Skocz do zawartości

Tricorno

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI GH 08

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tricorno

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

5

Reputacja

  1. Wygląda na to, że łożysko albo pasek od napędu klimy. Z naciskiem na to pierwsze... T.
  2. Cześć koledzy, w czasie jazdy z włączoną klimą samochód wydaje gdzieś z okolic silnika jęczący dźwięk, szczególnie słyszalny przy wysokich obrotach po całkowitym zdjęciu nogi z gazu. Po wyłączeniu klimy problem (?) znika. Podpowiedzcie proszę, w czym rzecz. Zakładam, że rozwiązanie jest bardzo proste. Poniżej film, lepiej słychać w drugiej połowie nagrania. https://m.youtube.com/watch?v=haBY6ymok-0&feature=youtu.be Dzięki! T.
  3. W moim gh dwa razy juz wymieniana sonda lamba #2. Za kazdym razem rozwiazywalo problem. Denso kosztuje 2 tys, wiec zamiennik za polowe nie jest zly. Tak jako koledzy wspomnieli, dyskoteka nie ma nic wspolnego z akumulatorem. Standard przy check engine.
  4. Dzieki za szybka odpowiedz Panowie. Ma sens. T.
  5. Czesc koledzy! sti 2006, zakuty silnik dawno temu, olej 5w40 motul. Poziom oleju wystarczajacy/wysoki. Zegar po rozgrzaniu oleju do temperatury 90 stopni pokazal cisnienie okolo 1.6 bara i zaczal swiecic i pikac kontrolka na czerwono. Natychmiast wylaczylem slinik. Co logiczne w okolicach 95 stopni byloby pewnie okolo 1.1 bara. Mowimy o obrotach jalowych oczywiscie. Zrobilem potem jeszcze raz test. Przy zimnym 6.5 bara. Przy 60 stopniach 4.0 bara. Przy 80 stopniach 2.0 bary. Przy 84 stopniach 1.8 bara. Ponownie kontrolka na czerwono i naturalnie koniec pomiaru. Co moze wazne, w m-czasie mialem totalne rozladowanie akumulatora, wiec byc moze zegary cos zwariowaly. Podpowiedzcie prosze cos. Odczyt z komputera bede mogl zrobic dopiero za kilka dni a lekko sie niepokoje. Czy autem moge bez szkody dla silnika przejechac jakies 20km do warsztatu? w drugim sti, ten sam silnik, cisnienie przy analogicznych temperaturach jest 0.2-0.4 bara wyzsze. Fakt, ze tam jest 15w50. dzieki!
  6. Tricorno

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam kolege z toru lodz dzisiaj : ) dzieki za towarzystwo
  7. Bede w srode najblizsza o 10. Gdyby ktos sie wahal przypadkiem : ]
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Koledzy, szukam przedniej belki zderzaka do Imprezy STI 2008. Pytanie pierwsze: czy belki dla STI różnią się od odpowiedników cywilnych? Pytanie drugie, ważniejsze: wg. subaru parts do mojego samochodu (po VINie) potrzebuję jedynie części #57711. Patrz link poniżej https://parts.subaru.com/a/Subaru_2008_STI-WAGON-25L-TURBO-6MT-4WD/_51505_6024791/FRONT-BUMPER-08MY-10MY/G12-590-02.html Tymczasem, w różnych sklepach i aukacjach, pojawia się również belka o numerze #57705, patrz obrazek poniżej. Czy ktoś podpowie, czy oprócz 57711, którą potrzebuje na pewno, potrzebuje również 57705? dzięki! T.
  11. Problem rozwiązany: Wymienione: 1. sonda lambda - z zamiennika na OEM 2. przepływomierz - nowy OEM Doszczelniony układ dolotowy. Zalane 98. Jeździ jak ta lala. Błędu nie ma. Spalanie spadło. Pozdrawiam,
  12. Tricorno

    Mile na kilometry

    na pomysł ze sprayem odpowiem tak, bez obrazy : https://www.youtube.com/watch?v=60HGYCzS1m0 pytania o rozłożenie skali nie rozumiem.
  13. Tricorno

    Mile na kilometry

    Krotko mowiac nie ogarna najwazniejszego.
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. Tricorno

    Mile na kilometry

    Będę się do tego przymierzał, ale pewnie bliżej wiosny. Namierzyłem takich zawodników. http://www.motomax.net.pl/strona-liczniki.html Czy ktoś ich zna? T.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...