Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

41 minut temu, carfit napisał:

moje zdanie jest dokładnie takie samo jak Twoje . Firmy prześcigają się w dopłatach , i dlatego podstawowa wersja może być skonfigurowana niemal w 100% drożej i więcej jak podstawa , to jest chore , ale to niestety taki biznes teraz. Konfigurowałem ostatnio kilka marek i włos się na głowie jeży za co trzeba teraz dopłacać ........ i to w markach premium za 200+ PLN.

Podobnie niestety dzieje sie na serwisach tych marek , np. w Mercedesie , przerastają głupotą (czyt. naciągactwem) samych siebie ......

Na szczęście w Subaru ASO  jest jeszcze normalnie ( na serwisie ) :) czyt. przewidywalnie . 

auto już w Sączu , dogrywam rejestrację, ubezpieczenie, potem oddaje na folie/ceramikę lub samą ceramikę , potem kilka dni pojeżdzę i oddam żonie :) chyba..... ;)

Niestety to doszło tez do zwykłych marek jak na przykład Ford.

Konfigurowalem nowa Fiestę żonie i dorzuciłem do niej 1/3 ceny podstawowej wersji.Do Fiesty !......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem posta i skasowałem sobie :( , wiec w skrócie ;)
Największym atutem to niska masa , ten egzemplarz limitowany wazy ciut powyżej 1000kg . Bardzo się to czuje , super skręca , super hamuje , super trakcja i rozkład masy , z tylu silnik i napęd , z przodu zbiornik paliwa . Fotele Sabelta genialne !!!! Drażni mnie tylko kilka rzeczy , za dużo archaicznych elementów z Renault , przełączniki , sterowanie radiem pamiętające czasy z lat 90 , brak schowka przed pasażerem , No i cena , zaczynająca się od 235 , ten konkretny egz. 280 k :(
Jako trzecie , czwarte , auto super , szczególnie do ganiania po górskich drogach . Wyglada o wiele lepiej na żywo jak na zdjęciach .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Możecie go na żywo zobaczyć w sobotę na odcinkach rajdu żubrów , jako zerówka :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie super na pewno bardziej oryginalny wybór niz Cayman.

Owszem , oryginalny , fajny , ale dla mnie osobiście Prosie to Prosie :) .
Aaaa i zapomniałem napisać , ma zajebista skrzynie !!!! Jest efekt uderzenia w plecy przy zmianach biegów w górę , coś jak w PDK w Porsche na programie sport + . Super naprawdę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2018 o 18:57, subleo napisał:

Na razie w PL relacja korzyści/koszty dla samochodu elektrycznego nie wypada łaskawie, oględnie mówiąc. Ale może się to diametralnie zmienić gdy w miastach rozpocznie się wprowadzanie stref 0-emisyjnych. Już w Krakowie przebąkuje się o takim rozwiązaniu. Pożyjemy, zobaczymy ... ale bez dodatkowych bodźców dla klientów np. w postaci niższego lub całkowitego zwolnienia z VAT-u, darmowego parkingu etc. to ... słabo widzę rozwój elektromobilności w Polsce. Dokładając do tego problemy naszego sektora energetycznego (PGE, Tauron, Enea, Energa) sytuacja wygląda blado. Wytwarzanie energii w oparciu o węgiel, w konsekwencji coraz wyższe koszty zakupu certyfikatów CO2, politycznie sterowane utrzymywanie niskich cen energii, w konsekwencji coraz niższe zyski albo coraz większe straty. Kołderka robi się króciutka, brakuje pieniędzy na inwestycje, głównie w infrastrukturę przesyłową ale także wytwórczą. Zatem zostajemy przy starych technologiach, ponosimy coraz większe koszty emisji CO2 i koło się zamyka.

 

Zatem, niestety, prawodopodobnie będzie tak, że na świecie będą super- hiper- nowoczesne stacje sybkiego ładowania, ale w PL nie będzie gdzie tego podłączyć. A stacje szybkiego ładowania już obecnie mają b. duże wymagania.

 

Pozwolę sobie jeszcze nawiązać do powyższego tematu samochodów o napędzie elektrycznym, do których mentalnie nadal nie mogę się przekonać tak jak do systemu start/stop i image.png.54763e388778d8258aad5230a9981feb.png

Ale ja mam benzynę we krwi i może dlatego :rolleyes:

Dziś zobaczyłem poniższy materiał z którym ciężko się nie zgodzić. Dziele się z Wami ;)

 

Ale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma możliwość uzyskania wiarygodnego info w Audi kiedy będzie można zamawiać RS-y? Bo różne niepokojące info mnie dochodzą, że dopiero za pół roku a nawet rok zamówienie, do tego produkcja i auto nie wiadomo kiedy będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Dottoree napisał:

Oby początek, a nie jeszcze dłużej, chociaż z leasingiem i tak już nie dam rady się wyrobić do końca roku, ehhh... :(

Napisałem wczoraj do kolegi z Audi AG z Poznania , czysto z ciekawości , dziś mi odpisał....

"Póki co sorry , nic nie wiadomo , ale wesoło nie jest ,  być może produkcja I kwartał 2019 , odbiór 2 ,3 kwartał , ale to nic pewnego . PZDR "

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Napisałem wczoraj do kolegi z Audi AG z Poznania , czysto z ciekawości , dziś mi odpisał....

"Póki co sorry , nic nie wiadomo , ale wesoło nie jest ,  być może produkcja I kwartał 2019 , odbiór 2 ,3 kwartał , ale to nic pewnego . PZDR "

 

 

Dzięki za info, potwierdza to w takim razie moje obawy. Pozdrowionka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...