Skocz do zawartości

Płyta pod silnik GT


PatLove

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję rysunek płyty pod silnik z wymiarami do GT-eka, czy ktoś wie gdzie można znaleźć coś takiego?

 

Jak do tej pory znalazłem tylko zwymiarowany rysunek płyty do forestera NA: http://imageshack.us/photo/my-images/92 ... 02jz6.jpg/ ale nie wiem czy będzie pasować do GT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję rysunek płyty pod silnik z wymiarami do GT-eka, czy ktoś wie gdzie można znaleźć coś takiego?

 

Jak do tej pory znalazłem tylko zwymiarowany rysunek płyty do forestera NA: http://imageshack.us/photo/my-images/92 ... 02jz6.jpg/ ale nie wiem czy będzie pasować do GT...

 

Pozwolę sobie podłączyć się pod temat - osobiście też poszukuję płyty pod silnik do mojego GC8 - które za parę dni mam nadzieję odebrać z przekładki :twisted:

Up :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos nie chce mi sie jej zdemontowac :P a tak by była :mrgreen:

 

-- Pn paź 31, 2011 8:19 pm --

 

http://www.google.pl/imgres?q=p%C5%82yt ... 9,r:5,s:61 a to???

 

Ja potrzebuję wymiary płyty karbonowej/laminatowej/aluminiowej, żeby mieć na wzór i zrobić taką do siebie. Taka fabryczna osłona raczej mnie nie interesuje :P :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję rysunek płyty pod silnik z wymiarami do GT-eka

 

Jak do tej pory znalazłem tylko zwymiarowany rysunek płyty do forestera NA: http://imageshack.us/photo/my-images/92 ... 02jz6.jpg/ ale nie wiem czy będzie pasować do GT...

Płyta z rysunku nie będzie pasowała do GT-ka ale wystarczy ją skrócić tzn uciąć tylną część tak aby pozostało ok 650-700 mm. Inny też jest rozstaw otworów w belce pod chłodnicą (trzeba zmierzyć bo nie pamiętam). Jeśli płyta ma być z blachy trzeba ją jeszcze wygiąć , dopasować ,wywiercić brakujące otwory i osłona gotowa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyta z rysunku nie będzie pasowała do GT-ka ale wystarczy ją skrócić tzn uciąć tylną część tak aby pozostało ok 650-700 mm. Inny też jest rozstaw otworów w belce pod chłodnicą (trzeba zmierzyć bo nie pamiętam). Jeśli płyta ma być z blachy trzeba ją jeszcze wygiąć , dopasować ,wywiercić brakujące otwory i osłona gotowa :D

 

grzegorzp rozumiem, że cała płyta finalnie ma mieć te 650-700mm?

ta tylna część, z tego co widzę na rysunku ma zaledwie 180mm, a cała płyta ok. 960mm(tą zagiętą część, która na rysunku ma 340mm policzyłem jako 360mm) więc nie za bardzo da się ją skrócić bo żeby uzyskać 700mm trzeba byłoby pozbyć się 260mm, a tylna część ma tylko 180mm...

Dobrze myślę i liczę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie za bardzo da się ją skrócić bo żeby uzyskać 700mm trzeba byłoby pozbyć się 260mm

Jak się nie da, jak się da ,trzeba uciąć 260 mm

Przybliżona linia cięcia oznaczona na czerwono

skanuj0002jz6.jpg

 

Może źle się wyraziłem-nie to, że się nie da ale jak dla mnie trochę dziwna będzie ta płyta z rysunku po ucięciu tych 260mm... W tubowannie miałem aluminiową płytę pod silnik i wyglądem właśnie przypominała tą z rysunku, tzn miała tą wąską część z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyta z rysunku to była jedna z pierwszych płyt, którą zrobiłem do swojego Forka. Później po moich doświadczeniach między innymi w Plejadach na trasie terenowej stwierdziłem, że taka długa płyta jest nie konieczna i ją obciąłem. Zarówno Impreza GT i Forestery turbo mogą mieć krótszą osłonę niż te auta w wersji N/A ze względu na inne kolektory wydechowe. Chociaż będąc tylko amatorem zrobiłem jeszcze pare płyt niektórym forumowiczom.

Moje zdanie jest takie, że płyta powinna być możliwie mała na tyle ile jest to niezbędne, ale jak bardzo chcesz to można ją zrobić większą (dłuższą, szerszą)

http://penczonek.internetdsl.pl/Galeria/index.html

Na zdjęciu 27 jest płyta do GT-ka ale niestety nie zamontowana jeszcze do auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A że tak zapytam robisz je na sprzedaż? Jeśli tak to jakie koszta? Mówię o płycie alu do GC8 :roll:

Mógłbym taką płytę wykonać, z tym że do GC8 musiałbym mieć auto u siebie. Do Foresterów turbo osłonę jestem w stanie wykonać bez samochodu. O kosztach będzie na PW.

OK, dzięki za info - pomyślę i dam znać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
u mnie po założeniu płyty (nawet częściowo perforowanej) silnik zaczął się bardzo mocno grzać na postoju

To ja szukałbym przyczyny nadmiernego grzania się silnika w układzie chłodzenia, bo założona osłona silnika nie powinna wpływać na tak wyraźny wzrost temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po założeniu płyty (nawet częściowo perforowanej) silnik zaczął się bardzo mocno grzać na postoju

To ja szukałbym przyczyny nadmiernego grzania się silnika w układzie chłodzenia, bo założona osłona silnika nie powinna wpływać na tak wyraźny wzrost temperatury.

 

dziękuję za radę; posłuchałem i słusznie; chłodnica była chłodna; pomyślałem, że termostat, ale układ był zapowietrzony;

po odpowietrzeniu chłodnica gorąca, a wskazówka temperatury znów w połowie skali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dedykowaną do gc8, jeszcze nie założoną płytę karbonowo-kewlarową. Chyba ma około 8mm(?). Mogę zrobić fotki i pomierzyć. Koszta takiej płyty to ok 750zł, może warto kupić zamiast walczyć?

Płyta jest naprawdę profi!! Ma wygięcia, wgłębieniana śruby mocujące...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dedykowaną do gc8, jeszcze nie założoną płytę karbonowo-kewlarową. Chyba ma około 8mm(?). Mogę zrobić fotki i pomierzyć. Koszta takiej płyty to ok 750zł, może warto kupić zamiast walczyć?

Płyta jest naprawdę profi!! Ma wygięcia, wgłębieniana śruby mocujące...

 

przydało by sie te fotki i wymiary chociaż by dla potomnych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dedykowaną do gc8, jeszcze nie założoną płytę karbonowo-kewlarową. Chyba ma około 8mm(?). Mogę zrobić fotki i pomierzyć. Koszta takiej płyty to ok 750zł, może warto kupić zamiast walczyć?

Płyta jest naprawdę profi!! Ma wygięcia, wgłębieniana śruby mocujące...

 

X69 :arrow: PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to proszę fotki:

post-14782-135184443256_thumb.jpg

post-14782-135184443262_thumb.jpg

post-14782-135184443265_thumb.jpg

post-14782-135184443268_thumb.jpg

post-14782-13518444327_thumb.jpg

post-14782-135184443277_thumb.jpg

post-14782-135184443273_thumb.jpg

post-14782-135184443275_thumb.jpg

 

 

płyta ma chyba 10mm a nie 8mm (nie zmierzę bo nie mam suwmiarki). PANCERNA i lekka bo jakieś na oko 6kg(?) i dodykowana do GC8 (projektowana specjalnie dla tego auta a nie żaden uniwersal).

Za parę dni, może tydzień będę montował w swojej śnieżynce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X69, mam takowe cacko w swoim zamontowane 1 rok temu...

rewelacyja!!!

 

i nic przerabiać nie trzeba!!!

nie wiem jak z zamocowaniem dolnej rozporki (taką mam w planach) , ale bedziemy jakoś upychać...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...