Jump to content

tyca

Użytkownik
  • Posts

    219
  • Joined

  • Last visited

About tyca

  • Birthday 12/05/1987

Profile Information

  • Skąd
    Płock
  • Auto
    STI RA MY98
  • Zainteresowania
    Sport motorowy, Rajdy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tyca's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

1

Reputation

  1. Witam, chcialem zapytać czy ktos sie orientuję jakie doladowanie jest w stanie zbudować i utrzymac turbina z sti my 10 vf53. Chodzi mi o to że powyżej wyraźnie słabnie i nie wiem jest grane. W aucie wszystko sprawdzone i westgate zablokowany i też nie jest w stanie utrzymać 1.5 bara tylko spada do 1bara. Strojenie na emu. Dolot i układ wydechowy szczelny. Twardy westgate też nie pomaga. Znawcy pomóżcie!! Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  2. bandaż spoko wiem że trzeba by go zastosować ale słuszna uwaga co do miski...
  3. to wiem, jestem w stanie to zaakceptować jeśli bedzię więcej plusów niż 1 minus-Bulgot
  4. Witam, Potrzebuje informacji na temat kolektora wydechowego Firmy Japspeed. Zastanawiam się jakich zmian mogę się spodziewać po zamontowaniu takiego kolektora oraz czy nie bedzie pękać czy coś tego typu. Oczywiście liczę się że trzeba będzie stroić auto. oraz czy zmieści się pod płytę pod silnik...
  5. no niestety u mnie była męczona wiskoza... Sprawdzali mi i amorki i hamulce może poprostu tak ma być...? chciałem zapytać porostu jak jest u was. Wiem że tył zawsze hamuje słabiej aby np w zakręcie przy mocniejszym hamowaniu nie zarzuciło tyłem ale myślełem ze mimo to powienien przy max wciśnieciu hamulca zblokować tylne koła
  6. Witajcie, Chciałem zapytać jakie są siły hamowania w GC8? Ja konkretnie mam STI RA 98 bez abs rzecz jasna i będąc na okręgowej sprawdzając siły hamowania zauważyłem że tylne nie hamują zbyt mocno. nie blokują(nawet przy bardzo mocnym wciśnięciu pedału. Przód hamuje ładnie, a tył na poziomie 3,1 - 2,98 KN Ręczny już lepiej wypadł bo na poziomie 3,48 Czy to standard że tak jest czy coś jest nie tak? Hamulce seryjne- przód czterotłoczekm, tył dwutłoczek + szczęki na ręcznym Na KJSach własnie odczuwałem jak by tylko przód blokował a tył nie.
  7. Mam problem z autem. Nie wiem co może być przyczyna usterki i dziwnego prowadzenia. W prawa strone nie chce zakręcić "bączka" w lewą strone iest wszystko ok a w prawa jest objaw jak by dyfer nie szperował tylnego lewego koła a prawe(wewnętrzne) mieli. Jakieś pomysły i sugestie?? wspomnę jeszcze że auto miało spotkanie z krawężnikiem tylnym lewym kołem i pół oś wysunęła się lekko z dyfra ale przy naprawie spokojnie wskoczyła na swoje miejsce
  8. wybieram się, zgłoszenie wysłane... tylko wymiana tylnych łożysk i testy po budowie i jak nic nie pokrzyżuje planów nmnp otworzy mój sezon 2014
  9. tyca

    Waga elementów w GT

    moje seryjne ra z wyjęta tylną kanapą i połową zbiornika ważyło 1170kg na wadze ze skupu złomu czyli też mniej wiecej
  10. czołem, widze że jest ktoś i płocka... mało nas ale. zawsze ja swoje SI przygotowywuje do sezonu ale już tak mi tęskno ciśnienie narasta może za jakiś czas dołącze co do pojedzawki trzeba się zgadać b jest koncepcja...
  11. u mnie pukanie wyeliminowałem w bardzo fajny sposób pewnie pomyślicie że druciarz jestem i w ogóle spalić mnie na stosie ale... w tuleje dyfra i tuleje "samolotu" wcisnąłem poliuretanowy klej do szyb jak ręka odjął
  12. słuchajcie potrzebuje podpowiedzi bo w chodzą w gre 2 opcje: 1. kupno tego "uniwersalnego" FHI tylko gdzie zdobyć taki amor i czy jest sens wymieniać 1 szt czy kolplet tył skoro ten sprawny ma 85% sprawności a uszkodzony(wylany) ma 30% 2. kupno kolpletu zawieszenia - biorę to pod uwage to co komancz mi podpowiedział czyli np HSD HR halo halo... jakies opinie o HSD HR spóźniełem sie z zakupem grupomwym ale myśle i tak o tym zawieszeniu... komancz możesz cos wiecej opisać?? Spiszę sie do moich oczekiwań??
  13. a coś takiego jak FIt proponuje? http://www.forum.sub...-sti-01-05-tez/ komancz a jaka jest mniej więcej cena i dostępność zestawu o którym piszesz ?? i czy spełnia krtyteria ??
  14. generalnie do serii nie mam zarzutów tylko mój jeden tylny sie zapocił, więc myśle że watro juz pomysleć o wymianie a jak już wymiana to kpl czyli nisko budzetowo to agx + eibach new age, a inna opcja to ???? tak jak koliedzy pisali na początku (tein SS, ATS)??
  15. wcześniej w gtku miłem serie amor i eibaha i było przyzwoicie, ale type ra prowadzi sie inaczej i jest twardsze. niewiem czy to sprawa napędów czy zawieszenia. czyli na szuter zawias z new age a na ubite nawierzchnie?? tylko wtedy musiał bym zmieniać zawieszenia w zależności od charakterystyki nawierzchni. czy jest coś co pozwoliło by mi tego uniknąć a jednakowoż było by lepsze od serii?? wiem że coś uniwersalne jest do niczego ale może... jakiś złoty środek?? zawsze warto zapytać
×
×
  • Create New...