devlin Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Od jakiegos czasu slysze postukiwanie w przednim zawieszeniu na nierownosciach, szczegolnie przy jezdzie po luku - E12 z Jutrzenki stwierdzil u mnie luz na maglownicy. W najblizszym odcinku bedziemy z tym walczyc, ponoc jest na tyle niewielki, ze mozna go skasowac i bedzie ok. Jakie sa inne drogi naprawienia tego, procz zakupu nowej maglownicy? Kupic uzywana? Sa moze jakies komplety naprawcze do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 mozna probowac regenerowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 mozna probowac regenerowac Ma to sens na dluzsza mete? Jakiego rzedu koszta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Niewielki luz mozna skasowac za pomoca sruby regulacyjnej, moj warszat Subaru zrobil mi to za darmo. Sprawdz tez laczniki stabilizatora, lubia stukac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Sprawdz tez laczniki stabilizatora, lubia stukac.... Ja bym to nawet dosadniej nazwał, bo dźwięk jest taki jakby połowa śrub z zawieszenie gdzieś zniknęła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Przerabiałem to w Foresterze. Koszt nowej - pewnie kilka tysięcy, koszt używanej - nie wiem, nie szukałem. Ale też nie wiesz, na jaka trafisz. Regeneracja - 1000 zł brutto. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 O widzisz to daj znac jak cos tam z ta maglownica wymodzisz bo mam to samo na skreconych kolach jak zalapie jakas nierownosc to stuka. Niby wiem ze ten typ tak ma ale mimo wszystko mnie to denerwuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 O widzisz to daj znac jak cos tam z ta maglownica wymodzisz bo mam to samo na skreconych kolach jak zalapie jakas nierownosc to stuka. Niby wiem ze ten typ tak ma ale mimo wszystko mnie to denerwuje. Znaczy ja, czy devlin :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Przerabiałem to w Foresterze. Koszt nowej - pewnie kilka tysięcy, koszt używanej - nie wiem, nie szukałem. Ale też nie wiesz, na jaka trafisz. Regeneracja - 1000 zł brutto. Jakis namiar na wykonawce, co laska? Zadowolony jestes z tej regeneracji, ile juz na tym przejechales? pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 O widzisz to daj znac jak cos tam z ta maglownica wymodzisz bo mam to samo na skreconych kolach jak zalapie jakas nierownosc to stuka. Niby wiem ze ten typ tak ma ale mimo wszystko mnie to denerwuje. Znaczy ja, czy devlin :?: Znaczy ktokoleiwk kto sie z tym w jakis sensowny sposob upora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal 75 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 używkę kupisz za 300-600 zł, problem tylko w tym, ze nie wiesz w jaki stanie, regenaracja kosztuje w Katowicach 450 zł z 6 miesięczną gwarancją. Naprawdę dobrze zrobiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Stuki maglownicy przy skreconych kolach czesciowo kasuje sie regulacja. Regenerowac maglownice to raczej jak zaczyna ciec z oslon. Jest komplet naprawczy.Regeneracja przy stukach? nie pamientam. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Stuki maglownicy przy skreconych kolach czesciowo kasuje sie regulacja.Regenerowac maglownice to raczej jak zaczyna ciec z oslon. Jest komplet naprawczy.Regeneracja przy stukach? nie pamientam. AK Wlasnie taki jest plan, zeby skasowac ten luz regulacja - akcja we wtorek, zobaczymy co dalej, jak bedzie ok, to spokoj (zobaczymy na jak dlugo, przy warszawskich bezdrozach), a jak nie, to bede dopytywal co do kompletu naprawczego i kosztow z tym zwiazanych. Dzieki wszystkim za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Akcja trwa 10 min jak sie ma klucz . Reglacyjna sruba max.1/4 obrotu. Jak zbyt duzo nie pomoze to taniej sie przyzwyczaic.Z kompletem naprawczym poczekac az zacznie cos kapac. Pozdr. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Moja maglownica od zawsze (czyli od kiedy mam auto) jest wilgotna, płynu wspomagania nie ubywa jakoś szybko (uzupełniam może raz na 20 tys km) ale się zastanawiam czy warto zainteresować się zestawem naprawczym? Ile coś takiego kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Moja maglownica od zawsze (czyli od kiedy mam auto) jest wilgotna, płynu wspomagania nie ubywa jakoś szybko (uzupełniam może raz na 20 tys km) ale się zastanawiam czy warto zainteresować się zestawem naprawczym? Ile coś takiego kosztuje? To nie jest takie proste. Powinien to robic ktos z doswiadczeniem z maglownicami. Ceny nie pamietam .Jezeli tylko sie "poci" to nie mysl. Pozdr. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 OK, to poczekam aż będzie ciekło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal 75 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 OK, to poczekam aż będzie ciekło ie wystarczyć Zestaw naprawczy jest do kupienia od człowieka w Krakowie, wystawiał się nawet na allegro, koszt 210 zł. Problem tylko w tym, że jak już cieknie to zestaw naprawczy może nie wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 OK, to poczekam aż będzie ciekło ie wystarczyć Zestaw naprawczy jest do kupienia od człowieka w Krakowie, wystawiał się nawet na allegro, koszt 210 zł. Problem tylko w tym, że jak już cieknie to zestaw naprawczy może nie wystarczyć. Chyba sa dwa :samej "glowki" i calej maglownicy. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal 75 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 OK, to poczekam aż będzie ciekło ie wystarczyć Zestaw naprawczy jest do kupienia od człowieka w Krakowie, wystawiał się nawet na allegro, koszt 210 zł. Problem tylko w tym, że jak już cieknie to zestaw naprawczy może nie wystarczyć. Chyba sa dwa :samej "glowki" i calej maglownicy. AK W Krakowie srzedaje z tego co wiem komplet wszystkich uszczelniaczy, ale nie jestem do końca pewien, bo nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 6 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Akcja trwa 10 min jak sie ma klucz . Reglacyjna sruba max.1/4 obrotu.Jak zbyt duzo nie pomoze to taniej sie przyzwyczaic.Z kompletem naprawczym poczekac az zacznie cos kapac. Pozdr. AK Dzis Grzesiek na Jutrzenki dokrecil mi to za free w 10 minut i jest wyraznie lepiej - w polaczeniu z wymiana lacznikow stabilizatora przedniego na Powerflex poprawa jest bardzo wyrazna, tzn przy jezdzie na wprost nie slychac kompletnie nic, a przy jezdzie po dziurach przy mocno skreconych kolach maglownica nadal halasuje. Chyba pozostaje sie przyzwyczaic, bo zakup uzywanej nie ma sensu, a nie jest na tyle zle zeby regenerowac. Coz - uroki starych samochodow, rocznik 1999 - niby nie tak dawno, a to juz 7 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Akcja trwa 10 min jak sie ma klucz . Reglacyjna sruba max.1/4 obrotu.Jak zbyt duzo nie pomoze to taniej sie przyzwyczaic.Z kompletem naprawczym poczekac az zacznie cos kapac. Pozdr. AK Dzis Grzesiek na Jutrzenki dokrecil mi to za free w 10 minut i jest wyraznie lepiej - w polaczeniu z wymiana lacznikow stabilizatora przedniego na Powerflex poprawa jest bardzo wyrazna, tzn przy jezdzie na wprost nie slychac kompletnie nic, a przy jezdzie po dziurach przy mocno skreconych kolach maglownica nadal halasuje. Chyba pozostaje sie przyzwyczaic, bo zakup uzywanej nie ma sensu, a nie jest na tyle zle zeby regenerowac. Coz - uroki starych samochodow, rocznik 1999 - niby nie tak dawno, a to juz 7 lat. W nowych przy skreconych kolach na dziurach tez stuka.Pozdr.dla Grzeska.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Dziękuje i też pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 używkę kupisz za 300-600 zł, problem tylko w tym, ze nie wiesz w jaki stanie, regenaracja kosztuje w Katowicach 450 zł z 6 miesięczną gwarancją. Naprawdę dobrze zrobiona. odswieze stary temat, bo najwyrazniej mi maglownica padla :-( ta regeneracja za 450 to na zasadzie takiej ze przynosze swoja maglownice i odbieram zregenerowana, czy to po prostu wymiana uszczelek? Bo u mnie cos totalnie padlo i mimo ze nie cieknie to sie nie da jezdzic (kierownica tak jakby skokowo sie kreci) i na pewno wymiana uszczelek nie pomoze, zas jak szukalem w okolicach lodzi to ceny regeneracji jakos tak w okolicach 800 - 1000 wlasnie oscylowaly... EDIT: a w ogole to maglownica w 2.0 turbo byla jakas specjalna, czy podpasuje kazda z legacy z odpowiedniego rocznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 używkę kupisz za 300-600 zł, problem tylko w tym, ze nie wiesz w jaki stanie, regenaracja kosztuje w Katowicach 450 zł z 6 miesięczną gwarancją. Naprawdę dobrze zrobiona. odswieze stary temat, bo najwyrazniej mi maglownica padla :-( ta regeneracja za 450 to na zasadzie takiej ze przynosze swoja maglownice i odbieram zregenerowana, czy to po prostu wymiana uszczelek? Bo u mnie cos totalnie padlo i mimo ze nie cieknie to sie nie da jezdzic (kierownica tak jakby skokowo sie kreci) i na pewno wymiana uszczelek nie pomoze, zas jak szukalem w okolicach lodzi to ceny regeneracji jakos tak w okolicach 800 - 1000 wlasnie oscylowaly... EDIT: a w ogole to maglownica w 2.0 turbo byla jakas specjalna, czy podpasuje kazda z legacy z odpowiedniego rocznika? a sprawdzales poziom plynu w zbiorniczku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi