obcy17 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Katalogowo 8.8s a real pewnie i osiągalny ale łatwe to raczej nie jest Ja zaś się zapyam po co komu to? Jedzie to jedzie i na kij temat drążyć? Świnia ma tyle innych zalet że 0-100-0 w wolnym ssaku to raczej sprawa "drugoplanowa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dokładnie. A jak ktoś jest krok od zakupu 160konnej wersji to niech się od razu zastanowi nad WRXem. Ja sie nie zastanowiłem i teraz o, szukam okazji do zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dokładnie. A jak ktoś jest krok od zakupu 160konnej wersji to niech się od razu zastanowi nad WRXem. Ja sie nie zastanowiłem i teraz o, szukam okazji do zmiany A jak ktoś myśli nad WRXem, to niech rozważy STI, bo zdecydowanie warto. A jak ktoś rozważa STI, to dobrze poszukać już pomodzonego, bo sporo się oszczędza . Skąd ja to znam? Generalnie trzeba na początku zadać sobie jedno ważne pytanie: do czego auto i wtedy zdecydować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dokładnie. A jak ktoś jest krok od zakupu 160konnej wersji to niech się od razu zastanowi nad WRXem. Ja sie nie zastanowiłem i teraz o, szukam okazji do zmiany A jak ktoś myśli nad WRXem, to niech rozważy STI, bo zdecydowanie warto. A jak ktoś rozważa STI, to dobrze poszukać już pomodzonego, bo sporo się oszczędza . Skąd ja to znam? Generalnie trzeba na początku zadać sobie jedno ważne pytanie: do czego auto i wtedy zdecydować . Wniosek? Od razu zakupić EVO. Najlepiej zmodzone (bo sporo się oszczędza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dokładnie. A jak ktoś jest krok od zakupu 160konnej wersji to niech się od razu zastanowi nad WRXem. Ja sie nie zastanowiłem i teraz o, szukam okazji do zmiany A jak ktoś myśli nad WRXem, to niech rozważy STI, bo zdecydowanie warto. A jak ktoś rozważa STI, to dobrze poszukać już pomodzonego, bo sporo się oszczędza . Skąd ja to znam? Generalnie trzeba na początku zadać sobie jedno ważne pytanie: do czego auto i wtedy zdecydować . Wniosek? Od razu zakupić EVO. Najlepiej zmodzone (bo sporo się oszczędza) Nie, GTRa Podobno wygląda to tak: stage 1 - STI stage 2 - EVO stage 3 - GTR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) A nie lepiej 1. STI 2.EVO 3. STI 500hp+ A pytam bo ostatnio mnie zaczepil superb na światłach a wczoraj nad ranem była pusta droga i tak sobie spróbowałem do 100 i do zera. Taki efekt tego wyszedł (czas do 1/4 nie ważny bo już hamowałem) a jakoś nigdy nie wgłebiłem się w ten temat Edytowane 16 Września 2015 przez Kubexx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Ja spróbuję z reduktora i dwójki.... Jak będzie wynik to podam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 To jest na reduktorze właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Kubexx Ty masz 125 czy 160? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) 160 Jedyne na co mogę zwalić winę, to chodzaca jak w maśle wajcha od biegów, bo krzyżak ma stan agonalny :E Edytowane 16 Września 2015 przez Kubexx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dużo gadki od wrx-ach czy sti, a dalej problem nie rozwiązany. A przecież to proste. Auta mają podobną masę a wersja 160KM ma o 35KM, czyli 28%. Jeśli ktoś nie zauważy mocy większej o 28%, to ja przepraszam... Kwestia do dyskusji, to czy warto płacić drożej za regulację zaworów? Moim zdaniem warto. I proponuję wybrać wersję z automatyczną skrzynią biegów - odpada problem elastyczności, a skrzynia wymusza kręcenie silnika wysoko przy wyprzedzaniu - a więc wymusza korzystanie z dodatkowej mocy. Nie można bowiem wykluczyć, że trafi się kierowca, co nie skorzysta z dodatkowych obrotów, zmieniając biegi w manualu np. przy 4000rpm. I faktycznie może nie zauważyć różnicy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Ciekawe te dane bo ja mam 2.0 115km i mierzone stoperem 0-100 z ciekawości wyszło mi 9,5 sekundy podczas takiego dobrego ruszenia i zmiany biegów. A prędkość odczytałeś z czego? U mnie przy 100 licznikowym GPS pokazuje 92.:-) Pozycz gtecha albo chociaż zainstaluj jakąś apkę na telefon do pomiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Ile do 100 ma 2.0R ? 10.2 czy 8.8 bo różne wersję widzę na necie - Impreza GD 2005 kombi - ja nie umiem szybko ruszać AWD, może mi się pofarciło - prosta, płaska droga - bez reduktora, normalnie 1 i 2 - sprzęgło trochę śmierdziało - w baku prawie rezerwa - świeżo po wymianie oleju - silnik nagrzany - jedna osoba na pokładzie, brak bagażu - UKP jest precyzyjnie wyskalowany, nie przekłamuje prędkości Najnowsza i najszybsza obecnie produkowana Impreza (nie WRX) ma 100km/h po.... 10.5s. NOWE subaru Levorg 1.6 Turbo, 170koni ma katalogowo 8.9s do 100km/h. Stary Outback H6, który jak wszyscy wiemy "super jedzie" ma 210koni i z automatem potrzebuje... 8.9s 100km/h. Nie widziałem żeby ktoś kiedyś napisał że Outback z H6 "zamula" czy "nie jedzie" albo "wolno się zbiera"*. Imprezę 160km można zmusić do szybkiej jazdy ale właśnie... zmusić. Te 9s do 100 w Imprezie i 9s do 100 w MGF to całkiem inne 9s;) Tak czy siak tu naprawdę nie ma się czego wstydzić. Przyznaje że zastanawiam się nad wymianą na WRXa Hawka kombi albo Spec B. Legacy (oba auto ciężko dostać), ale WRX będzie bardziej awaryjny a Legacy gabarytowo trochę już za duże i za niskie na moje potrzeby. *tak wiem, moment, elastyczność, kultura pracy, wolny automat, naciągane prównanie, wszyscy H6 lubimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Czyli dupnie zmieniam biegi :E Swoją drogą, fajny wyświetlacz, wygląda jak zamontowany w konsoli. co to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Dokładnie. A jak ktoś jest krok od zakupu 160konnej wersji to niech się od razu zastanowi nad WRXem. Ja sie nie zastanowiłem i teraz o, szukam okazji do zmiany To chyba bolączka każdego posiadacza wersji wolnossącej apetyt rośnie w miarę jedzenia. Mam tak samo, nie przejmuj sie wystaw ogłoszenie i czekaj Pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Czyli dupnie zmieniam biegi :E Swoją drogą, fajny wyświetlacz, wygląda jak zamontowany w konsoli. co to jest ? Here you go: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/81086-ukp-w-imprezie-gd-mini-recenzja-foto-video/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 A pytam bo ostatnio mnie zaczepil superb na światłach a wczoraj nad ranem była pusta droga i tak sobie spróbowałem do 100 i do zera. Taki efekt tego wyszedł (czas do 1/4 nie ważny bo już hamowałem) a jakoś nigdy nie wgłebiłem się w ten temat To mnie zmartwiłeś tym swoim wynikiem. Ja nigdy nie mierzyłem ale wierzyłem, że jest dużo lepiej Szkoda mi trochę sprzęgła żeby sprawdzać, a z rolki to nieprawdziwy wynik. Nie widze zdjęcia Tinuviel ale sądząc po poście miał dobry wynik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Równe 8.8 Kupuje to UKP nie ma bata Edytowane 18 Września 2015 przez Kubexx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Z ciekawości dzisiaj na podobnej aplikacji sprawdziłem moją kobyłę.Wersja 125hp.Katalogowo chyba 9,8. Na reduktorze (ale skrzynia ogólnie dłuższa z legacy 2.2) normalnie z jedynki-strzał z ok 4,5 krpm Zaspałem na zmianie z 1na2 i z 2na3 i chwile ciągłem na odcince.(dlatego że mam zegary z GT i zapomniałem że czerwone zaczyna się póżniej ) Na pokładzie LPG(jechałem na PB) ,syn i pełen bagażnik klunkrów. Wyszło 11,99 Myślę że na pusto ,bez LPG i przy lepszej zmianie biegów wyszłoby fabryka.Tak wię c stwierdzam że serducho w świni bije zdrowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się