Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Zyzol napisał:

Pierwsze rozczarowanie roku :( GTS 4.0 manual only, brak PDK dla lamerów (czyli mnie) :evil:

A myślałem, że kiedyś sobie kupię ;) 

 

9C47F21B-8618-4BA6-A7FD-A1108576558E.jpeg

To pokazuje jaka wtope zrobili z tym bokserem B4 turbo. Ceny aut przedliftowych z B6 poszły do góry.Zepsuli super auto ale jak widać wyciągają wnioski. Kup sobie przedmiotow GTS było jako MT i PDK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Korton napisał:

Co tam zapalające się diesle przez puszczający egr, co tam skrzypiący cały środek w nowym aucie. To nic, ze pod maska siedzi największa padaka ostatnich lat ( N47 ), czy inny np benzyniak 1.6 THP.

czy np trzeci silnik w serii 7 (F01) ktora ma 150tys km, a w innych lejące wtryski i rozrzedzające olej.

Ważne, że jest raczka i podłoga podnosi się na teleskopach. Faktycznie, rożne są wymagania :)

 

Żeby nie było, że jestem anty BMW, to mają też świetne samochody, choćby np. M2

 

 

Widze ze dla Audi fana napisać złe słowo o klapie w bagażniku, o której istnieniu nawet może nie wiedzieć to jak śmiertelnie obrazić jego matkę, żonę, córkę, kochankę i psa. 

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Zyzol napisał:

Pierwsze rozczarowanie roku :( GTS 4.0 manual only, brak PDK dla lamerów (czyli mnie) :evil:

A myślałem, że kiedyś sobie kupię ;) 

 

Przecież będzie tylko później. Po prostu tym razem zaczęli od MT, w ub. roku szef DT się w tej kwestii wypowiadał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, chojny napisał:

 

 

Widze ze dla Audi fana napisać złe słowo o klapie w bagażniku, o której istnieniu nawet może nie wiedzieć to jak śmiertelnie obrazić jego matkę, żonę, córkę, kochankę i psa. 

 

Nie fan Audi, szkoda że wymienienie kilku fackupów danej marki jest tak osobiście odbierane i błędnie interpretowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Korton napisał:

 

Nie fan Audi, szkoda że wymienienie kilku fackupów danej marki jest tak osobiście odbierane i błędnie interpretowane.

 

Czyli jaki ma to konkretnie związek z wykończeniem bagażnika?

 

 

W związku z dzisiejszym przeglądem sprawdziłem jak wygląda wykończenie w pasztetowych VW. 

 

Passat - zero blachy, wyciszenie, klapa na "zawiasie"

 

 

57E2E14A-7482-4360-8B5D-C2E8F1C7A747.jpeg

 

Golf - zero blachy, wyciszenie, klapa "na zawiasie"

 

C562B990-F7B7-43A2-9C1D-4B308F212960.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie jeśli nic nie lata, a tego nie kojarzę, to braku zawiasów może być nawet zaletą. Jeśli już chciałbym coś stamtąd wyciągnąć a mam załadowany bagażnik jakimiś klamotami, a nie nazywam się Pudzian to łatwiej będzie mi przesunąć tą klapę niż podnosić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, radekk napisał:

jak dla mnie jeśli nic nie lata, a tego nie kojarzę, to braku zawiasów może być nawet zaletą. Jeśli już chciałbym coś stamtąd wyciągnąć a mam załadowany bagażnik jakimiś klamotami, a nie nazywam się Pudzian to łatwiej będzie mi przesunąć tą klapę niż podnosić

 

Dlatego jak pisałem, rozumiem wasze niezrozumienie, choć sytuacja, jak siłujesz się aby umieścić klapę na swoim miejscu przy załadowanym bagażniku  byłaby bardzo wesoła do oglądania, szczególnie że nie wiem gdzie chciałbyś ją przesuwać... bo chyba nie w bok a jak do przodu, czy na zewnątrz auta to by było jeszcze weselej.  

  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

Dlatego jak pisałem, rozumiem wasze niezrozumienie, choć sytuacja, jak siłujesz się aby umieścić klapę na swoim miejscu przy załadowanym bagażniku  byłaby bardzo wesoła do oglądania, szczególnie że nie wiem gdzie chciałbyś ją przesuwać... bo chyba nie w bok a jak do przodu, czy na zewnątrz auta to by było jeszcze weselej.  

  

kojarzę że w Subaru też były luzem, tam zdarzyło mi się kilka razy wyciągać np podnośnik, czy coś innego i właśnie na zasadzie wysuwałem, bądź wsuwałem trochę tą klapę i wyciągałem co chciałem. Trwało to kilka sekund, chcąc podnieść musiałbym się namęczyć bo to coś cięższego miałem, albo podnosząc klapę by mi się rozleciało. Oczywiście najlepszy byłoby połączenie obu tych możliwości, teleskop, a jak chcesz wysunąć to jakiś przycisk odpinający i możesz wysuwać.

Chyba w Audi była też opcja że ta klapa była na szynach i było ją można wysunąć  na zewnątrz, więc np fajne jak coś cięższego do załadowania było, bo tylko kłądłeś nie musząc się z tym nachylać do bagażnika czy wpychać i później wsuwałeś tą klapą do bagażnika, a z racji że było chyba na łożyskach to szło łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie do końca jak w temacie,  ale moc podobna do STi, więc  co zamiast FXT ? Albo co po FXT ?

exteriorImage_MQ6_12.20191216104954.thumb.jpeg.550a1be37b85eb3d9117078c10a18924.jpeg

 

GLB 35 AMG ? 

250 tyś. z prawie wszystkimi dodatkami po upuście ... 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czu ktos z Forum ujezdza Stingera? (w jakiejkolwiek wersji)

moze mozecie sie podzielic swymi wrazeniami, bo w tym watku (i nie tylko w tym), jakos prawie nic o tym aucie nie ma

 

dzis pojezdzilem sobie troche wersja GT (z najbogatszym wyposazeniem) i powiem krotko, ze jestem pod wrazeniem auta jako calosci... choc przyznam sie, ze nie mam odniesienia do podobnych "swiezych" i mocnych aut z szeroko pojetej "konkurencji"

 

oczywiscie auto ma swoje minusy, ale to raczej szczegoly, ktore nie zmieniaja mego odbioru

 

20200123_121515.jpg

 

20200123_121701.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, eddie_gt4 napisał:

dzis pojezdzilem sobie troche wersja GT (z najbogatszym wyposazeniem) i powiem krotko, ze jestem pod wrazeniem auta jako calosci...

Wszyscy są po wrażeniem (a szczególnie testerzy i dziennikarze;)), ale na ulicach bardzo rzadki widok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Zyzol napisał:

Wszyscy są po wrażeniem (a szczególnie testerzy i dziennikarze;)), ale na ulicach bardzo rzadki widok.

 

to prawda - przynajmniej u nas czesciej widuje np. rozne Maserati niz Stingery... dziwne, ze jezcze nie zaczeli tego ciagnac ze Stanow (jak w przypadku aut innych marek), widocznie tam Stingery nadal trzymaja cene, nawet po przygodach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

oczywiscie auto ma swoje minusy, ale to raczej szczegoly, ktore nie zmieniaja mego odbioru

 

Zawodowo kontaktują się ze mną pracownicy salonu i serwisu Mitasubiszi.

Zaobserwowali, że w Stingerze zaparkowanym jednym tylnym kołem na krawężniku nie można otworzyć lub zamknąć drzwi.

Masz możliwość potwierdzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rombu napisał:

Zawodowo kontaktują się ze mną pracownicy salonu i serwisu Mitasubiszi.

Zaobserwowali, że w Stingerze zaparkowanym jednym tylnym kołem na krawężniku nie można otworzyć lub zamknąć drzwi.

Masz możliwość potwierdzenia ?

 

jeszcze nie zwrocilem auta, postaram sie znalezc odpowiedni kraweznik i jakos to sprawdzic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że:

- KIA ma problem wizerunkowy, bo nikt ich z takimi autami nie kojarzy. A to segment, gdzie liczy się znaczek na masce.

- duże, niskie auto z małym bagażnikiem to spory kompromis i wymaga określonego klienta

- w cenie GT jest Mustang, który jest zdecydowanie bardziej cool.

 

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...