Skocz do zawartości

Adrian Solka

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Impreza GH 2.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adrian Solka

0

Reputacja

  1. Zdiagnozowali. Sonda lambda 2 za katalizatorem. Spalona grzałka. Nie ma sensownych zamienników, kupiłem w Emil Fray za 963 pln. Wymianę zlecę jednak mechanikowi. Mam nadzieję że po wymianie obroty wrócą do normalnego poziomu. Jak się dowiedziałem to w Subaru częsta awaria.
  2. Dzień dobry, to mój pierwszy post na forum. Wiem, że temat już kiedyś był ale może od tego czasu doświadczenie zmieniło. Samochód Subaru GH 2.0 2008 rok. Samochód zawsze był sprawny i nigdy nie miałem z nim problemów. Te zaczęły się kiedy miesiąc temu postanowiłem zrobić sobie przerwę od jeżdżenia i przerzucić się na rower. Samochód stał 2 tyg pod blokiem. Jak się domyślacie nie odpalił. Znajomy mechanik podpiął klamy i po 15 min podjechałem do warsztatu na wymianę oleju ( planowana). Zostawiłem samochód. Mechanik powiedział że za tydzień sprawa się zajmie. Samochód stał tydzień nie palony :). W końcu wymienili olej ale zapytano mnie telefonicznie czy ustaliłem już powód święcenia się ESP checka i pulsowania cruise. Byłem zdziwiony bo nigdy te kontrolki się nie palily. Idę odebrać samochod- jedz Pan powiedzieli do serwisu akumulatoriw- w sklepie zmierzyli napięcie pod obciążeniem i powiedzieli że akumulator jest ok- wracam do mechanika. Mówię że akumulator jest ok czeski film! To pod komputer podpinamy: błąd sonda lambda 2 rząd 1. Diagnoza: spadki napięcia na akumulatorze. Sonda pokazuje odczyt znaczy się chyba sprawna. Kasujemy błędy. Zapalam silnik: kontrolki się nie świecą. Wszyscy szczęśliwi. Przejechałem 20 km deska znowu dyskoteka. ESP + check engine + pulsuje tempomat. Jutro jadę do elektronika bo mechanik twierdzi że nie ma sensu od razu wymieniać sondy 2. Sam zaś diagnozy nie postawi jednoznacznie bo nie mają elektronika. Jest sens jechać do tego elektronika? Czy od razu sondę wymieniać? Ps. Od jakiegoś czasu mimo że nie palily się żadne kontrolki mam wrażenie że autko ma jakby mniej mocy szczególnie na niskich ibrotach. Nie gaśnie ale zdejmując mogę z gazu od razu bardzo go muli, po sekundzie wraca do dobrych obrotów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...