Skocz do zawartości

Tricorno

Nowy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tricorno

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI GH 08
  1. Check engine+ ESP+ Cruise+ spadek obrotów

    W moim gh dwa razy juz wymieniana sonda lamba #2. Za kazdym razem rozwiazywalo problem. Denso kosztuje 2 tys, wiec zamiennik za polowe nie jest zly. Tak jako koledzy wspomnieli, dyskoteka nie ma nic wspolnego z akumulatorem. Standard przy check engine.
  2. Cisnienie oleju [Sti 2006]

    Dzieki za szybka odpowiedz Panowie. Ma sens. T.
  3. Cisnienie oleju [Sti 2006]

    Czesc koledzy! sti 2006, zakuty silnik dawno temu, olej 5w40 motul. Poziom oleju wystarczajacy/wysoki. Zegar po rozgrzaniu oleju do temperatury 90 stopni pokazal cisnienie okolo 1.6 bara i zaczal swiecic i pikac kontrolka na czerwono. Natychmiast wylaczylem slinik. Co logiczne w okolicach 95 stopni byloby pewnie okolo 1.1 bara. Mowimy o obrotach jalowych oczywiscie. Zrobilem potem jeszcze raz test. Przy zimnym 6.5 bara. Przy 60 stopniach 4.0 bara. Przy 80 stopniach 2.0 bary. Przy 84 stopniach 1.8 bara. Ponownie kontrolka na czerwono i naturalnie koniec pomiaru. Co moze wazne, w m-czasie mialem totalne rozladowanie akumulatora, wiec byc moze zegary cos zwariowaly. Podpowiedzcie prosze cos. Odczyt z komputera bede mogl zrobic dopiero za kilka dni a lekko sie niepokoje. Czy autem moge bez szkody dla silnika przejechac jakies 20km do warsztatu? w drugim sti, ten sam silnik, cisnienie przy analogicznych temperaturach jest 0.2-0.4 bara wyzsze. Fakt, ze tam jest 15w50. dzieki!
  4. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam kolege z toru lodz dzisiaj : ) dzieki za towarzystwo
  5. Bede w srode najblizsza o 10. Gdyby ktos sie wahal przypadkiem : ]
  6. belka zderzaka - STI 2008 (GH)

    Koledzy, szukam przedniej belki zderzaka do Imprezy STI 2008. Pytanie pierwsze: czy belki dla STI różnią się od odpowiedników cywilnych? Pytanie drugie, ważniejsze: wg. subaru parts do mojego samochodu (po VINie) potrzebuję jedynie części #57711. Patrz link poniżej https://parts.subaru.com/a/Subaru_2008_STI-WAGON-25L-TURBO-6MT-4WD/_51505_6024791/FRONT-BUMPER-08MY-10MY/G12-590-02.html Tymczasem, w różnych sklepach i aukacjach, pojawia się również belka o numerze #57705, patrz obrazek poniżej. Czy ktoś podpowie, czy oprócz 57711, którą potrzebuje na pewno, potrzebuje również 57705? dzięki! T.
  7. P2096 a paliwo [STI 2008 GH US Spec]

    Problem rozwiązany: Wymienione: 1. sonda lambda - z zamiennika na OEM 2. przepływomierz - nowy OEM Doszczelniony układ dolotowy. Zalane 98. Jeździ jak ta lala. Błędu nie ma. Spalanie spadło. Pozdrawiam,
  8. Mile na kilometry

    na pomysł ze sprayem odpowiem tak, bez obrazy : https://www.youtube.com/watch?v=60HGYCzS1m0 pytania o rozłożenie skali nie rozumiem.
  9. Mile na kilometry

    Krotko mowiac nie ogarna najwazniejszego.
  10. Mile na kilometry

    Będę się do tego przymierzał, ale pewnie bliżej wiosny. Namierzyłem takich zawodników. http://www.motomax.net.pl/strona-liczniki.html Czy ktoś ich zna? T.
  11. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam kierowcę srebrnego GT z CB radiem na mokotowskich numerach, który jechał za mną na Dolnej w Warszawie.
  12. Koledzy, Otóż jestem kilka tygodni po zakupie pierwszego Subaraka (specyfikacja na dole postu). Powiedzmy, że jesteśmy w fazie uczenie się siebie : ) . Problem jest następujący: Po przegonieniu samochodu, czasem bardzo krótkim (np. dwukrotne odcięcie na dwójce w ciągu 30 sek), czasem dłuższym (np. 10 minut 'bardziej dynamicznej' jazdy, nie mówimy o upalaniu), wywala P2096 (P2096 Post Catalytic Fuel Trim Bank 1 System Too Lean). Przy normalnej jeździe problem nie istnieje. Jak rozumiem, jednym z powodów błędu może być zbyt uboga mieszanka paliwa. Powody mogą być oczywiście inne. Nie namawiam do próby diagnozowania błędy przez internet. Chciałbym natomiast dotknąć kwesti ewentualnego związku używanego paliwa i w/w błędu. Człowiek, od którego kupiłem samochód twierdzi, że przez 2 lata swojego użytkowania lał tylko 95 oktanów. Twierdzi również, że po zalaniu 98, zaraz po tym jak sam kupił auto, silnik stracił moc i nie chciał jechać. Skończyło się na wymianie sondy lambda. Po tym numerze wrócił do 95 i nic się nie działo. Nie mam żadnych dobrych powodów, żeby mu nie wierzyć. 1. Czy Waszym zdaniem jest w ogóle możliwe, żeby wyżej oktanowe (98) paliwo powodowało taką reakcję silnika (brak mocy)? Czy to herezja a rzeczywisty powód problemów z lambdą był inny? 2. Czy jest możliwe, że powodem wywalania P2096 jest paliwo 95, które radzi sobie przy 'normalnej' jezdzie a przestaje sobie radzić przy jezdzie na najwyższych obrotach? 3. Samochód pali w mieście (latem) 18.0 litrów, przy raczej spokojnej jeździe. Nie spodziewałem się, że będzie palił dużo mniej, ale zakładałem, że będzie bliżej 16.0 litrów. Może mieć związek z w/w? Będę wdzięczny za każdą pomoc, bo zastanawiam się, jak najskuteczniej ugryźć temat. Obiecana specyfikacja i historia samochodu (to dla potomnych): Subaru Impreza WRX STI 2.5L 2008 (GH) US Spec, 300KM 100% seria (mapa, bebechy, zawieszenie, hamulce, etc.) dziś 40k mil przebiegu W Polsce od 2008, przypłynął lekko bity w lewe nadkole (malowany zderzak i drzwi kierowcy w dolnej części). Wszystko proste, zbieżne, etc. Dzięki!!
  13. Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Cześć, od dzieciaka przekonywałem wszystkich, że pierwsze słowo, jakie wypowie moje dziecko, brzmieć będzie Subaru. Różne rzeczy opowiadałem, ale na gadaniu się kończyło. Kilka tygodni temu przyszedł w końcu ten czas. 2008 STI GH. Kiedyś bym nie uwierzył, że to będzie ta buda. Pozdrawiam serdecznie szanownych Kolegów!
×