kogii Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Międzywydziałowe Studia Ochrony Środowiska na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się z prawa ochrony środowiska i piszę o tym jak to nasze przepisy prawne są nieprecyzyjne i nieskuteczne, w tym żeby się szybko tego azbestu z Polski pozbyć. :wink: Wyjaśniłem??? Ochrona Srodowiska i aktywne dzialanie w kregu posiadaczy Subaru? tiaaa... a ty wiesz czym sie teraz T8lek zajmuje? juz mu powiedzialem ze nie bede jego klientem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Ochrona Srodowiska i aktywne dzialanie w kregu posiadaczy Subaru? A w czym jedno drugiemu przeszkadza? Proszę Was nie mylcie Ochrony Środowiska z tymi wszystkimi ekoterrorystami z Greenpeace czy innych organizacji, które blokują wszystko co się da. A robią to tylko dla sławy i dlatego, że ktoś im za to płaci. Ja się od nich odcinam bardzo grubą kreską. Ochrona środowiska wcale nie polega na blokowaniu inwestycji, tylko na takim jej przeprowadzeniu, aby jak najmniej niszczyła i wpływała ona na środowisko. A co samochodów to emisja spalin z nich pochodząca jest znikoma. Taki np. wulkan Eyjafjallajökull wyemitował teraz tyle gazów cieplarnianych i zanieczyszczeń, ile wszystkie samochody na świecie łącznie przez kilkaset lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Ochrona Srodowiska i aktywne dzialanie w kregu posiadaczy Subaru? A w czym jedno drugiemu przeszkadza? Proszę Was nie mylcie Ochrony Środowiska z tymi wszystkimi ekoterrorystami z Greenpeace czy innych organizacji, które blokują wszystko co się da. A robią to tylko dla sławy i dlatego, że ktoś im za to płaci. Ja się od nich odcinam bardzo grubą kreską. Ochrona środowiska wcale nie polega na blokowaniu inwestycji, tylko na takim jej przeprowadzeniu, aby jak najmniej niszczyła i wpływała ona na środowisko. A co samochodów to emisja spalin z nich pochodząca jest znikoma. Taki np. wulkan Eyjafjallajökull wyemitował teraz tyle gazów cieplarnianych i zanieczyszczeń, ile wszystkie samochody na świecie łącznie przez kilkaset lat. Oj, trafiles na mojego konika (tak, jestem sceptykiem, ale fakty sa faktami) Szacuje sie, ze Eyjafjallaaaaarggggcholeratenazwewezmie emitowal pomiedzy 150,000-300,000 ton CO2 dziennie w czasie najwiekszej aktywnosci. "My" w sumie wydalamy ok 28,400,000,000 rocznie, prawie 260x wiecej od tego konkretnego wulkanu w ciagu dnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 No i wtopa, za duzo degustowania wisniowki na jeden wieczor - podalem dane globalne pochodzace ze wszystkich naszych zrodel, zaraz biore sie za szukanie motoryzacyjnych, bo mozliwe ze masz racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Update - jesli wierzyc roznym stronom internetowym i kilku ksiazkom, ktore akurat walaja sie pod lozkiem, to ok 13% z tych emisji przypada transportowi, z czego wiekszosc bo prawie 10% to transport drogowy. Niechby nawet i polowe stanowily ciezarowki dowozace zimne piwko do sklepu co rano, i tak mamy 1,420,000,000 rocznie, 3,890,410 dziennie. Jednym slowem - zawstydzilismy Eyjafjallajökulla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Wracając do meritum - co nam się NIE podoba - mogę odpowiedzieć tylko tak: SERWIS. Tu chciałbym podkreślić, że nie chodzi mi o jakiś konkretny zakład, czy o konkretne przypadki, lecz o tzw. całokształt. Samochody Subaru są w istocie rzeczy bardzo dobrymi samochodami, w niektórych aspektach wręcz zbliżonymi do doskonałości. Ale błędy mogą się zawsze zdarzyć. Myli się człowiek, komputer, robot, a nawet matka Natura. Każdy człowiek o zdrowych zmysłach zgadza się z tym, że np. inżynier może coś przeoczyć, robotnik w obliczu stałego podnoszenia wydajności pracy może w pośpiechu coś krzywo przykręcić, robot może zacząć wiercić dziurki o pół milimetra dalej, huta dostarczy materiał na tarcze hamulcowe niezgodny ze specyfikacją, a poddostawcy przyślą wybrakowane sprzęgła lub dywaniki gumowe z felernego materiału. Takie rzeczy się zdarzają. I właśnie po to jest serwis, żeby pomagać klientom, którym się trafił produkt z jakąś wadą. My natomiast spotykamy się z innym nastawieniem. Klientom wmawia się, że brutalnie hamują, że nie umieją obsługiwać sprzęgła, że stukanie czy brzęczenie w wyniku niedokładnego montażu nie podlega gwarancji, wreszcie - że Panie powinny zmieniać obuwie przed jazdą. A lista wyłączeń z gwarancji prawdopodobnie zmienia się z miesiąca na miesiąc, zależnie od aktualnych statystyk awaryjności (warto byłoby porównać ją z danymi z książek gwarancyjnych w innych krajach). Szkoda, bo takie rzeczy psują świetną przecież markę i radość z używania tych wspaniałych samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Wracając do meritum - co nam się NIE podoba - mogę odpowiedzieć tylko tak: SERWIS... W pewnym sensie nie mam tego problemu, gdyż: 1. nie mam nowego auta :wink: 2. najbliższy serwis Subaru znajduje się 12 parseków od mojej chaty (co skutecznie mnie zniechęca... :? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 A ja do GT mam taką uwagę: Montaż radia. Co za baran wymyślił, żeby radio trzymało się tylko na rozklekotanej plastikowej ramce, która sama trzyma się na malutkich zatrzaskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam. Mi sie w moim OBK MY04 nie podoba to ze w srodku jest mały!!!!!, skrzypąca maglownica, szybko z używające sie czesci zawieszenia, nie podoba mi sie blad p0420 nie podobaja mi sie 3 katalizatory i podobno 5 sond lambd nie wiem po co tyle tego chyba zeby tylko sie check swiecił ale głównie to ze jest maly duzy na zew a w srodku mały:( no i pobór oleju tez mi włos jeży fakt ze dopiero gdzies po 6000 tys km zaczyna brac, w wczesniejszych samochodach moglem nie sprawdzac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam. Mi sie w moim OBK MY04 nie podoba to ze w srodku jest mały!!!!!, ...ale głównie to ze jest maly duzy na zew a w srodku mały:( Kurczę Matej, ja mam 1,90 m wzrostu i ważę, no trochę i bez problemu mieszczę się w Forku I, na początku miałem Legasa III w kombi i był absolutnie wystarczający, żadnych problemów z przestrzenią nie miałem. Może Ty koszykarz jesteś? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Ja mam 182cm ale juz 3 osoby z tylu w tym dwa foteliki i glównie mysle o siedzącej z tyłu po środku usiądź tam i zobacz czy jest fajnie:) Za kierownicą czy od str. pasażera jest cool ale jak juz chcesz dzies cos przewieźć lub 3 osoby z tyłu to zaczynają sie schody:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 A ja do GT mam taką uwagę: Montaż radia. Co za baran wymyślił, żeby radio trzymało się tylko na rozklekotanej plastikowej ramce, która sama trzyma się na malutkich zatrzaskach? ale po co Ci radio? :shock: wydech zmień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Przelot zamiast radia to najlepsza opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ja mam 182cm ale juz 3 osoby z tylu w tym dwa foteliki i glównie mysle o siedzącej z tyłu po środku usiądź tam i zobacz czy jest fajnie:) Za kierownicą czy od str. pasażera jest cool ale jak juz chcesz dzies cos przewieźć lub 3 osoby z tyłu to zaczynają sie schody:) Z tą przestrzenią w drugim rzędzie to jest bardzo różnie, ja co do legasa i OBK nie miałem zastrzeżeń, ale np. "durna" carinka e była chyba trochę lepsza, klasa wyżej na ten przykład bmw 5 - z tyłu porażka, przynajmniej do przedostatniego modelu. Jak chcesz mieć swobodę na tylnej kanapie, to kupuj espace'a albo voyagera, tam każdy siedzi jak lord (sprawdzone :wink: ), ale, ostatnia uwaga, w lutym wracaliśmy całą rodzinką z gór i powiem Ci szczerze, że zapakowałem nas (czyli 5-ro) do naszego forka, razem z sankami w kufrze, fakt z tyłu same dzieciaki, ale no problemo... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otto Katz Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Forester 2,5XT -bardzo slaba jakość wykonania wnętrza -zawieszenie,które w moim wypadku wytrzymało 75000km,a z tego co widzę to norma -resztę mniejszych błędów jestem w stanie wybaczyć,ale pozostaje odwieczna sprawa SERWISU,zadufanego w sobie,bez części zamiennych(niekiedy mocno za drogich),z góry traktującego klientow posiadających auta spoza RP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Forester 2,5XT-bardzo slaba jakość wykonania wnętrza -zawieszenie,które w moim wypadku wytrzymało 75000km,a z tego co widzę to norma -resztę mniejszych błędów jestem w stanie wybaczyć,ale pozostaje odwieczna sprawa SERWISU,zadufanego w sobie,bez części zamiennych(niekiedy mocno za drogich),z góry traktującego klientow posiadających auta spoza RP Nie wiem jak przedostatni legas (zawsze mi się wydawało, że w środku jest dobrze zrobiony), ale forki czy impry nigdy wnętrzem nie powalały, dla materiałów i montażu to się lexa kupuje Myślę też, że większość użytkowników kupuje subaru dla SUBARU, a nie dla jakości środka... z resztą, już chyba było parę razy o tym... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Forester 2,5XT-bardzo slaba jakość wykonania wnętrza -zawieszenie,które w moim wypadku wytrzymało 75000km,a z tego co widzę to norma -resztę mniejszych błędów jestem w stanie wybaczyć,ale pozostaje odwieczna sprawa SERWISU,zadufanego w sobie,bez części zamiennych(niekiedy mocno za drogich),z góry traktującego klientow posiadających auta spoza RP Nie wiem jak przedostatni legas (zawsze mi się wydawało, że w środku jest dobrze zrobiony), ale forki czy impry nigdy wnętrzem nie powalały, dla materiałów i montażu to się lexa kupuje Myślę też, że większość użytkowników kupuje subaru dla SUBARU, a nie dla jakości środka... z resztą, już chyba było parę razy o tym... :wink: w legacy 2008 ja nie narzekam na wnetrze,no poza siedziskiem fotela-moglo by byc ciut dluzsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 kupuję OBK 2010 i wkurza mnie że nie ma opcji z lepszym audio w dieslu, brak szyberdachu jak w poprzedniej wersji, brak guzika w klapie bagażnika, za długi drążek zmiany biegów, no cóż Accord rozpieścił. Ale za to mam 4x4 które rusza nawet na rolkach pod górę ... vide patrz test audi a8 vs bmw 7 i subaru w Youtube. nie mogę znaleźć tego testu dla Subaru , ale znajdę i wkleję. Większe auto wewnątrz i prześwit który już kocham w moich Bieszczadzkich wypadach znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 vide patrz test audi a8 vs bmw 7 i subaru w Youtube. Nigdy nie wierz niemieckim testom :wink: Ten filmik Audi vs BMW to bzdura jakaś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 bzdura nie bzdura umówiłem się ze znajomym i wstawimy OBK nowego w środę na rolki. postaram się nagrać i tu wrzucić. zasada testu bardzo prosta i jasna. to faktycznie pokazuje jak się auto zachowana śliskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Tak sobie myślę, że mogłem kupić sobie jakieś inne auto. Np VW albo Mercedes to bym się przynajmniej trochę mechaniki nauczył i porobił mięśni od pchania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktostam Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Mi sie nie podoba, ze po przekreceniu klucza na radio pojawia sie napis SUBARU a nie : THIS IS SPARTA!!! Serio jezeli kiedys zmienie radyjko na bardziejsze to na bank bede walczyl z podmianka welcome screen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Mnie się nie podoba to, iż w moim forku nie ma dzielonego oparcia tylnej kanapy,ostatnio fakt ten doprowadził mnie do szewskiej pasji , ponieważ nie mogłem zabrać rodzinki i deski do prasowania - albo decha albo reszta rodziny - musieliśmy ostatecznie jechać żonowozem (dzielona kanapa, dziura na np. narty), z czego moja kobieta miała ogromną satysfakcję, ponieważ szczerze nie cierpi mojego Forysia za wygląd . Przyznam się, że miałem wtedy chwilę słabości -pomyślałem- po kiego grzyba mi takie niepraktyczne auto, ale już następnego dnia podczs jazdy Forkiem mi przeszło całkowicie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Mnie się nie podoba to, iż w moim forku nie ma dzielonego oparcia tylnej kanapy Księgowi... ... ale już następnego dnia podczs jazdy Forkiem mi przeszło całkowicie 8) Never give up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Mnie się nie podoba to, iż w moim forku nie ma dzielonego oparcia tylnej kanapy (...) to w MY'06 2.5XT nie ma czegos takiego :?: :shock: jak to mozliwe, skoro w MY'03-05 bylo... :roll: nie, no bez jaj, dzielone oparcie musi byc (nie ma "dziury", ale to co innego) Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się