WRC fan Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Dalej twierdze ze naped FWD nie nadaje sie do napedu samochodu sportowego. Skoro tak jest, jak wytłumaczysz przypadki o których pisałem ja i Azrael ? Tylko nie pisz, że to epizody, bo się ośmieszasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 WRC fan, jeżeli odpowiednio zdefiniować sobie pjęcia to oczywiście teza sama się dowodzi, jeżeli przyjmujesz pojęcie samochodu sportowego które wyklucza FWD to z definicji nie sa one sportowe, ale to erystyka a nie merytoryczna dyskusja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Dalej twierdze ze naped FWD nie nadaje sie do napedu samochodu sportowego. Skoro tak jest, jak wytłumaczysz przypadki o których pisałem ja i Azrael ? Tylko nie pisz, że to epizody, bo się ośmieszasz... Wytlumaczylem to juz wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Żeby nie było, że piszę tylko rajdach - w wyścigach samochodów turystycznych też ścigają się ośki i o dziwo wygrywają - to nie są samochody sportowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 WRC fan, pisalem 10 razy wczesniej ze mozna tak skonstruowac przepisy klasowe, aby faworyzowac (lub dac mniejwiecej rowne szanse) jeden rodzaj napedu nad drugim. Na wynik wyscigu duze znaczenie ma tez czynnik ludzki, czyli kierowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Nas nie interesuje czy przepisy są takie czy inne tylko czy te auta wyścigowe sa sportowe czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Widzę, że Kuba nie przyjmuje żadnych argumentów, specjalnie dla niego przyznam mu racje FWD są tylko na zakupy i nie nadają się do sportu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Nas nie interesuje czy przepisy są takie czy inne tylko czy te auta wyścigowe sa sportowe czy nie? Dokladnie tak, tylko nie wiem dlaczego jedynym waszym argumentem jest to ze jakies tam samochody wygrywaja w danym rodzaju wyscigow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Kuba, bo jeżeli rajdowe legendy typu Mini czy Fulvia nie są dla CIebie sportowe to ja już naprawde nie wiem co jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Ja normalnie nie dam juz rady i sie poddaje. Jak rozmowa ze sciana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarus Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Dajcie już spokój biednemu Kubie. On wie swoje i basta. Podobne zachowanie jak obecnie nam rządzący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Odrób lekcję z historii rajdów i sprawdź sobie w jakich latach wygrywał Mini Cooper i co wtedy było jego konkurencją i na jaką oś miało napęd i odszczekaj. A wtedy nie bylo wspolczynnikow? bo one tez troche mieszaly. A co do wyscigow to co ciekawe w serialach wyscigowych w czolowce triumfy swieca tez FWD, rzadko trafia sie AWD (czemu? straty na napedzie? wieksza waga?) No oczywiscie sa tez RWD ale te celowo pomijam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Dlaczego wszystkie Formuly maja naped na tyl, dlaczego w LeMans jezdza auta tylnonapedowe, dlaczego w roznych seriach GT jezdza auta tylnonapedowe, dlaczego Impreza Cusco startujaca w JGTC ma naped na tyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 dlaczego Impreza Cusco startujaca w JGTC ma naped na tyl? Już ma na cztery. Co do pozostałych pytań - bo taki napęd jest LEPSZY, ale nie koniecznie jedyny możliwy dla sportowych samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 wie swoje i basta. Podobne zachowanie jak obecnie nam rządzący. w przeciwienstwie do poprzednio nam rzadzacych.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Ej no, ale prosze szanowjnych moderatorow, zebyscie tez troche zapanowali nad jezykiem Jakies teksty typu "nie osmieszaj sie" nie brzma fajnie i zaloze sie, ze gdybyscie dyskutowali w realu to byscie tego nie uzyli. Nie wspomne juz o tym, ze moderatorom nie wypada tak tylko chcialem sie wtracic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Than_Junior, w RL powiedziałbym dokładnie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 ja nawet wiecej a ze jest to forum, trzeba sie powstrzymywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 no to chyba ze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Poczytalem sobie wątek....no Kuby niestety do końca nie rozumię :roll: Słownictwo Moderatorów (jak Was lubię) ...no cóż, dla niektorych to przynajmniej czerwony pasek. Zakłady, czy FWD pokonalby Kube w WRX....przypomniała mi sie przedszkolna piaskownica :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 A wtedy nie bylo wspolczynnikow? bo one tez troche mieszaly. Nie pamiętam, czy były współczynniki, czy nie, ale Mini łoiło wszystko, co się rusza, bo było małe, zwinne i np. w Alpach, na krętych dróżkach spuszczało wszystkim wpierdy, jak leci. Czy to Mercedesom, Fordom czy Prosiakom. Zresztą Citroen ID19 i Saab 96 też były FWD i też łoiły zadki różnym tylnopędom. (proponuję prześledzić wyniki Monte Carlo na przestrzeni lat). r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Fajne rozmowy... O wyższości Swiąt Bożego Narodzenia itd... Proponuję zacząć od nowa, od dyskusji "Czym w istocie jest samochód sportowy - ideał, czy tylko siermiężna implementacja...?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 A mi się zdaje, że mowa jest o różnych samochodach. Jak na razie wyróżniłem następujące grupy 1)sportowe (bardzo ogólne stwierdzenie) 2)dające frajdę z jazdy czyli fun (fun można definiować jak się chce) 3)uniwersalne- czyli takie które świetnie się spiszą na torze asfaltowym, rajdzie szutrowym, na śniegu i ulicy. 4)na zakupy Sądzę, że gdyby nie koszty i komplikacja produkcji, wyższe koszty eksploatacji to znakomita większość samochodów byłaby AWD. RWD daje większy fun z jazdy, brak drgań na kierownicy, mniej skomplikowany układ kierowniczy ale wymaga większych umiejętności od kierowcy. Gdyby sklonować Loeba i jednego wsadzić do Xary WRC AWD a drugiego FWD(jak wam się podoba pomysł?) to dolary przeciwko orzechom, że ten w AWD wygrał by na każdym rodzaju nawierzchni (może miałby kłopoty na suchym torze wyścigowym ale pewnie w końcu dałby radę). Oczywiście, że są ośki przeznaczone do sportu i świetnie im idzie (nawet wygrywają z AWD-ale to wg mnie zasługa kierowcy) ale nie są chyba tak uniwersalne jak AWD. Z inżynierskiego punktu widzenia graniczną mocą dla ośki jest 250KM powyżej tej granicy zaczyna się sztuka dla sztuki. P.S. Czytałem trochę testów CTR i po sprawdzeniu na hamowni żaden z nich nie osiągnął deklarowanych 200KM, zazwyczaj było to około 190. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Czytałem trochę testów CTR i po sprawdzeniu na hamowni żaden z nich nie osiągnął deklarowanych 200KM, zazwyczaj było to około 190. Czesto bylo nawet 17x ewentualnie lekko ponad 180. Co dziwne, na Maha wychodzilo czesto miedzy 195 a 200 czyli pelna seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Czytałem trochę testów CTR i po sprawdzeniu na hamowni żaden z nich nie osiągnął deklarowanych 200KM, zazwyczaj było to około 190. Czesto bylo nawet 17x ewentualnie lekko ponad 180. Co dziwne, na Maha wychodzilo czesto miedzy 195 a 200 czyli pelna seria Milek porownales swoja SI z jakims CTRem juz ??? ktora lepiej idzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się