X69 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 oczywiście że otwory robisz samemu. W aucie otworów pod płytę nie ma, adaptujesz ewentualnie jakieś istniejące śruby ale raczej trzeba zrobić (wspawać) mocowanie płyty. Na przykład gc8: w przedniej belce od dołu - przed chłodnicą są fabrycznie jakieś otworki i nawet są przygrzane nakrętki od środka belki, ale ich średnica jast jak dla mnie zdecydowanie za mała i nie nadają się do mocowania płyty. Jak pracowałem w serwisie u Kuzaja (czasy evoII lub III), płyta pod silnikiem (bardzo podobna do tej), byłą mocowana z przodu do belki takimi śrubami jak pokrywa silnika(średnica 10 czy 12mm) + zasuwki z kółkiem, i tak zdarzało się że mocowanie nie wytrzymało :!: :shock: . Z tyłu płyta była chyba wsuwana w jakieś prowadnice. Gwarantowało to szybki demontaż płyty w razie potrzeby -serwis musiał mieć szybki dostęp do skrzyni i silnika. OK, nie budujemy prawdziwej rajdówki i płyta nie musi być demontowalna w 3 sekundy ale musi być zamontowana dobrze i bezpiecznie, zatem dobre mocowanie robisz u blacharza a otwory w płycie wykonujesz indywidualnie pod twoje mocowania. pomierze płytę i napisze za chwilę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Mam taką samą płytę. podobnie jeszcze nie zakładałem. W planie mam obicie tego cienką blachą. Wszak Kewlar/Aramid to tworzywa pancerne na uderzenia ale nie odporne na ścieranie. Dobry pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam, chwila zajęła mi trochę czasu Oto wymiary: zwracam uwagę że płyta zwęża się na całej długości do tyłu. Dobrze widać to na wcześniejszych fotkach. Ja swojej nie będę obijał blachą - pomysł może dobry ale duużo roboty - napewno trzeba byłoby wiercić i nitować albo przykręcać blachę do płyty. Warto? nie wiem, czas pokaże... Bez blachy napewno będzie widać ślady tarcia o przeszkody ale - przecież nie musi wyglądać jak nówka cały czas a pewnie i tak przeżyje auto.... U Leszka dawała radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam, chwila zajęła mi trochę czasu Oto wymiary: [attachment=0]wymiary.JPG[/attachment] zwracam uwagę że płyta zwęża się na całej długości do tyłu. Dobrze widać to na wcześniejszych fotkach. Ja swojej nie będę obijał blachą - pomysł może dobry ale duużo roboty - napewno trzeba byłoby wiercić i nitować albo przykręcać blachę do płyty. Warto? nie wiem, czas pokaże... Bez blachy napewno będzie widać ślady tarcia o przeszkody ale - przecież nie musi wyglądać jak nówka cały czas a pewnie i tak przeżyje auto.... U Leszka dawała radę jesteś wielki eleganco zwymiarowana!! żebym mógł to pumkami bym poczęstował!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Dzięki!! zawsze do usług 8) do zobaczenia na jakiejś pojeżdżawce czy spocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil01 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Odgrzebię temat. Chciałem wykonać płytę ale niestety nie widzę już tych wymiarów tutaj. Ma ktoś może zapisane jeszcze wymiary do GT-ka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil01 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Już nie potrzebuję udało się zrobić dobrą płytę na własnych pomiarach. Jeśli by ktoś potrzebował wymiary do Gt-ka służę pomocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się