Rysowalem sam na podstawie tych z grab cad i uszczelek
Rury 42/38 i na up toczyłem rure grubościenna tak ze wyszła w srodku 50
Jak to chodzi: ciszej, jak honda, nie stroiłem i cyferek nie podam ale jestem optymistycznie nastawiony
ktoś to liczy ?
jedynie myślałem o liczeniu średnicy rur...
po czym zrobiłem średnicę jak wyloty z głowic i wejście do turbo
długości rur ... są dosyć mocno narzucone miejscem...
może następny jeżeli jest warto...
obecnie mam gdzieś przedmuch na uszczelce albo gdzieś nie pospawałem ... ciężko zlokalizować
i tak muszę go zdjąć pomalować i ubrać wiec przy okazji zbadam czy gdzieś nie puścił
btw tak to wygladalo przed ostatnimi spawami i zapakowaniem na auto
Poprzedni post był dość na wyrost z tym ze większość już jest.... Okazało sie że kolektor opiera sie o filtr .... Bez kanału/ podnośnika zajeło mi ok tygodnia doprowadzenie tego do końca.
Ale ostatecznie od 2 dni na aucie.
Efekt .... Osiągi jeszcze nie badane...
Dzwiek ... Bardziej honda....
Dostępność średnic i grubości ścianek to raz. Cięcie rury na pile tasmowej jest sporo łatwiejsze niz kolan (nie posiadam taśmówki pionowej) szlifierką...
Wbrew pozorom technika pie cut jest dosyc popularna
piszesz z doświadczenia czy urban legend?
dopuszczam taką ewentualność ale jeżeli kolektor średnice kształt itd będzie robił robotę to zrobię jeszcze raz z 304 albo lepiej
i płaczu nie będzie ...
4 m rury i butle gazu jakoś przełknę jak w złom poleci
Witam
Buduje sobie kolektor wydechowy po godzinach
postępy z prac na fotkach poniżej
sugestie mile widziane bo to mój pierwszy
przeznaczenie to gc8 2.5Ldoł + głowice v5 i td06 20G
generalnie kolektor gotowy do przymiarki i budowy UP'a
potem spawanie
jeżeli ktoś mi podpowie czy 50mm średnicy wewnętrznej na up będzie ok będę zobowiązany
buduje z czarnej rury bo jak poleci w złom to nie będę płakał ... a co się nauczę to moje....
pozdro!