carfit Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 5 minut temu, turdziGT napisał: O wlasnie moze wiesz co Waldek tam robi kiedys sie nad tym zastanawiałem.Jakas szkoła , szkolenia ? Jasne że tak , Waldek organizuje szkolenia na torze Silesia Ring i nie tylko , dla przyszłych klientów , w szczególności 911 itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Nie masz racji ! Oni pomyśleli o nas i jest to miejsce aby w te zaślepki wkomponować wyłączniki ABS , ESP , AIRBAG , LC, procedury startu aaa i system gaśniczy , i mamy komplet dla 6-ciu zaślepek Aaaaaa to zupełnie tak samo jak w Audi Że też na to nie wpadłem. To pewnie dlatego, że premium nie jeździłem do tej pory W Astonach zostawiają to pewnie specjalnie dla gadżetów w stylu „James Bond” Kolejny trend to udawane wydechy (pewnie zostawione, żeby sobie dopalacz można tam było wstawić): Nowe SQ5 4 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 7 godzin temu, matros1 napisał: W Astonach zostawiają to pewnie specjalnie dla gadżetów w stylu „James Bond” w DB9 nie mam ani jednej zaślepki , gadżety typu rakiety ziemia-ziemia montuje ich dział "exclusive" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 W dniu 18.01.2018 o 09:49, turdziGT napisał: W dniu 18.01.2018 o 08:26, STIFF napisał: to ja mam pytanie do znawców zanim zacznę mocniej zgłębiać temat. Interesuje mnie zdanie o 3.0 TFSI i skrzyniach z jakimi się łączy. Pierwsza myśl to poprzednia generacja S4 (B8) ale po pierwszych macankach może A6 (C7). Ponoć to niezawodny silnik i dobrze ciągnie - czy macie z tym jakieś doświadczenia, opinie? Która skrzynia sie lepiej sprawdza. Jak z odpornością na poniesienie mocy - pojawiają sie auta po 440 koni - czy to pojeździ mając na uwadze auto o przebiegu 100-120kkm? 3.0 TFSI w polaczeniu z Stronik sparadza sie faktycznie lepiej niz Stronic w placzeniu z turbo bo skrzynia nie jest obciazano strzlem Nm jaki generuje turbodolladowanie a boost rosnie proporcjonalnie do obrotow ale to Stronic wiec wiadomo ze jakies tam ryzyko zawsze jes S4 B8 występowało także ze skrzynią manualną 6 biegową a one wytrzymują 600-700Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Godzinę temu, baki napisał: S4 B8 występowało także ze skrzynią manualną 6 biegową a one wytrzymują 600-700Nm. To prawda 9 godzin temu, matros1 napisał: Aaaaaa to zupełnie tak samo jak w Audi Że też na to nie wpadłem. To pewnie dlatego, że premium nie jeździłem do tej pory W Astonach zostawiają to pewnie specjalnie dla gadżetów w stylu „James Bond” Kolejny trend to udawane wydechy (pewnie zostawione, żeby sobie dopalacz można tam było wstawić): Nowe SQ5 Te udawane wydechy to jest po prostu dramat.O ile w RS6 czy AMG mimio ze końcówka jest w zderzaku to jeszcze to jakos wyglada tak to co prezentuje mercedes czy choć by to SQ5 to istny dramat.Jak sie na to patrzę odniechciewa mi si kupna tego auta jak słowo daje. Jakiś idiotyczny trend zeby zaoszczędzić 100 eur albo zeby zrobic z tego EV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Pewnie zależy to od pakietu stylistycznego (czyli może nawet bardziej wina klientów że to chcieli niż producenta ) , np. u mnie w GLA250 z pakietem AMG są 2 rury (z tym silnikiem przynajmniej) i wchodzą one w otwory w zderzaku (tak na przelot, nie jest to połączone ze zderzakiem ani z tymi imitacjami), ale z innym silnikiem pewnie to dużo gorzej wygląda. Wersje bez pakietu AMG nie mają tych imitacji w zderzaku więc jak sądzę jeśli klienci sobie dobierają jakieś S-line w Audi to pewnie tak to wygląda (zaślepki to faktycznie dramat). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Obecne A4 i A6 maja na szczesćie całe wydech bez imitacji za wyjatkiem RS6 ktore ma tak jak ty w Mercedesie końcówkę w derzaku.Niestety nowe q5 i A7 pokazuje ze dni tradycyjnych końcówek sa juz policzone.Dla mnie to masakra stylistyczna.Na szczesćie Rs4 ma jeszcze całkowicie klasyczny wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirciob Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 (edytowane) Z tymi udawanymi wydechami to faktycznie jakiś żart stylistyczny, ale taki trend. U znajomego w X3 są dwa wydechy (nie opakowane w sztuczne udziwnienia jak powyżej, tradycyjne "rury"), ale jeden jest ewidentnie bardziej ukopcony ... w FXT wykorzystanie obu wygląda podobnie, co wydaje się "naturalne". Edytowane 20 Stycznia 2018 przez mirciob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 57 minut temu, turdziGT napisał: Obecne A4 i A6 maja na szczesćie całe wydech bez imitacji za wyjatkiem RS6 ktore ma tak jak ty w Mercedesie końcówkę w derzaku.Niestety nowe q5 i A7 pokazuje ze dni tradycyjnych końcówek sa juz policzone.Dla mnie to masakra stylistyczna.Na szczesćie Rs4 ma jeszcze całkowicie klasyczny wydech. wloty/wyloty powietrza przy reflektorach przód/tył - 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 W Megane i Volvo prawdziwy wydech ma wyjście w tych ozdobnych ramkach w zderzaku. Takie rozwiązanie jest dla mnie jak najbardziej OK. Jednak zaślepki udające wydechy to dramat. Nowe Q8 będzie miało to samo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 9 minut temu, matros1 napisał: W Megane i Volvo prawdziwy wydech ma wyjście w tych ozdobnych ramkach w zderzaku. Takie rozwiązanie jest dla mnie jak najbardziej OK. Dokładnie tak samo jest u mnie i też uważam, że to jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Nie jestem fanem ale jest jeszcze ok natomiast te sztuczne a rurka pod zderzakiem w dół to dramat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Pamiętam jak kilka lat temu wszyscy dziennikarze śmiali się z koncówek wydechu w Lexie IS-F, a teraz proszę bardzo co się dzieje na rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Nooo IS-F to już wypada, żeby miał normalny wydech a nie ściemę jakoś nie wyobrażam sobie AMG/M/RS z imitacjami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 (edytowane) A czym sie różni to w AMG od tego ISF ? takie samo imitowane badziewie Przeciez mozna zrobic nadal wydech z koncowkami ktory przechodzi przez zderzak tak jak by choć by tu : Btw widzalem juz taka panamera turbo na żywca i wyglada mega ! Edytowane 20 Stycznia 2018 przez turdziGT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Ale z drugiej strony topowe sportowe wydechy typu acrapovic , supersprint , i inne robią również w podobny sposób , są rury + nakładka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Jeszcze trochę i przestaniecie narzekać, będziemy jeździli melexami i nie będzie problemu że nie taki wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 51 minut temu, carfit napisał: Ale z drugiej strony topowe sportowe wydechy typu acrapovic , supersprint , i inne robią również w podobny sposób , są rury + nakładka No tak ale w RS6 czy RS4 b8 te rurki przynajmniej sa dopasowane do końcówki w zderzaku i w nią trafiają gdzie w AMG to po prostu show off.Zatymi koncowkami dwie ordynarne rury ktore nawet nie trafiają dobrze w te końcówki. 51 minut temu, radekk napisał: Jeszcze trochę i przestaniecie narzekać, będziemy jeździli melexami i nie będzie problemu że nie taki wydech To prawda wy moze jeszcze nie ale dla mnie niewykluczone ze RS4 jest ostatnim tradycyjnym autem.Moj dobry kolega z pracy ktory zawsze szydzil z EV wlasnie złożył zamowienie na Audi Etron , sąsiad tez lubiący mocne i szybkie auta w marcu odbiera Tesle X bo tez stwierdził ze to jedyna droga w tym kraju i u mnie to na prawde bardzo prawdopodobne ze od 2025 bedzie zabronione rejestrowanie aut spalinowych i jeszcze zaplecze za taka koncowkoka nawet za zderzakiem schowaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Spoko, Porsche w Mission E pracuje nad rozwiązaniem dla nas Ewentualnie wejdziemy na nowy poziom tuningu: Albo się będziemy jarać kto ma ile koni i jaki wydech w agregacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 11 godzin temu, turdziGT napisał: To prawda wy moze jeszcze nie ale dla mnie niewykluczone ze RS4 jest ostatnim tradycyjnym autem.Moj dobry kolega z pracy ktory zawsze szydzil z EV wlasnie złożył zamowienie na Audi Etron , sąsiad tez lubiący mocne i szybkie auta w marcu odbiera Tesle X bo tez stwierdził ze to jedyna droga w tym kraju i u mnie to na prawde bardzo prawdopodobne ze od 2025 bedzie zabronione rejestrowanie aut spalinowych i jeszcze zaplecze za taka koncowkoka nawet za zderzakiem schowaną Jeśli chodzi o Skandynawię to bardzo możliwe, trzeba będzie rejestrować fury w "rajach samochodowych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) 14 minut temu, Paweł_P napisał: Jeśli chodzi o Skandynawię to bardzo możliwe, trzeba będzie rejestrować fury w "rajach samochodowych" Kwestią taka że, jeśli się mylę niech Turdzi mnie poprawi, ale w takiej Norwegii samochód żeby na stałe mógł się poruszać to musi być zarejestrowany w tymże kraju, a zarejestrowane poza co jakiś czas muszą opuszczać granice Norwegii. Sądzę że jak wprowadza zakaz rejestracji spalinowych to jeszcze zaostrza te przepisy Edytowane 21 Stycznia 2018 przez radekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 3 godziny temu, radekk napisał: Kwestią taka że, jeśli się mylę niech Turdzi mnie poprawi, ale w takiej Norwegii samochód żeby na stałe mógł się poruszać to musi być zarejestrowany w tymże kraju, a zarejestrowane poza co jakiś czas muszą opuszczać granice Norwegii. Skoro Norwegia jest w Schengen to raczej nie do zweryfikowania. Ale Norwegowie na pewno znajdą sposób, aby się zabezpieczyć ... zlikwidują stacje benzynowe W Japonii już obecnie jest więcej stacji ładowania pojazdów elektrycznych niż konwencjonalnych stacji z paliwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmix Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 40 minut temu, subleo napisał: Skoro Norwegia jest w Schengen to raczej nie do zweryfikowania. Ale Norwegowie na pewno znajdą sposób, aby się zabezpieczyć ... zlikwidują stacje benzynowe W Japonii już obecnie jest więcej stacji ładowania pojazdów elektrycznych niż konwencjonalnych stacji z paliwem. Byłem ostatnio W Holandii i również byłem zaskoczony ilością stacji ładowania, nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo poszło to do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 4 godziny temu, radekk napisał: Kwestią taka że, jeśli się mylę niech Turdzi mnie poprawi, ale w takiej Norwegii samochód żeby na stałe mógł się poruszać to musi być zarejestrowany w tymże kraju, a zarejestrowane poza co jakiś czas muszą opuszczać granice Norwegii. Sądzę że jak wprowadza zakaz rejestracji spalinowych to jeszcze zaostrza te przepisy Nie ma czegoś takiego jako Norweg nie masz prawa jezdzic samochodem zarejestrowanym w innym kraju na terenie Norwegii. Jako obcokrajowiec mieszkający i pracujący możesz używać takiego auta przez rok.Potem trzeba ocalić i przerejestrować. Generalnie tak to zrobili ze w zasadzie przepis nie do obejścia nawet dla Norwegów. 43 minuty temu, tomekmix napisał: Byłem ostatnio W Holandii i również byłem zaskoczony ilością stacji ładowania, nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo poszło to do przodu Stacje i dostępność do ładowania to jedno i tego sie nie boje. na tomiast za kazdym razem kiedy ładuje szczoteczka do zębów , tel czy golarki i wydze jak co raz mniej wytrzymuje to mysle o Bateriach w samochodzie .I to mnie przeraża i skutecznie odpycha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 O właśnie, coś mi się kojarzyło że było coś że po roku trzeba przerejestrować, albo musi wyjechac z kraju, nie skojarzyłem ze to dotyczyło obcokrajowców. W Finlandii chyba to samo, bo to już kilka lat temu znajoma jak porównywała ceny samochodów u nich, a tego samego u nas to podawała różnice, ale właśnie mówiła że nie opłaca się kupować za granicą bo musiałaby przerejestrować i opłacić podatki i ostatecznie wyszłoby nawet drożej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się