Skocz do zawartości

Tricorno

Nowy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tricorno

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI GH 08
  1. P2096 a paliwo [STI 2008 GH US Spec]

    Problem rozwiązany: Wymienione: 1. sonda lambda - z zamiennika na OEM 2. przepływomierz - nowy OEM Doszczelniony układ dolotowy. Zalane 98. Jeździ jak ta lala. Błędu nie ma. Spalanie spadło. Pozdrawiam,
  2. Mile na kilometry

    na pomysł ze sprayem odpowiem tak, bez obrazy : https://www.youtube.com/watch?v=60HGYCzS1m0 pytania o rozłożenie skali nie rozumiem.
  3. Mile na kilometry

    Krotko mowiac nie ogarna najwazniejszego.
  4. Mile na kilometry

    Będę się do tego przymierzał, ale pewnie bliżej wiosny. Namierzyłem takich zawodników. http://www.motomax.net.pl/strona-liczniki.html Czy ktoś ich zna? T.
  5. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam kierowcę srebrnego GT z CB radiem na mokotowskich numerach, który jechał za mną na Dolnej w Warszawie.
  6. Koledzy, Otóż jestem kilka tygodni po zakupie pierwszego Subaraka (specyfikacja na dole postu). Powiedzmy, że jesteśmy w fazie uczenie się siebie : ) . Problem jest następujący: Po przegonieniu samochodu, czasem bardzo krótkim (np. dwukrotne odcięcie na dwójce w ciągu 30 sek), czasem dłuższym (np. 10 minut 'bardziej dynamicznej' jazdy, nie mówimy o upalaniu), wywala P2096 (P2096 Post Catalytic Fuel Trim Bank 1 System Too Lean). Przy normalnej jeździe problem nie istnieje. Jak rozumiem, jednym z powodów błędu może być zbyt uboga mieszanka paliwa. Powody mogą być oczywiście inne. Nie namawiam do próby diagnozowania błędy przez internet. Chciałbym natomiast dotknąć kwesti ewentualnego związku używanego paliwa i w/w błędu. Człowiek, od którego kupiłem samochód twierdzi, że przez 2 lata swojego użytkowania lał tylko 95 oktanów. Twierdzi również, że po zalaniu 98, zaraz po tym jak sam kupił auto, silnik stracił moc i nie chciał jechać. Skończyło się na wymianie sondy lambda. Po tym numerze wrócił do 95 i nic się nie działo. Nie mam żadnych dobrych powodów, żeby mu nie wierzyć. 1. Czy Waszym zdaniem jest w ogóle możliwe, żeby wyżej oktanowe (98) paliwo powodowało taką reakcję silnika (brak mocy)? Czy to herezja a rzeczywisty powód problemów z lambdą był inny? 2. Czy jest możliwe, że powodem wywalania P2096 jest paliwo 95, które radzi sobie przy 'normalnej' jezdzie a przestaje sobie radzić przy jezdzie na najwyższych obrotach? 3. Samochód pali w mieście (latem) 18.0 litrów, przy raczej spokojnej jeździe. Nie spodziewałem się, że będzie palił dużo mniej, ale zakładałem, że będzie bliżej 16.0 litrów. Może mieć związek z w/w? Będę wdzięczny za każdą pomoc, bo zastanawiam się, jak najskuteczniej ugryźć temat. Obiecana specyfikacja i historia samochodu (to dla potomnych): Subaru Impreza WRX STI 2.5L 2008 (GH) US Spec, 300KM 100% seria (mapa, bebechy, zawieszenie, hamulce, etc.) dziś 40k mil przebiegu W Polsce od 2008, przypłynął lekko bity w lewe nadkole (malowany zderzak i drzwi kierowcy w dolnej części). Wszystko proste, zbieżne, etc. Dzięki!!
  7. Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Cześć, od dzieciaka przekonywałem wszystkich, że pierwsze słowo, jakie wypowie moje dziecko, brzmieć będzie Subaru. Różne rzeczy opowiadałem, ale na gadaniu się kończyło. Kilka tygodni temu przyszedł w końcu ten czas. 2008 STI GH. Kiedyś bym nie uwierzył, że to będzie ta buda. Pozdrawiam serdecznie szanownych Kolegów!
×