Skocz do zawartości

Platforma nc+ - zawyżony/niechciany pakiet/abonament


kos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, opiszę jak sprawa wygląda:
Miałem bardzo staaary pakiet telewizyjny - jeszcze z czasów tzw Cyfry+,  był  dość drogi -  coś ok 160 zł,  napisałem pismo o rozwiązaniu starej umowy i od września wskoczyłem na pakiet jakby najniższy - chyba 39,90 + opłata za nowy dekoder - w każdym bądź razie rachunek za wrzesien i październik to 52 zł/ miesiąc - od grudnia teoretycznie powinienem mieć możliwość wyboru nowego pakietu - tak mi doradzono w punkcie obsługi.
Zdziwiłem się bardzo ostatnio, ponieważ rachunek za listopad wynosi 164,90 zł - nową umowę miałem zawierać dopiero po 1 grudnia.
Zadzwoniłem na infolinię nc+ - otrzymałem informację, iż niby 7 października "ktoś" - niby ja, zadzwonił do nc+ i wybrał taki pakiet - jest uboższy od tego starego za 150-160 zł a dodatkowo są tam wybrane  jakieś kanały erotyczne, o których dowiedziałem się dopiero z rozmowy z konsultantemkrzywy.png .
Konsultant powiedział iż było to połączenie przychodzące - w zasadzie wykluczam taką możliwość! - postaram się o bilingi na wszelki wypadek - rozmowa jest niby oczywiście nagrana, ale odsłuch to tylko u nich w dziale reklamcaji więc to żart jakiś - złożyłem reklamację, mam czekać do 30 dni max na rozpatrzenie. Konsultant sugerował zapłacenie bieżącego rachunku w pełnej kwocie
Zastanawiam się czy płacić ten zawyżony rachunek, czy też zapłacić tyle, ile płaciłem za październik i wresień do tej pory, i czekać na rozwój sytuacji, ponieważ mam jakby wrażenie, iż chcą mnie puknąć w "rogi" sk....synykrzywy.png .

Miał/ zna ktoś podobny problem - będę wdzięczny za wszelkie informacje.

pozdrawiam Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś rozwiązałem umowę natychmiast i dopisałem że odmawiam płacenia wszelkich rachunków. Napisałem, że oczekuję skierowania sprawy do sądu i windykatora na podstawie wyroku sądowego, że jestem gotów ponieść koszty sądowe i egzekucji. POMOGŁO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

są tam wybrane jakieś kanały erotyczne

 

 

Konsultant powiedział iż było to połączenie przychodzące - w zasadzie wykluczam taką możliwość!

 

masz syna??? może masz odpowiedź :D

 

 

 

Konsultant sugerował zapłacenie bieżącego rachunku w pełnej kwocie

 

Dobrze sugeruje bo będą Cię windykować bo to inny dział i ich nie obchodzi, że masz reklamacje. Na razie wisisz im kwotę z faktury i najwyżej oddadzą Ci nadpłatę jak się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Miał/ zna ktoś podobny problem - będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Podobnego problemu może nie miałem, ale miałem problem z różnicą między tym co wynegocjowałem z konsultantem a co dostałem ;)

Wysłałem do nich pismo z prośbą o odnalezienie i odsłuchanie nagrania, bo miało być VOD za free a nie ma. Po jakichś 2 tygodniach odpisali, że znaleźli nagranie i włączyli VOD, bo tak rzeczywiście było w rozmowie.

Moja rada - pisz skargę na piśmie, jeśli nie pomoże to odsłuch w dziale reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Miał/ zna ktoś podobny problem - będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Podobnego problemu może nie miałem, ale miałem problem z różnicą między tym co wynegocjowałem z konsultantem a co dostałem ;)

Wysłałem do nich pismo z prośbą o odnalezienie i odsłuchanie nagrania, bo miało być VOD za free a nie ma. Po jakichś 2 tygodniach odpisali, że znaleźli nagranie i włączyli VOD, bo tak rzeczywiście było w rozmowie.

Moja rada - pisz skargę na piśmie, jeśli nie pomoże to odsłuch w dziale reklamacji.

 

U mnie mniej/więcej taka sama sytuacja i też zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to od nc+ trzeba się trzymać z daleka. Bardzo nieuczciwa firma, podobnie jak niegdyś Cyfra+. Co ciekawe, wywalczyli sobie w zasadzie monopol poprzez łączenie się z konkurencją, a oferta Polsatu jest w porównaniu z nimi niestety ubożuchna.
 
Co gorsze, jak słusznie pisze rombu, takie praktyki staja się powszechne; to co się dzieje na rynku telefonów, woła o pomstę do Nieba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, opiszę finał tej sprawy - może komuś się w przyszłości przyda.

Poza telefonicznym zgłoszeniem reklamacji na "wszelki wypadek" np. braku zapisu rozmowy dotyczącej zgłoszenia reklamacji wysłałem 16.11.2014 r. pisemną reklamację dotyczącą w/w problemu.

Po upływie ponad - (dzwoniłem chyba 7 stycznia w tej sprawie)  30 dni w ciągu których teoretycznie reklamacja miała zostać rozpatrzona, dowiedziałem się od konsultanta, że on nie ma/widzi jakichkolwiek zmian w mojej umowie i nic nie wie o tej sprawie, a to tylko w dziale reklamacji mogą coś wiedzieć, a tym działem to kontaktu bezpośredniego jakby nie ma :angry: . Sugestia moja była taka, że te 30 dni na rozpatrzenie reklamacji to jednak w jakiś sposób wiążące jest dla operatora, ale zostało to zignorowane uogólniając. Poproszono mnie o kolejny telefon za kilka dni - może sie coś wyjaśni.

Kolejna rozmowa miała miejsce 12 stycznia - generalnie już byłem wkur.....ny tym "olewaniem" mojego problemu i w dość dosadnych słowach określiłem, iż czekam na ostateczną odpowiedź do czwartku - konsultant sugerował abym to ja po raz kolejny do nich dzwonił - powiedziałem mu, że sobie chyba kpi ze mnie, i że to ja czekam na kontakt ze strony działu reklamacji, a jeśli do czwartku się nie określą, to zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta.

Uwierzycie, że dopiero to poskutkowało?

Już wczoraj, tj. 13 stycznia zadzwonił do mnie bardzo uprzejmy pan z działu reklamacji z informacją, że jednak z tą moją umową to ogólnie ujmując nie do końca jest ok - ale twierdził mimo to, że umowa była zawarta telefonicznie i to z mojego nr telefonu stacjonarnego wykonano połączenie do działu obsługi abonenta. Wkurwił mnie, ponieważ kłamał :angry:  -  sprawdzałem bilingi z tego nru tel i 7.10.14 nie wykonano takiego połączenia. Na moja sugestię, że jednak się szeroko mija z prawdą, a ja pozwoliłem na nagranie tej rozmowy - skoro oni mogą, to ja chyba też B) - zaległa cisza i po chwili miły pan stał się jeszcze bardziej miły, zaproponował baaaardzo korzystne warunki na taki pakiet jaki będzie mnie interesował i że w tej sprawie o dogodnej dla mnie godzinie zadzwoni konsultant, aby omówić szczegóły.

Pani, która w tej sprawie zadzwoniła do mnie o wyznaczonym czasie, powiedziała na wstępie, że ta umowa, to był jednak błąd konsultanta...... A zapłacony w zawyżonej kwocie  abonament będzie rozliczony na poczet przyszłych płatności.

 

Podejrzewam, że można było ten problem rozwiązać przy pierwszej/drugiej rozmowie telefonicznej, ale zapewne z góry jest założenie, aby klienta problematycznego przeczołgać - a nuż się zniechęci - i będzie płacił za coś czego nie zamawiał? :angry:

 

pozdrawiam Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety naciagaja na wszystkim. I praktycznie wszędzie. Ja musiałem rozwiązać umowę bo po fuzji zaproponowali mi abo za 120 zł a płaciłem 50. Jak dostali wypowiedzenie i ich przeczekałem do końca to nagle dało się zaoferować więcej za mniej. Należy nagrywać rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak mi dziś BBC Knowledge (czyli w gruncie rzeczy Top Gear przez połowę czasu antenowego) wyłączyli to myślałem, że krew mnie zaleje. Teraz już nawet nie mam czego włączyć do kotleta. TG został przeniesiony na BBC Brit, który oczywiście jest w innym pakiecie... Czas rozwiązać umowę i wywalić TV przez okno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak mi dziś BBC Knowledge (czyli w gruncie rzeczy Top Gear przez połowę czasu antenowego) wyłączyli to myślałem, że krew mnie zaleje. Teraz już nawet nie mam czego włączyć do kotleta. TG został przeniesiony na BBC Brit, który oczywiście jest w innym pakiecie... Czas rozwiązać umowę i wywalić TV przez okno.

Kanał 118, to nie czytało się komunikatów, że BBC knowledge zmieni się w BBC Brit? ;) Dziś o 21 premiera nowego TG :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...