cupra666 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Prośba o poradę szanownych forumowiczów - muszę kupić do GT'ka opony 215/45R17 - na placu boju pozostały już tylko: 1. Conti SportContact 3 2. Bridgestone RE050 3. Bridgestone RE050A. Ceny ww zbliżone więc wybór niełatwy. Główne ich zadanie to bdb osiągi - jazda codzienna w bardzo ograniczonej ilości (głównie miasto praca-dom) więc bardziej zależy mi na parametrach przydatnych podczas jazdy dla przyjemności, podjeżdżawkach itp. Myślę również ewentualnie o jakiś slikach pewnie bardziej deszczówkach żeby zachować uniwersalność auta a nie poruszać się na mokrym jak emeryt :wink: ale obawiam się bardzo szybkiego zużycia i nie wiem czy lepsze osiągi (jak bardzo lepsze?)są tego warte. Poza tym kwestia ewentualnego kupna 1szt w przypadku uszkodzenia takiej opony też trochę studzi mój zapał no i mówimy raczej o już lekko ale jednak używanych w cenie "cywilnych" nowych więc rozterka spora :roll: Najchętniej założyłbym kompromis pomiędzy wspomnianymi pomysłami czyli R888 ale ich cena jest grubo przesadzona w stosunku do Conti czy Bridge'a. Tak więc chętnie wysłucham Waszych uwag zanim podejmę decyzję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 No to ja, już niedługo przetestuję Dunlop Sport Maxx - 91Y XL 215/45/17 8) Dzięki lukassowi oczywiście. 8) Zobaczę czy są lepsze od RE050. -- 3 mar 2011, o 19:22 -- 1. Conti SportContact 32. Bridgestone RE050 3. Bridgestone RE050A. Ceny ww zbliżone więc wybór niełatwy. Jakie to ceny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 No to ja, już niedługo przetestuję Dunlop Sport Maxx - 91Y XL 215/45/17 8) Dzięki lukassowi oczywiście. 8) Zobaczę czy są lepsze od RE050. Nie są, miałem obie i wg mnie RE050 są lepsze tak na suchym jak i mokrym. A na pewno dłużej wytrzymują moje użytkowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 cupra666, SZ90u. Tania i bardzo dobra. Super trzyma w zakrętach. Myśle, że nie pożałujesz Miałem ją kupować do siebie, ale trafiła się CSC3 205/45/17 w bdb cenie. Hogi, łeee, ale lukass Ci lacze sprzedał, beznadzieja A na serio, bdb opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cupra666 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 cupra666 napisał(a):1. Conti SportContact 3 2. Bridgestone RE050 3. Bridgestone RE050A. Ceny ww zbliżone więc wybór niełatwy. Jakie to ceny? Conti - 470brutto/szt Brridgestone podobnie (050 trochę taniej nawet). SZ90u. Tania i bardzo dobra. Super trzyma w zakrętach. Myśle, że nie pożałujesz Może i niezła ale jej cena jest niemal identyczna jak Conti3 więc w tym wypadku stawiam na Conti. A różnica między Bridgestonem 050 i 050A - mógłby ktoś się podzielić wrażeniami? Najchętniej wziąlbym wychwalaną 070 ale występuje dopiero w 225 a na 100% nie chcę taiego rozmiaru do GT'ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Może i niezła ale jej cena jest niemal identyczna jak Conti3 więc w tym wypadku stawiam na Conti. 335 a 460 to raczej nie to samo :wink: http://www.skapiec.pl/site/cat/2100/fil ... _0_0_0_0_0 Jesli już 050 czy 050A, to ja wolałem tę pierwszą bo przynajmniej dłuższy przebieg na niej zrobiłem Swoje już nasadziłem na 7.5 cala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Mam podobne 'problemy' co wy ... na placu boju zostały: 1. Bridgestone RE050A 2. Dunlop Sport Maxx TT 3. Pirelli PZERO ROSSO ASIMMETRICO Bridgestone miałem ale w wersji ER300, Dunlopy mam sport zimowe, nie miałem pirelli ... help :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 p@dre, a jaki rozmiar chcesz wstawiać na te swoje felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 p@dre, a jaki rozmiar chcesz wstawiać na te swoje felgi tak myślę o 225/50R17 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Może i niezła ale jej cena jest niemal identyczna jak Conti3 więc w tym wypadku stawiam na Conti. Jeżeli decydujesz się na Conti, to lepiej weź nowe SportContact 5 . Będzie ciut drożej (da się załatwić za około 500zł) , ale będzie pan zadowolony :wink: -- 3 mar 2011, o 22:34 -- Mam podobne 'problemy' co wy ... na placu boju zostały: 1. Bridgestone RE050A 2. Dunlop Sport Maxx TT 3. Pirelli PZERO ROSSO ASIMMETRICO Bridgestone miałem ale w wersji ER300, Dunlopy mam sport zimowe, nie miałem pirelli ... help :?: :roll: To zależy czego oczekujesz od opon i jakie są priorytety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 3. Pirelli PZERO ROSSO ASIMMETRICO Ja bym nie brał jej ponownie, zeszła mi w mgnieniu oka. A przy połowie bieżnika jest strasznie śliską oponą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 To zależy czego oczekujesz od opon i jakie są priorytety. Na pewno priorytetem nie jest niski poziom szumu i miękkość w prowadzeniu ... zależy mi na przyczepności w jeździe i hamowaniu. -- 4 mar 2011, o 08:21 -- Ja bym nie brał jej ponownie, zeszła mi w mgnieniu oka. A przy połowie bieżnika jest strasznie śliską oponą No tak słyszałem, że miętkie cuś ... Z jednej strony zaleta jak nowe, z drugiej tracą trakcję jak piszesz po krótkim okresie użytkowania. No i tym sposobem wybór ograniczył się do Bridge vs Dunlop ... a może dołączy Conti :?: lukass, za ile można 'załatwić' Conti 5-tki w rozmiarze 225/50 R17 :?: (w katalogu są w tym rozmiarze, 98 Y TL XL FR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 To zależy czego oczekujesz od opon i jakie są priorytety. Jeśli i ja mógłby się podczepić pod pytanie to szukam letnich opony do codziennej jazdy foresterem 225/55R17, które dobrze zniosą dziurawe polskie drogi. Bardzo pasowały mi Pirelli P7, były wyśmienite na suchej i mokrej drodze. Trochę szybko się zdarły ale poza tym były bez zarzutów. Czy któraś z opon o których piszecie ma podobne właściwości jak P7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 a co polecacie do GTka w rozmiarze 205/55/16 lub 205/50/16? oponki beda uzywane w 100% cywilnie na nasze wspaniale polskie drogi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Poszukuję opon do Forestera 215/60/16 które dobrze zniosą mokrą/suchą nawierzchnię i nie będą się szybko ścierały. Do tej pory miałem fabryczne Geolandery i nie wiem jakim cudem przeżyłem jezdę we wszystkie deszczowe dni... Głośność Geo jak dla mnie jest ok. Jaką oponę możecie mi polecić? Myślę nawet o używanej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Falken 912. W miarę tania i zbiera dobre opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamut Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Mam WRX na 16'' delikatnie dłubniętego na mapie itd do 320 km nie robiłem nic ze skrzynią. Wczoraj dowiedziałem się że jak założe sobie semislick'i np TOYO R888 to mi urwie skrzynie więc co polecacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Falken 912. W miarę tania i zbiera dobre opinie waka, faktycznie ta opona zbiera bdb opinie http://www.opony.com/testy-opon/osobowych/falken/ze-912 Jest tylko trochę droga...http://www.nokaut.pl/szukaj/opony/falke ... -99-h.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Poszukuję opon do Forestera 215/60/16 które dobrze zniosą mokrą/suchą nawierzchnię i nie będą się szybko ścierały.Do tej pory miałem fabryczne Geolandery i nie wiem jakim cudem przeżyłem jezdę we wszystkie deszczowe dni... Głośność Geo jak dla mnie jest ok. Jaką oponę możecie mi polecić? Myślę nawet o używanej Jaki budżet chcesz przeznaczyc na opony :?: -- 4 mar 2011, o 18:20 -- a co polecacie do GTka w rozmiarze 205/55/16 lub 205/50/16? oponki beda uzywane w 100% cywilnie na nasze wspaniale polskie drogi... To musisz określić jednak rozmiar i budżet, bo te na 55 to wybór spory i cena niższa, a na 50 to i wybór ograniczony i tanio nie będzie. -- 4 mar 2011, o 18:25 -- To zależy czego oczekujesz od opon i jakie są priorytety. Jeśli i ja mógłby się podczepić pod pytanie to szukam letnich opony do codziennej jazdy foresterem 225/55R17, które dobrze zniosą dziurawe polskie drogi. Bardzo pasowały mi Pirelli P7, były wyśmienite na suchej i mokrej drodze. Trochę szybko się zdarły ale poza tym były bez zarzutów. Czy któraś z opon o których piszecie ma podobne właściwości jak P7? Oprócz Pirelli, które w tym roku jest wyjątkowo drogie warto rozważyć: -Bridgestone RE300 - nie RE050A, bo dość szybko znika -ContiPremiumContact 2 -Dunlop sport maxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 lukass, po ilu latach wprowadzają, że tak powiem, następców? W Goodyearze co rok, ale tam juz nawet handlowcy nie pamiętają wszystkich nazw aktualnie produkowanych biezników bez przesady lukass, na pewno nie co rok ale fakt, że zbyt często :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamut Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Co myślicie o Toyo T1R ? Podobno jak wloże do WRX dłubniętego do 320 KM Toyo R888 to moja skrzynia może zostać za mną a co z T1R ? A i rozmiar 205/55 R16 a może polecacie coś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Co myślicie o Toyo T1R ? Podobno jak wloże do WRX dłubniętego do 320 KM Toyo R888 to moja skrzynia może zostać za mną a co z T1R ? A i rozmiar 205/55 R16 a może polecacie coś innego ? T1R to cywilna opona, R888 to torówka z homologacją drogową.Masz jeszcze R1R to trochę słabsze R888. Jeszcze jest PX4 - takie lepsze i bardziej miękie PXT1R. To tyle z Toyo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Co myślicie o Toyo T1R ? Podobno jak wloże do WRX dłubniętego do 320 KM Toyo R888 to moja skrzynia może zostać za mną a co z T1R ? A i rozmiar 205/55 R16 a może polecacie coś innego ? Jeżeli faktycznie masz w WRX 320km :shock: (bo to raczej nie da się lekko dłubnąć na taki wynik) to Twoja skrzynia i tak prędzej czy później klęknie niezależnie od opon. Jak będziesz się delikatnie z nią obchodził to pożyje dłużej, jak będą strzały ze sprzęgła to 4x4 niezależnie od opony ma tyle trakcji na suchym/mokrym asfalcie że zmieli skrzynię 5MT. Wracając do tematu opony, to najpierw odpowiedz sobie na pytanie do czego będziesz ją i w jakich warunkach wykorzystywał. -- 4 mar 2011, o 22:00 -- bez przesady lukass, na pewno nie co rok ale fakt, że zbyt często :!: No faktycznie może ciut podkoloryzowałem jako byłaby to norma (co rok), ale i tak się zdarzało ( Hydragrip :arrow: Excellence) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamut Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Ma być na upalanie jakieś latanie bokami tor czasem ale przy zachowaniu możliwości jazdy po mieście R888 odpada bo umre przy deszczu ma ktoś doświadczenie z R1R? Podobno T1R ma mięka ściankę boczną? a i nie musi być TOYO jak jest coś lepszego w podobnej kasie to teżchętnie przytule 8) I jeszcze jak ktoś mógł by się wypowiedzieć o oponie Advan sport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Ma być na upalanie jakieś latanie bokami tor czasem ale przy zachowaniu możliwości jazdy po mieście R888 odpada bo umre przy deszczu ma ktoś doświadczenie z R1R? Podobno T1R ma mięka ściankę boczną? a i nie musi być TOYO jak jest coś lepszego w podobnej kasie to teżchętnie przytule 8) I jeszcze jak ktoś mógł by się wypowiedzieć o oponie Advan sport? Ogólnie to rozmiar 205/55R16 do WRX z przeznaczeniem na upalanie to słaby pomysł na lato :? (wiem że to seria dla US, ale mimo wszystko to nietrafiony pomysł) . Lepiej zmienić na 205/50R16 jak w GTeku - będzie trochę mniejsze koło, ale to i tak blizszy zamiennik do europejskiego WRXz, który wychodził na 215/45R17. Jeżeli jednak koniecznie ma być 55 i na upalanie dojazdy to widze tylko dwie opcje : Firestone SZ90 i Bridgestone RE050A. Jak byc jednak zmieniał na 50 to najtrafnieszym wyborem do twoich zastosowań bedzie RE050 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się