aflinta Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 2 godziny temu, orm napisał: ja 8.1 i jestem po aktualizacji w subaru stacji multimedialnej Ale nie ma Android Auto w wersji 8.1. obecnie jest 3.x.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 masz racje źle się wyraziłem AA to 3.7.584044 a Android 8.1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 OK, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 W dniu 11.11.2018 o 01:13, FanSub napisał: Takie sobie obserwacje - nowe imprezy praktycznie są nieobecne na drogach, przynajmniej w moim regionie (choć ni tylko), w przeciwieństwie do nowych XV. W mojej ocenie przyczyną jest stosunkowo mała różnica w cenie pomiędzy tymi dwoma modelami. Nie tylko - to też skutek obecnej mody na SUVy/Crossovery - one po prostu na czasie. Sam uważam siebie za ofiarę tej mody To znaczy, zastanawiam się, czy z tej konkretnie pary dobrze wybrałem, i piszę to jako posiadacz poprzednio wyraźnie podniesionego auta. Każda zaleta dodatkowego prześwitu w przypadku tej akurat pary aut, niwelowana jest przez wadę. Impreza na pewno będzie sie lepiej prowadziła, będzie w niej ciszej, będzie większy wybór i tańszych opon. Problemem przy tym przednim zwisie będą krawężniki - obstawiam, że przedni zderzak od spodu miałbym do tej pory solidnie porysowany No i kwestia zbiornika paliwa, to największa przewaga XV - 13 litrów więcej to dużo - w kwestii zasięgu jest znacznie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Właśnie prześwit w Imprezie to jego pięta achillesowa. Wysokie progi zwalniające mogą być już wyzwaniem. Trzeba szukać twardego i gładkiego i tak planować trasę. Plusem Imprezy jest to, że drugą taką zobaczy się w innym województwie P.S. O tej różnicy w pojemności zbiornika nie wiedziałem. 13 litrów, to już sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Jaki prześwit ma Impreza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) 13 cm, tyle co bmw e90... tylko, że Imprezą szorowałem po garbie. Chyba ma dłuższy rozstaw osi,ale zaraz sprawdzę. A, jednak krótszy: 2670 do 2761. Hmm.. betą nie rysowałem na progach.. Już wiem. U nas pod Auchanem robili remont i zbudowali nowe, dość wysokie progi. I pierwszy przejazd był akurat Imprezą.. Edytowane 13 Listopada 2018 przez Jabubmw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 a nie 12,5 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Według ulotki 130 mm, ale co tam, po zatankowaniu i z dwiema osobami mogło być nawet 12 Co by nie było, na progi trzeba uważać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Przyciera na wyższych progach. Zwłaszcza jak w aucie cztery osoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Trzeba te progi jakoś omijać i niepotrzebnie kombinować, a powinny być jakieś normy dot. wysokości tych konstrukcji. Zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy jeszcze sobie obniżają zawieszenie, ci muszą mieć dopiero problemy. A, tak przy okazji; ogrzewanie lusterek, to gdzie się włącza, mniej więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 2 minuty temu, Jabubmw napisał: A, tak przy okazji; ogrzewanie lusterek, to gdzie się włącza, mniej więcej? Razem z ogrzewaniem tylnej szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Acha, dzięki. A, spryskiwanie reflektorów? Instrukcję dostanę za tydzień, więc pewnie jakieś głupie pytanie jeszcze zadam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Jak masz włączone światła i przytrzymasz spryskiwacz szyby chwilkę dłużej, to włączają się spryskiwacze reflektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 3 minuty temu, Jabubmw napisał: Acha, dzięki. A, spryskiwanie reflektorów? Instrukcję dostanę za tydzień, więc pewnie jakieś głupie pytanie jeszcze zadam.. Obstawiam, ze tak jak w innych Subaru: przytrzymasz spryskiwanie przedniej szyby ponad 2 sekundy, spryskiwacze reflektorów sie aktywują - pod warunkiem, że reflektory są włączone. Gdy reflektory nie są włączone spryskiwacze nie sa aktywowane. To bardzo dobre rozwiazanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 O, niegłupio pomyślane. Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 W dniu 19.10.2018 o 11:35, palmall napisał: Z drugiej strony stary wysłużony legac wydaje mi się szybszy i lepiej klejący się drogi. Miałem trzy a jeździłem chyba wszystkimi cywilnymi modelami subaru po roku 2000. I uwierz mi, to jest przepaść. MY2018 prowadzi się jak gokart. Jest takie stare sformułowanie, że dane auto, model etc...jest genialne bo wybacza błędy kierowcy... Nowa impreza nie wybacza, ona współpracuje! A mnie irytują wypowiedzi ludzi, którzy albo słyszeli, albo przeczytali a jeśli już jeździli to zrobili danym modelem 5km na jeździe próbnej i delikatnie mówiąc nie są usatysfakcjonowani... Ja jako posiadacz jestem zachwycony tym, co to auto ma do zaoferowania zarówno tym wymagającym jak i zwykłym użytkownikom. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Mialem MY18 na kilka godzin jak STI bylo na przegladzie.Wszystko ladnie pieknie,osiagi wystarczajace ,fajnie tlumiace zawieszenie.Nie bylem jednak w stanie dogadac sie ze zbyt jak dla mnie gumowym ukladem kierowniczym. W XT czy STI ktore posiadam przy kazdej predkosci czuc co sie dzieje z autem i w duzej mierze wiadomo cos o interakcji kolo/nawierzchnia. W Imprezie czulem ze gdzies po 1 obrocie z kawalkiem kierownica zupelnie nie wiedzialem co sie dzieje na styku kolo/droga. Czulem jednak ze robote robi nowa platforma a odczucie o braku informacji z kol bylo nieco zludne ale przekonanie sie do tego zajelo mi chwile.Jestem bardzo ciekawy Forestera na tej platformie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 16 godzin temu, guma napisał: A mnie irytują wypowiedzi ludzi, którzy albo słyszeli, albo przeczytali a jeśli już jeździli to zrobili danym modelem 5km na jeździe próbnej i delikatnie mówiąc nie są usatysfakcjonowani... Wiesz co... no nie wiem, zrobiłem ze 4 tyś km i nabijam dalej, dobra no, jeździ, fajna jest, prowadzi się spoko ale żeby to był jakiś mały gokart? Ani się nie drze jakoś, dźwięk silnika jakiś taki schowany jest, trochę się pietram chodzić tym po winklach ostrzej, CVT jakoś tak nie do końca mi siedzi chociaż przy normalnej jeździe rewelacja... no nie wiem, na lato założę jakieś gumy bardziej klejące to zobaczymy. 150KM też jakoś nie porywa... ale daje radę. Podobnie jak 165 w legacu. No ale to moje subiektywne odczucia po przesiadce do 10 lat młodszego auta. Legacem wiem że jak napadnę na zakręt to wyciągnę go, Imprezą się zastanawiam co będzie, może kwestia przestawienia się a może się po prostu boję uszkodzić :] Póki co czekam na jakieś śniegi bom ciekawy jak sobie poradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 W Imprezie najbardziej podoba mi się to, że jak gdzieś trafię na ślimaka na jakimś węźle, to właściwie nie muszę zwalniać. Nie chcę testować jej granic z oczywistych względów, ale w porównaniu z moim poprzednim samochodem wrażenie jest ciekawe. Tam gdzie w betce piszczały już opony i samochód zaczynał lekko stawać bokiem, tutaj nie dzieje się nic. Dziwne odczucia związane z CVT można nieco obejść korzystając z manetek, ale z tym poeksperymentuję troszkę później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 1 godzinę temu, palmall napisał: trochę się pietram chodzić tym po winklach ostrzej, CVT jakoś tak nie do końca mi siedzi Wojtek Chuchała przywiózł mnie na prawym po torze koło Łodzi... Nie zanotowałem wspomnianych problemów CVT w trybie ręcznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 1 godzinę temu, aflinta napisał: Wojtek Chuchała przywiózł mnie na prawym No, ale ja Wojtek Chuchała nie jestem dlatego też się pietram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) Obejrzyjcie sobie test Rasto Chvala z GARAZ TV (niestety, nie potrafię wrzucić linku do Youtube) gdzie facet objeżdża wersję 1.6 i jedzie tym na tor. To auto naprawdę trzyma się asfaltu.. Edytowane 16 Listopada 2018 przez Jabubmw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 O, ten właśnie Tam jest co prawda po słowacku, ale można wydedukować ciekawą rzecz. Otóż Subaru budzi tam sympatię. I chyba nikt nie musi się tłumaczyć, dlaczego nie kupił np. VAGa, który, jak wiadomo, wciąga naszą Imprezkę nosem, jest od niej 100 razy lepszy pod każdym względem i kosztuje ułamek tego, co ona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się