Skocz do zawartości

Focus ST vs Civic typeR vs Impreza WRX


domestos666

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 615
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

turdziGT, tor mi się spodobał, a srebrny Gt śliczny :!:

kolega dawał rade w imprezce :cool:

 

ale skoro dla każdego tor ten sam, to po prostu są szybsi na suchym, co by trochę demolowało opinie Kuby jeśli dobrze pamiętam, ale myśle, że wyniki wywrócił by do góry nogami deszcz :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było link podać na początku dyskusji i by się nie odbyła :mrgreen:

 

No wiesz, zdaję sobie sprawę, że wrzucenie w dyskusję o FWD filmików z Ragnottim jest trochę tendencyjne. Nie widziałem ani wcześniej, ani później, kogoś jeżdżącego tak ośką. Szybkich było sporo, ale tak widowiskowych już nie.

 

Zresztą żeby nie szukać daleko, to uważam, że najbardziej widowiskowym naszym kierowcą był śp Kulig, ale z czasów kiedy dosiadał Meganki! Jezu, jak tym fruwał po drodze… :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było link podać na początku dyskusji i by się nie odbyła :mrgreen:

 

No wiesz, zdaję sobie sprawę, że wrzucenie w dyskusję o FWD filmików z Ragnottim jest trochę tendencyjne. Nie widziałem ani wcześniej, ani później, kogoś jeżdżącego tak ośką. Szybkich było sporo, ale tak widowiskowych już nie.

 

Zresztą żeby nie szukać daleko, to uważam, że najbardziej widowiskowym naszym kierowcą był śp Kulig, ale z czasów kiedy dosiadał Meganki! Jezu, jak tym fruwał po drodze… :shock:

 

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... lig+janusz

 

od 9min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarmaj, zgadzam się z Tobą, bo Clio Maxi się uczył i jeszcze to nie było to, a Astra badz co badz odrobine była przyciezkawa i za slaba , ale póżniej na jednym z Kormoranów to faktycznie nisko latal Megane:!:

 

A ten Ragnotti to jak dla mnie góru ośki :!: :cool:

 

ee tam tendencyjne, potwierdza lekka przesade tezy o jedynym sluszym zwiazku vana i FWD :twisted:

 

dane turdziGT, równiez :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarmaj, zgadzam się z Tobą, bo Clio Maxi się uczył i jeszcze to nie było to, a Astra badz co badz odrobine była przyciezkawa i za slaba , ale póżniej na jednym z Kormoranów to faktycznie nisko latal Megane:!:

 

Raczej nie chodziło mi tu o starty w Clio, bo tym pojechał okazjonalnie. Miałem na myśli, że Jego jazda Meganką była ciekawsza niż innych w czterołapach, a i też niż Janusza późniejsza w wurcach. Mimo, że w WRC było szybciej!

 

 

Komancz, pamietam ten program... Masz u mnie flaszkę o dowolnej zawartości za jago przypomnienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldek Doskocz też nieźle ogarniał ośke.

 

To prawda, z tego powodu do dziś przecież Mrówa uczy innych.

Ale był niezbyt widowiskowy.

 

 

Mniammmm, co za klasyk w dodatku! Michałkowa w stronę zalewu kończąca się za zaporą w Lubachowie!

 

Kiedyś trochę nad zalewem auto skrzywiłem... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarmaj, zgadzam się z Toba w 100% :!:

 

Astra była przyciezkawa ale deptał zdrowo, Clio Maxi sie dopiero uczyl, ale Megane to najlepiej widac w filmiku, ktory zalinkowal komancz,

 

ten kormoran mi w pamieci utkwil :shock:

i jeszcze jeden taki moment gdy cos mu sie lejce poplatały i wychodzac z prawego łuku, poszedl bokiem cala szerokoscia drogi i na tym na jego szczescie sie skonczylo :shock: ale wygladalo super :mrgreen:

 

eee tam tendencyjne :mrgreen: , obalilo teorie o jedynym slusznym zastosowaniu FWD :twisted: , ktora od poczatku byla skazana na obalenie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Magazyn Top Gear, a dokładniej Stig, przetestował 29 hot-hatch'y. Oto rezultaty:

 

29.Peugeot 307 180 GT – Peugeot 205 GTI był kiedyś najlepszym „hot hatch” w historii. Co się z nim stało Peugeot?

 

28.Seat Ibiza 1,8 T Cupra – Nie ma w niej nic, czym mogłaby zagrozić Focusowi ST i Suzuki Swift Sport. Ogólnie nic specjalnego.

 

27.Mitsubishi colt CZT – Dobrze wyglądający mały sportowy samochód, ale zawieszenie i układ kierowniczy do poprawki.

 

26.Peugeot 207 GT – Co się z wami stało Peugeot? Naprawdę chcielibyśmy wiedzieć!

 

25.Citroen C2 VTS – Daje więcej zabawy, niż mógłbyś przypuszczać, poza tym w miarę tani. Kosztuje tylko 12 tysięcy funtów, a jeszcze możesz liczyć na promocję!

 

24.Volvo C30 T5 – Stabilny i miękki, dzieli wiele z Focusem ST, ale nie sposób się tego domyśleć.

 

23.Seat Leon Cupra – Rozczarowuje, szczególnie jakością wykończenia, bardzo mocny, ale zawieszenie mogłoby być „bardziej GTI”.

 

22.Volkswagen Polo GTI – przypomina Golfa GTI, niestety za bardzo i jeszcze ta cena…

 

21.Alfa Romeo 147 GTA – Jeśli cenisz styl i charyzmę, to auto jest numerem1!

 

20.Citroen C4 VTS – Lubimy bardzo tego Citroena, ale czy nie czas żeby zamontowac w nim mocniejszy silnik. Tym bardziej biorąc pod uwagę co wyczynia Loeb rajdową wersją! Drogi Citroenie prosimy o 200KM-138 to zdecydowanie za mało. Postarajcie się bardziej!

 

19.Mazda 3 MPS – Ekstremalnie szybki, najlepsze wybór na długie dystanse. Zero polotu i charyzmy.

 

18.Ford SportKa – Starożytny wojownik o walecznym sercu. Twój za osiem tysięcy funtów.

 

17.Skoda Octavia RS – Dzieli zawieszenie z Golfem GTI, ale Skodzie zdecydowanie brakuje polotu i charakteru.

 

16.Fiat Panda Sport 100 KM – Razem z Suzuki Swift i Fiestą ST udawadnia, że moc to nie wszystko. Wspaniałe auto!

 

15.Skoda Fabia VRS – Bardzo mocny diesel, podchodzić do kupna z uwagą!

 

14.Opel Astra VXR – Bardzo szybki i poręczny. Wart zastanowienia.

 

13.Suzuki Swift Sport – Numer 1 jeśli masz ograniczony budżet. Połyka zakręty w zawrotnym tempie, jeśli nie uśmiechniesz się po trzecim, nie chcemy cię znać!

 

12.Ford Fiesta ST – Jeden z tańszych „hot hatches” na rynku. Pierwsza setka już po 7,9 sekundy.

 

11.BMW 130i – W zasadzie nie jest to typowy „hot hatch”, ale fantastyczny sześciocylindrowy silnik i tylny napęd pozwala BMW zająć 11 miejsce.

 

10.Volkswagen Golf R32 – Cięższy z napędem na cztery koła, 246-konny Golf GTI V6 brzmi dobrze. Bardzo drogi.

 

9.Renault Megane 225 Cup – Gorszy od najnowszej, limitowanej wersji R26, ale równie dramatyczny i przynoszący frajdę.

 

8.Audi S3 – Cała jego wspaniałość, 265 KM i napęd na obie osie nie są warte tych pieniędzy, które żąda Audi. Szczególnie, że jest Golf GTI.

 

7.Renault Megane R26 – Niebotyczne właściwości jezdne i zdolnośc pokonywania zakrętów. Niestety Megane trudno ukryć upływające latka.

 

6.MINI Cooper S – Depcze po piętach Clio 197 KM jak to tylko możliwe, ale zbyt pretensjonalny i modny.

 

5.Renault Clio 197 – Jest jak zwinny królik uciekający hordzie terierów na polowaniu. Niektórzy sądzą, że nowa wersja Clio to nie to samo co stare dobre Clio 182. Są też tacy, którzy uważają, że ugrzecznienie nowej generacji wyszło Renault na dobre. My uważamy, że to absolutnie wspaniały „hot hatch”!

 

4.Volkswagen Golf GTI 30 Edition – Ma dodatkowe 20 koni więcej od seryjnego Golfa GTI, ale plakietki z nazwą edycji limitowanej i inne felgi na pewno nie są warte dopłaty trzech tysięcy funtów.

 

3.Ford Focus ST – 225 KM za niecałe 18 tysięcy funtów i najlepsze zawieszenie wśród wszystkich aut tutaj. Bardzo, bardzo blisko numeru 1!

 

2.Volkswagen Golf GTI – Wciąż najlepszy „hot hatch” do codziennej jazdy.

 

1.Honda Civic Type-R - Oto najlepszy „hot hatch” według Top Gear. Warto było czekać. Głodna obrotów, zwinna i szybka Honda zostaje naszym nowym „best hot hatch ever”!

 

Źródło - http://www.furious.pl/news2007b/hothatc ... ar2007.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mowilem, ze Hondy to swietne auta :mrgreen:

Widzialem juz ta liste jakis czas temu jednak mozna by o niej dlugo i namietnie dyskutowac.

Czy nowy CTR zasluguje na takie wyroznienie? Ciezko stwierdzic. Czasy okrazen na torze mowia cos zupelnie innego. CTR'07 jest nieco wolniejszy od poprzedniej generacji ale za to jest bardziej ucywilizowany jak juz kiedys pisalem i bardziej przyjazny kierowcy do uzytku miejskiego - i wlasnie dlatego glownie wygral. Mozna nim niezle pobawic sie na torze ale rownie fajnie przemieszczac sie z rodzina po kraju.

Dzwiek silnika na wysokich obrotach jest niesamowity i duzo osob twierdzi, ze brzmi lepiej niz bulgot Subaru.

 

Ps. W Warszawie zdaje sie od wczoraj mozna juz zobaczyc czarnego CTRa. W Poznaniu bedzie w Lipcu (czerwony z kilkoma opcjonalnymi gadgetami jak czerwone podloze, znaczek Type-R na grilu i czarna dokladka przedniego zderzaka - wyglada rewelacyjnie!!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michal, wlasnie o tym pisalem. Poprzednia generacja lała doslownie kazdego na torze ale byla malo atrakcyjna stylistycznie zarowno z zewnatrz jak i wewnatrz. Obecna 8 gen. ma bardziej komfortowe zawieszenie, jest wieksza, ma duzy bagaznik, mnostwo bajerow ale nadal swietny ten sam silnik.... niestety auto przytylo a moc pozostala bez zmian. Do tego z tylu belka i co moze okazac sie smieszne brak LSD nawet w opcji (zawsze Ameryka gonila pod pewnymi wzgledami Europe - teraz chyba jest inaczej)

Honda Type-R jest wolniejsza w zakretach od poprzedniej gen. co wychodzi z czasami gorszymi o ok. sekunde na okrazeniu. Jednak dla potencjalnych kupcow to jak widac malo wazne, w koncu i tak auto jest narowiste, szybkie i nadal dobrze sie prowadzi.

Foka ST jest strasznie mdła i bez polotu (moze poza szpanerskim pomaranczowym kolorem) a wszystkich, doslownie kazdego w tej klasie objezdza Renowka Megane F1 - ktora do codziennego uzytku zbytnio sie nie nadaje.

Widzialem juz kilka testow CTRa'07 i ogolnie auto wypada bardzo pozytywnie. Jednak gdy wjezdza na tor, to nie jest juz takim kilerem jak wczesniejsze generacje ale i tak 'daje rade'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTI 30th fajne auto ale jest jedno ale. Jest juz dosyc dlugo na rynku i wkrotce ma wchodzic Golf VI generacji a zapewne niedlugo potem kolejne GTI. Jezeli wydajesz ponad duza bańke na auto klasy kompakt, to chcialbys zeby jak najdluzej dane auto zostalo 'jak najmlodsze'

CTR jest mocno swiezy. Dwa czy trzy dni temu dopiero pojawil sie pierwszy prywatny egzemplarz na polskich drogach

 

Tutaj pewna recenzja :arrow: http://www.roadlook.pl/wrazenia-z-jazdy ... zenia.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTI 30th fajne auto ale jest jedno ale. Jest juz dosyc dlugo na rynku i wkrotce ma wchodzic Golf VI generacji a zapewne niedlugo potem kolejne GTI. Jezeli wydajesz ponad duza bańke na auto klasy kompakt, to chcialbys zeby jak najdluzej dane auto zostalo 'jak najmlodsze'

 

Mysle, ze nowe GTI bedzie za trzy lata.

 

CTR jest mocno swiezy. Dwa czy trzy dni temu dopiero pojawil sie pierwszy prywatny egzemplarz na polskich drogach

 

Skad do info? Pytam, bo w HPL jeszcze nie ma tego auta (bedzie za miesiac).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Poprzednia generacja lała doslownie kazdego na torze ale byla malo atrakcyjna stylistycznie zarowno z zewnatrz jak i wewnatrz...

Milek wg mnie poprzedni Civic byl jednym z najladniejszych aut klasy kompact - za moim polowa osob sie ogladala nie mowiac jakie wrazenie robil na czesci kobiet :mrgreen: lepsze niz twoja :razz: A wnetrze tez bylo super przemyslane do uprawiania .... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...