalazłem tylko zwymiarowany rysunek płyty do forestera NA: http://imageshack.us/photo/my-images/92 ... 02jz6.jpg/ ale nie wiem czy będzie pasować do GT... Pozwolę sobie podłączyć się pod temat - osobiście też poszukuję płyty pod silnik do mojego GC8 - które za parę dni mam nadzieję odebrać z przekładki Up :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 jakos nie chce mi sie jej zdemontowac a tak by była -- Pn paź 31, 2011 8:19 pm -- http://www.google.pl/imgres?q=p%C5%82yt ... 9,r:5,s:61 a to??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 jakos nie chce mi sie jej zdemontowac a tak by była -- Pn paź 31, 2011 8:19 pm -- http://www.google.pl/imgres?q=p%C5%82yt ... 9,r:5,s:61 a to??? Ja potrzebuję wymiary płyty karbonowej/laminatowej/aluminiowej, żeby mieć na wzór i zrobić taką do siebie. Taka fabryczna osłona raczej mnie nie interesuje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Maxi74, w 4T możesz taką zanabyć.. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Potrzebuję rysunek płyty pod silnik z wymiarami do GT-eka Jak do tej pory znalazłem tylko zwymiarowany rysunek płyty do forestera NA: http://imageshack.us/photo/my-images/92 ... 02jz6.jpg/ ale nie wiem czy będzie pasować do GT... Płyta z rysunku nie będzie pasowała do GT-ka ale wystarczy ją skrócić tzn uciąć tylną część tak aby pozostało ok 650-700 mm. Inny też jest rozstaw otworów w belce pod chłodnicą (trzeba zmierzyć bo nie pamiętam). Jeśli płyta ma być z blachy trzeba ją jeszcze wygiąć , dopasować ,wywiercić brakujące otwory i osłona gotowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi74 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Maxi74, w 4T możesz taką zanabyć.. 8) Wiem, wiem ale spodobał mi się pomysł zdobycia rysunku i wykonania płyty w zaprzyjaźnionej firmie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Płyta z rysunku nie będzie pasowała do GT-ka ale wystarczy ją skrócić tzn uciąć tylną część tak aby pozostało ok 650-700 mm. Inny też jest rozstaw otworów w belce pod chłodnicą (trzeba zmierzyć bo nie pamiętam). Jeśli płyta ma być z blachy trzeba ją jeszcze wygiąć , dopasować ,wywiercić brakujące otwory i osłona gotowa grzegorzp rozumiem, że cała płyta finalnie ma mieć te 650-700mm? ta tylna część, z tego co widzę na rysunku ma zaledwie 180mm, a cała płyta ok. 960mm(tą zagiętą część, która na rysunku ma 340mm policzyłem jako 360mm) więc nie za bardzo da się ją skrócić bo żeby uzyskać 700mm trzeba byłoby pozbyć się 260mm, a tylna część ma tylko 180mm... Dobrze myślę i liczę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 nie za bardzo da się ją skrócić bo żeby uzyskać 700mm trzeba byłoby pozbyć się 260mm Jak się nie da, jak się da ,trzeba uciąć 260 mm Przybliżona linia cięcia oznaczona na czerwono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 nie za bardzo da się ją skrócić bo żeby uzyskać 700mm trzeba byłoby pozbyć się 260mm Jak się nie da, jak się da ,trzeba uciąć 260 mm Przybliżona linia cięcia oznaczona na czerwono Może źle się wyraziłem-nie to, że się nie da ale jak dla mnie trochę dziwna będzie ta płyta z rysunku po ucięciu tych 260mm... W tubowannie miałem aluminiową płytę pod silnik i wyglądem właśnie przypominała tą z rysunku, tzn miała tą wąską część z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Płyta z rysunku to była jedna z pierwszych płyt, którą zrobiłem do swojego Forka. Później po moich doświadczeniach między innymi w Plejadach na trasie terenowej stwierdziłem, że taka długa płyta jest nie konieczna i ją obciąłem. Zarówno Impreza GT i Forestery turbo mogą mieć krótszą osłonę niż te auta w wersji N/A ze względu na inne kolektory wydechowe. Chociaż będąc tylko amatorem zrobiłem jeszcze pare płyt niektórym forumowiczom. Moje zdanie jest takie, że płyta powinna być możliwie mała na tyle ile jest to niezbędne, ale jak bardzo chcesz to można ją zrobić większą (dłuższą, szerszą) http://penczonek.internetdsl.pl/Galeria/index.html Na zdjęciu 27 jest płyta do GT-ka ale niestety nie zamontowana jeszcze do auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi74 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 grzegorzp przyznam, że te Twoje fotki robią dobre wrażenie A że tak zapytam robisz je na sprzedaż? Jeśli tak to jakie koszta? Mówię o płycie alu do GC8 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 A że tak zapytam robisz je na sprzedaż? Jeśli tak to jakie koszta? Mówię o płycie alu do GC8 :roll: Mógłbym taką płytę wykonać, z tym że do GC8 musiałbym mieć auto u siebie. Do Foresterów turbo osłonę jestem w stanie wykonać bez samochodu. O kosztach będzie na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi74 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 A że tak zapytam robisz je na sprzedaż? Jeśli tak to jakie koszta? Mówię o płycie alu do GC8 :roll: Mógłbym taką płytę wykonać, z tym że do GC8 musiałbym mieć auto u siebie. Do Foresterów turbo osłonę jestem w stanie wykonać bez samochodu. O kosztach będzie na PW. OK, dzięki za info - pomyślę i dam znać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 dobry temat,jak coś to pomyslę i też się odezwę,ta plastikowa dużo znosi,ale latając w teren musze mieć na uwadze ,że to metal nie jest a tak to jedyne czym bym ryzykował to to,że zawiśnie na brzuchu i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 u mnie po założeniu płyty (nawet częściowo perforowanej) silnik zaczął się bardzo mocno grzać na postoju w korkach czy montaż dodatkowego wentylatora w komorze silnika (dla wymuszenia ruchu powietrza) to dobry pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 u mnie po założeniu płyty (nawet częściowo perforowanej) silnik zaczął się bardzo mocno grzać na postoju To ja szukałbym przyczyny nadmiernego grzania się silnika w układzie chłodzenia, bo założona osłona silnika nie powinna wpływać na tak wyraźny wzrost temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 u mnie po założeniu płyty (nawet częściowo perforowanej) silnik zaczął się bardzo mocno grzać na postoju To ja szukałbym przyczyny nadmiernego grzania się silnika w układzie chłodzenia, bo założona osłona silnika nie powinna wpływać na tak wyraźny wzrost temperatury. dziękuję za radę; posłuchałem i słusznie; chłodnica była chłodna; pomyślałem, że termostat, ale układ był zapowietrzony; po odpowietrzeniu chłodnica gorąca, a wskazówka temperatury znów w połowie skali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Mam dedykowaną do gc8, jeszcze nie założoną płytę karbonowo-kewlarową. Chyba ma około 8mm(?). Mogę zrobić fotki i pomierzyć. Koszta takiej płyty to ok 750zł, może warto kupić zamiast walczyć? Płyta jest naprawdę profi!! Ma wygięcia, wgłębieniana śruby mocujące... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Mam dedykowaną do gc8, jeszcze nie założoną płytę karbonowo-kewlarową. Chyba ma około 8mm(?). Mogę zrobić fotki i pomierzyć. Koszta takiej płyty to ok 750zł, może warto kupić zamiast walczyć?Płyta jest naprawdę profi!! Ma wygięcia, wgłębieniana śruby mocujące... przydało by sie te fotki i wymiary chociaż by dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Mam dedykowaną do gc8, jeszcze nie założoną płytę karbonowo-kewlarową. Chyba ma około 8mm(?). Mogę zrobić fotki i pomierzyć. Koszta takiej płyty to ok 750zł, może warto kupić zamiast walczyć?Płyta jest naprawdę profi!! Ma wygięcia, wgłębieniana śruby mocujące... X69 :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 no to proszę fotki: płyta ma chyba 10mm a nie 8mm (nie zmierzę bo nie mam suwmiarki). PANCERNA i lekka bo jakieś na oko 6kg(?) i dodykowana do GC8 (projektowana specjalnie dla tego auta a nie żaden uniwersal). Za parę dni, może tydzień będę montował w swojej śnieżynce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Oby było, jak mówisz, ale profilaktycznie miej pod ręką fleksa i parę wolnych godzin. Moja z takiego samego materiału też miała być "dedykowana do WRXa", ale niestety musiałem jej parę godzin pomagać się "dodedykować" :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b_bartt Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 X69, mam takowe cacko w swoim zamontowane 1 rok temu... rewelacyja!!! i nic przerabiać nie trzeba!!! nie wiem jak z zamocowaniem dolnej rozporki (taką mam w planach) , ale bedziemy jakoś upychać... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 ale z tego co widać otwory trzeba sobie samemu zrobić?? x69mogł byś ją jakoś metrówka pomierzyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.