Skocz do zawartości

z Legasia 2,5 SOHC na GT Spec B WR limited JDM


Gaceq

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnimi czasy przyszła i na mnie kolej na poszukiwanie pierwszego praktycznego rodzinnego pojazdu... Do tej pory same HH przeplatane Imprezami jakkolwiek to nie brzmi :P

Długo się zastanawiałem jaki kierunek obrać, jaką markę i jaki model poszukiwać. Wytyczne dla auta pod rodzinkę 2plus2 ustaliłem sobie takie:

-budżet na auto 20, a na wszelkie michałki po zakupie 5

-absolutnie bezwypadkowe i zadbane
-stosunkowo mało awaryjne

-kolor jakiś praktyczny (srebrny,szary)
-przebieg nieprzesadny
-benzyna, ewentualnie lpg
-kombi
-napęd 4x4
-obszerne
-wygodne
-dobrze doposażone  
-dla kierownika automat, tempomat, grzane dupy itp ;)
-dla dzieci szklany dach, skóry czarne, wygodny w użyciu isofix

Pomijam inne podstawowe dzisiaj rzeczy jak klima automatyczna czy kupa nieużywanych jeszcze airbagów.
Przy tym wszystkim wóz miał być  ładny i nie oklepany jak Skoda Octavia czy A4 avant...

 

Szybko okazało się żeby spełnić w założonym budżecie wszystkie punkty od A do Z nie będzie łatwo... Wiosną ubiegłego roku, rozglądałem się przez około miesiąc. Już wtedy po skreśleniu wielu przeróżnych modeli uświadomiłem sobie że chyba największe szanse na spełnienie wszystkich warunków przy odrobinie farta będzie miał tylko jakiś Legacy IV. Za sprawą dołujących cenowo ten model dieslów, ceny benzyniaków są stosunkowo atrakcyjne do tego co te auta potrafią zaoferować. Najbardziej zarajcowalem się na OBK H6 ale dość szybko zeszedłem na ziemie... Koszt zakupu i eksploatacji znacznie przewyższający moje możliwości wówczas  :( Rozsądek nakazał ograniczenie się do 2.0/2.5 165 KM. Ale jak się już kiedyś odrobię to zapoluje sobie na OBK H6  ;) 

 

Pozostało więc „tylko” znaleźć odpowiedni egzemplarz :rolleyes: Jako że z tych które były wówczas na sprzedaż żaden mi nie podszedł, zwłaszcza stanem technicznym, ale także estetycznym, czy wyposażeniowym, dałem sobie na wstrzymanie i jeszcze 4 miechy przemęczyliśmy w 3 drzwiowym hatchu.

Przyszedł koniec sierpnia i ostatni dzwonek na większy samochód. Sprzedałem więc dość szybko a3 i jeszcze w ten sam dzień wracam do poszukiwania jakiegoś godnego Legacy. Patrzę, jest jeden ciekawy w dodatku niedaleko, bo zaledwie 50 km ode mnie. Wystawiony godzinę wcześniej.

 

post-12117-0-68935600-1485081478_thumb.jpg

post-12117-0-58713700-1485081504_thumb.jpg

post-12117-0-19711000-1485081574_thumb.jpg

post-12117-0-50693700-1485081561_thumb.jpg

 

Dzwonie. Pan lekko zdziwony tak szybkim telefonem :D Jako, że auto jeszcze we Włoszech było, rezerwuje i czekam 3 dni na przyjazd lory z nim. Przyjeżdżam, dopiero co rozładowana, nie zdążyli wyglancować, czy choćby posprzątać. Ale o to mi chodziło. Znajduję 3 felery, stukający przegub, nie działa centralny w jednych drzwiach i tylne mcphersony leżą i kwiczą o wymianę. Reszta super. W 100% spełnia założenia. Silnik, instalka chodzi jak zegarek. 4eat przełącza plynnie i elegancko nawet jak zimny. Wyposażenie idealne, takie jakie szukałem, ładny lakier, stan bardzo dobry, przebieg udokumentowany i wygląda mi na prawdziwy – 216 tkm. Auto miało dwóch właścicieli. W 2007 roku pierwszy właściciel zostawia je w salonie Subaru "Abaco" w Trento. Być może w rozliczeniu. W tymże ASO wg papierów przy przebiegu 76 tkm końcem 2007 włożona zostaje widoczna dziś instalka BRC genius i już jako „Bifuel” zostaje sprzedana jakiejś kobiecie.

 

post-12117-0-47272200-1485082042_thumb.jpg

post-12117-0-40273200-1485082051.jpg

DSC_0146.thumb.JPG.da0e6c45786054b9696102adffebb3ef.JPG

DSC_0150.thumb.JPG.ea9f5aa6a6c8dfdba89ce8fd39a227e0.JPG

 

Uszkodzenie nie wygląda nic gorzej niż na zdjęciu z ogłoszenia. Cena niemała ale adekwatna do ogólnie dobrego stanu auta. Dobijam więc targu i zabieram nazajutrz  :yahoo: 

Jeśli chodzi o felgi, to w przedlifcie podoba mi się tylko i wyłącznie jeden model. Sprzedaje więc od razu te 16stki które były na aucie i kupuje jedyne słuszne 17stki. Tu już fotki u mnie:

 

post-12117-0-71933300-1485084321_thumb.jpg

post-12117-0-68976800-1485084331_thumb.jpg

DSC_0245.thumb.JPG.70d6d98a3cae674d2f75920a3c00337b.JPG

post-12117-0-55883900-1485084357_thumb.jpg

DSC_0242.thumb.JPG.b7915ac562a866346d7e61b938342936.JPG

post-12117-0-89865900-1485084424_thumb.jpg

post-12117-0-51490700-1485084899_thumb.jpg

post-12117-0-18828200-1485084911_thumb.jpg

 

C.D.N. ;)

Edytowane przez Gaceq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też już chyba nie długo będę poszukiwał właśnie takiej furki B) Najładniejsza buda, zresztą każde subaru ma taką ;)

 

Bardzo ładny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dzięki :)  Za te pieniądze co te Legasie stoją, a co oferują to moim zdaniem ciężko o lepszy wybór. A zastanawiałem się w tym budżecie nad bodaj `15stoma autami różnych marek, ale albo starsze znacznie, albo brak 4x4, albo golas, albo zajechane, albo powypadkowe albo zerdzewiale... albo po prostu brzydkie i oklepane ;)

 

A wracając do tematu na pierwszy ogień poszedł, olej, filtry. Także filtry do gazu. Choć szczerze mówiąc, nawet by się obeszło jakiś czas bo wszystko w miarę świeże było. Rozrząd również dobrze wyglądał, więc go na razie zostawiłem. Auto od początku serwisowane w dwóch ASO Subaru i jest wpis o drugiej wymianie rozrządu przy 176 tkm. Instalacja LPG jak się okazuje BRC z wyższej półki na dedykowanych do Subaraka listwach wtryskowych BRC polskim zbiorniku Stako. Generalnie wszystko znane u nas i ma nie być problemów żadnych z jej obsługą i ewentualnymi regulacjami/mapowaniami.

Luzy zaworowe w normie. Nic więc nie kombinujemy bo chodzi elegancko zarówno na benzynie jak i gazie. Zero falowania, przerywania czy przygasania. Przełącza niezauważalnie w obydwie strony. Spalanie gazu jakie zaobserwowałem to min. 8 - trasa do 13 litrów -miasto, a w mieszanym ok 11.

Jest to moje pierwsze auto na lpg i muszę przyznać, że jestem odpukać miło zaskoczony. Zwłaszcza na stacjach ;)

 

post-12117-0-68754600-1485092946_thumb.jpg

post-12117-0-62064400-1485092971_thumb.jpg

post-12117-0-90284400-1485092993_thumb.jpg

post-12117-0-66331600-1485093145_thumb.jpg

 

Prawa przednia półoś przypasowała idealnie z Imprezy sbd z 2011 roku. Teoretycznie 2 różne światy. Diesel manual, a u mnie Benzyna Automat. No i inny model auta. A jednak półosie te same. A jako ciekawostka to każdy Legacy IV ma te same półośki. Nie ważne czy diesel czy benzyna, automat czy manual, 2.0 137 czy 3.0 245. Wszystkie są identyczne :huh: Się zdziwiłem ;)

 

post-12117-0-54549600-1485093602_thumb.jpg

 

 

Następnie mcphersony tylne. Wedle zasięgnietej recepty, znajduje od SBD, jednak omyłkowo od sedana – cieńsza spreżyna. Mało się auto podniosło. Błąd naprawiam kupując od sbd kombi. Wreszcie fura względnie w poziomie. Choć jeszcze tak z centymetr lub dwa jakby poszło do góry przy pełnym zbiorniku by nie zaszkodziło. Mam na to pewien pomysł ale opiszę jak zda egzamin.

 

Błotnik wyciągnięty ładnie i co ważne udało się koledze dobrać idealnie kolor. A obawiałem się nieco, bo na srebrnym łatwo się przejechać ;) Ale fajnie zcieniowal zderzak i błotnik, tak że nie widać różnicy.

 

post-12117-0-25891100-1485093905_thumb.jpg

post-12117-0-71446300-1485093923_thumb.jpg

post-12117-0-34921100-1485093957_thumb.jpg

post-12117-0-32066700-1485094019_thumb.jpg

 

Niejako przy okazji naprawy błotnika podnośnik w ruch, rozbiórka wszystkich osłon i nadkoli, porządne mycie pod zabezpieczenie antykorozyjne. Wszystko zdrowe, brak rdzy, a nawet jej nalotu :) Widać jak włoski klimat służy podwoziu.

 

post-12117-0-99173100-1485094719_thumb.jpg

post-12117-0-53368600-1485094728_thumb.jpg

post-12117-0-25642600-1485094740_thumb.jpg

post-12117-0-97448200-1485094749_thumb.jpg

post-12117-0-31381100-1485094759_thumb.jpg

post-12117-0-43786500-1485094769_thumb.jpg

 

Poza tym potwierdza się że auto nie miało żadnych wypadków, a instalacja lpg jest poprowadzona wyjątkowo starannie i porządnie.

Co do formy zabezpieczenia plan był na taką dla mnie ciekawostkę.. Perma Film Transparent.

 

post-12117-0-75376200-1485095200_thumb.jpg

 

Miało to iść na całe podwozie, jednak jak się okazało w praniu, potrzeba do jej aplikacji specjalnego pistoletu... Tradycyjny nie daje kompletnie rady. Auto rozebrane, pogoda ma się pogoryszyć, więc decyduje się na Valvoline Tectyl Body Safe i tylko na newralgiczne miejsca - nadkola oraz tylna kołyska i wachacze. Reszta zostawiamy w oryginale. Profile zamknięte i podłużnice potraktowane konkretnie Valvoline Tectyl ML.

 

post-12117-0-52736500-1485095538.jpg

post-12117-0-16929800-1485095686_thumb.jpg

post-12117-0-08187500-1485095697_thumb.jpg

post-12117-0-73526800-1485095708_thumb.jpg

post-12117-0-52038700-1485095733_thumb.jpg

post-12117-0-52038700-1485095733_thumb.jpg

post-12117-0-20973600-1485095742_thumb.jpg

post-12117-0-53188200-1485095762_thumb.jpg

post-12117-0-66151800-1485095775_thumb.jpg

post-12117-0-45097400-1485095798_thumb.jpg

post-12117-0-47031500-1485095810_thumb.jpg

 

Wówczas, pozostało porobić opłaty celne, akcyzy, pierwszy przegląd, zarejestrować, ubezpieczyć. Po wszystkim udało się zmieścić w założonym budżecie - 25. Zostało nawet jeszcze troszkę na waciki ;) Przy okazji wizyty rzeczoznawcy odnośnie AC potwierdza się że auto bezwypadkowe i w oryginalnej powłoce na niemal całości. Oprócz mojej naprawy, gdzieś w przeszłości była podobna historia ale z drugiej strony w tym samym miejscu.

Jeszcze delikatne pranko wnętrza, umycie dokładne po naprawie i jeździmy już 5 miechów bez zastrzeżeń :)

Na wiosnę zostawiłem sobie parę pierdół, jak uszczelki drzwi, czy ten nie działający centralny w tylnych lewych drzwiach.

 

post-12117-0-11646800-1485096350_thumb.jpg

post-12117-0-63169800-1485096359_thumb.jpg

post-12117-0-17449600-1485096368_thumb.jpg

post-12117-0-08825600-1485096377_thumb.jpg

post-12117-0-77039600-1485096394_thumb.jpg

post-12117-0-49621900-1485096404_thumb.jpg

Edytowane przez Gaceq
  • Super! 1
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad na razie nawet o tym nie myślę, bo ekonomicznie się nam ten model sprawdza bardzo fajnie obecnie. Ale tak jak napisałem, jak ekonomia pójdzie mi nieco na bok to marzy się jakiś obk h6 ;) Byłby drugi pijak i skarbonka w jednym do kompletu :drunk:    2,5 w automacie szatanem nie jest, nie da się ukryć, choć jako dupowóz do spokojnej jazdy daje radę, zwłaszcza w trasie jak się już rozbuja.

Żonka która dużo nim jeździ też sobie chwali, choć napomina czasem że mógłby mieć nieco bardziej zbliżone kopyto do Imprezy ;) 

Poza tym doceniła wreszcie w pełni zaletę 4x4 w naszych, a zwłaszcza w jej rodzinnych stronach, gdzie tej zimy jest naprawdę gruubo cały czas i miny spoconych facetów pchających się pod górki kiedy sobie obok nich przejeżdża na lajcie podobno bezcenne  :biglol: 

 

pochodzi chyba z suchego regionu spód jak marzenie :P

 

NIe mogę przeżałować że nie zdążyłem cyknąć zdjęć nadkoli, bo pojechałem po aparat ale utknąłem w domu na dłużej i znajomy który mi to robił nie mogąc się doczekać już mi je popsikał

A były identyczne jak podłoga, więc można było z nich jeść, w tych miejscach dosłownie jakby auto wczoraj ze salonu wyjechało...

 

No nareszcie coś skrobnąłeś o swoim autku ;) Pięknie się prezentuje. To kiedy spot? ;)

 

Cały weekend uwiązany - pilnowanie dzieciaków to wreszcie skrobnąłem  :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś Update wreszcie :D

WP_20170910_003.thumb.jpg.ed6b167283d19e145885d2345e9180e0.jpg

 

Minął nieco ponad rok i jeździ elegancko :) 22 tkm machneliśmy wspólnie z żonką i świetnie sprawdza się jako rodzinne wozidełko.

Z obsługowych spraw to tak:

 

Zmieniłem na świeższe/młodsze uszczelki wszystkich drzwi. Moje przednie już przytarte były.

Jakoś przed wakacjami skończyły się przednie hamulce....

17909396_10212603933202663_1736496790_n.jpg.6e0c3c5bbd2e6cea59c9fc8b92e5877c.jpg

17888617_10212603932042634_172782366_n.jpg.941a41629aa7c1fb44faa4dd38210631.jpg

 

wpadł więc nowy komplet:

17888863_10212603931362617_182385056_n.thumb.jpg.6a1770673f51ee1e9b6d16f0952a2a8f.jpg

17857744_10212603930442594_1458318919_n.jpg.7bda33ff6e673063121fef93b9ba5350.jpg

17909180_10212603931082610_597244499_n.jpg.c096a95beeea5771be9e1c8c7076e188.jpg

 

Przy okazji zmieniony jeden z łączników. We wakacje zmieniłem przednia prawą piastę, bo huczała.

 

Tylne spowalniacze skończyły się z kolei w październiku, też zmieniony cały komplet, tarcze i klocki.

Przy tej okazji Łukasz @lacky3pl zrobił mi jeszcze regulację zaworów, bo nie robiłem od kupna.

 

Rok temu zmieniałem prawą przednią ośkę, teraz zaczęła stukać lewa. Jako ze już zorientowany że pasuje fajnie od Imprezy dyszla to taką do pary sobie kupiłem ;)

 

5a4eaa6cdbd5e_okasbd.thumb.jpg.612cc1fbd9cf5eadd77d0d913aa1b1ab.jpg

 

Przy tej z kolei okazji wymienione filtry do gazu.

 

Końcem roku ważność stracił zbiornik LPG (10 lat minęło). Przed przeglądem kupiłem więc nowy. Reszty instalacji nie ruszałem nic od kupna bo chodzi elegancko.

Nie zgasł mi ani razu, nie zafalował ani nie przerwał. Gdzieś czasem na ciepłym przy przechodzeniu z benzyny na gaz wybije go ale przełączy się i zaskakuje. Przyzwyczaiłem się ;)

Ogólnie z eksploatacji Legasia jestem zadowolony :) Poczciwe wygodne ładne auto. I tania jazda, bo z gazu mi wychodzi  średnio 11,5 l w mieszanej jeździe. Trasa do 10.

 

Jedyne co to mógłby być mocniejszy... tak o 100 koni ;) bo jak się przesiadam z Type R to wydaje mi się przy przyspieszaniu że w miejscu stoję :biglol:

Miałem w życiu raz słabsze *nie licząc 126p, auto bo 163 konne ale siedziały one w lekkim Clio II...  :rolleyes:

 

Parę razy przydał się hak. W sumie nie przykładałem do niego wagi, a okazuje się, że co chwilę z niego korzystam :)

WP_20170520_006.thumb.jpg.777663ebf16810b8f39796f91910cfa9.jpg

WP_20170520_008.thumb.jpg.efe3ce4335a83f8c185a94849c3c1533.jpg

 Tył leży bo w bagażniku bebechy z pacjenta na przyczepce ;)

 

Edytowane przez Gaceq
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kilka miesięcy temu szukałem nowego rodzinnowozu. Oczywiście wybór był jeden: legacy IV, jeździłem w manualu, super jak dla mnie, wreszcie coś co będzie dawać przyjemność z jazdy:)

Niestety w nor prawie wszystkie to automat, no ale ja do automatu nie mam nic, więc znalazłem ładny egzemplarz po lifcie, z nie dużym przebiegiem od babci. 

Niestety czar prysl zaraz po ruszeniu :( to auto w ogóle nie jedzie, biegi niby zmienia płynnie ale tak powoli że to jakieś nieporozumienie, jakby miało max sto kuni, wyprzedzania zaladowanym po dach to ja sobie w ogóle nie wyobrażam. Jeden tak wolny wóz już miałem na trasę i więcej nie chciałem. Stanęło o Boże na ałdi a6 w TDI :cry::facepalm: dla tego:

Gratuluję cierpliwości :P tak to fajny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam, jeżdziłem takim w manualu identycznym, kolega ma i jak dla mnie różnica w dynamice niewielka. A  na pewno nie aż taka żebym miał rezygnować z wygody posiadania automatu. 

Prawda jest taka że wszystkie NA w Legacy poza H6 nie grzeszą dynamiką. Auto swoje waży, małe nie jest, napęd 4x4 też swoje pochłania, fizyki nie oszukasz ;)

Co do jazdy w trasie to nie dałeś mu szansy, a tu akurat moim zdaniem jak się już rozbuja to jedzie całkiem całkiem. Najgorsze jest nabieranie prędkości hehe. Ja jeżdżę dużo na ręcznej zmianie biegów i to dużo pomaga. Bo tryb D jest spoko ale do spokojnej jazdy.

 

Co do Audi to jakoś niedawno miałem okazję jechać a4 kombi quattro w lpg b chyba 7 1.8 t 160 bodaj koni i w sumie to podobnie nie jedzie, więc się pocieszyłem tym :biglol:

TDI-iki inna bajka wiadomo :superhero: Ale dopóki się nie rozlecą. Jak kupiłeś w 3.0 to uważaj na niego bo kopyta nade często wystawia. A silnik deficytowy i drogi jak to zwykle kiedy popyt przewyższa podaż ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, dla mnie różnica między manual a automat była spora, chyba ze testowany egzemplarz był jakiś "popsuty" bo biegi zmieniał wolniej niż automat w mojej ciężarówce i to sporo wolniej takie miałem wrażenie hehe

Cudów w dynamice nie oczekiwałem, ale w manualu naprawdę fajnie mi sie jeździło, to było to co lubię :)

Kupiłem 2.7TDI z 2007r ledwo dotarty bo 180.000km tylko ;)

Kumpel ma identyczne auto tylko z przebiegiem 350.000km i w silniku tylko świece ruszane, tym sie kierowałem wybierając motor :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mateusz22 napisał:

Nie wiem, dla mnie różnica między manual a automat była spora, chyba ze testowany egzemplarz był jakiś "popsuty" bo biegi zmieniał wolniej niż automat w mojej ciężarówce i to sporo wolniej takie miałem wrażenie hehe

 

To chyba jakoś zamulony przez tą babcie musiał być... Różnica w dynamice między AT i MT jest oczywista, jak w większości aut z tradycyjnymi automatami, ale na pewno nie tak porażająca przy identycznych silnikach jak Ty doświadczyłeś. Biegi 4eat przerzuca w miarę szybko właśnie, do tego nie miałem nigdy żadnych zastrzeżeń. Wcześniej miałem a3 z automatem jeszcze zwykłym, nie dsg, no i powiedziałbym że podobnie przerzuca, na pewno nie wolniej jak w ciężarówce, a z tymi też mam doświadczenie, bo teraz po firmach same automaty...

 

4eat ogólnie to bardzo fajna skrzynia... prosta i trwała jak nokia 3210. Marzeniem dla mnie w takim Legacy IV było by 2.0 turbo tak o mocy 265 KM w połączeniu z 4eat. Coś w stylu to co ma @Cinar w forku :) Wiem, wiem są takie Legasie... tylko szkopuł w tym że wyłącznie JDM-y :( Jak zwykle to co najlepsze poza Japonie nie dali <_<

 

4 godziny temu, Mateusz22 napisał:

Kupiłem 2.7TDI z 2007r ledwo dotarty bo 180.000km tylko ;)

 

2.7 chyba spoko są właśnie. To 3.0 padają często, widać nawet po ogłoszeniach jaka masa rozkraczonych S-line quattro po naście tysi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic tylko pojeździć chwilę i wkładać suszarkę pod maskę :lol:

Kiedys nadejdzie dzień ze kupię sobie legacy IV :)

Wracając do ałdi to na razie odpukac jestem zadowolony, 6.000km przejechane i zrobilem hamulce tylko (albo aż bo koszt ponad 1200zł ) . Minus że to strasznie nudny pancerwagen, ale w trend forum za to sie wpisuję idealnie, tera jeno mietki i ałdi chwalo tutaj, tylko skoda czyma się mocno ze starej gwardii forumowej, wszyscy odwracają się od subarek i zara zamiast świń wszyscy na lusterkach będą mieć pierścionki albo celowniki :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Gaceq napisał:

Marzeniem dla mnie w takim Legacy IV było by 2.0 turbo tak o mocy 265 KM w połączeniu z 4eat. Coś w stylu to co ma @Cinar w forku :) Wiem, wiem są takie Legasie... tylko szkopuł w tym że wyłącznie JDM-y :( Jak zwykle to co najlepsze poza Japonie nie dali <_<

 

 

Właśnie dziś znalazłem takiego rodzynka na Otomoto. Co prawda MT ale chyba nieczęsto się trafia taki rarytas :

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-286-km-spec-b-sti-2-0-wersja-tylko-na-japonie-manual-ID6ziPpk.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2018 o 22:09, przemowrc napisał:

 

 

Właśnie dziś znalazłem takiego rodzynka na Otomoto. Co prawda MT ale chyba nieczęsto się trafia taki rarytas :

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-286-km-spec-b-sti-2-0-wersja-tylko-na-japonie-manual-ID6ziPpk.html

867117275_1_1080x720_286-km-spec-b-sti-20-wersja-tylko-na-japonie-manual-wroclaw_rev010.jpg.9cc0364abf8729bd7b003edfc4c92817.jpg

867117275_13_1080x720_286-km-spec-b-sti-20-wersja-tylko-na-japonie-manual-_rev010.jpg.99467574624248ad66bc289ea78dd87b.jpg

 

:drool: To jest to! I nawet przyzwoity pieniądz. Już nawet MT bym przeżył zamiast AT. Grunt że jest 2.0 z wiatrakiem.

Teraz tylko pytanie do mojego lekarza i farmaceuty od Subarek:  @lacky3pl Łukasz przełożysz mi ją jakbym ją kupił?? Pytam serio ;)

 

Jednego Legasia RHD już w sumie ogarnąłeś hehe :D

Edytowane przez Gaceq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozak, kozak i to nawet nie wiedziałem, że aż taki :blink: Skonsultowałem się ze znajomym siedzącym doskonale w Legasiach JDM i wg niego jest to Legacy GT spec B, czyli EJ20Y na Twinscrollu i podwójnym avcs i jakiejś ciekawej turbawce TD04 HLA 19, co daje nam 280 KM w serii :evil2: Poza tym ten silniczek ma jeszcze podobno parę smaczków, które nawet STI z tych lat nie ma, jak np. kuty wał korbowy. W internetach z kolei znalazłem jeszcze taką cechę jego - The EJ20X/EJ20Y engine is understood to have a forged crankshaft and connecting rods, but cast aluminium pistons with forged crowns. Czyli, że ma jeszcze ameliniowe tłoki z kutymi koronami w dosłownym tłumaczeniu :D

 

Na YT jest parę filmików jak to jeździ... a moim zdaniem lata :thumbup: Nie znalazłem z MT bo same AT ale pogląd jakiś to daje ;)

 

 

A tutaj coś chyba pomodzone nieco bo schodzi poniżej 5s 0-100...

 

 

Także chyba swojego na szybką sprzedaż wystawiam... Bo się zarajałem fest tym Spec B :drool:;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...