Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Z tymi trybami to nie do końca tak różowo bo są pewne ograniczenia na przykład takie że do Dynamic czy Sport+ przypisane sa otwarte klapy w wydechu a więc nie możesz sobie jechać cicho z rodziną w programie sportowym bo będzie ci silnik ryczałt co jest na przykład problemem dla mnie w RS3 że sportowym wydechem.Na trasie w trybie sportowym jest tak głośno że odniechciecwa się jechać.

Porsche ma to zrobione jak trzeba bo ma osobny przycisk do sterowania klasami w wydechu niezależnie od programu jazdy.

A ogólnie z tymi wydechami jest tak że najłatwiej to się ocenia z YT czy przejażdżki z kimś 5 min i w takich samych kryteriach oceniania te auta testerzy.Liczy się tu i tarez a w praktyce życie potem z autem to zupełnie inna para kaloszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi trybami to nie do końca tak różowo bo są pewne ograniczenia na przykład takie że do Dynamic czy Sport+ przypisane sa otwarte klapy w wydechu a więc nie możesz sobie jechać cicho z rodziną w programie sportowym bo będzie ci silnik ryczałt co jest na przykład problemem dla mnie w RS3 że sportowym wydechem.Na trasie w trybie sportowym jest tak głośno że odniechciecwa się jechać.
Porsche ma to zrobione jak trzeba bo ma osobny przycisk do sterowania klasami w wydechu niezależnie od programu jazdy.
A ogólnie z tymi wydechami jest tak że najłatwiej to się ocenia z YT czy przejażdżki z kimś 5 min i w takich samych kryteriach oceniania te auta testerzy.Liczy się tu i tarez a w praktyce życie potem z autem to zupełnie inna para kaloszy.


Przecież masz tryb indywidual i tam ustawiasz co chcesz .
b5f908663abeb7a820b4cc2e8d6ab1cb.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby jest ale nie tak do końca bo przycisk czy mozliwosc wyboru jest ale nie jest on autonomiczny przynajmniej u mnie tzn. ze przy trybie silnika i skrzyni ustawionymi na Dynamic i pełnym otwarciu przepustnicy nie możesz mic zamkniętych klapa wydechu a wiec obcina moc.

To samo dzieje sie w inna strone jak masz wydech ustawiony na Dynamic

Ale program jazdy czyli skrzynie i silnik na comfort to przymyka klapę i nie jest tak glosny jak w pełnym trybie Dynamic.

Tak wiec przycis jest ale wydech i tak żyje sobie własnym życiem.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, turdziGT napisał:

No niby jest ale nie tak do końca bo przycisk czy mozliwosc wyboru jest ale nie jest on autonomiczny przynajmniej u mnie tzn. ze przy trybie silnika i skrzyni ustawionymi na Dynamic i pełnym otwarciu przepustnicy nie możesz mic zamkniętych klapa wydechu a wiec obcina moc.

To samo dzieje sie w inna strone jak masz wydech ustawiony na Dynamic

Ale program jazdy czyli skrzynie i silnik na comfort to przymyka klapę i nie jest tak glosny jak w pełnym trybie Dynamic.

Tak wiec przycis jest ale wydech i tak żyje sobie własnym życiem.

 

Z ciekawości sprawdziełem jak jest u mnie , i jednak inaczej , w trybie silnika/skrzynia na dynamic , wydech comfort , i przy pełnym otwarciu przepustnicy klapy są dalej zamknięte ! nie ma charakterystycznego strzelania w wydech .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to jak by bylo to troche inaczej poprogramowane u mnie.

 

To co mnie irytyuje to to ze ja jedzcze glowie na indyvidual z nastepujacymi ustawieniami.

Silnik/Skrzynia – dynamic

Zawias – auto

Wydech-dynamic

 

Ale po odpaleniu auta zmieniam manualnie lewarkiem skrzyni tryb pracy z S ( sport )  na D ( komfort ).

Powid jest taki ze D nie redukuje biegow zmienia wczesniej i nie zamulam sobie programu S normalna jazda bo jak wiemy skrzynie ZF sie caly czas ucza stylu jazdy.

Ale da manualna zmian na D zmienia tez ustawinie klapy w wydechu i wtedy glosnosc jest cos pomiedzy  komfort i sport mimo tego ze wydech jest ustawiony na dynamic.

Dopiero powrot na S otwiera klapy w calosci.

Troche to dziwnie poprogramowane jest moim zdaniem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

To co mnie irytyuje to to ze ja jedzcze glowie na indyvidual z nastepujacymi ustawieniami.

Mnie irytuje to, ( też jeżdzę w 90% na indywidual z takimi jak Ty nastawami ) że po każdym zgaszeniu auta , aby otworzyć klapy wydechu trzeba przełączać w tryp dynamic a potem indywidual , lub bawić się lewarkiem , w A45 jest inaczej i pamieta ostatnia pozycję , póki nie wystygnie auto , czyli jakieś 3h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogle te aktywne wydechy żyją troche własnym życiem.

Te klapy tam cały czas pracują nie tylko w zależności od programu ale także Położenia przepustnicy itp itd. 

Moim zdanim za duzo elektroniki w tych autach juz jest.Oczywiscie ma to plusy bo na długiej trasie takie RS4 czy RS6 po prostu połyka kilometry super szybko i wygodnie ale czasami wręcz lubię sie zresetować i przejechać Fiesta zony gdzie jest juz prawdziwy oldschool czyli ty kierownica lewarek i pedały a reszta tak jak ustawiła fabryka.

I maly POV z RS4-R

 

 

Kurczę korki ten ABT bo to zaawansowany box więc na serwis można jechać i nie ma problemu z gwarancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogle te aktywne wydechy żyją troche własnym życiem.
Te klapy tam cały czas pracują nie tylko w zależności od programu ale także Położenia przepustnicy itp itd. 
Moim zdanim za duzo elektroniki w tych autach juz jest.Oczywiscie ma to plusy bo na długiej trasie takie RS4 czy RS6 po prostu połyka kilometry super szybko i wygodnie ale czasami wręcz lubię sie zresetować i przejechać Fiesta zony gdzie jest juz prawdziwy oldschool czyli ty kierownica lewarek i pedały a reszta tak jak ustawiła fabryka.
I maly POV z RS4-R
 
 
Kurczę korki ten ABT bo to zaawansowany box więc na serwis można jechać i nie ma problemu z gwarancją.



Mialem box ABT. Nie polecam...
Auto jezdzilo gorzej niz seria...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszesz coś więcej bo ja zawsze myślałem że to gadanie polskich tunerów że te MTMy Abt czy SKN to ble żeby sobie narobić klientów.


PW poszlo.

Z tych 3 bralbym MTM. Tez go mialem w 3.0 TDI biturbo i auto jezdzilo calkiem dobrze. Ale na bank nie mialo mocy ktora byla deklarowana przez producenta boxu.
Mysle ze to jest problem producentow boxow. Maja zbyt duza tolerancje.
Szczegolnie ABT - ich wyniki np w Goflie R bazuja na tym, ze juz z fabryki silnik ma spory gift...
10% z fabryki plus 10% abt i twierdza ze 360 koni masz w Rce. Na niemieckiej scenie nie ma ani jednego z boxem ABT ktory ma wiecej niz 330 po pomiarach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety ale wyglada na to ze nowe A6 jest mega i swietnie jeździ.

 

 

 

Juz odstawiając na bok sam napęd to mysle ze RS6 sporo zyska na skrętnej tylnej osi ale nie spodziewał bym sie innego rozwiązania niz tradycyjne AWD w napędzie.Wkazdym razie baza jest dobra.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, radekk napisał:

Nowe A6 startuje z ceny 300 tys zł. Coś mi się zdaje że za takie RS6 będzie można bez problemu zbliżyć się do poziomu 1 banki

Tylko to są ceny za 3.0 TDI i 3.0 TFSI, więc 2.0 na pewno będzie tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niemiaszki odblokowaly w końcu pełen potencjał 2.9TFSI. 

Szersza zwezka inny kompresor turbo i upgrade WTAIC + tune.

Ale petarda........

 

 

 

Edytowane przez turdziGT
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś fantazję, tam jednak był jakiś ruch na tej autostradzie...

 

Ponieważ to jest dyżurny wątek właścicieli audi to od niedawna mam prawie sti, z Subaru został sentyment i końcówka rejestracji

 

20180601_140328.jpg

Edytowane przez krist
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.06.2018 o 22:33, krist napisał:

ma ktoś fantazję, tam jednak był jakiś ruch na tej autostradzie...

 

Ponieważ to jest dyżurny wątek właścicieli audi to od niedawna mam prawie sti, z Subaru został sentyment i końcówka rejestracji

 

20180601_140328.jpg

Gratki i fajnie ze przedlift.Polift w B8 nigdy dla mnie nie wyglądał dobrze.Wygladal jak by go przylepili na sile.O spalanie nie pytam bo w tym V8 to z tego co słyszałem jeszcze gorzej niz w STI :) 

W dniu 2.06.2018 o 23:33, Elvisiak napisał:

Jak Ci się nim jeździ? To prawda co mówili w TG, że płuży przodem?

 

Odnosnie puszenie to mozna powiedzieć tyle.Jak sie umie jezdzic to ślizga sie to co ma sie ślizgać :) 

 

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedlift, ale fajnie wyposażony, bo ma i ceramikę, i aktywny tempomat, i rożne śmieszna gadżety w środku. Co do spalania to jest dobrze, jak widzi stację sam skręca pod dystybutor. Na razie zejście poniżej 20 jest wyzwaniem, ale powiedzmy że jestem jeszcze w fazie euforii

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...