Jump to content

PatLove

Użytkownik
  • Content Count

    666
  • Joined

  • Last visited

About PatLove

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    LBN
  • Auto
    Audi Q5 8R MY14 powerd by MTM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrowienia dla artiLUBLIN i Piotrka_lbn spotkanych przed weekendem majowym u chłopaków w PRS
  2. Stożek w przypadku subaru ma sens tylko w przypadku gdy idzie się w grubsze moce(350KM i więcej) i pod warunkiem ze wyrzuci sie przeplywke. Trzeba jeszcze oczywiście odizolować dolot od silnika ale to tak jak w każdym innym samochodzie.
  3. Najprostszą i chyba najlepszą modyfikacją dolotu w GT jeżeli już ktoś chce się za to brać jest wyrzucenie silencera z błotnika i CAI ze spirorury bezpośrednio do seryjnej puszki filtra. Można też dodatkowo wymienić wkładkę ale na suchą np. Green'a bo taka, którą trzeba nasączać też prędzej czy później zabije przepływke. Miałem tak zrobione w ex turbowannie, trudno powiedzieć czy miało to jakieś wybitne korzyści ale wydawało mi się, że była trochę lepsza reakcja na gaz, minusów żadnych nie zauważyłem.
  4. Ja mam czujnik w magistrali olejowej w bloku. Z tego co wiem przy montażu czujnika w podstawce filtra oleju są nieprawidłowe odczyty.
  5. Ja mam podobnie(pompa oleju z STI new age,zeby 11mm)-na Motulu 300V 15w50 przy zimnym oleju zaraz po odpaleniu jest ok 6,5 bara,przy 85-90C jest ok 2,5bara. Oczywscie pisze o wartosciach na biegu jalowym. Z tego co wiem tak jest ok.
  6. Kfiatek czy to Ty wyskoczyłeś tak dzisiaj z ronda na Zana przy ZUSie łojąc czarne evo?
  7. Skrzynie z GT ogólnie nie należą do zbyt wytrzymałych i można je zmielić nawet przy seryjnej mocy ale wszystko jest kwestią użytkowania bo niektórzy forumowicze przy nich zostają i spokojnie im wystarczają nawet przy większych(ok 250KM) niż seryjne mocach. Skrzynie z WRX'ów od 2005 w górę są już bardziej wytrzymałe niż te z GT ale z kolei z GC8 JDM są jeszcze mocniejsze, do tego mają krótsze przełożenia i występują w wersji z DCCD lub bez, a najmocniejszą skrzynią w subaru, praktycznie pancerną jest 6MT z STI new age, która również występuje w wersji z DCCD lub bez.
  8. ppzuko to znowu ja zameldowałem się bulgotem u Ciebie pod blokiem Gratki nowego nabytku, fajnie się prezentuje na pomarańczowych felgach.
  9. AMI musiałby jakiś sterownik dodatkowo zapodać co też zwiększa koszta, chyba ze kupi cały komplet 5MT z DCCD łącznie ze sterownikiem ale takie ogłoszenia zdarzają się dość rzadko. Poza tym dochodzi jeszcze kwestia instalacji więc rzeźba już trochę większa ale oczywiście do zrobienia i dlatego zaproponowałem krótkie 5MT bez DCCD.
  10. W sumie można albo od razu 6MT. Wspomniałem o takiej bez dccd ze względu na łatwiejszą dostępność i mniej kombinacji przy montażu.
  11. slawekmar2 jeżeli to rzeczywiście okaże się skrzynia i zdecydujesz się na wymianę, a nie na remont to najlepiej szukaj od razu od WRXa'05 albo krótkiej z GC8 STI/WRX bez dccd ale tu musiałbyś kupić komplet z dyfrem bo jest inne przełożenie, no i cena będzie wyższa niż za taką z WRX'a.
  12. Tak, tak to ja. Nie widziałem jak machałeś bo moja narzeczona miała problemy z podjazdem pod górkę swiftem i musiałem ją ratować. Odpozdrawiam
  13. Q-Junior takie życie, co zrobić... Nawet jak się sprzeda to i tak przy najbliższej możliwej okazji wrócę do marki i bulgotu boxera
  14. Gdyby ktoś z lubelskich forumowiczów poszukiwał fajnego GC8, to niestety byłem zmuszony wystawić swój samochód: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60570-s-gc8-wrx-my97-powerd-by-prs/
  15. Na biegu jałowym turbo nie pracuje pod obciążeniem więc jeżeli olej z wydechu wypalił się już wcześniej to nie będzie tego niebieskiego dymu, pojawi się dopiero pod obciążeniem jeżeli turbo rzeczywiście puszcza olej.
×
×
  • Create New...