Jump to content

Subaru Impreza Wytrzymałość


Raivex
 Share

Recommended Posts

Witam Panowie

Przymieżam się do kupna Imprezy GC lub GD jeszcze nie wiem w jakiej wersji mocowej.

Pytanie jakie do was kieruje brzmi: Jaką maxymalną wytrzymałość mocową mają uturbione wersje. (silnik i napęd) . Pytam ponieważ chciałbym coś w Imprezce dłubnąć lub zeswapować ;]

 

Z góry dzięki za odpowiedź

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pytanie jakie do was kieruje brzmi: Jaką maxymalną wytrzymałość mocową mają uturbione wersje. (silnik i napęd) . Pytam ponieważ chciałbym coś w Imprezce dłubnąć lub zeswapować ;]

Przygotuj  duuuuużo gotówki :) 

nic więcej nie musisz wiedzieć, jak już postanowiłeś 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pytanie jakie do was kieruje brzmi: Jaką maxymalną wytrzymałość mocową mają uturbione wersje. (silnik i napęd) . Pytam ponieważ chciałbym coś w Imprezce dłubnąć lub zeswapować ;]

Pytanie dość ogólne,to i odpowiedź będzie przewrotna. :P 

Wytrzymałość silnika i innych podzespołów,wzrasta mało proporcjonalnie do wydanej kasy na mody. ;)  :biglol:  

Modzenie auta prawie nigdy się nie kończy,zawsze można coś poprawić. ;)

Najpierw określ do czego ma służyć autko,wtedy wybieraj konkretny model auta i do niego dostosuj wprowadzanie zmian. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pytam ponieważ chciałbym coś w Imprezce dłubnąć lub zeswapować ;]

rozumiem, że z serią radzisz już sobie wystarczająco dobrze...moim zdaniem nie w samej mocy tkwi sekret. ale to tak jak wspomniał @@cybel,

 

 

Najpierw określ do czego ma służyć autko
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli będziesz bazował na STI GD 2,5 to optymalne wyniki jakie można osiągnąć za miarę rozsądną kasę to 350KM i 500Nm. Przy czym słowo "rozsądne" jest tu bardzo subiektywne :).

Powyżej już trzeba trochę rzeźby i co z tym związane duuużo kasy.

Aktualnie mam w swoim 300KM i 450Nm i mimo, że te wartości może wrażenia nie robią, na mokrej nawierzchni opanować auto nie jest łatwo, więc trzeba do tego dużo pokory, nauki i czasu...

Link to comment
Share on other sites

Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen   :D auto ma służyć na co dzień do normalnej jazdy nie mówię tu o ekonomi ;]


Sama rzeźba to nie aż taki problem . Z pomocą taty damy rade . On aktualnie ma 350z biturbo 430km 670 nm schamowane może ktoś słyszał o tym projekcie :] na mokrym 1/4 gazu i rzuca . Startujesz z 2giego biegu i też muli w miejscu :D pomimo półslicków na tyle  chyba trzeba szerszą gume tam wsadzić :D . Jednak rwd to nie awd :] 

Edited by Raivex
Link to comment
Share on other sites

Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen

 

Jeżeli ten silnik z Opla jest żywotny to ja bym obstawiał silnik Opel + połączenie tego ze skrzynią Subaru ........... i wówczas jeździsz jak gość. Oczywiście trzeba poświęcić trochę czasu na modyfikację ale wówczas coś za coś :)

 

Wytrzymałość silnika i innych podzespołów,wzrasta mało proporcjonalnie do wydanej kasy na mody. ;):biglol:

Z powyższym zgadzam się w 100%.

Link to comment
Share on other sites

Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen   :D auto ma służyć na co dzień do normalnej jazdy nie mówię tu o ekonomi ;]

Sama rzeźba to nie aż taki problem . Z pomocą taty damy rade . On aktualnie ma 350z biturbo 430km 670 nm schamowane może ktoś słyszał o tym projekcie :] na mokrym 1/4 gazu i rzuca . Startujesz z 2giego biegu i też muli w miejscu :D pomimo półslicków na tyle  chyba trzeba szerszą gume tam wsadzić :D . Jednak rwd to nie awd :] 

Koniecznie diesel 2.5 , jest bardzo niezawodny :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Plan mam na swap silnika 3.0 z omegi + napęd haldex 5 gen :D auto ma służyć na co dzień do normalnej jazdy nie mówię tu o ekonomi ;]

 

Sama rzeźba to nie aż taki problem . Z pomocą taty damy rade . On aktualnie ma 350z biturbo 430km 670 nm schamowane może ktoś słyszał o tym projekcie :] na mokrym 1/4 gazu i rzuca . Startujesz z 2giego biegu i też muli w miejscu :D pomimo półslicków na tyle chyba trzeba szerszą gume tam wsadzić :D . Jednak rwd to nie awd :]

Koniecznie diesel 2.5 , jest bardzo niezawodny :)

Racja ale diesel to do traktorów xd co do silnika omegi będzie podjęty.raczej on bo bez zakucia spokojnie wytrzyma te 400-430 km no i to jest Vka o większej pojemności niż 2.0 subaru czy te 2.5 więc nie będzie tyle trzeba pompowac

Link to comment
Share on other sites

3.0 opla wytrzyma z 300KM na kompresorze, 400 to może przez kilka tysięcy w najlepszym przypadku (przerabiałem temat mv6) Lepiej już zrobić swap z h6 i uturbić... silniki opla to straszny szrot może poza LET...

Raczej wkłada się jakiś SR, RB albo JZ... ale żeby taką herezję szerzyć :-D

Edited by niebieski708
Link to comment
Share on other sites

Śmiejcie się śmiejcie, ale często z takich z pozoru niedorzecznych pomysłów wychodzą najciekawsze końcowe wyniki. Poza tym jestem pewien, że wszyscy w kolejce byśmy się ustawili, aby się tym przejechać :lol:

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...