Jump to content

tzolkowski

Użytkownik
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About tzolkowski

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 12/29/1959

Profile Information

  • Skąd
    Lubań Dolny śląsk
  • Auto
    outback H6 2005 Mini Coooper S
  • Zainteresowania
    chirurgia i subaru
  1. Zamieniłem 3 tygodnie temu Outbacka H6 na Volvo XC 60 z 2,4 dieslem./215 KM/.Jazda outbackiem mimo wyższego spalania była przyjemnością.W Volvie jestem utwierdzony w przekonaniu ,że diesel jest do ciągników rolniczych.Ciągle żałuję tej zamiany.Może z czasem mi przejdzie, w co nie wierzę.Subaru górą.Ale trzeba było spróbować.
  2. Też stawiam na czujniki położenia wałków rozrządu.Miałem identycznie w legacy 2,2
  3. tzolkowski

    CVT

    O wszystkie płyny dbam ,takze oleje w skrzyni i dyfrach.
  4. tzolkowski

    CVT

    Dzięki wszystkim za wypowiedzi.Czy spotkal się ktoś z opracowaniem na temat żywotności tych skrzyń.U Audii nazywa się to multitronik i nie jest generalnie polecana.Aktualnie w moim H6 automat robi wrażenie nie do zajechania.
  5. tzolkowski

    CVT

    Mam pytanie.Czy jeździ już ktoś z nową skrzynia i jak są odczucia?
  6. Samochód Outback 2005 3,0 us .Wymienia się całą pistę .Pasuje od EU.Cena około 650,00.Radzę wymienić od razu drugie bo padnie niedługo.
  7. Witam.Ja zawsze robię tak.Zalewam chłodnicę ,wlewam do pełna zbiornik wyrównawczy poczym odpalam na wolnych obrotach.Na koniec stawiam mojego outbacka nosem gdzies pod górke i wtedy uzupwłniam jescze płyn w zbiorniku wyrównawczym.Zawsze byó O.K.
  8. W moim H6 115 tys przebiegu zaczął się świecić czek i pokazywał błąd katalizatora.Kilkakrotnie go kasowałem aż do podróży do Włoch na narty.Po jeździe na innym paliwie wszystko się uspokoiło ,ciekawe na jak długo.
  9. Faktycznie jest problem z górnym mocowaniem przednich amortyzatoro.Potrzebny do tego jest stary amortyzatori dobry tokarz.Należy na tokarni z tego co pamiętam zebrać 12 mm na grubość 2 setek górnej sztycy i wtedy amortyzator EU mocuje się tak jak trzeba.Jazda jest bez porównania.
  10. Wymienić amortyzatory na europejskie.Znacząco poprawia się zachowanie auta.
  11. Witam.do identycznego H 6 z 2005 r.US Założyłem hak z legacego z 2005 roku z wersji eurepejskiej/kompletny z wiązką elektryczną/.Nalezy odkręcic wzmocnienie /belkę aluminiowa ,pod tylnym zderzakiem gdyz w to miejsce wchodzi konstrukcja zderzaka.Mam teraz problem z podłączeniem elektrycznym gdyż ze wględu na linie CAN potrzebny jest jakiś moduł do wpięcia w orginalną wiązkę.Może ktoś będzie wiedział o co chodzi.
  12. W USA wersjach nie ma regulacji świateł.
  13. Posiadam Subaru Justy 2003 rok/ta sama konstrukcja co Ignis/.Ze względu na prostotę zawieszenia półosie i łożyska są bardzo wrażliwe na wszelkie uderzenia.Wystarczy szybciej wjechac na wysoki krawężnik i łożysko do wymiany.Z objawów sądzę że to zewnętrzny przegub .Też juz wymieniałem.Objawy były identyczne terkotało tylko na skręconym kole i na ciągu.Z góry była cisza.Nic nie wymiślisz trzeba wymieniac.
  14. Witam.Powinny być rozpiete.Spina się tylko w trybie sprawdzania.
  15. Witam.Napiszę jak rozwiązałem ten problem.W miejsce gdzie jest odblask w tylej lewej lampie założyłem dwie diody duzej mocy./jedna około 20 zł/Nalezy je zamontowac na aluminiowej płytce ze względu na ich chłodzenie. Odblask trzeba ostroznie nawiercać. Następnie pociągnąłem zasilanie i założyłem włącznik w miejscu ,gdzie w EU spec znajduje się regulator poziomowania reflektorów bo takie w US spec nie znajduje sie.Takie jest rozwiązanie problemu
×
×
  • Create New...