ewemarkam Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 @.Misza. Zrób jak @koziolek radzi. Miałem Ironman z tyłu to czuć było że dupa jest sztywniejsza, twardsza itd zwłaszcza na progach zwalniających. A żeby wyglądało że równo siedzi to wtedy wypada dać 1-1.5cm na przód podkładek. Ty masz jakiś lift już więc kombinować będziesz żeby było równo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 31 minut temu, Black500 napisał: Na zdjęciu jest z rozjaśnieniem i bez rozjaśnienia. Różnica ogromna, a jak jest słoneczny dzień to w ogóle. Jak światła wyłączę to rozjaśnia się zarówno panel klimatyzacji jak i rdio także obie rzeczy są powiązane ze światłami Powinno to działać tak: -światła zgaszone - wszystko jest rozjaśnione -światła zapalone - domyślnie wszystko przygasa i wtedy: -aby rozjaśnić radio naciskasz i trzymasz do kliknięcia lewe pokrętło -aby rozjaśnić klimę trzymasz przycisk OFF przez ok 2-3s I jeżeli wszystko działa prawidłowo to te "ustawienia" powinny być zachowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 31 minut temu, Black500 napisał: Na zdjęciu jest z rozjaśnieniem i bez rozjaśnienia. Różnica ogromna, a jak jest słoneczny dzień to w ogóle. Jak światła wyłączę to rozjaśnia się zarówno panel klimatyzacji jak i rdio także obie rzeczy są powiązane ze światłami Powinno to działać tak: -światła zgaszone - wszystko jest rozjaśnione -światła zapalone - domyślnie wszystko przygasa i wtedy: -aby rozjaśnić radio naciskasz i trzymasz do kliknięcia lewe pokrętło -aby rozjaśnić klimę trzymasz przycisk OFF na pokrętłach klimy przez ok 2-3s I jeżeli wszystko działa prawidłowo to te "ustawienia" powinny być zachowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black500 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Godzinę temu, LosioDriver napisał: Powinno to działać tak: -światła zgaszone - wszystko jest rozjaśnione -światła zapalone - domyślnie wszystko przygasa i wtedy: -aby rozjaśnić radio naciskasz i trzymasz do kliknięcia lewe pokrętło -aby rozjaśnić klimę trzymasz przycisk OFF na pokrętłach klimy przez ok 2-3s I jeżeli wszystko działa prawidłowo to te "ustawienia" powinny być zachowane. No właśnie i chodzi o to że ustawienia się nie zachowują. I muszę to robić za każdym razem od nowa. I jak rozumiem w radio odpowiada za to coś w jego wnętrzu co podtrzymuje pamięć a pa el klimy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 3 godziny temu, Black500 napisał: No właśnie i chodzi o to że ustawienia się nie zachowują. I muszę to robić za każdym razem od nowa. I jak rozumiem w radio odpowiada za to coś w jego wnętrzu co podtrzymuje pamięć a pa el klimy? Będę miał jutro przedliftowy panel klimy i zerknę na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Czy ktoś z Was rozbierał i naprawiał we własnym zakresie alternator? U mnie chyba mam szczotki do wymiany, albo i regulator, bo pod obciążeniem mam napięcie poniżej 13V, a to zdecydowanie za mało i chciałbym spróbować ogarnąć to we własnym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) 8 minut temu, Kiwi 4ester napisał: Czy ktoś z Was rozbierał i naprawiał we własnym zakresie alternator? U mnie chyba mam szczotki do wymiany, albo i regulator, bo pod obciążeniem mam napięcie poniżej 13V, a to zdecydowanie za mało i chciałbym spróbować ogarnąć to we własnym zakresie Szczotki są razem z regulatorem, nie pamiętam czy w subi jest na dwie śrubki czy dupkę alternatora trzeba zdejmować. edyta, kup kolejny altek, i tak wyjdzie taniej. Edytowane 12 Maja 2022 przez koziolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Godzinę temu, koziolek napisał: Szczotki są razem z regulatorem, nie pamiętam czy w subi jest na dwie śrubki czy dupkę alternatora trzeba zdejmować. edyta, kup kolejny altek, i tak wyjdzie taniej. Tak będę musiał zrobić niemniej ten co mam się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Pomiar kabli masy i zasilania zrób.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 37 minut temu, artaa napisał: Pomiar kabli masy i zasilania zrób.. Kable i masy są raczej ok. Mierzyłem na palcu alternatora i do masy, później na akumulatorze. Różnica 0,15v więc przewodów bym się nie czepiał. Generalnie stanęło na tym, że kupuje używany alternator zgodny z moją specyfikacja i tyle. W razie w mam zapas z 2,5 USA, tylko na nim błąd p2503 wyskakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 3 minuty temu, Kiwi 4ester napisał: Kable i masy są raczej ok. Mierzyłem na palcu alternatora i do masy, później na akumulatorze. Różnica 0,15v więc przewodów bym się nie czepiał. Generalnie stanęło na tym, że kupuje używany alternator zgodny z moją specyfikacja i tyle. W razie w mam zapas z 2,5 USA, tylko na nim błąd p2503 wyskakuje. Są wersje alternatorów co mają jeden dodatkowy kabel który odpowiada za komunikację z ECU. Szwagier walczył tak z alternatorem do opla. Wymieniał na używki i za każdym razem choinka na desce i brak ładowania. Dopiero jak rozebrali jedną używkę i stary popsuty to okazało sie że różnica w środku na płytce miała jeden dodatkowy kabelek do wtyczki. Zakończyło się na zakupie nowego za prawie 800 zł bo ta wersja niedostępna była w używkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 9 minut temu, Kiwi 4ester napisał: Generalnie stanęło na tym, że kupuje używany alternator zgodny z moją specyfikacja i tyle. W którymś wątku w 2021 rozkminiałem jakie alternatory Hitachi są zamienne za mój OK, bo kupowałem do swojego SG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 2 minuty temu, artaa napisał: W którymś wątku w 2021 rozkminiałem jakie alternatory Hitachi są zamienne za mój OK, bo kupowałem do swojego SG. Akurat zamówiłem 1:1. U mnie jest końcówka 540 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) Te powinny być zamienne: nie patrz na numer Subaru tylko na numer prawdziwego producenta ;-) Alternator RNL A3TG0491 A002TB3091 MITSUBISHI A002TB5391 MITSUBISHI A002TB6991 MITSUBISHI A002TG0391 MITSUBISHI A2TB3091 MITSUBISHI A2TB5391 MITSUBISHI A2TB6991 MITSUBISHI A2TG0391 MITSUBISHI 23700-AA380 SUBARU 23700-AA420 SUBARU 23700-AA450 SUBARU 23700-AA540 SUBARU 23700-AA541 SUBARU 0986045741 BOSCH CA2083IR HOLGER CRISTIANSEN Informacyjnie tu np mają wybór nowych: https://www.autoczescionline24.pl/oenumber/a3tg0491.html Edytowane 12 Maja 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) Godzinę temu, artaa napisał: Informacyjnie tu np mają wybór nowych: https://www.autoczescionline24.pl/oenumber/a3tg0491.html W tych cenach, to jak już zrobię alternator to wyrwie z kapci swoim wyglądem Ten co mi przyjdzie ma numer A2TG0391 Edytowane 12 Maja 2022 przez Kiwi 4ester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 9 minut temu, Kiwi 4ester napisał: W tych cenach, to jak już zrobię alternator to wyrwie z kapci swoim wyglądem Na zielono go 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durst Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Odwieczny problem rys na przednich szybach w SG... jakie macie patenty? da się jakoś spolerować? i co tam w środku w drzwiach oczyścić, coby problem za prędko później nie powrócił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Jak już o szybach w SG, to jak poprawić przesuwanie szyb ? Bo ta u kierowcy to już mi prawie nie chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durst Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 5 minut temu, artaa napisał: Jak już o szybach w SG, to jak poprawić przesuwanie szyb ? Bo ta u kierowcy to już mi prawie nie chodzi... nie wiem czy da się coś samemu pokombinować, ja wymieniłem silniczek i chodzi jak nówka. Silniczek z tego co pamiętam ok 350-400zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) Bardziej myślałem o brudzie i oporze na prowadnicach, ale o silniczku nie myślałem, może mu się ośka zaciera... Po kilku razach góra - dół z pomocą ręki, to przez chwilę sama daje powoli radę... jak będzie ciepło to muszę zobaczyć, Edytowane 12 Maja 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Spróbuj wyczyścić syf co zebrał się pomiędzy uszczelkami. Przy okazji troszeczkę rozszeży się szczelina i powinna szyba lżej wychodzić. U mnie zdało to egzamin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Bardziej myślałem o brudzie i oporze na prowadnicach, ale o silniczku nie myślałem, może mu się ośka zaciera... Po kilku razach góra - dół z pomocą ręki, to przez chwilę sama daje powoli radę... jak będzie ciepło to muszę zobaczyć, Odkręcić silniczek i nasmarować, łącznie z mechanizmem trybów.Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Zaczął mi hałasować nawiew w Foresterze. Dmuchawę się wymienia czy regeneruje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdartapodeszwa Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 13 minut temu, durst napisał: Odwieczny problem rys na przednich szybach w SG... jakie macie patenty? da się jakoś spolerować? i co tam w środku w drzwiach oczyścić, coby problem za prędko później nie powrócił? 1. Jak pozbyć się rys: nie wiem 2. Ja używam "wycieraczki w płynie". To powłoka hydrofobowa. Nie służy do usuwania rys ale (moim zdaniem) po jej nałożeniu rysy są trochę mniej widoczne, a szyba i uszczelki wolniej zbierają brud. Dobrze zacząć od wyczyszczenia szyby, uszczelek i prowadnic. 3. Co wyczyścić: wystarczy uszczelki-te w które "wjeżdża" szyba, zewnętrzną i wewnętrzną uszczelkę oraz prowadnice; prowadnice to takie szczoteczki po których ślizga się szyba, są ukryte w drzwiach. trzeba zdjąć plastiki i wymontować szybę. To dość proste, potrzeba tylko trochę czasu i cierpliwości. Przygotuj sobie miękką szczoteczkę do zębów, przyda się Nie czyść prowadnic zbyt mocno bo je zniszczysz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 3 godziny temu, durst napisał: Odwieczny problem rys na przednich szybach w SG... jakie macie patenty? da się jakoś spolerować? i co tam w środku w drzwiach oczyścić, coby problem za prędko później nie powrócił? Szybę można polerować. Ale jeśli masz mocne rysy to zajedziesz sie. Oczyścić można zgarniacze. Jeśli miałbyś je wyjęte, to one chyba są pokryte jakby flokiem od strony szyby, nie wiem czy znajdziesz nowe zgarniacze. Ale jakbyś chciał mieć na tip-top to można oddać do flokowania. Kiedyś drzwi wymieniałem z tyłu w SF, chciałem szybe przełożyć co by nie przyciemniać nowej. Co prawda nie miałem instrukcji wtedy itd, ale stwierdziłem że prościej to okleić nową szybę niż tą wyjąć. Dużo łaciny poleciało wtedy a mechanik miał ze mnie niezły ubaw. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się