Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 11.04.2021 o 10:49, turdziGT napisał:

Do tego jest jeszcze jeden motyw który mnie mega denerwuje zwłaszcza w tak dobrogim samochodzie. Poszerzone błotniki wymagają innych drzwi a oni tu głupio przyoszczędzi i wyszło coś takiego. Mnie to strasznie razi zwłaszcza w samochodzie za tyle pieniędzy.

Screenshot_20210411-104205_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210411-104349_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210411-104435_Samsung Internet.jpg

 

Zależy od perspektywy, koloru, etc.

Nie jest idealnie, ale nie ma też tragedii, imho

 

 

20210428_092455.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Zyzol napisał:

Bóbr i SJS

 

Trochę słabo to wygląda jeśli wierzyć temu dziennikarzowi i  nowe M3 prowadzi się gorzej i brzmi gorzej niż alfa  która debiutowała 6 lat temu... lepiej wykonane wnętrze czy lepsze jakościowo wyświetlacze  raczej mają mniejsze znaczenie w tego typu samochodach .

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, jaszyn napisał:

Trochę słabo to wygląda jeśli wierzyć temu dziennikarzowi i  nowe M3 prowadzi się gorzej i brzmi gorzej niż alfa  która debiutowała 6 lat temu... lepiej wykonane wnętrze czy lepsze jakościowo wyświetlacze  raczej mają mniejsze znaczenie w tego typu samochodach .

 

To chyba pierwszy raz kiedy podczas takiej prezentacji mówiono o prawidłowej pozycji i podstawach operowania kierownicą i gazem. Brawo @SJS S.A. !!! Zwróćcie uwagę, że ten prowadzący ma 785 filmów i 3 kanały na YT i niestety ale nie znał tych podstaw ..... To naprawdę fajnie, że pokazał taka lekcję  z SJS Driving Experience .

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, piotruś napisał:

 

To chyba pierwszy raz kiedy podczas takiej prezentacji mówiono o prawidłowej pozycji i podstawach operowania kierownicą i gazem. Brawo @SJS S.A. !!! Zwróćcie uwagę, że ten prowadzący ma 785 filmów i 3 kanały na YT i niestety ale nie znał tych podstaw ..... To naprawdę fajnie, że pokazał taka lekcję  z SJS Driving Experience .

nie mam 3 kanałów na yt 

nie jezdziłem nwet 1/10 aut ktore prowadził  "marek" 

 

 

a od zawsze jezdze z prawie pionowo fotelem i znacznie blizej kierownicy niz 99% kierowcow sie wydaj ze jest odpowiednio  :D

 

zna i chyba jednak wie  :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Patryk Andrzej said:

a od zawsze jezdze z prawie pionowo fotelem i znacznie blizej kierownicy niz 99% kierowcow sie wydaj ze jest odpowiednio  :D

Ja też mam taka pozycje jak na krześle...czasami jak oglądam Zachara przymierzającego się do samochodu i ubolewającego, że nie ma regulacji kierownicy w pionie to mu podpowiadam "zza ekranu" - Wex sobie chłopie fotel postaw to będzie git! :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Neutrino33 napisał:

Ja też mam taka pozycje jak na krześle...czasami jak oglądam Zachara przymierzającego się do samochodu i ubolewającego, że nie ma regulacji kierownicy w pionie to mu podpowiadam "zza ekranu" - Wex sobie chłopie fotel postaw to będzie git! :biglol:

 

Akurat Zachara rozumiem gdyż czasami kierownica zasłania instrumentarium, jak się ustawi fotel pionowo a kierowca ma 1.9m+. Wtedy regulacja w pionie się przydaje.

 

Ale każdy fizjoterapeuta ustawi fotel niemal pionowo, tu pola manewru zbytnio nie ma. Więc "coś za coś".

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, subleo said:

 

Akurat Zachara rozumiem gdyż czasami kierownica zasłania instrumentarium, jak się ustawi fotel pionowo a kierowca ma 1.9m+. Wtedy regulacja w pionie się przydaje.

 

Ale każdy fizjoterapeuta ustawi fotel niemal pionowo, tu pola manewru zbytnio nie ma. Więc "coś za coś".

Jasne, ale mnie idzie o regulację, która sprawia, że przysuwasz sobie kierę...może źle sie wyraziłem i zostałem niezrozumiany :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak naprawdę lubie i cenię Pertyna .... to zaczyna to być pomału słabe ..... już się zaczyna sponsoring, reklama, czy są jeszcze prawdziwi dziennikarze, testerzy, którzy sa wiarygodni ? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Efti napisał:


Oczywiście, że są. Taki Zbigniew Łomnik na przykład.

Nie znam, poczytam, pooglądam :). Ale zarazem mam nie odparte wrażenie że ten świat Social Media, brnie do nikąd albo ja się już pomału nie umię odnaleźć i ocenić gdzie jest prawda a gdzie fałsz.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze był ten co dla niego Mussolini to taki włoski skuter - Blogomotive.

Generalnie większość "testów" samochodów, czy innych dóbr luksusowych tudzież drogich gadżetów działa obecnie na zasadzie "my Ci damy potrzymać ale powiedz dobre słowo, albo już nie dostaniesz", chyba że ktoś jest już naprawdę bardzo znaną/uznaną twarzą w danej branży to "my Ci damy ale jak coś będzie nieteges to nie krytykuj za bardzo".
 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Efti napisał:

I jeszcze był ten co dla niego Mussolini to taki włoski skuter - Blogomotive.

Generalnie większość "testów" samochodów, czy innych dóbr luksusowych tudzież drogich gadżetów działa obecnie na zasadzie "my Ci damy potrzymać ale powiedz dobre słowo, albo już nie dostaniesz", chyba że ktoś jest już naprawdę bardzo znaną/uznaną twarzą w danej branży to "my Ci damy ale jak coś będzie nieteges to nie krytykuj za bardzo".
 

no właśnie ...... oto mi chodzi, że trudno teraz odróżnić ziarno od chwastów .... ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2021 o 13:37, jaszyn napisał:

Trochę słabo to wygląda jeśli wierzyć temu dziennikarzowi i  nowe M3 prowadzi się gorzej i brzmi gorzej niż alfa  która debiutowała 6 lat temu...lepiej wykonane wnętrze czy lepsze jakościowo wyświetlacze  raczej mają mniejsze znaczenie w tego typu samochodach .

Pytanie, czy wierzymy dziennikarzowi, który dopiero uczy się prawidłowej pozycji za kierownicą ;) 

A tak na poważnie - generalnie się potwierdza, że kilku kategoriach Alfa niewątpliwie odwaliła dobrą robotę. Przejście ze wspomagania hydraulicznego na EPS wyszło w BMW słabo i bardzo wiele osób na forach i w testach marudziło na niby precyzyjne, ale drętwe układy kierownicze. Teraz i tak jest lepiej, niż kilka lat temu.

Natomiast Robert wsiadł w M4, wykręcił kilkanaście kółek na Ringu i chyba specjalnie nie narzekał, że samochód słabo skręca.

Także tak to jest z tymi opiniami :)

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Zyzol napisał:

wsiadł w M4

Mam świadomość, że filmy buddy można oceniać różnie, ale dobrze mówi, że nikt mu auta do testów nie dał i nie podpisał papieru na to, że nie może mówić o brzydkim bobrze czy innych minusach auta =>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...