Jump to content

Przecier

Użytkownik
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Przecier

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/07/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0R 165km(EJ20F) Kombi z 2006r

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/Przecier

Recent Profile Visitors

387 profile views
  1. Przecier

    Filmy

    Zapraszam do obejrzenia https://youtu.be/uXTxmXIGzPw
  2. Cześć. Widziałem Twój filmik z wymianą wydechu. Mam pytanie, próbowałeś odpalić samochód po wymianie samego kolektora? Chodzi mi czy był jaki kolwiek efekt? Bo zrobiłem sam kolektor bez koncowych i efekt prawie zerowu ( oba katy,środkowy i koncowe zostały). Teraz kupie jakieś sportowe tańsze na allegro ale jak efektu nie bedzie to sie załamie ;-) .LEGACY IV 2.0 138km orginał i przerobiony. Dlatego tak aby mógł wrazie czego przykręcic 68988761_1125919764283625_8594739234475081728_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_oc=AQntbAJt4OTibmDIjDxFdFGlMdCoOWhAhEaHJMckY_WyAPXO3GPXVPafxJR6BjFjAhc&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=bc18dec991a3462fab80785356cecda1&oe=5DDD7BF9  Znalezione obrazy dla zapytania kolektor subaru

  3. Ja tak samo obstawiam, to najczęstszy problem w Subarakach. 100zł zaślepki aby się pozbyć tej nie potrzebnej pompy + koszt zablokowania błędów w komputerze. Więc jak to pompa to się nie przejmuj.
  4. No i o to mi chodziło dziękuje ci bardzo kolego po jutrze biorę się do roboty
  5. Jak w temacie, powiedzcie mi dobrzy ludzie ( najlepiej jak ktoś posiada foty ) jak się dostać do parownika bo byłem na ozonowaniu auta ponieważ śmierdziało z klimy i powiem szczerze, że nie do końca pomogło, a klima ważna rzecz, więc chciałbym się dostać do parownik chociaż żeby go spryskać bezpośrednio jakąś pianką czyszczącą bo domyślam się, że aby go wyjąc do od diabła roboty.
  6. No to bardzo proszę mądrzejszych o wypowiedź na oba pytania???? chociaż wątpię żeby z III pasowało do IV
  7. Pytanie czy ten hak będzie pasował do mojego Legacy z 2006r przedlift? https://allegro.pl/oferta/subaru-legacy-iv-hak-holowniczy-kombi-7824471317?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
  8. Ok jutro sprawdzę co i jak i napiszę dzięki Więc tak odłączyłem tą kostkę od czujnika i nic się nie zmieniło dalej wariuje na wolnych obrotach, na gazie czuć to bardzo bardzo mocno na benzynie bardzo bardzo delikatnie. Dodam że te błędy co dałem na zdjęciu wyżej po tym jak wymieniłem przepustnice już nie wyskakują, czyli w tej chwili wariuje na wolnych obrotach i szarpie podczas jazdy jak wyżej opisywałem ale błędów komputer nie wywala żadnych wcześniej miałem takie same problemy ale po wymianie sondy Lambdy jakby ustały aż do momentu jak miałem problem z: "" Ja też miałem i mam ten problem, kiedyś dokładnie to samo mi się stało auto w tryb awaryjny weszło obroty mniej więcej na 3tys i brak reakcji na gaz, wtedy auto postało 4 dni na warsztacie bo myśleliśmy, że to pedał gazu, jak kupiłem pedał gazu pojechałem na warsztat i auto działało normalnie ( dla pewności zmieniłem na nowy pedał gazu ) i teraz tydzień temu zrobiło się to samo pojechałem 40km w jedną stronę ( było ok ) zgasiłem auto a po 30min jak wsiadłem i odpaliłem łup tryb awaryjny brak reakcji na gaz i obroty mniej więcej na 3 tys., auto zholowałem na warsztat, decyzja padła na przepustnice, więc kupiłem nową używaną , zamontowaliśmy, łup auto działa tylko dzieje się teraz coś takiego że na gazie podszarpuje ( na benzynie też ale bardzo delikatnie wręcz ledwo wyczuwalnie ) a jadąc np na 2 biegu na około powiedzmy 4tys obrotów gdy wcisnę sprzęgło to obroty spadają nagle do zera i wskakują na jakieś 2 tys i dopiero się stabilizują, wygląda to tak jak by po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu przepustnica się całkowicie zamykał po czym komputer widzi że coś jest nie tak i otwiera ją bardziej niż to wymagane do wolnych obrotów, dodam że na starej przepustnicy też kiedyś mi się tak działo ale pow wielu różnych wymianach regulacjach ustąpiło i przed tą awarią teraz tydzień temu auto działało dobrze. Niestety domyślam się, że wymiana przepustnicy wcale nie usunęła mojego problemu a na dodatek szarpie teraz "" dodam że wtedy po wymianie pedału gazu po jakiś 3 miesiącach auto zaczęło tak właśnie podszarpywać i wariować na wolnych obrotach, pojechałem na serwis gazu LPG i dowiedziałem się że z gazem jest Ok wszystko ale że auto dawkuje paliwo źle i za pewne sonda Lambda jest walnięta, wymieniłem sondę i auto zaczęło pracować normalnie aż do momentu tego co opisałem że się tydzień temu stało. Trochę zawiła historia ale mam nadzieje że ogarniacie ten mój nie jasny opis
  9. Rozumiem, że mam odłączyć ten zawór i odpalić auto aby sprawdzić czy silnik pracuje równo????
  10. Ja też miałem i mam ten problem, kiedyś dokładnie to samo mi się stało auto w tryb awaryjny weszło obroty mniej więcej na 3tys i brak reakcji na gaz, wtedy auto postało 4 dni na warsztacie bo myśleliśmy, że to pedał gazu, jak kupiłem pedał gazu pojechałem na warsztat i auto działało normalnie ( dla pewności zmieniłem na nowy pedał gazu ) i teraz tydzień temu zrobiło się to samo pojechałem 40km w jedną stronę ( było ok ) zgasiłem auto a po 30min jak wsiadłem i odpaliłem łup tryb awaryjny brak reakcji na gaz i obroty mniej więcej na 3 tys., auto zholowałem na warsztat, decyzja padła na przepustnice, więc kupiłem nową używaną , zamontowaliśmy, łup auto działa tylko dzieje się teraz coś takiego że na gazie podszarpuje ( na benzynie też ale bardzo delikatnie wręcz ledwo wyczuwalnie ) a jadąc np na 2 biegu na około powiedzmy 4tys obrotów gdy wcisnę sprzęgło to obroty spadają nagle do zera i wskakują na jakieś 2 tys i dopiero się stabilizują, wygląda to tak jak by po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu przepustnica się całkowicie zamykał po czym komputer widzi że coś jest nie tak i otwiera ją bardziej niż to wymagane do wolnych obrotów, dodam że na starej przepustnicy też kiedyś mi się tak działo ale pow wielu różnych wymianach regulacjach ustąpiło i przed tą awarią teraz tydzień temu auto działało dobrze. Niestety domyślam się, że wymiana przepustnicy wcale nie usunęła mojego problemu a na dodatek szarpie teraz Takie błędy mi wyskoczyły teraz ostatnio: A dziś mi takie wyskoczyły ale skasowałem je i już nie wyskoczyły drugi raz:
  11. No właśnie mi chodzi o coś lepszego tylko o samo oprogramowanie, czy takowe można dostać??? bo jeśli się tak da to kabelki z takim urządzeniem jak z linku to bym wziął od mechanika
  12. Dzięki. A ktoś jeszcze poleciłby jakiś inny program bardziej przejrzysty???? Ten ecuExplorer, oczywiście sprawdze, ale może jeszcze ktoś coś poleca??? Wiem, że mój mechanik ma na warsztacie jakiś Delphi program ale może coś lepszego polecicie???
  13. Chodzi mi o ten co mi podał ecuExplorer
×
×
  • Create New...