Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, turdziGT napisał:

O wlasnie moze wiesz co Waldek tam robi kiedys sie nad tym zastanawiałem.Jakas szkoła , szkolenia ? 

Jasne że tak , Waldek organizuje szkolenia na torze Silesia Ring i nie tylko , dla przyszłych klientów , w szczególności 911 itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz racji ! Oni pomyśleli o nas i jest to miejsce aby w te zaślepki wkomponować wyłączniki ABS , ESP , AIRBAG , LC, procedury startu  aaa i system gaśniczy , i mamy komplet dla 6-ciu zaślepek

 Aaaaaa to zupełnie tak samo jak w Audi  

80cb75d1651753d05e2ad9c6fbc2c3a1.jpeg&key=3671cf3ef804337143272c4adac7f189daa16116c4b1df1ad2c478651582fb3e

 

775094ea95aafd3be836c1af1e470fc9.jpeg&key=94c06d366a1e90677765e6f39f4f68d9538475ab3a4acc17700971304b4c4ca7

 

f9dcbdbfeffece42796078c731535cdc.jpeg&key=fa3e961466da99aba134e90592e97b1c2312eae6afea975c3f8590a3d77c760d

 

Że też na to nie wpadłem. To pewnie dlatego, że premium nie jeździłem do tej pory

 

W Astonach zostawiają to pewnie specjalnie dla gadżetów w stylu „James Bond”

 

Kolejny trend to udawane wydechy (pewnie zostawione, żeby sobie dopalacz można tam było wstawić):

 

e2fae103788b6006622f33d596dd1748.jpeg&key=52a94b0d8b012c5944de8996ebc39ec84e17ad9b01e31322f1fd0992ceb5bc57

5d7acb5a3a78b436ebde7836414c09a1.jpeg

b3139008ef2e901040266c19d9d91295.jpg&key=d7d306082554dc0622c86d4fec024cd80ca27f836dd528d57367c8a4204ac3b3

 

Nowe SQ5

1d2513ce47058e1ca5910412c609a3a3.jpeg&key=c1f2ab433cb31cf9df2c560e7b94517bfb5efff2d8d9e20c37b89062a3caf5a2

e0b2e6ce6e91fffe138f7fbad63732e3.jpeg&key=b58eaf34558ed7e877cd30e0d2fef47da0f11854c61a2a2881157648ea183fec

 

 

 

 

  • Haha 4
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2018 o 09:49, turdziGT napisał:
W dniu 18.01.2018 o 08:26, STIFF napisał:

to ja mam pytanie do znawców zanim zacznę mocniej zgłębiać temat. Interesuje mnie zdanie o 3.0 TFSI i skrzyniach z jakimi się łączy. Pierwsza myśl to poprzednia generacja S4 (B8) ale po pierwszych macankach może A6 (C7). Ponoć to niezawodny silnik i dobrze ciągnie - czy macie z tym jakieś doświadczenia, opinie? Która skrzynia sie lepiej sprawdza. Jak z odpornością na poniesienie mocy - pojawiają sie auta po 440 koni - czy to pojeździ mając na uwadze auto o przebiegu 100-120kkm?

3.0 TFSI w polaczeniu z Stronik sparadza sie faktycznie lepiej niz Stronic w placzeniu z turbo bo skrzynia nie jest obciazano strzlem Nm jaki generuje turbodolladowanie a boost rosnie proporcjonalnie do obrotow ale to Stronic wiec wiadomo ze jakies tam ryzyko zawsze jes

S4 B8 występowało także ze skrzynią manualną 6 biegową a one wytrzymują 600-700Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, baki napisał:

S4 B8 występowało także ze skrzynią manualną 6 biegową a one wytrzymują 600-700Nm.

To prawda 

9 godzin temu, matros1 napisał:

 Aaaaaa to zupełnie tak samo jak w Audi emoji6.png 

80cb75d1651753d05e2ad9c6fbc2c3a1.jpeg&key=3671cf3ef804337143272c4adac7f189daa16116c4b1df1ad2c478651582fb3e

 

775094ea95aafd3be836c1af1e470fc9.jpeg&key=94c06d366a1e90677765e6f39f4f68d9538475ab3a4acc17700971304b4c4ca7

 

f9dcbdbfeffece42796078c731535cdc.jpeg&key=fa3e961466da99aba134e90592e97b1c2312eae6afea975c3f8590a3d77c760d

 

Że też na to nie wpadłem. To pewnie dlatego, że premium nie jeździłem do tej pory emoji14.png

 

W Astonach zostawiają to pewnie specjalnie dla gadżetów w stylu „James Bond” emoji6.png

 

Kolejny trend to udawane wydechy (pewnie zostawione, żeby sobie dopalacz można tam było wstawić):

 

e2fae103788b6006622f33d596dd1748.jpeg&key=52a94b0d8b012c5944de8996ebc39ec84e17ad9b01e31322f1fd0992ceb5bc57

5d7acb5a3a78b436ebde7836414c09a1.jpeg

b3139008ef2e901040266c19d9d91295.jpg&key=d7d306082554dc0622c86d4fec024cd80ca27f836dd528d57367c8a4204ac3b3

 

Nowe SQ5

1d2513ce47058e1ca5910412c609a3a3.jpeg&key=c1f2ab433cb31cf9df2c560e7b94517bfb5efff2d8d9e20c37b89062a3caf5a2

e0b2e6ce6e91fffe138f7fbad63732e3.jpeg&key=b58eaf34558ed7e877cd30e0d2fef47da0f11854c61a2a2881157648ea183fec

 

 

 

 

Te udawane wydechy to jest po prostu dramat.O ile w RS6 czy AMG mimio ze końcówka jest w zderzaku to jeszcze to jakos wyglada tak to co prezentuje mercedes czy choć by to SQ5 to istny dramat.Jak sie na to patrzę odniechciewa mi si kupna tego auta jak słowo daje.

Jakiś idiotyczny trend zeby zaoszczędzić 100 eur albo zeby zrobic z tego EV ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zależy to od pakietu stylistycznego (czyli może nawet bardziej wina klientów że to chcieli niż producenta :D ) , np. u mnie w GLA250 z pakietem AMG są 2 rury (z tym silnikiem przynajmniej) i wchodzą one w otwory w zderzaku (tak na przelot, nie jest to połączone ze zderzakiem ani z tymi imitacjami), ale z innym silnikiem pewnie to dużo gorzej wygląda. Wersje bez pakietu AMG  nie mają tych imitacji w zderzaku więc jak sądzę jeśli klienci sobie dobierają jakieś S-line w Audi to pewnie tak to wygląda (zaślepki to faktycznie dramat).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecne A4 i A6 maja na szczesćie całe wydech bez imitacji za wyjatkiem RS6 ktore ma tak jak ty w Mercedesie końcówkę w derzaku.Niestety nowe q5 i A7 pokazuje ze dni tradycyjnych końcówek sa juz policzone.Dla mnie to masakra stylistyczna.Na szczesćie Rs4 ma jeszcze całkowicie klasyczny wydech.

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi udawanymi wydechami to faktycznie jakiś żart stylistyczny, ale taki trend. U znajomego w X3 są dwa wydechy (nie opakowane w sztuczne udziwnienia jak powyżej, tradycyjne "rury"), ale jeden jest ewidentnie bardziej ukopcony :) ... w FXT wykorzystanie obu wygląda podobnie, co wydaje się "naturalne".

Edytowane przez mirciob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, turdziGT napisał:

Obecne A4 i A6 maja na szczesćie całe wydech bez imitacji za wyjatkiem RS6 ktore ma tak jak ty w Mercedesie końcówkę w derzaku.Niestety nowe q5 i A7 pokazuje ze dni tradycyjnych końcówek sa juz policzone.Dla mnie to masakra stylistyczna.Na szczesćie Rs4 ma jeszcze całkowicie klasyczny wydech.

image.jpg

 wloty/wyloty powietrza przy reflektorach przód/tył - :drool:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, matros1 napisał:

W Megane i Volvo prawdziwy wydech ma wyjście w tych ozdobnych ramkach w zderzaku. Takie rozwiązanie jest dla mnie jak najbardziej OK.

0fd09439655770d8d64fccfd7f761106.jpeg

9a953a6a6b9968ebdf6387603f7b802a.jpg
 

 

Dokładnie tak samo jest u mnie i też uważam, że to jest OK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym sie różni to w AMG od tego ISF ?

takie samo imitowane badziewie :)

 

 

image.jpg

Przeciez mozna zrobic nadal wydech z koncowkami ktory przechodzi przez zderzak tak jak by choć by tu :

 

image.thumb.jpg.47f091a27b3e3f8892bb111589513ea8.jpg

 

Btw widzalem juz taka panamera turbo na żywca i wyglada mega !

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z drugiej strony topowe sportowe wydechy typu acrapovic , supersprint , i inne robią również w podobny sposób , są rury + nakładka

 

5dea19c9ac544a009ea90567053f539b_HIRes-1200x1200.png

55495-62722-62956.jpg

hqdefault.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, carfit napisał:

Ale z drugiej strony topowe sportowe wydechy typu acrapovic , supersprint , i inne robią również w podobny sposób , są rury + nakładka

 

5dea19c9ac544a009ea90567053f539b_HIRes-1200x1200.png

55495-62722-62956.jpg

hqdefault.jpg

No tak ale w RS6 czy RS4 b8 te rurki przynajmniej sa dopasowane do końcówki w zderzaku i w nią trafiają gdzie w AMG to po prostu show off.Zatymi koncowkami dwie  ordynarne rury ktore nawet nie trafiają dobrze w te końcówki.

51 minut temu, radekk napisał:

Jeszcze trochę i przestaniecie narzekać, będziemy jeździli melexami i nie będzie problemu że nie taki wydech:P

To prawda wy moze jeszcze nie ale dla mnie niewykluczone ze RS4 jest ostatnim tradycyjnym autem.Moj dobry kolega z pracy ktory zawsze szydzil z EV wlasnie złożył zamowienie na Audi Etron , sąsiad tez lubiący mocne i szybkie auta w marcu odbiera Tesle X bo tez stwierdził ze to jedyna droga w tym kraju i u mnie to na prawde bardzo prawdopodobne ze od 2025 bedzie zabronione rejestrowanie aut spalinowych i jeszcze zaplecze za taka koncowkoka nawet za zderzakiem schowaną :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, turdziGT napisał:

 

To prawda wy moze jeszcze nie ale dla mnie niewykluczone ze RS4 jest ostatnim tradycyjnym autem.Moj dobry kolega z pracy ktory zawsze szydzil z EV wlasnie złożył zamowienie na Audi Etron , sąsiad tez lubiący mocne i szybkie auta w marcu odbiera Tesle X bo tez stwierdził ze to jedyna droga w tym kraju i u mnie to na prawde bardzo prawdopodobne ze od 2025 bedzie zabronione rejestrowanie aut spalinowych i jeszcze zaplecze za taka koncowkoka nawet za zderzakiem schowaną :( 

 

Jeśli chodzi o Skandynawię to bardzo możliwe, trzeba będzie rejestrować fury w "rajach samochodowych" :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Paweł_P napisał:

 

Jeśli chodzi o Skandynawię to bardzo możliwe, trzeba będzie rejestrować fury w "rajach samochodowych" :D:D:D

Kwestią taka że, jeśli się mylę niech Turdzi mnie poprawi, ale w takiej Norwegii samochód żeby na stałe mógł się poruszać to musi być zarejestrowany w tymże kraju, a zarejestrowane poza co jakiś czas muszą opuszczać granice Norwegii. Sądzę że jak wprowadza zakaz rejestracji spalinowych to jeszcze zaostrza te przepisy

Edytowane przez radekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radekk napisał:

Kwestią taka że, jeśli się mylę niech Turdzi mnie poprawi, ale w takiej Norwegii samochód żeby na stałe mógł się poruszać to musi być zarejestrowany w tymże kraju, a zarejestrowane poza co jakiś czas muszą opuszczać granice Norwegii.

 

 

Skoro Norwegia jest w Schengen to raczej nie do zweryfikowania. Ale Norwegowie na pewno znajdą sposób, aby się zabezpieczyć ... zlikwidują stacje benzynowe ;)

 

W Japonii już obecnie jest więcej stacji ładowania pojazdów elektrycznych niż konwencjonalnych stacji z paliwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, subleo napisał:

 

Skoro Norwegia jest w Schengen to raczej nie do zweryfikowania. Ale Norwegowie na pewno znajdą sposób, aby się zabezpieczyć ... zlikwidują stacje benzynowe ;)

 

W Japonii już obecnie jest więcej stacji ładowania pojazdów elektrycznych niż konwencjonalnych stacji z paliwem.

Byłem ostatnio W Holandii i również byłem zaskoczony ilością stacji ładowania, nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo poszło to do przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, radekk napisał:

Kwestią taka że, jeśli się mylę niech Turdzi mnie poprawi, ale w takiej Norwegii samochód żeby na stałe mógł się poruszać to musi być zarejestrowany w tymże kraju, a zarejestrowane poza co jakiś czas muszą opuszczać granice Norwegii. Sądzę że jak wprowadza zakaz rejestracji spalinowych to jeszcze zaostrza te przepisy

Nie ma czegoś takiego jako Norweg nie masz prawa jezdzic samochodem zarejestrowanym w innym kraju na terenie Norwegii.

Jako obcokrajowiec mieszkający i pracujący możesz używać takiego auta przez rok.Potem trzeba ocalić i przerejestrować.

Generalnie tak to zrobili ze w zasadzie przepis nie do obejścia nawet dla Norwegów.

43 minuty temu, tomekmix napisał:

Byłem ostatnio W Holandii i również byłem zaskoczony ilością stacji ładowania, nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo poszło to do przodu

Stacje i dostępność do ładowania to jedno i tego sie nie boje.

na tomiast za kazdym razem kiedy ładuje szczoteczka do zębów , tel czy golarki i wydze jak co raz mniej wytrzymuje to mysle o Bateriach w samochodzie .I to mnie przeraża i skutecznie odpycha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O właśnie, coś mi się kojarzyło że było coś że po roku trzeba przerejestrować, albo musi wyjechac z kraju, nie skojarzyłem ze to dotyczyło obcokrajowców.

W Finlandii chyba to samo, bo to już kilka lat temu znajoma jak porównywała ceny samochodów u nich, a tego samego u nas to podawała różnice, ale właśnie mówiła że nie opłaca się kupować za granicą bo musiałaby przerejestrować i opłacić podatki i ostatecznie wyszłoby nawet drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...