Skocz do zawartości

[OBK MY98] Luz na maglownicy


devlin

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegos czasu slysze postukiwanie w przednim zawieszeniu na nierownosciach, szczegolnie przy jezdzie po luku - E12 z Jutrzenki stwierdzil u mnie luz na maglownicy. W najblizszym odcinku bedziemy z tym walczyc, ponoc jest na tyle niewielki, ze mozna go skasowac i bedzie ok.

 

Jakie sa inne drogi naprawienia tego, procz zakupu nowej maglownicy? Kupic uzywana? Sa moze jakies komplety naprawcze do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O widzisz to daj znac jak cos tam z ta maglownica wymodzisz bo mam to samo na skreconych kolach jak zalapie jakas nierownosc to stuka. Niby wiem ze ten typ tak ma ale mimo wszystko mnie to denerwuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem to w Foresterze. Koszt nowej - pewnie kilka tysięcy, koszt używanej - nie wiem, nie szukałem. Ale też nie wiesz, na jaka trafisz. Regeneracja - 1000 zł brutto.

 

Jakis namiar na wykonawce, co laska? Zadowolony jestes z tej regeneracji, ile juz na tym przejechales?

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz to daj znac jak cos tam z ta maglownica wymodzisz bo mam to samo na skreconych kolach jak zalapie jakas nierownosc to stuka. Niby wiem ze ten typ tak ma ale mimo wszystko mnie to denerwuje.

 

Znaczy ja, czy devlin :?:

 

Znaczy ktokoleiwk kto sie z tym w jakis sensowny sposob upora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuki maglownicy przy skreconych kolach czesciowo kasuje sie regulacja.

Regenerowac maglownice to raczej jak zaczyna ciec z oslon.

Jest komplet naprawczy.Regeneracja przy stukach? nie pamientam.

AK

 

Wlasnie taki jest plan, zeby skasowac ten luz regulacja - akcja we wtorek, zobaczymy co dalej, jak bedzie ok, to spokoj (zobaczymy na jak dlugo, przy warszawskich bezdrozach), a jak nie, to bede dopytywal co do kompletu naprawczego i kosztow z tym zwiazanych.

 

Dzieki wszystkim za info!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja maglownica od zawsze (czyli od kiedy mam auto) jest wilgotna, płynu wspomagania nie ubywa jakoś szybko (uzupełniam może raz na 20 tys km) ale się zastanawiam czy warto zainteresować się zestawem naprawczym? Ile coś takiego kosztuje?

 

To nie jest takie proste. Powinien to robic ktos z doswiadczeniem z maglownicami.

Ceny nie pamietam .Jezeli tylko sie "poci" to nie mysl.

Pozdr. AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, to poczekam aż będzie ciekło :)
ie wystarczyć

 

Zestaw naprawczy jest do kupienia od człowieka w Krakowie, wystawiał się nawet na allegro, koszt 210 zł. Problem tylko w tym, że jak już cieknie to zestaw naprawczy może nie wystarczyć.

 

Chyba sa dwa :samej "glowki" i calej maglownicy.

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, to poczekam aż będzie ciekło :)
ie wystarczyć

 

Zestaw naprawczy jest do kupienia od człowieka w Krakowie, wystawiał się nawet na allegro, koszt 210 zł. Problem tylko w tym, że jak już cieknie to zestaw naprawczy może nie wystarczyć.

 

Chyba sa dwa :samej "glowki" i calej maglownicy.

AK

 

W Krakowie srzedaje z tego co wiem komplet wszystkich uszczelniaczy, ale nie jestem do końca pewien, bo nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcja trwa 10 min jak sie ma klucz . Reglacyjna sruba max.1/4 obrotu.

Jak zbyt duzo nie pomoze to taniej sie przyzwyczaic.Z kompletem naprawczym poczekac az zacznie cos kapac.

Pozdr. AK

 

Dzis Grzesiek na Jutrzenki dokrecil mi to za free w 10 minut i jest wyraznie lepiej - w polaczeniu z wymiana lacznikow stabilizatora przedniego na Powerflex poprawa jest bardzo wyrazna, tzn przy jezdzie na wprost nie slychac kompletnie nic, a przy jezdzie po dziurach przy mocno skreconych kolach maglownica nadal halasuje. Chyba pozostaje sie przyzwyczaic, bo zakup uzywanej nie ma sensu, a nie jest na tyle zle zeby regenerowac. Coz - uroki starych samochodow, rocznik 1999 - niby nie tak dawno, a to juz 7 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcja trwa 10 min jak sie ma klucz . Reglacyjna sruba max.1/4 obrotu.

Jak zbyt duzo nie pomoze to taniej sie przyzwyczaic.Z kompletem naprawczym poczekac az zacznie cos kapac.

Pozdr. AK

 

Dzis Grzesiek na Jutrzenki dokrecil mi to za free w 10 minut i jest wyraznie lepiej - w polaczeniu z wymiana lacznikow stabilizatora przedniego na Powerflex poprawa jest bardzo wyrazna, tzn przy jezdzie na wprost nie slychac kompletnie nic, a przy jezdzie po dziurach przy mocno skreconych kolach maglownica nadal halasuje. Chyba pozostaje sie przyzwyczaic, bo zakup uzywanej nie ma sensu, a nie jest na tyle zle zeby regenerowac. Coz - uroki starych samochodow, rocznik 1999 - niby nie tak dawno, a to juz 7 lat.

 

W nowych przy skreconych kolach na dziurach tez stuka.Pozdr.dla Grzeska.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
używkę kupisz za 300-600 zł, problem tylko w tym, ze nie wiesz w jaki stanie, regenaracja kosztuje w Katowicach 450 zł z 6 miesięczną gwarancją. Naprawdę dobrze zrobiona.

odswieze stary temat, bo najwyrazniej mi maglownica padla :-(

 

ta regeneracja za 450 to na zasadzie takiej ze przynosze swoja maglownice i odbieram zregenerowana, czy to po prostu wymiana uszczelek? Bo u mnie cos totalnie padlo i mimo ze nie cieknie to sie nie da jezdzic (kierownica tak jakby skokowo sie kreci) i na pewno wymiana uszczelek nie pomoze, zas jak szukalem w okolicach lodzi to ceny regeneracji jakos tak w okolicach 800 - 1000 wlasnie oscylowaly...

 

EDIT: a w ogole to maglownica w 2.0 turbo byla jakas specjalna, czy podpasuje kazda z legacy z odpowiedniego rocznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używkę kupisz za 300-600 zł, problem tylko w tym, ze nie wiesz w jaki stanie, regenaracja kosztuje w Katowicach 450 zł z 6 miesięczną gwarancją. Naprawdę dobrze zrobiona.

odswieze stary temat, bo najwyrazniej mi maglownica padla :-(

 

ta regeneracja za 450 to na zasadzie takiej ze przynosze swoja maglownice i odbieram zregenerowana, czy to po prostu wymiana uszczelek? Bo u mnie cos totalnie padlo i mimo ze nie cieknie to sie nie da jezdzic (kierownica tak jakby skokowo sie kreci) i na pewno wymiana uszczelek nie pomoze, zas jak szukalem w okolicach lodzi to ceny regeneracji jakos tak w okolicach 800 - 1000 wlasnie oscylowaly...

 

EDIT: a w ogole to maglownica w 2.0 turbo byla jakas specjalna, czy podpasuje kazda z legacy z odpowiedniego rocznika?

a sprawdzales poziom plynu w zbiorniczku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...