Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

ŚLICZNY !!!!!!!!!!! NAPRAWDĘ GROŹNY !!!!!!! SPRZEDAJESZ ????? HEHEHEHE

 

Dzięki;) nie mam w planach sprzedawać chyba, że masz dla mnie ofertę nie do odrzucenia :P

 

Tak się napatrzyłem, że postanowiłem przemalować mojego zielonego lesnika na czarny mat :lol:

I okleić zderzaki i lusterka i listwy boczne karbonem :twisted:

Przyciemnić szyby pod czarny mat żeby pasowało i zmatowić na czarno felgi :P:P

Mam nadzieję że będzie groźnie i odjazdowo :twisted:

 

 

Jak tylne drzwi uchylisz to będziesz mógł robić za karawan wtedy :mrgreen:

 

hahahahaha :mrgreen: przyda się karawan w tych niespokojnych czasach :twisted:

 

-- 16 gru 2011, o 10:50 --

 

Moje STI :wink:

 

Zapowiada się bardzo ciekawie Twoja przejściówka 8) :wink:

 

Ale nie bądz taki Grzesiek79, pokaż ją całą :wink:

 

Proszę :D takie moje skromne STI :wink:

 

miód malina :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No fakt stała pod McD ... że ją skojarzyłeś tak szybko

 

Tablice z Brzeska z trzema 6 robią swoje :mrgreen:

 

Ja mam lepiej :twisted: bo jeszcze HELL się załapało. Miało być 666H ale się nie udało i jest 66H6 :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pragnę podzielić się moimi wrażeniami po 17 miesiącach i ponad 16 tys. km eksploatacji Subaru Imprezy RC. Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem po zakupie było to, że autko ma bardzo dobry współczynnik ceny do image’u. Po drugie klasyczna linia nadwozia zapewnia dobrą widoczność i poręczność w warunkach miejskich. Po trzecie jestem bardzo zadowolony z egzemplarza, który mi się trafił gdyż do tej pory nie sprawił mi on żadnych nieprzyjemnych niespodzianek w codziennej eksploatacji (odpukać). Koszty eksploatacji poza paliwem, myjnią i ubezpieczeniem, sezonową zmianą opon ograniczyły się do (w kolejności od najwyższych):

- rocznego przeglądu serwisowego z dezynfekcja klimatyzacji, wymianą filtrów i piór wycieraczek,

- zakupu i montażu chlapaczy Rally Armor - nie mogłem sobie odmówić :-),

- zakupu kompletu klocków hamulcowych i wymiany przednich (tylne czekają w pudełku),

- wymiany jednego z czujników parkowania i dwóch żarówek postojowych,

- zakupu lakieru na drobne zaprawki.

 

Jak człowiek zapomni jak jeździ samochód z turbodoładowaniem to Imprezka wydaje się całkiem dynamiczna, szczególnie na pierwszych trzech biegach. Braki w dynamice można wybaczyć na stacji benzynowej gdyż średnie zużycie paliwa przez dotychczasowy okres mojej eksploatacji wynosi poniżej 9 litrów (rozrzut pomiędzy tankowaniami 7,15-11,50). Przy stałym napędzie na cztery koła i dwulitrowym silniku benzynowym bez wyrafinowanych (eko)technologii obawiałem się, że będzie gorzej. Największą frajdę sprawia sprawia jednak jazda w warunkach ograniczonej przyczepności, których poprzedniej zimy nie brakowało, a dzisiejszy prószący śnieg sprawił, że odzyskałem nadzieję, że również sezon 2011/2012 nie będzie stracony ;-).

 

No i wreszcie wady, w kolejności uciążliwości - najważniejsze jakie dają mi się we znaki (z perspektywy zastosowania jako auta rodzinnego) to mała odległość pomiędzy tylną kanapą, a przednimi fotelami oraz nieduży jak na auto rodzinne bagażnik. Kolejna - brak składanego oparcia tylnej kanapy, aczkolwiek udało mi się w sobotę przewieźć jodłę ok. 1,90m z wykorzystaniem otworu ‘na narty’. Trzecia wada to potrzaskujące plastiki, do których być może przyczynili się montażyści czujników ruchu do alarmu i wyświetlacza do czujników parkowania.

 

Podsumowując – z punktu widzenia kosztów eksploatacji jest to samochód jak najbardziej do jeżdżenia na co dzień i do tego nosi znaczek Subaru.

 

Na koniec zdjęcia, pierwsze letnie:

 

msl744224.jpg

 

Drugie jesienne:

 

msl744325.jpg

 

Pozdrawiam.Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chciałbym sie pochwalić nabyciem bardzo fajnego nowego auta. Jest nim srebrny STI PRODRIVE z 2002 roku.

Ma 97 tys przebiegu, bezwypadkową przeszłość i jest w stanie, zdaniem zanawców "kolekcjonerskim";).

Samochód jest seryjny. Ma wymieniony rozrząd i ogarniete wszystko co trzeba.

Zdjecia wkleję jak zrobię. Na razie pada śnieg i lecę sprawdzić trakcję.

Pozdrawiam wszystkich

bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pragnę podzielić się moimi wrażeniami po 17 miesiącach i ponad 16 tys. km eksploatacji

 

Cholercia 17 miesiecy i 16 tys, km :shock: Samochod stoi w garazu? W moim przypadku od zakupu czyli 13 miesiecy zrobiłem prawie 40 tys km :) a ost 3 mieisiace to stoi w garazu :):twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi przebiegami różnie bywa -- nie każdy jest przedstawicielem handlowym ;) ja swoim robię jeszcze mniejsze, m.in. dlatego, że do roboty i po mieście jeżdżę rowerem.

 

a jak się popatrzy na wyniki miast na korkowo.pl, to się ciężko dziwić, że kolega z krakowa więcej kilometrów nakręca ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chciałbym sie pochwalić nabyciem bardzo fajnego nowego auta. Jest nim srebrny STI PRODRIVE z 2002 roku.

Ma 97 tys przebiegu, bezwypadkową przeszłość i jest w stanie, zdaniem zanawców "kolekcjonerskim";).

Samochód jest seryjny. Ma wymieniony rozrząd i ogarniete wszystko co trzeba.

Zdjecia wkleję jak zrobię. Na razie pada śnieg i lecę sprawdzić trakcję.

Pozdrawiam wszystkich

bartek

 

O nastepny rarytas na the forum i to w Krakowie :D 8)

Super :!: :D

 

 

P.S.Tylko prosze nie zapomnij o fotkach 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tam gadacie.Ja do pracy mam spacerkiem 15min ,aczklwiek z lenistwa jeżdże autem i wychodzi mi zawsze jakoś tak kilka km :mrgreen:

Niewielka miescina i wszędzie blisko ,ale w 7 miesiecy wyjdzie mi jakieś 15 tys km (wiadomo raz na jakis czas zrobi sie berlin,morze czy inna traske 300-500km),ale rzadkościa nie jest pobujanie się po okolicach i zrobienie 50-100km,bo...TO AUTO SPRAWIA PRZYJEMNOŚĆ I NAJKRÓTSZA TRASA KONCZY SIĘ ZAHACZENIEM,ZERKNIECIEM,I JESZCZE JEDNĄ RUNDKĄ :mrgreen::mrgreen:

 

A co do mojego Subaru to...zawisło :!: :!: :mrgreen: Prezent pod choinke od głównego subarakowego zaraziciela czyli Igiego.Dzieki przyjacielu :!: :!:

 

-- Śr gru 21, 2011 10:43 pm --

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholercia 17 miesiecy i 16 tys, km :shock: Samochod stoi w garazu? W moim przypadku od zakupu czyli 13 miesiecy zrobiłem prawie 40 tys km :) a ost 3 mieisiace to stoi w garazu :):twisted:

W garażu stoi - nocą, a ja mam wrażenie, że dużo jeżdżę - prawie godzinę dziennie czyli około 5% życia ;-). Wygląda to tak, że podróżując do biura przejeżdżam zaledwie 6000 km/rok (26km x ok. 230 dni roboczych), do tego dochodzą okazyjne przejazdy po mieście oraz weekendowe wyjazdy - zwykle raz w miesiącu. Kiedyś jeździłem dużo więcej i wiem, że kilometrów na liczniku przybywa szybko dopiero wtedy, gdy często wyjeżdżasz na trasę, a w zakorkowanych miastach po prostu odliczasz kolejne godziny spędzone w aucie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholercia 17 miesiecy i 16 tys, km :shock: Samochod stoi w garazu? W moim przypadku od zakupu czyli 13 miesiecy zrobiłem prawie 40 tys km :) a ost 3 mieisiace to stoi w garazu :):twisted:

W garażu stoi - nocą, a ja mam wrażenie, że dużo jeżdżę - prawie godzinę dziennie czyli około 5% życia ;-). Wygląda to tak, że podróżując do biura przejeżdżam zaledwie 6000 km/rok (26km x ok. 230 dni roboczych), do tego dochodzą okazyjne przejazdy po mieście oraz weekendowe wyjazdy - zwykle raz w miesiącu. Kiedyś jeździłem dużo więcej i wiem, że kilometrów na liczniku przybywa szybko dopiero wtedy, gdy często wyjeżdżasz na trasę, a w zakorkowanych miastach po prostu odliczasz kolejne godziny spędzone w aucie ...

 

Racja ! RAcja ! Lepiej bym tego nie ujął :!: :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli atrybut tego forum to świniacz?

Jestem nowy więc prosze o podpowiedzi ;)

witaj Klagosz, miłego użytkowania przed nieuchronnym powrotem do bejcy :wink:

hehe dzieki :wink:

 

w między czasie zrobiłem parę detali na zewnątrz i zmian w środku

więc wrzucam fotki z weekendowej przejażdzki :]

dsc03849l.jpg

dsc03854mi.jpg

dsc03867s.jpg

dsc03877n.jpg

dsc03882cj.jpg

dsc03888g.jpg

dsc03900jc.jpg

dsc03898a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli atrybut tego forum to świniacz?

Jestem nowy więc prosze o podpowiedzi ;)

witaj Klagosz, miłego użytkowania przed nieuchronnym powrotem do bejcy :wink:

hehe dzieki :wink:

 

w między czasie zrobiłem parę detali na zewnątrz i zmian w środku

więc wrzucam fotki z weekendowej przejażdzki :]

dsc03849l.jpg

dsc03854mi.jpg

dsc03867s.jpg

dsc03877n.jpg

dsc03882cj.jpg

dsc03888g.jpg

dsc03900jc.jpg

dsc03898a.jpg

 

Świń nie widać ani na lusterku ani na klapie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chcę się pochwalić moim świątecznym prezentem jaki sobie sprawiłem tzn mikołaj mi przyniósł. :lol:

Subaru Impreza GT rok produkcji 1999, auto ma w tej chwili przejechane lekko ponad 227 000km. Z "wypasu" elektrycznie regulowane fotele Recaro z pompką na lędźwie, duży tylni spoiler i zestaw gajgerów Lamco. Za pomoc przy zakupie oraz pierwszy serwis chciałbym podziękować castrolowi. :mrgreen: oraz poprzedniemu właścicielowi za stan i utrzymanie GT również należą się słowa uznania.

 

 

94bc27ae08332f94med.jpg

 

237c8e131537bc53med.jpg

 

dd9afcc19c39c914med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alio,

 

Ostatnie, dwa nabytki:

 

04 Sti, Type UK, seria z wyjatkiem bloww off Forge, przebieg 80 000 mil czyli 128 000km:

img2987tk.jpg

img2989e.jpg

img2990h.jpg

img2991mp.jpg

img2992ns.jpg

img2993ad.jpg

 

JDM 93 WRX, importowany z Jap. w 2007 roku z przebigiem 107 000km, obecny przebieg 132000km, skrzynia z quick shift, customowy, przelotowy wydech, blow off Bailey, prof. chlapacze rajdowe, komplet grafik (boczne będą doklejone), duży scoop na masce, duży spojler, zegary ładowania turbo, ładowania prądu, temp. oleju, białe zegary, stan kolekcjonerski.

 

img2976s.jpg

img2969b.jpg

img2971j.jpg

img2972i.jpg-

img2974y.jpg

img2975o.jpg

img2979u.jpg

img2982n.jpg

img2983j.jpg

img2985px.jpg

img2986if.jpg

 

Oba auta obecnie w kraju, więcej info. zamieszcze w dziale sprzedam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klagosz: po raz kolejny powiem,że fajne auto ,ale...mając taki grunt pod kołami toz to grzech nie pofocic tego jak łapkami zamiata :evil: brak swini przy tym to pikus :evil:

 

Defiks: pełna seria,ale lampy jakies takie inne;) ale autka zacne :)

 

Adamm: kurka ten mikołaj to całkiem całkiem,ciekaw jestem,czy jadąc do Ciebie nie poszedł na łatwizne i pod sam domek sanie ciągnął czterołap zamiast reniferuu :mrgreen:

 

-- Pn gru 26, 2011 9:17 pm --

 

defiks mówiłem o lampach w blobie :)

a co srebrnej sztuki to...ładnie pieknie ,ale moim zdaniem troszke przekombinowana :( dlatego pytanie czy to była jakas taka wersja,czy tez czyjś własny zlepek :?: O ile wiem (ale moge sie mylić bo jestem pasjonatem Subru a nie specem) to chyba GT-ki wtedy były a nie wrx i te naklejki to troszke nie bardzo ( a i znaczek WRX na klapie) poza tym ten wlot na dachu,mi osobiście wydaje sie kiczowaty..ale siak czy tak zacne autka i pełen szacun :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT-ki wtedy były a nie wrx

 

Były jedne i drugie :wink: Impreze GT oferowano na rynek europejski, a WRX na rodzimy japoński. Aż wstyd nie wiedzieć przy takiej ilości postów :mrgreen:

 

Wersje Klasyków z grubsza opisane są np. na wiki:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza lub http://subaru.acn.waw.pl/opisy/wstep.htm

 

Oba auta obecnie w kraju, więcej info. zamieszcze w dziale sprzedam.

 

Żeby dodać ogłoszenie musisz mieć napisane co najmniej 25 postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pragnę podzielić się moimi wrażeniami po 17 miesiącach i ponad 16 tys. km eksploatacji Subaru Imprezy RC. Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem po zakupie było to, że autko ma bardzo dobry współczynnik ceny do image’u. Po drugie klasyczna linia nadwozia zapewnia dobrą widoczność i poręczność w warunkach miejskich. Po trzecie jestem bardzo zadowolony z egzemplarza, który mi się trafił gdyż do tej pory nie sprawił mi on żadnych nieprzyjemnych niespodzianek w codziennej eksploatacji (odpukać). Koszty eksploatacji poza paliwem, myjnią i ubezpieczeniem, sezonową zmianą opon ograniczyły się do (w kolejności od najwyższych):

- rocznego przeglądu serwisowego z dezynfekcja klimatyzacji, wymianą filtrów i piór wycieraczek,

- zakupu i montażu chlapaczy Rally Armor - nie mogłem sobie odmówić :-),

- zakupu kompletu klocków hamulcowych i wymiany przednich (tylne czekają w pudełku),

- wymiany jednego z czujników parkowania i dwóch żarówek postojowych,

- zakupu lakieru na drobne zaprawki.

 

Jak człowiek zapomni jak jeździ samochód z turbodoładowaniem to Imprezka wydaje się całkiem dynamiczna, szczególnie na pierwszych trzech biegach. Braki w dynamice można wybaczyć na stacji benzynowej gdyż średnie zużycie paliwa przez dotychczasowy okres mojej eksploatacji wynosi poniżej 9 litrów (rozrzut pomiędzy tankowaniami 7,15-11,50). Przy stałym napędzie na cztery koła i dwulitrowym silniku benzynowym bez wyrafinowanych (eko)technologii obawiałem się, że będzie gorzej. Największą frajdę sprawia sprawia jednak jazda w warunkach ograniczonej przyczepności, których poprzedniej zimy nie brakowało, a dzisiejszy prószący śnieg sprawił, że odzyskałem nadzieję, że również sezon 2011/2012 nie będzie stracony ;-).

 

No i wreszcie wady, w kolejności uciążliwości - najważniejsze jakie dają mi się we znaki (z perspektywy zastosowania jako auta rodzinnego) to mała odległość pomiędzy tylną kanapą, a przednimi fotelami oraz nieduży jak na auto rodzinne bagażnik. Kolejna - brak składanego oparcia tylnej kanapy, aczkolwiek udało mi się w sobotę przewieźć jodłę ok. 1,90m z wykorzystaniem otworu ‘na narty’. Trzecia wada to potrzaskujące plastiki, do których być może przyczynili się montażyści czujników ruchu do alarmu i wyświetlacza do czujników parkowania.

 

Podsumowując – z punktu widzenia kosztów eksploatacji jest to samochód jak najbardziej do jeżdżenia na co dzień i do tego nosi znaczek Subaru.

 

Na koniec zdjęcia, pierwsze letnie:

 

[ http://img706.imageshack.us/img706/3893/msl744224.jpg ]

 

Drugie jesienne:

 

[ http://img694.imageshack.us/img694/9814/msl744325.jpg ]

 

Pozdrawiam.Michał

 

 

Gratulacje auta i moje pełne uznanie za rzeczowy opis : :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co srebrnej sztuki to...ładnie pieknie ,ale moim zdaniem troszke przekombinowana :( dlatego pytanie czy to była jakas taka wersja,czy tez czyjś własny zlepek :?:

 

w 100% oryginalna wersja JDM WRX, 240KM w serii, import w 2007 roku, pełna. org. możliwa dokumentacja japońska, co do wyglądu to poprzedni właściciel tak sobie zrobił, ale daszek idzie na smietnik, ja ide w wygląd rajdówki.

 

pełna seria,ale lampy jakies takie inne;)

nie jestem specjalistą od Subaru, ale z mojej skromnej wiedzy odnośnie tego modelu wynika, że były przynajmniej 4 rożne rodzaje lamp w tym modelu, a auto tak jak pisałem jest serią w 100% oryginalnej wersji STI Type UK.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z mojej skromnej wiedzy odnośnie tego modelu wynika, że były przynajmniej 4 rożne rodzaje lamp w tym modelu, a auto tak jak pisałem jest serią w 100% oryginalnej wersji STI Type UK.

nie bylo zadnych innych lamp... zarowno wrx jak i sti blob oraz rozmaite wolne ssaki mialy takie same lampy z przodu i z tylu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...