devlin Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 devlin, widocznie masz OBK Yyy... :-) Ty powiedz lepiej, czy paczka doszla :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 devlin, a już powinna? Ja wiem, że Royal szybki, ale aż tak? Może jutro przyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 sirchaser, gdzie kupiłeś gumy i ile to cię kosztowało? gum jeszcze nie wymieniłem, wymieniam za dwa tygodnie, nie kupuję ich , tylko mechanik załatwia.Koszt ok.80-100zł. Zrobię to przy okazji wymiany klocków i oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 devlin, a już powinna? Ja wiem, że Royal szybki, ale aż tak? Może jutro przyjdzie Jak znam Royal, to powinni ja zgubic juz w okienku w ktorym ja odebrali, ale nie trace nadziei :wink: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Odswiezam temat. Jak przy jezdzie na wprost mi nie stuka, ale przy >20-30kmph na luku (zakrecie) z nierownym torowiskiem, czy innymi nierownosciami, stuka mi i to niezbyt cicho, to warto juz szukac sruby regulacyjnej i sie z nia bawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 używkę kupisz za 300-600 zł, problem tylko w tym, ze nie wiesz w jaki stanie, regenaracja kosztuje w Katowicach 450 zł z 6 miesięczną gwarancją. Naprawdę dobrze zrobiona. odswieze stary temat, bo najwyrazniej mi maglownica padla :-( ta regeneracja za 450 to na zasadzie takiej ze przynosze swoja maglownice i odbieram zregenerowana, czy to po prostu wymiana uszczelek? Bo u mnie cos totalnie padlo i mimo ze nie cieknie to sie nie da jezdzic (kierownica tak jakby skokowo sie kreci) i na pewno wymiana uszczelek nie pomoze, zas jak szukalem w okolicach lodzi to ceny regeneracji jakos tak w okolicach 800 - 1000 wlasnie oscylowaly... EDIT: a w ogole to maglownica w 2.0 turbo byla jakas specjalna, czy podpasuje kazda z legacy z odpowiedniego rocznika? akarso czy chodzi o to, że kręcąc kierownicą wyczuwasz coś jakby ząbkowanie? U mnie zaczęło się coś podobnego. Przyokazji mam wrażenie, że siła wspomagania znacznie osłabła. Zakładam przekładnię lub pompę wspomagania. Ta ostatnia na wolnych obrotach wydaje z siebie dziwne buczenie. Gdy zaczynam kręcić kółkiem "bzyczenie" ustaje... Wzmiankowany dyfer w skrzyni wykluczyłem, bo ten sam efekt mam gdy kręcę na postoju. Napisz mi pliz na priv jak się uporasz z problemem. Ciekaw jestem co mnie czeka, jeśli SIP nie uwzględni gwarancji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi