Skocz do zawartości

ktostam

Użytkownik
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Forester MY10 2.0D XC
  • Zainteresowania
    Jazz, MTB, Film.

Osiągnięcia ktostam

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. ktostam

    DPF

    Prędkość dominująca 120-140km/h czy więcej? Ekolodzy i UE nie pozwolą, aby nie było DPF'a :-) Okolice 120 zaraz po rozgrzewce na drogach lokalnych lub ograniczeniach w drodze powrotnej na trasie robionej regularnie. Sporadycznie dlugie trasy w tym 1-3 razy do roku dluzsza trasa z wyzsza predkoscia (miejscami). Do gregoriusa: zawsze paliwo premium i nigdy na dziwnych stacjach! Gratuluje szczescia w zwiazku z brakiem problemow. Pisza to tylko po to by pokazac, ze mimo wydawac by sie moglo dobrych warunkow wystepuja problemy (o czym bede rozmawail z servisem).
  2. ktostam

    DPF

    Do jak nic nie wiadomo to poobserwować trzeba może zauważy się jakąś prawidłowość która pomoże w diagnozie. Dziwi mnie że samochód używany tzn. trasie ma problemy z DPF to idealne warunki dla silnika Diesla. Napisz coś o stylu jazdy (spokojnie czy gaz w podłodze), czy nie przeciążasz silnika źle dobranymi biegami (wiem że banał, ale wszystko jest możliwe). -- 4 cze 2012, o 14:27 -- Wątek się rozdwoił to też jest dyskusja na temat DPF'a http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=122255 95% na autostradach u mnie i wiele przygod z DPF. Zaplacilbym extra zeby tego shitu w aucie nie bylo, fabrycznie.
  3. I nie jest to odosobniony przypadek. Ponownie DPF. Problem z pomiarem cisnienia przed i po. Taka informacje wlasnie otrzymalem w serwisie. Uprzejmy pan powiedzial, ze nie jest to pierwszy przypadek. Wystepuje tylko gdy jest zimno. Faktycznie na dwa wystapienia dwa razy bylo -12. Dzis oczywiscie kontrolek juz nie bylo bo bylo blizej zera. Rozpiete wyczyszczone i osloniete. Troche jakby do nastepnego razu. Tu sie ociepla i byc moze tego juz nie zobacze, ale perspektywa to zadna.
  4. Dzieki za wyjasnienie, szkoda ze ta relacja nie jest opisana w skroconej instrukcji na stronie z kontrolkami. Nie byloby dociekania.
  5. Jutro o 9 kolejne pieszczoty wiec dam znac.
  6. Witam, W piatek pojawilo mi sie to samo, Akurat wypadl przeglad i uslyszalem ze wszystko oki (kontrolki goscily tylko w piatek a przeglad w poniedzialek). Dzis mamy wtorek i mam je z powrotem :/ Z ciekawosci: jak rozwoj sytuacji? Sam bede sie staral jutro auto odstawic.
  7. 40k i dzis mruganie kontrolki DPF. Dziwna sprawa. Od poczatku 90% autostrady i paliwo tylko i wylacznie z "dobrych stacji".
  8. Z ciekawosci o tym lodzie: bez lancuchow?
  9. ktostam

    Rozmowy fotograficzne

    Wlasnie bylem ciekaw Mozliwosc pozyczenia super sprawa.
  10. ktostam

    Mój następny telefon

    To ja sie wrednie zapytam: czy GPS w Galaxy zaczal juz dzialac?
  11. ktostam

    SUBARU DIESEL

    Przedmuchanie na pewno niczego nie leczy. Wiem bo regularnie to robie. Nie mysle nawet o autostradzie co drugi dzien, ale traskach do 3k KM wliczajac A2 przez Niemcy. Dzis rano klekot byl przy +3. Paliwo Vpower niezmiennie.
  12. ktostam

    Rozmowy fotograficzne

    Aha, mega kuszaca opcja. Z ciekawosci: jaki glowny cel zakupu?
  13. Odkrywam funk.... http://www.youtube.com/watch?v=-HVFZtfTKJQ
  14. ktostam

    SUBARU DIESEL

    Dzis temp spadla, a ja nie mialem czasu na odpalania wczesniej wiec walenie mlotkiem bylo Wiosna idzie...
  15. ktostam

    SUBARU DIESEL

    Hmn, czli na zimno. Opisywalem w innym watku co mam ja: brzmi to jak walenie mlotkiem w blok metalu, raczej tepy dzwiek. Tylko na zimnym silniku tylko gdy jest mniej niz ~8 stopni. Pierwsza wizyta w ASO i nie ma rozwiazania. Jako obejscie odpalam silnik na jakies 5 minut od planowanej jazdy. Skraca calosc do 1km lub kapke wiecej jak na ostrym minusie. Polecam sprobowac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...