Skocz do zawartości

Dlaczego SUBARU?


Xitram

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 228
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie ma lepszych samochodów

 

Hehe no mi się mój strasznie podoba (szczególnie po sjs - troche sie zacząłem przyzwyczajac do auta) ale nie przesadzajmy :) zależy przez pryzmat jakich kategorii będziesz patrzył. Należałoby dodac może że np. w określonym przedziale cenowym.

 

Pewnie są fajniejsze auta od np STI, tylko kosztują powyżej np. 400tyś zł....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno pytanie:

1. Chciałbym wiedzieć co was skusiło na zakup SUBARU i dlaczego akurat ten konkretny model?

 

Chyba juz bylo na forum, generalnie dla mnie kkultowosc auta ze wzgledu na jego mocno rajdowa historie, to tego jako wlasciwie jedyne (pomijajac) Evo ma permanentny naped na 4 kola (a jeepy nie nie kreca), silnik o solidnej mocy i swietne zawieszenie a co za tym idzie prowadzeni w zakretach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zawsze subaru bylo marzeniem, ale zaczelo sie wszystko oczywiscie od zamilowania do rajdow. I jak finanse pozwolily to poszedlem na calosc i wyjechale z salonu nowiutkim esejem. Wtedy chyba nie bylo goscia z wiekszym usmiechem na ustach w calym illinois :) Dodam ze to moje pierwsze subaru i na poczatku mialem pewne obawy czy to auto bedzie mi lezalo. Ale teraz juz wiem, ze nie zamienilbym tego samochodu na zaden inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją PASJĄ są rajdy. Podobało mi się wiele samochodów które jeździły w rajdach, ale ten jeden jedyny to Subaru Impreza. Jak ona mruczy...a jak trzeba to pokazuje ostre kły. Może nie uwierzycie, ale nawet nie włączam radia żeby nie zagłuszało pracy silnika, który dla mnie jest muzyką. Sylwetka wspaniała, jak hostessa wśród tłumu. No i wnętrze - proste bez żadnych wypasów - to lubię. Odkąd zacząłem jeździć Imprezką poznałem następne zalety: fenomenalnie precyzyjny układ kierowniczy, świetne zawieszenie, dobre przyspieszenie, niezawodność i duuuża przyjemność z jazdy, choć chyba kosztem komfortu. Ale dla mnie komfort nie jest ważny. Każdy ma jakieś swoje wizje co do auta i stylu jazdy. Nie byłem na początku w pełni usatysfakcjonowany jazdą, ponieważ zdecydowanie nie odpowiadały mi hamulce. Dopiero po wyłączeniu ABS-u jestem w pełni zadowolony. Sądzę że człowiek jest w stanie lepiej wyhamować niż urządzenie, ale pod warunkiem że wie jak to zrobić. Podsumowując jazda Subaru jest przyjemniejsza od org...u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z subaru jest jakaś dziwna sprawa , ostatnio przypadkiem spotkałem miłego właściciela pięknego porsche 911 w wersji z sportowym wydechem itd. O takim samochodzie marzył od zawsze a mimo to powiedział że nigdy nie sprzeda poprzedniego auta - imprezy sti. Dlaczego :?: bo...jest to subaru :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem mieć samochód brzydki, drogi w utrzymaniu i żeby dużo palił.

 

:lol::lol::lol:

...i TO jest właśnie TO - mnie też TE rzeczy kręcą najbardziej. Może jeszcze tylko dorzuciłbym do listy zalet kiepskie audio (nie lubię dobrych, bo kradną!) :twisted: oraz niehamowanie (bo hamują tylko cieniasy) :twisted: ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem mieć samochód brzydki, drogi w utrzymaniu i żeby dużo palił.

 

:lol::lol::lol:

...i TO jest właśnie TO - mnie też TE rzeczy kręcą najbardziej. Może jeszcze tylko dorzuciłbym do listy zalet kiepskie audio (nie lubię dobrych, bo kradną!) :twisted: oraz niehamowanie (bo hamują tylko cieniasy) :twisted: ...

Ty...

Dopóki sobie nie kupisz tego samochodu - wspaniałego, ale:

- drogiego w zakupie

- drogiego w eksploatacji

- chlejącego jak sanacyjny szewc

to Twoich komentarzy na temat najlepszej z marek nie będę czytał.

 

Jak chcesz się na temat małżeństwa wypowiadać, to najpierw spróbuj tego miodu.

 

Z boku to wszystko pięknie wygląda...

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie istotne było w kolejności:

1. napęd 4x4 + rewelacyjny silnik bokser 3.0 tylko manual (automat go dusi !)

2. jw....

3. jw...

 

Oczywiście kuracja odświeżająca 2006 ( delikatny face lifting zewnątrz, wewnątrz dużo większe zmiany) wyszła na pewno mu na dobre, legacy niestety bardziej przypomina BMW "3" (pokrętło SI-DRIVE, czarne wnętrze, luksus etc. ).

Ważne ze to co się liczy w tym aucie (patrz. pkt,1,2,3,...) nie zmieniło się. Oby tak dalej...

roberto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem dlatego ze po przetestowaniu konkurencji doszedlem do wniosku ze Rav4, X-Trail, Outlander, CR-V nie wsponinajac juz o Hyundayach i Kiach to mozna o dupe potluc. Jedyne co jechalo i to JAK jechalo to Subaru.

 

Mialem tylko dylemat Outback czy Forester. Jako ze to pierwsze moje Subaru, i kupowalem na bazie krotkich testow wygral Forester bo byl 50k zl tanszy :-) Ale Outbakiem tez niezle mozna po zaoranych polach fruwac :-) przynajmniej 70km/h bo szybciej sie balismy.

 

Cena, exploatacja ~ to samo co inne fabrykaty w tej klasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subaru to auto dla znawców gatunku, mnie powalił dzwięk imprezy odkręconej od 6000obr i przy maksymalnym otwarciu - ten nieprawdopodobnie fantastyczny świst połączony z rozrywanym basem. mmmmelodia. do tego dochodzi fakt, że subaru to auto grubo ciosane (śruby na wierzchu, standardowe profile stalowe gięte na kolanie :lol: , w bagażniku zamiast sprężyn gazowych - sprężyny skrętne, które skrzypią mimo smarowania) a ja takie uwielbiam! :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...