Skocz do zawartości

cybel

Użytkownik
  • Postów

    8032
  • Dołączył

  • Wygrane w rankingu

    56

Ostatnia wygrana cybel w dniu 23 Kwietnia 2016

Użytkownicy przyznają cybel punkty reputacji!

O cybel

  • Urodziny 18.11.1959

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódż
  • Auto
    Forek2.0D,"Klasyk"GT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cybel

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

610

Reputacja

  1. http://opposedforces.com/parts/info/12310AA113/ Wg. tej stronki to inne koła.
  2. Trzeba poszukać http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2009/Forester 2009/index.html
  3. Ale wspominkowy temat i ile "młodzieży forumowej" się odklikneło. 10 lat z haczykiem stażu forumowego,ale ja to młodziak jestem.
  4. cybel

    Ile może brać oleju GC

    Jeśli autko zaczyna brać olej na poziomie 1,5-2 litry oleju na 1tys.km,przy spokojnej cywilnej jeździe,to znaczy,że zbierać trzeba kasę na remont silnika.
  5. Wszystko jest ok.z kontrolką,gaśnie właśnie przy temp. płynu ok.50 st.C. Natomiast co do klepania wtrysków to czujnik ma tyle wpływu co temperatura płynu i otoczenia. Tym bym się bardziej przejmował,choć klepania wtrysków też bym nie bagatelizował,u mnie jest błoga cisza po żmudnym i długotrwałym stosowaniu mieszanki omawianej na PW.
  6. Adaś coś popsuł? Może wystarczy oczyścić i przesmarować?Zadzwoń do chłopaków z Teofilowa.
  7. Gratki dla wszystkich uczestników,szczególne dla zwycięzców. Żałuję,że tym razem nie udało się chociaż podopingować.
  8. Z klocków,które nie będą piszczeć,przerabiałem Ferodo DSP,Hawk Ceramic.Nie piszczały a skuteczność hamowania była zadowalająca w cywilnym przemieszczaniu.
  9. Zużyłem przynajmniej ze 3 komplety tarcz z Reylandu do zestawu AP Racing,zarówno do upalania jak i w cywilnej jeździe,żadnych zastrzeżeń nigdy nie miałem,bez bicia czy innych niespodzianek. Może przyczyna bicia tkwi gdzie indziej?
  10. Dotyczy to każdego auta z uszkodzonymi łożyskami czy piastami. Luz na łożyskach,piaście powoduje przy skrętach odsuwanie klocków hamulcowych od tarczy,stąd trzeba mocniej dępnąć przy hamowaniu.Uszkodzona piasta i łożysko potrafią pod obciążeniem terkotać czy powodować wibracje.
  11. Piasty i łożyska do kontroli.Pedał hamulca po kilku skrętach lewo,prawo czasem lekko nie wpada?
  12. Cisnienia oleju przy takich temperaturach normalne i wystarczające,ustaw alarmy w zegarach i będzie ok. Fabryczna kontrolka oleju w STi zaczyna świecić przy ciśnieniu ~0,5 bara,wtedy są powody do zmartwień.
  13. Wg.tej tabelki http://www.gearhack.com/Forums/Automotive/Subaru_Transmission_Chart.files.hidden/Transmission ID Chart_Public.pdf masz wiskozę,o ile wszystko jest fabryczne i nikt nic nie zmieniał.
  14. Wielkie dzięki dla Seby za dzisiejszą pomoc. Normalnie lepiej niż całe PGE.
  15. Ktoś z Łódzkiej Braci ma może do pożyczenia prostownik? Bardzo potrzebny dla naładowania 10-letniego oryginalnego akumulatora z Forka SBD,długo wytrzymał ale ostatnie mrozy mu nie służą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...