Skocz do zawartości

Co ulepszyć w Hawkeye 2,0 n/a


cosworth1984

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Mam Hawkeye 2,0 n/a i chciałbym uzyskać informację co mogę w nim zrobić, jakie części zamontować aby jeździł lepiej. Nie mam namyśli jakichś modyfikacji silnika to może z czasem w stylu wydechu, stożka czy polerowanego dolotu. 

Chodzi mi o lepszy zawias ewentualnie co poprawić w seryjnym albo może całkowicie zmienić na np WRX. To samo tyczy się hamulców chodzi mi o efektywniejsze hamowanie z WRX czy może inne ciekawsze propozycję są.

Generalnie mam serię i zaczynam przerabiać.

 

(i nie kupie subaru z turbo więc takie odpowiedzi na początek wykluczam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, jeżeli chciałbym wymienić hamulce przednie na te od WRXa to muszę też felgi zmieniać na większe?

16'calowa felga zmieści tarczę 294mm ale zacisk już niekoniecznie musi - to zależy od kształtu ramion.

 

 

 

Mam Hawkeye 2,0 n/a i chciałbym uzyskać informację co mogę w nim zrobić, jakie części zamontować aby jeździł lepiej.

Kup do tego Hawkeye'a kurs I i II stopnia w SJS ;-) 

Edytowane przez thearchitect
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw ekonomicznie opłacalny:

- Springi z STi (w GC springi z GT robią fajną robotę) - amory mają tendencję do "stukania" ;)

- Hamulce 2-tłoczkowe 294mm z US WRX'a / Foresterów XT (?) - wchodzą na większość 16'tek

- Grubszy stabilizator na tył (WRX/STi?)

- Fotele z WRX HawkEye (głębsze od innych New Age?) lub najlepiej z STi

 

Jak pokombinować, to w tysiaku się można zmieścić ;) Wszystko P&P

 

A tak poza tym to faktycznie SJS :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cosworth i tak zrobisz jak uważasz ale naprawdę bez sensu wyrzucać kasę na cokolwiek poza oponami. :)
Też jeżdże hawkiem 2.0R i nie rozumiem czego ci tam brakuje ? Najważniejsze pytanie: Czy masz zamiar ujeżdżać to auto na torze ? Jeśli nie to przecież seryjne heble w zupełności wystaczą (no chyba, że chodzi o wygląd). Wyższych prędkości tym autem i tak nie osiągniesz w warunkach drogowych (oczywiście nie wolno :P). Chciałbyś poszaleć w górach i czeka cię częste hamowanie ? Hamowanie będzie z niskich prędkości, bo nie rozpędzisz się na krótkim odcinku więcej jak 100-120, czyli seria styknie. Jeśli chodzi o zawieszenie to nie orientuje się czym się różnią wersje WRX i STi od 2.0R, także się nie wypowiem ale w mojej ocenie nasze 160 konne wolnossaki jeżdża i hamują doskonale na serii. 
Jeśli koniecznie chcesz coś robić to pokombinuj z poliuretanami. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cosworth i tak zrobisz jak uważasz ale naprawdę bez sensu wyrzucać kasę na cokolwiek poza oponami. :)

Też jeżdże hawkiem 2.0R i nie rozumiem czego ci tam brakuje ? Najważniejsze pytanie: Czy masz zamiar ujeżdżać to auto na torze ? Jeśli nie to przecież seryjne heble w zupełności wystaczą (no chyba, że chodzi o wygląd). Wyższych prędkości tym autem i tak nie osiągniesz w warunkach drogowych (oczywiście nie wolno :P). Chciałbyś poszaleć w górach i czeka cię częste hamowanie ? Hamowanie będzie z niskich prędkości, bo nie rozpędzisz się na krótkim odcinku więcej jak 100-120, czyli seria styknie. Jeśli chodzi o zawieszenie to nie orientuje się czym się różnią wersje WRX i STi od 2.0R, także się nie wypowiem ale w mojej ocenie nasze 160 konne wolnossaki jeżdża i hamują doskonale na serii. 

Jeśli koniecznie chcesz coś robić to pokombinuj z poliuretanami. 

zgadzam się w 100%, gdybym miał silnik DOHC 160KM to bym był przeszczęśliwy (oczywiście do czasu), stab, opony, dobre klocki, tarcze i nie ma sensu pakować więcej w ten samochód, tylko w kierownika, bo tak naprawdę założę się, że jesteś najsłabszym punktem tego samochodu.

Edytowane przez mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

że jesteś najsłabszym punktem tego samochodu.

 

Jak większość z nas jeżdżąc Subaru.  ^_^  

 

no niestety. Wolałbym podszkalać umiejętności jazdy mając kasę zamiast ładować bezsensownie kasę na hamulce czy zawiechę, której dobrze nie wykorzystam bo nie potrafię jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za rady szkolenie zaplanowane zapłacone kiedy auto osiągnie nie serię tylko rozsądną jakość mody silnika w ecu project na 180 KM mam zagwarantowane o resztę pytałem na forum i dzięki za te posty

 

Zestaw ekonomicznie opłacalny: - Springi z STi (w GC springi z GT robią fajną robotę) - amory mają tendencję do "stukania" - Hamulce 2-tłoczkowe 294mm z US WRX'a / Foresterów XT (?) - wchodzą na większość 16'tek - Grubszy stabilizator na tył (WRX/STi?) - Fotele z WRX HawkEye (głębsze od innych New Age?) lub najlepiej z STi   Jak pokombinować, to w tysiaku się można zmieścić Wszystko P&P

 

 

w dowolnej kolejnosci: sprężyny z STI (trzeba dopasować top mounty) - chyba najlepszy mod hamulce 294mm lepsze fotele z sti back box STI lub Prodrive wskaźnik temp oleju (jakoś lepiej sie z nim czuje )

 

 

Nie pytałem co się opłaca tylko co warto.

Edytowane przez cosworth1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy poczujesz różnicę pomiędzy 160 a 180KM. Jak już chcesz coś poprawić na siłę, to zamontuj twardsze sprężyny i tylny grubszy stabilizator. Utwardzi to auto, zmniejszy wychyły w zakrętach i da lepsze poczucie w prowadzeniu, będzie bardziej nadsterowny. Oczywiście opony to podstawa. Podobno też spoiler z STI na klapie daje przynajmniej 20-30KM :biglol:.

 

Zakup foteli z WRXa czy STI dla mnie bez sensu. Mam te ostatnie i trzymanie pozostawia bardzo wiele do życzenia - są płytkie, mają krótkie siedzisko i szerokie oparcie - efekt taki, że latam w tym fotelu. Może gdybym ważył ze 110kg byłoby OK, ale przy 77kg porażka. Seryjne fotele w passacie czy CR-V są o wiele lepsze od tych z STI hawka :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zakup foteli z WRXa czy STI dla mnie bez sensu. Mam te ostatnie i trzymanie pozostawia bardzo wiele do życzenia - są płytkie, mają krótkie siedzisko i szerokie oparcie - efekt taki, że latam w tym fotelu. Może gdybym ważył ze 110kg byłoby OK, ale przy 77kg porażka. Seryjne fotele w passacie czy CR-V są o wiele lepsze od tych z STI hawka :).

 

 

Popieram, ten mod nie usatysfakcjonuje Cie, z STI blob są chyba tak samo słabe, musieli je testować amerykany, że stwierdzili iż są gotowe do zamontowania w seryjnych samochodach ;)  no chyba że chodzi o wygląd, to wtedy tak, będzie ładniej w środku :) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie w GC te:

1150220_648111265213237_2117782013_n.jpg

Są to bodaj kubły z WRX HawkEye - moje herkulesie 64 kilogramy trzymają całkiem sprawnie :) Inna kwestia to cena, za jaką się uda je wyrwać - mnie cała operacja wymiany foteli wyniosła jakieś 300zł...

 

Jest jeszcze w sumie jedna kwestia - fotele w NewAge (nawet wolnyssakach) w standardzie mają "uszy" w siedzisku, poprawiające trzymanie czterech liter (czego GC NA nie ma). U Ciebie efekt faktycznie może nie być tak bardzo "wow" jak u mnie - ale jeśli trafi Ci się okazja na fotele - to czemu nie? :)

 

Dodatkowo kupując fotele z podobnego rocznikowo (na pewno jest różnica między Bugiem a Blobem/Hawkiem, bo z tym sam miałem troszkę rzeźby przy przekładaniu) WRX/STi RHD (anglika) możesz wykorzystać "spód" z Twojego fotela kierowcy - będziesz miał wtedy regulację u kierowcy i pasażera, a fotele z UK są ZNACZNIE tańsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...