Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, beben napisał:

tak, ja cały czas pisze o RR :) to jest mój lider . Musze się przyjrzeć temu Jagowi

Ano to teraz się zgadza ale ten Fpace za 500K z ta sama technika wydaje się dobra opcja.Ten którego ja macalem był czarny z tytanowa optyka i brązowym wnętrzem.Wygladal zjawiskowo :krecka_dostal:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Kukson napisał:

Nie dziwie się. Czekałem na jazdy Giullią bo mieli dzwonić za kilka dni i do dzisiaj nie zadzwonili więc jak maja takie podejście do klienta to nie dziwi mnie, że w salonach są jeszcze auta z 2017.

to u mnie podobnie, w jednym salonie byłem, rozmowa z panem który nic nie wiedział, ja biorąc po raz pierwszy cennik do ręki co chwile go poprawiałem. Samochód miał dla mnie być do jazd po jakiś 2 tygodniach i tak do dzisiaj czekam. A było to jeszcze w 2018 r:biglol: Inne podejście w jakimś centrum handlowym się wystawiali (inny salon) podałem dane do kontaktu. Odezwali się jakoś po miesiącu ale też na każde pytanie to w sumie nie wiedzieli, samochodów do jazd też nie mieli.

 

6 godzin temu, turdziGT napisał:

Tylko Macana nie ma już jako Turbo.

ale chyba wkrótce ma się pojawić

 

Dla mnie też Jag F-Pace SVR wydawałby się najciekawszy jeśli faktycznie gabaryty pasują i nie taki oklepany. @carfit wiesz czego się spodziewać, bo przecież masz, więc jak piszesz pod kątem działania jakiś navi, itp jesteś obeznany. Wizualnie i jakościowo też ci pasował, nawet coś kojarzę że zachwalałeś jakość tapicerki porównując z innymi użytkowanymi przez Ciebie samochodami. Jeśli gabarytowo jednak coś mniejszego ja bym wstąpił do Porsche i dowiedział się czy Macana Turbo można się spodziewać. Gdzieś pojawiały się głosy że 2020 to może na początku się pojawią.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli Macane Turbo bedzie kontynuowane to pewnie dostanie ten sam silnik co RS4 czy Panamera 4S. Przy masie Macan bedzie to wolniejsze auto niz FPace SVR na pewno.Problem Macan jest tez taki ze jest małe.Na prawde małe i ciasne zwłaszcza z tylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sa samochody sportowe i moim zdaniem troche bez sensu jest robienie kickdowna w trybie komfort bo rozrzut kalibracji tego pogramu u poszczególnych producentów nawet z tym samym hardwere jak skrzynia jest ogromny.

Rozumie koncept bo sam jeżdżę na codzień ze skrzynia w komfort ale tu powinno się sprawdzać jak się auto zachowuje w tym najostrzejszym trybie a nie najsłabszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, turdziGT napisał:

Problem Macan jest tez taki ze jest małe.Na prawde małe i ciasne zwłaszcza z tylu.

 

Jadąc zeszłorocnym autem z silnikiem audi miałem wrażenie, że jadę jakimś innym autem niż do tej pory. Wystraszyłem się na ciasnym zakręcie, że wylecę z drogi. Może te nowsze mają inne zawieszenie, bo ten z roku 2015 wchodził jak po sznurku. Może to inna opcja, ale jechało mi się dość nie pewnie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Jag SVR to może być naprawdę strzał w 10 po RS6 , może nie będzie aż tak szybki ale powinien dać rade ;) . Grunt że jest krótszy od RS6 o 25cm a to juz całkiem sporo. Z wyglądu z pewnością bym wolał RR Velar , w tym roku ma być SVR , chyba poczekam na cene :) . Z Jag'a jesteśmy mega zadowoleni ,  bardzo lubie nim jeździć mimo że dość rzadko . 

Choć czasem wkurzają mnie braki , takie podstawowe , mimo że wersja full. Np. brak automatycznego hamulca ( auto hold ) , radaru , czy systemu do stania w korku . 

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Velar SVR może być bardzo fajną opcją jesli pasuje ci jego wielkość a właściwie małość ;) .... ale pewnie jak każdy inny Velar będzie miał tą samą wadę ... przednie drzwi są jakieś dziwne, albo za małe/krótkie albo nie w tym miejscu albo dach jest za nisko ... w każdym razie bardzo niewygodnie się do niego wsiada, niby to suv/wyższe kombi a trzeba się schylać jak do coupé jednocześnie podnosząc nogę wysoko jak do suva.
Z drugiej strony biorąc pod uwagę twoja formę to wskoczysz tam jak gazela

  • Super! 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@carfit Duży na pewno ma te wszystkie systemy.W kazdym razie ciekawsze auto niz oczywista konkurencja.Temat na pewno wart zgłębienia / przejechania sie.

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, beben napisał:

Velar SVR może być bardzo fajną opcją jesli pasuje ci jego wielkość a właściwie małość ;) .... ale pewnie jak każdy inny Velar będzie miał tą samą wadę ... przednie drzwi są jakieś dziwne, albo za małe/krótkie albo nie w tym miejscu albo dach jest za nisko ... w każdym razie bardzo niewygodnie się do niego wsiada, niby to suv/wyższe kombi a trzeba się schylać jak do coupé jednocześnie podnosząc nogę wysoko jak do suva.
Z drugiej strony biorąc pod uwagę twoja formę to wskoczysz tam jak gazela emoji41.png

Uuuu to mnie trochę zmartwiłeś z tym wsiadaniem ..... bo to główny powód dlaczego chce SUV-a , do I-pace wlatuje jak sarenka ;) . Do Smarta również , a do RS6 z moim teraz kręgosłupem jest słabo ,  dletego będe to musiał przetestować , bo jak ma być gorzej jak w RS6 , to będzie historia typu , zamienił stryjek siekierkę na kijek :( 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, lojszczyk napisał:
46 minut temu, Aga napisał:

Nikt nie łapie, nie przejmuj się ;)

Z wzajenością.

Jest mi z tego powodu zupełnie wszystko jedno, Marku :mrgreen:

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Aga napisał:

Jest mi z tego powodu zupełnie wszystko jedno, Marku :mrgreen:

@lojszczyk

weź już przestań ...... serio , nikt na poważnie Cie tu już nie bierze , a zgrywasz greka .... zmiany nicków już nic nie dają ...... Porsche i Lexus również ..... 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kubanow napisał:

bierz skode kodiaka czy karoka i zrób swap silnika od RS6  :P

jak dadzą gwarancję to czemu nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

@carfit Duży na pewno ma te wszystkie systemy.W kazdym razie ciekawsze auto niz oczywista konkurencja.Temat na pewno wart zgłębienia / przejechania sie.

Problem w Polsce jest z tym , że nie ma prawie aut do testów , takich prawdziwych , i trudno wybrać markę , marki jak trójca z niemiec mają o wiele większy pakiet jazd testowych , w szerokim tego znaczeniu . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Uuuu to mnie trochę zmartwiłeś z tym wsiadaniem ..... bo to główny powód dlaczego chce SUV-a , do I-pace wlatuje jak sarenka ;) . Do Smarta również , a do RS6 z moim teraz kręgosłupem jest słabo ,  dletego będe to musiał przetestować , bo jak ma być gorzej jak w RS6 , to będzie historia typu , zamienił stryjek siekierkę na kijek :( 

Gdzies mi sie przewinęło twoje nowe profilowe na FB , panie z taka figura to ty teraz jak sarna do Ferarri powinieneś wskakiwać a ty tu o jakiś SUVach :biglol: 

A na poważnie gratulacje.Kawal dobrej roboty.Nie łatwo tyle zrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, turdziGT napisał:

Gdzies mi sie przewinęło twoje nowe profilowe na FB , panie z taka figura to ty teraz jak sarna do Ferarri powinieneś wskakiwać a ty tu o jakiś SUVach :biglol: 

A na poważnie gratulacje.Kawal dobrej roboty.Nie łatwo tyle zrzucić.

Dzięki :) niby tak , -25kg robi robotę , ale coś za coś chyba , ujawniły się dawne problemu z kręgosłupem i teraz jestem troche w kropce , najpierw inwestuję w zdrowie , potem w auto :) , ale chyba skończy sie na SUV :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu to mnie trochę zmartwiłeś z tym wsiadaniem ..... bo to główny powód dlaczego chce SUV-a , do I-pace wlatuje jak sarenka  . Do Smarta również , a do RS6 z moim teraz kręgosłupem jest słabo ,  dletego będe to musiał przetestować , bo jak ma być gorzej jak w RS6 , to będzie historia typu , zamienił stryjek siekierkę na kijek  


Przetestuj dowolna wersje i będziesz wiedział czy jest ok. Zarówno w moim odczuciu jak i Kasi coś tam nie zagrało ale to może być bardzo indywidualne odczucie bo trochę tych jednak jeździ po drogach.

Jeszcze raz powiem gdyby nie absurdalna cena to jedynym autem który bym polecał byłby RR SPORT SVR. Pooglądaj sobie filmiki na yt.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, carfit napisał:

Problem w Polsce jest z tym , że nie ma prawie aut do testów , takich prawdziwych , i trudno wybrać markę , marki jak trójca z niemiec mają o wiele większy pakiet jazd testowych , w szerokim tego znaczeniu . 

Wszędzie taki problem z takimi modelami.U mnie zawsze musza ściągać z centrali ale jak nowy model to trzeba czekać bo dziennikarze najpierw musza objeździć swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko to trochę inny budżet ;) A poza tym, to już niezła "wydumka" w kontekście postawionych na początku wymagań ;) 

 

Trudno będzie zmienić RS6 na cos równie fajnego, poprzeczka postawiona bardzo wysoko :coffee:

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...