Raivex Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Witam PanowiePrzymieżam się do kupna Imprezy GC lub GD jeszcze nie wiem w jakiej wersji mocowej.Pytanie jakie do was kieruje brzmi: Jaką maxymalną wytrzymałość mocową mają uturbione wersje. (silnik i napęd) . Pytam ponieważ chciałbym coś w Imprezce dłubnąć lub zeswapować ;] Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Pytanie jakie do was kieruje brzmi: Jaką maxymalną wytrzymałość mocową mają uturbione wersje. (silnik i napęd) . Pytam ponieważ chciałbym coś w Imprezce dłubnąć lub zeswapować ;] Przygotuj duuuuużo gotówki nic więcej nie musisz wiedzieć, jak już postanowiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Pytanie jakie do was kieruje brzmi: Jaką maxymalną wytrzymałość mocową mają uturbione wersje. (silnik i napęd) . Pytam ponieważ chciałbym coś w Imprezce dłubnąć lub zeswapować ;] Pytanie dość ogólne,to i odpowiedź będzie przewrotna. Wytrzymałość silnika i innych podzespołów,wzrasta mało proporcjonalnie do wydanej kasy na mody. Modzenie auta prawie nigdy się nie kończy,zawsze można coś poprawić. Najpierw określ do czego ma służyć autko,wtedy wybieraj konkretny model auta i do niego dostosuj wprowadzanie zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianwwa Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Pytam ponieważ chciałbym coś w Imprezce dłubnąć lub zeswapować ;] rozumiem, że z serią radzisz już sobie wystarczająco dobrze...moim zdaniem nie w samej mocy tkwi sekret. ale to tak jak wspomniał @@cybel, Najpierw określ do czego ma służyć autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Jeżeli będziesz bazował na STI GD 2,5 to optymalne wyniki jakie można osiągnąć za miarę rozsądną kasę to 350KM i 500Nm. Przy czym słowo "rozsądne" jest tu bardzo subiektywne . Powyżej już trzeba trochę rzeźby i co z tym związane duuużo kasy. Aktualnie mam w swoim 300KM i 450Nm i mimo, że te wartości może wrażenia nie robią, na mokrej nawierzchni opanować auto nie jest łatwo, więc trzeba do tego dużo pokory, nauki i czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Poczytaj sobie Nielegal. Jest tam kilka mocnych projektów oraz Yeti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen auto ma służyć na co dzień do normalnej jazdy nie mówię tu o ekonomi ;] Sama rzeźba to nie aż taki problem . Z pomocą taty damy rade . On aktualnie ma 350z biturbo 430km 670 nm schamowane może ktoś słyszał o tym projekcie :] na mokrym 1/4 gazu i rzuca . Startujesz z 2giego biegu i też muli w miejscu pomimo półslicków na tyle chyba trzeba szerszą gume tam wsadzić . Jednak rwd to nie awd :] Edytowane 25 Listopada 2014 przez Raivex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen Chętnie zobaczę w sumie, ale to chyba w takim razie wątek raczej na forum opla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 To jeszcze się z tatą zastanówcie, czy na pewno chcecie subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen Chętnie zobaczę w sumie, ale to chyba w takim razie wątek raczej na forum opla? Ja jednak liczę, że to była ironia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen Jeżeli ten silnik z Opla jest żywotny to ja bym obstawiał silnik Opel + połączenie tego ze skrzynią Subaru ........... i wówczas jeździsz jak gość. Oczywiście trzeba poświęcić trochę czasu na modyfikację ale wówczas coś za coś Wytrzymałość silnika i innych podzespołów,wzrasta mało proporcjonalnie do wydanej kasy na mody. Z powyższym zgadzam się w 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen , o w morde; witamy prekursora wstawiaj koniecznie fotki z prac warsztatowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen auto ma służyć na co dzień do normalnej jazdy nie mówię tu o ekonomi ;] Sama rzeźba to nie aż taki problem . Z pomocą taty damy rade . On aktualnie ma 350z biturbo 430km 670 nm schamowane może ktoś słyszał o tym projekcie :] na mokrym 1/4 gazu i rzuca . Startujesz z 2giego biegu i też muli w miejscu pomimo półslicków na tyle chyba trzeba szerszą gume tam wsadzić . Jednak rwd to nie awd :] Koniecznie diesel 2.5 , jest bardzo niezawodny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen auto ma służyć na co dzień do normalnej jazdy nie mówię tu o ekonomi ;] Sama rzeźba to nie aż taki problem . Z pomocą taty damy rade . On aktualnie ma 350z biturbo 430km 670 nm schamowane może ktoś słyszał o tym projekcie :] na mokrym 1/4 gazu i rzuca . Startujesz z 2giego biegu i też muli w miejscu pomimo półslicków na tyle chyba trzeba szerszą gume tam wsadzić . Jednak rwd to nie awd :] Koniecznie diesel 2.5 , jest bardzo niezawodny Racja ale diesel to do traktorów xd co do silnika omegi będzie podjęty.raczej on bo bez zakucia spokojnie wytrzyma te 400-430 km no i to jest Vka o większej pojemności niż 2.0 subaru czy te 2.5 więc nie będzie tyle trzeba pompowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Czy ja dobrze czytam, że to ma być Subaru z silnikiem ze starego Opla do tego z Haldexem? Jeżeli tak to #Raivex przebił wątek Skoda lepsza od Subaru 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Zrozumiałbym V8 LS1 lub LS3, ale silnik z Omegi ? FTZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) 3.0 opla wytrzyma z 300KM na kompresorze, 400 to może przez kilka tysięcy w najlepszym przypadku (przerabiałem temat mv6) Lepiej już zrobić swap z h6 i uturbić... silniki opla to straszny szrot może poza LET... Raczej wkłada się jakiś SR, RB albo JZ... ale żeby taką herezję szerzyć :-D Edytowane 26 Listopada 2014 przez niebieski708 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Silnik z opla do subaru ? WTF po co, jak, dlaczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Okej Panowie dzięki za Pomoc i opinie jeżeli coś zdecyduje i zacznę działać to na pewno opisze tu autko . Szerokości i mocy ;D a narazie będe się gdzieś tu krzątać ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Czy ja dobrze czytam, że to ma być Subaru z silnikiem ze starego Opla do tego z Haldexem? Jeżeli tak to #Raivex przebił wątek Skoda lepsza od Subaru pomylił działy tu powinien wstawić http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/18-zeby-rozluznic-atmosfere-d/page-1223 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galbar Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Chetnie zobacze i poslucham to Subaru z sinikiem Opla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Śmiejcie się śmiejcie, ale często z takich z pozoru niedorzecznych pomysłów wychodzą najciekawsze końcowe wyniki. Poza tym jestem pewien, że wszyscy w kolejce byśmy się ustawili, aby się tym przejechać Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galbar Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ja sie nie śmieje, a właśnie pcham sie do kolejki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
its.joshua Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) całkiem miła lektura przed spaniem.. Sent from my iPhone using Tapatalk Edytowane 3 Grudnia 2014 przez its.joshua Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się