Skocz do zawartości

Przecier

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Mariusz Pantol napisał:

???? Wyjaśnij :) Ja myślę że nie będzie za głośny, :P

 

Na początku masz wrażenie że jest za cicho, miało być trzęsienie ziemi. 

 

"Na mieście" sobie poburczysz, o ile masz kolektor różnoodległościowy a jak nie to będziesz wył jak Honda a po pierwszej długiej trasie zamarzysz o cichym wydechu.  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2018 o 14:30, chojny napisał:

 

Na początku masz wrażenie że jest za cicho, miało być trzęsienie ziemi. 

 

"Na mieście" sobie poburczysz, o ile masz kolektor różnoodległościowy a jak nie to będziesz wył jak Honda a po pierwszej długiej trasie zamarzysz o cichym wydechu.  ;)

HEHEHE kolektor będę budował samemu, tz nie będzie kupny tylko budowany, a w długie trasy jadę raz w roku, więc będę burczał u siebie na mieście :P Czyli będzie git :P

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobra mała zmiana planów co do felg. teraz na zimę będą takie :P

 

f8c3539ad310857cgen.jpg

 

2b6c76b46d2294fcgen.jpg

 

89092d7aa293811cgen.jpg

 

6a65edb4c94e1e8bgen.jpg

 

A tamte felgi idą do sprzedania jak by ktoś chętny się znalazł to za 850zł puszcze.

 

6bf3571358986cc3gen.jpg

 

Felgi:

Producent: DOTZ

16' 5x100 ET35

szerokość: 7,5

SR.CENTR. 60,1mm + gratis pierścienie centrujące na 56,1mm ( nowe )

FELGI PO ZEWNĘTRZNEJ ODNOWIE LAKIERNICZEJ

 

CENA 850zł

 

Edytowane przez Mariusz Pantol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

No to Fele na zimę założone, nie obyło się bez problemów bo to felgi ze Skody Octawi RS, a tam gniazda na nakrętki w feldze są typu KULA a normalnie to jest STOŻEK, niby nic ale dostać nakrętki 12x1.25 typu KULA to już wyczyn więc dziś musiałem 100km w jedną stronę cisnąc po komplet nakrętek :P

Efekt taki :)

 

fbca4e6f78ff6e6dgen.jpg

 

16240aa115579523gen.jpg

 

bc43a1e1615c5861gen.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

Trzeba było kupić Skodę , miałbyś w gratisie ;):D

A mi się podobają

 

18 minut temu, bardzozlymisio napisał:

Legaś kosa. Bardzo mi się podoba ten model. Gratuluje!!!

Zostaw te srebrne koła. Te białe są jak białe kozaki (sorry, ktoś musiał...) 

Dzięki. Te srebrne to Lato :) A białe mi się podobają :)

Nie każdemu podoba się to samo, a domyślam się, że gdyby nie fakt, że są ze Skody to bardziej by się wam podobały :)

 

Ale przyjmuje waszą krytykę i biorę sobie ją do serca :) A nawet szanuje wasze zdanie :) ( szczerze )

Edytowane przez Mariusz Pantol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam w swojej czarnej Hondzie miałem na lato białe pantofle, dla mnie wyglądało to świetnie, jedyną wadą jest ich częste mycie, bo ciut zabrudzone już psują ogólny efekt. Ogólnie jednak białe felgi w czarnym aucie wyglądają spoko, tak samo jak w bałym aucie czarne fele, tyle, że czarne muszą być wtedy na prawdę duuże żeby to robiło robotę. Jak zawsze, wszystko to rzecz gustu, do Twojego bym się jedynie czepił, że na tych białych auto ma ciut za duży prześwit i jakoś dziwnie to wygląda, no chyba, że o tylko perspektywa zdjęcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, nysiopysio84 napisał:

Sam w swojej czarnej Hondzie miałem na lato białe pantofle, dla mnie wyglądało to świetnie, jedyną wadą jest ich częste mycie, bo ciut zabrudzone już psują ogólny efekt. Ogólnie jednak białe felgi w czarnym aucie wyglądają spoko, tak samo jak w bałym aucie czarne fele, tyle, że czarne muszą być wtedy na prawdę duuże żeby to robiło robotę. Jak zawsze, wszystko to rzecz gustu, do Twojego bym się jedynie czepił, że na tych białych auto ma ciut za duży prześwit i jakoś dziwnie to wygląda, no chyba, że o tylko perspektywa zdjęcia?

I tu się zgodzę z tobą:) Możliwe że to kwestia zdjęcia, ( zrobię dziś nowe i wstawię. ). A te fele tylko na zimę więc prześwit wskazany :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dodaje fotki tak to wygląda, kurde nie wiem ale mi się podoba strasznie na tych felach :P Musze tylko nowe ramki na rejestracje kupić bo jak poszalałem trochę po placu na tych to potem rejestracje musiałem szukać w śniegu i dlatego chwilowo na trytki zpiełem je :P

 

imageproxy.php?img=&key=ef6fef51816740e6

 

 

IMG_20180215_133252.jpg

IMG_20180215_133257.jpg

IMG_20180215_133305.jpg

IMG_20180215_133309.jpg

IMG_20180215_133312.jpg

IMG_20180215_133316.jpg

Edytowane przez Mariusz Pantol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.02.2018 o 19:14, sredniaq napisał:

Moim zdaniem zamiast edytować pierwszego posta dopisuj kolejne rozdziały


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Biała felga super się prezentuje, ale nie na zimę :P


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zostanę już przy tym jak robię teraz, że edytuje pierwszego posta i dodaje też w odpowiedzi jako ostatni.

Dzięki, z czasem też będą białe fele na Lato ale po kolei jeszcze muszę wydech zrobić do końca, wymienić oleje w dyfrach a potem fele :)

 

Świeci mi się silniczek na desce ale żadnych błędów nie wywala z silnika bo sprawdziłem. Myślałem, że to przez instalacje lpg świeci się czek, że coś źle podłączone. A tak w ogóle to mam bardzo późną reakcje na gaz, wciskam gaz a silnik po jakiejś 1,5sec reaguje. Jakieś pomysły????

Edytowane przez Mariusz Pantol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Zostanę już przy tym jak robię teraz, że edytuje pierwszego posta i dodaje też w odpowiedzi jako ostatni.
Dzięki, z czasem też będą białe fele na Lato ale po kolei jeszcze muszę wydech zrobić do końca, wymienić oleje w dyfrach a potem fele
 
Świeci mi się silniczek na desce ale żadnych błędów nie wywala z silnika bo sprawdziłem. Myślałem, że to przez instalacje lpg świeci się czek, że coś źle podłączone. A tak w ogóle to mam bardzo późną reakcje na gaz, wciskam gaz a silnik po jakiejś 1,5sec reaguje. Jakieś pomysły????

Zmien face-a / soft. Cel znaczy ze blad jest tylko go nie widzisz.
Po omacku stawialbym ze pozna reakcja to efekt wiaderek pod zderzakiem ktore za bardzo odprezyly wydech, ale to bez odczytubledow to wrozenie tylko

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, recki napisał:

Po omacku stawialbym ze pozna reakcja to efekt wiaderek pod zderzakiem ktore za bardzo odprezyly wydech, ale to bez odczytubledow to wrozenie tylko

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
 

Tylko legacy jest dalej na seryjnych wydechach bo jeszcze wiaderek nie montowałem bo szukam kolektora na razie. Więc musi być inna przyczyna.

A dziwne jest np.to, że jak stoję w miejscu i wciskam gaz na luzie to auto reaguje od razu, a podczas jazdy po ok.1-2s dopiero.

Edytowane przez Mariusz Pantol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co do późnej reakcji na gaz okazało się że jest to zjawisko tylko na LPG i w przyszłym tygodniu jestem umówiony na warsztat na regulacje.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

No to powoli kompletuje części do nowego układu wydechowego:)

Dziś dotarł kolektor z WRXa i bandaż :)

 

d23882902ffbed15gen.jpg

Edytowane przez Mariusz Pantol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jestem po zabiegu zmiany kolektora i wydechów, postaram się na szybkiego opisać co i jak zrobiliśmy i pokazać wam efekt końcowy :)

Zaczynamy.

Założenie tego zabiegu było, że ma BULGOTAĆ, nie być strasznie głośne i nie stracić na mocy za bardzo. Niby nie do osiągnięcia, a jednak sami zobaczcie :)

Jak wiecie kupiłem kolektor różnoodległościowy z Subaru Imprezy WRX z 2008r o taki jak wyżej w poście i po cichu liczyłem, że będzie jak z szafkami z IKEA się przyłoży i będzie pasował ( wiedziałem że wyjście na Turbo trzeba będzie zmienić,ale nie sądziłem, że jeszcze......

 

Podnieśliśmy auto i było kminienie jak co i gdzie..........

 

 

 

1. 99388d9d1da52a73med.jpg

 

 

 

Tak wygląda oryginalny Kolektor wydechowy ( brzydki bo nie bulgota ).

 

 

2. 804ae932375f5c8dmed.jpg

 

 

3. 4e9237e6f47ef502med.jpg

 

 

Niestety trzeba było trzeba fleksą osłony usunąć bo się nie dało już odkręcić z kolektora :(

 

 

4. 5acd3aad5b87ce3amed.jpg

 

Przy pierwszej próbie przyłożenia Kolektora z WRXa okazało się, że nie będzie tak wesoło jak by się wydawało, bo filtr oleju niestety stoi na drodze jednej rury kolektora o jakies 1,5cm nachodziła rura na filtr. :(

 

 

5. 48a3bf753cf1f147med.jpg

 

 

 

Trzeba było wyciąć oryginalną rurę kolektora i dospawać wyprofilowaną, tak aby ominąć filtr i zostawić na tyle miejsca aby, było jak owinąć grubiej bandażem co by się nie grzał niepotrzebnie olej od kolektora.

 

 

6. 1789e80d2e206888med.jpg

 

7. 2e80badf61c2a228med.jpg

 

 

Tak to wyglądało po pospawaniu tej rurki.

 

 

8. 615b321df70424bemed.jpg

 

 

Potem odcięliśmy wyjście z kolektora idące w stronę TURBA w normalnym WRX ( zakręca do góry a w Legacy ma iść dalej pod podwoziem ).

 

 

9. a958352fa8acd66bmed.jpg

 

 

Niestety było bardzo ciasno na gięcie tak grubej rury dlatego zdecydowaliśmy się na kształtki i nimi wyprowadziliśmy zawijasy omijające wahacz.

 

 

10. ef88705a656ed9d3med.jpg

 

 

11. cafdd0f7d3a43e67med.jpg

 

 

 

Dalej daliśmy łącznik elastyczny aby zniwelować drgania które miały z silnika przechodzić na resztę układu wydechowego.

 

 

12. 0900230792736710med.jpg

 

 

 

A tak wygląda wstępnie połapany Kolektor, długo debatowaliśmy czy robić od kolektora wolny przelot do końca wydechu ale mój mechanik powiedział mi, że jak wytnę, katy, rezonator , tłumik środkowy to za bardzo odprężymy silnik i ruszanie tym autem będzie udręką jak w Corsie 1.0 pod górę, ponieważ na niskich obrotach przy takim kolektorze nie będzie miał momentu w ogóle, na dodatek byłby masakra głośny a tego nie chciałem za bardzo.

 

 

 

13. c809b92ce6edc516med.jpg

 

 

 

14. b7105c3ac56081edmed.jpg

 

 

 

Więc jedyne co wycięliśmy to jeden katalizator który znajdował się na starym kolektorze. Gniazda sond wycięliśmy z kata i wspawaliśmy w nowy Katalizator tak jak na fotkach poniżej.

 

 

15. f0c6489df5384053med.jpg

 

 

16. 56ffba0bb85f83eemed.jpg

 

 

 

17. 08b17a5983fb513fmed.jpg

 

 

Na koniec po pospawaniu oszlifowaniu i zabezpieczeniu przed korozją kolektora owinęliśmy go Bandażem termoizolacyjnym Bazaltowym o grubości 3mmx50mm jak na fotce niżej.

 

 

 

18. 2f6bd9ed7390e515med.jpg

 

 

 

Kto zgadnie co to na fotce poniżej?????

 

 

 

19. 5f79049248022f6amed.jpg

 

 

20. 7f2870b73d9225f6med.jpg

 

 

 

Na końcu wspawaliśmy tłumiki przelotowe końcowe HKS Silent Hi-Power

 

 

 

21. 9b115598b6203f9amed.jpg

 

 

 

Powiem wam, że efekt końcowy przerósł moje oczekiwania, ponieważ wydech jest mocno bulgoczący i bardzo BASOWY a co najważniejsze nie straciłem nic mocy bo zachowałem dprężenie silnika , zresztą sami zobaczcie jak to GADA :P

 

 

 

Edytowane przez Mariusz Pantol
  • Super! 7
  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...