llkuba Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) 12 godzin temu, Ken napisał: Ja jeździłem. Na ulicę odradzam... Cena jak na auto bez dachu dość wysoka. Wygląda jak lepszy gokart. Znlazłem coś takiego: https://www.wp.pl/mini.html?s=autokult.pl/32735,ktm-x-bow-podkrecony-przez-wimmera-setka-w-mniej-niz-3-sekundy&src01=c801b Edytowane 22 Lutego 2019 przez llkuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 11 minut temu, llkuba napisał: Cena jak na auto bez dachu dość wysoka. Wygląda jak lepszy gokart. Znlazłem coś takiego: https://www.wp.pl/mini.html?s=autokult.pl/32735,ktm-x-bow-podkrecony-przez-wimmera-setka-w-mniej-niz-3-sekundy&src01=c801b 485KM/520 NM przy 850 kg ?! O kuuuurde, latałbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 28 minut temu, filipk93 napisał: 485KM/520 NM przy 850 kg ?! O kuuuurde, latałbym Od 0 do 200 km/h ma mniej sekund niż Dacia Logan od 0 do 80 km/h. Może namówię Moją Cudowną Kobietę to MOŻE mi sprezentuje na urodziny kilka okrążen zwykłą wersją, bo wiecie jak sobie sam kupię to będzie foch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) 13 godzin temu, filipk93 napisał: 485KM/520 NM przy 850 kg ?! O kuuuurde, latałbym No ja bym akurat nie latał . Zwyczajnie brak umiejetności na latanie czymś takim , brak systemów , okrutna moc , i potrojone ryzyko wpadki w stosunku do normalnego szybkiego auta . . Dla mnie to jak jazda ścigaczem , fascynująca , ale nie dla mnie . Zbyt bardzo kocham swoją rodzine Edytowane 22 Lutego 2019 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 1 minutę temu, carfit napisał: No ja bym akurat nie latał . Zwyczajnie brak umiejetności na latanie czymś takim , brak systemów , okrutna moc , i potrojone ryzyko wpadki w stosunku do normalnego szybkiego auta . powinienem napisać fruwałbym ooo :)) Przez mój brak umiejętności ta „jazda” wyglądałaby jak te jazdy próbne tych gokartów z silnikiem z litrowego motocykla coś w ten deseń 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 3 minuty temu, filipk93 napisał: powinienem napisać fruwałbym ooo :)) Przez mój brak umiejętności ta „jazda” wyglądałaby jak te jazdy próbne tych gokartów z silnikiem z litrowego motocykla coś w ten deseń Bajka !!! opowiedz coś o tym ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 3 minuty temu, carfit napisał: Bajka !!! opowiedz coś o tym ! Niestety nie miałem nigdy przyjemności prowadzenia czegoś takiego Motocykl o podobnej mocy mi się „zdarzyło”, ale gokarta niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 W dniu 22.02.2019 o 08:08, llkuba napisał: Cena jak na auto bez dachu dość wysoka. Wygląda jak lepszy gokart. Znlazłem coś takiego: https://www.wp.pl/mini.html?s=autokult.pl/32735,ktm-x-bow-podkrecony-przez-wimmera-setka-w-mniej-niz-3-sekundy&src01=c801b Już standardowy KTM wymaga sporych umiejętności od kierowcy jeśli chce się szybko jeździć. Tego sobie nie wyobrażam, jak napisał Carfit... Za bardzo kocham swoją rodzinę żeby czymś takim polatać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leinad Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Carfit, w takim karcie wystarczy silnik z 40 KM, żeby już było naprawdę miło. Mam tzw shiftera i powiem, że startuje to jak rakieta ( w okolicy 3 sekund do 100) jak się pierwszy raz przejechałem to głowa nie nadążała z tym co się dzieje, uczucie jakby się wszystko dookoła rozmazywało. Dałem już się przejechać kilku osobom i każdy był pod dużym wrażeniem, nawet motocykliści którzy się tym przejechali twierdzili, że jednak ich motocykle nie przyspieszają. Jeżeli będziesz miał okazję to naprawdę polecam się czymś takim przejechać oczywiście najlepiej gdzieś na torze. Tak to jeździ w moich rękach, totalnie amatorskich. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 6 godzin temu, Ken napisał: Już standardowy KTM wymaga sporych umiejętności od kierowcy jeśli chce się szybko jeździć. Tego sobie nie wyobrażam, jak napisał Carfit... Za bardzo kocham swoją rodzinę żeby czymś takim polatać Akurat nie chce szybko jeździć jak już tylko kilka kółek na torze pod okiem instruktora. Miałem okazję jeździć Yamahą R1 i było wyśmienicie ale trzeba mieć dużo pokory nad manetką. Nadmienię, że mam prawo jazdy kategorii A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Dwie kreski: Świetny ten mieć. Moj wybór chyba z tej dwójki. Imponujące To Cayenne jak na takiego smoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 W dniu 20.02.2019 o 08:53, llkuba napisał: A ktoś z was jeździł KTM X-Bow ? Zrobiłem tym kilka kółek toru Poznań, na zmianę z Italią. Italia dużo fajniejsza :-) A na poważnie, to trzeba by tym znacznie dłużej pojeździć, żeby to wyczuć i jeździć na limicie. Brak przedniej szyby, dachu i wspomagania kierownicy + spory turbo lag mocno utrudniają szukanie limitu, jak się nie jest przyzwyczajonym. Auto tylko na tor i tylko przy dobrej pogodzie, więc trochę mało uniwersalne. Z podobnych wynalazków dużo większe wrażenie zrobiła na mnie Formula Jedi, czyli taki mały single seater z silnikiem chyba od Yamahy R1 (przy ok 1/3 masy KTMa). Mimo, że trochę jeździłem szybkimi autami, to to coś robiło taką masakrę na dogrzanym slicku, że na początku dosłownie nie wiedziałem gdzie jestem :-) Jedyna wada tego urządzenia, to że nie można postraszyć pasażera. Ale nawiązując do tytułu wątku, to nie wiem czy by się sprawdził zamiast STI MY15 Na torze na pewno tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 57 minut temu, Bosman napisał: Zrobiłem tym kilka kółek toru Poznań, na zmianę z Italią. Italia dużo fajniejsza :-) Ferrari to inna bajka. Godzinę temu, Bosman napisał: A na poważnie, to trzeba by tym znacznie dłużej pojeździć, żeby to wyczuć i jeździć na limicie. Brak przedniej szyby, dachu i wspomagania kierownicy + spory turbo lag mocno utrudniają szukanie limitu, jak się nie jest przyzwyczajonym. Auto tylko na tor i tylko przy dobrej pogodzie, więc trochę mało uniwersalne. Tak właśnie spodziewałem się, że nie jest uniwersalny. Godzinę temu, Bosman napisał: Z podobnych wynalazków dużo większe wrażenie zrobiła na mnie Formula Jedi, czyli taki mały single seater z silnikiem chyba od Yamahy R1 (przy ok 1/3 masy KTMa). Mimo, że trochę jeździłem szybkimi autami, to to coś robiło taką masakrę na dogrzanym slicku, że na początku dosłownie nie wiedziałem gdzie jestem :-) Jedyna wada tego urządzenia, to że nie można postraszyć pasażera. Jedi z tego co widzę jest jedno osobowy czyli prawdziwy hardkor na slikach . Kiedyś zostałem przewieziony repliką AC Cobra z 5 litrowym silnikiem Forda. Mogę powiedzieć, że miałem banan na twarzy od ucha do ucha . Mieliśmy takie śmieszne czapki na głowie i google na oczach w stylu pilot kamikaze . Godzinę temu, Bosman napisał: Ale nawiązując do tytułu wątku, to nie wiem czy by się sprawdził zamiast STI MY15 Na torze na pewno tak tylko STi bez przedniej szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Ale demolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 ja mam z tymi testami jeden problem, Teslę trzeba najpierw pół godziny nagrzewać żeby mogła tak pojechać. Chciałbym zobaczyć test gdzie jest 5 minut na rozgrzanie silników, i jedziemy, jak w normalnym użytkowaniu pojazdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 19 minut temu, krist napisał: Chciałbym zobaczyć test gdzie jest 5 minut na rozgrzanie silników, i jedziemy, jak w normalnym użytkowaniu pojazdu co jak co, ale po 5 minutach nie robiłbym takich rzeczy w żadnym z tych samochodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Jedyną zaletą EV to taka że w sumie w p...... można dac od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 W sensie mi chodziło o te z spalinowymi silnikami, a właśnie w tesli wsiadłbym i od początku pełen gaz nawet jeśli nie zapewnia od początku takich osiągów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vexus Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Dziś miałem niewątpliwą przyjemność pojeździć BMW M2 Competition, mega auto. Jako zagorzały zwolennik 4WD dla M2 robię wyjątek Frajda niesamowita jak "zamiata" tyłem przy dodaniu gazu, auto sztywne, zwarte, stabilne, lekkie, idealnie wyważone. Zawieszenie dość twarde, ale takie ma być Prowadzi się niesamowicie, do tego wydech z aktywnymi klapami robi robotę. Szacun dla BMW, zrobili niesamowitą robotę 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 20 minut temu, vexus napisał: Dziś miałem niewątpliwą przyjemność pojeździć BMW M2 Competition, mega auto. Jako zagorzały zwolennik 4WD dla M2 robię wyjątek Frajda niesamowita jak "zamiata" tyłem przy dodaniu gazu, auto sztywne, zwarte, stabilne, lekkie, idealnie wyważone. Zawieszenie dość twarde, ale takie ma być Prowadzi się niesamowicie, do tego wydech z aktywnymi klapami robi robotę. Szacun dla BMW, zrobili niesamowitą robotę Mój kolega właśnie kupił , a to naprawdę dobry driver , jeździł kiedyś w RSMP , i to samo mi mówił że rewelacyjne auto !!! Muszę sie kiedyś przejechać i zastawić to np. z Alpina A110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Jest bydlę ..... https://www.carscoops.com/2019/03/2020-audi-rs6-avant-introduces-us-to-final-production-body-unique-headlights/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Wczoraj jechało za mną przez chwile RS6. To jest ale bolid, juz w lusterku widać, że to zupełnie inne auto niz a6 na s line. Nie wiem czy to ma w serii tak szeroko koła rozstawione, czy miał dystanse, ale było na styk z błotnikami, petarda!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 W dniu 25.03.2019 o 21:50, filipk93 napisał: Wczoraj jechało za mną przez chwile RS6. To jest ale bolid, juz w lusterku widać, że to zupełnie inne auto niz a6 na s line. Nie wiem czy to ma w serii tak szeroko koła rozstawione, czy miał dystanse, ale było na styk z błotnikami, petarda!! Ma tak w serii , opony 285/35r21 i raczej większe już tam nie wejdą . Kiedyś były posty zachwycające sie Alfą Giulia jak wchodziła , pisałem że auto piekne , do tej pory tak uważam , ale bałem sie utraty wartości ....... i nie pomyliłem się , za nowe krzyczą teraz 380 tys., były pod 500 tys. , a za 200 k kupujesz trzy letnie auto z przebiegiem 15 tys. ..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 10 minut temu, carfit napisał: Ma tak w serii , opony 285/35r21 i raczej większe już tam nie wejdą . Kiedyś były posty zachwycające sie Alfą Giulia jak wchodziła , pisałem że auto piekne , do tej pory tak uważam , ale bałem sie utraty wartości ....... i nie pomyliłem się , za nowe krzyczą teraz 380 tys., były pod 500 tys. , a za 200 k kupujesz trzy letnie auto z przebiegiem 15 tys. ..... Dlatego Alfa to mega auto z rynku używanego. Ja czekam 2-3 lata i kupię Giulię Veloce lub Stelvio 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 17 minut temu, Herostrates napisał: Dlatego Alfa to mega auto z rynku używanego. Ja czekam 2-3 lata i kupię Giulię Veloce lub Stelvio Dokładnie , choć teraz i nówkę pewnie kupisz za 300 k https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-2-9-v6-bi-turbo-510km-at8-rwd-czarny-duzo-pakietow-ID6BNL0F.html#575f40a45e Potwornie leci na łeb na szyję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się