Skocz do zawartości

ao

Użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia ao

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ao

    Moje Subaru

    witaj Klagosz, miłego użytkowania przed nieuchronnym powrotem do bejcy :wink:
  2. ao

    SUBARU XV

    możecie dać linka z zdjęciami środka auta...
  3. uzywam taki model, jezeli kupujesz glowa i wszystko technicznie bedzie OK to wez takie male bzdurki pod uwage/sprwadz: 1) wylacz radio, rozwin predkosc powyzej 200km/h i sluchaj czy nie ma "szumow" od "slabo" wlepionej przedniej szyby, z tego co slyszalem w pewnym czesto odwiedzanym ASO w W-wie co drugi forek ma taka dolegliwosc tylko malo ktory to ujawnia bo wlasciciele nie jezdza tak w RP (i dobrze ) ), 2) wylacz radio i przejedz sie po zwyklej (czytaj dziurawej) drodze, w 50% forkow wystepuej "mega" skrzypienie, glownie od tylniej klapy, 3) spalanie paliwa to jedno ( u mnie na 50 tys. km przebiegu srednia to ~16l/100km) a drugie to spalanie oleju (1l - 3 tys.km), 4) koszty serwisowania sa duze... podsumowanie: jezdzi jak porsche i kosztuje w uzytkowania jak porsche ( tylko w srodku wyglada jak jego prapradziad, wszedzie plastic ale nie fantastic...pisales, ze ma skore , skora w SUBARU jest jak z weza ale tego strazackiego... MILEGO UZYTKOWANIA I WITAJ W GRONIE SZCZESLIWYCH POSIADACZY FORKOW 2.5 XT
  4. do MAREK-SZULCZYK, nadal uwazam, ze rozwiazanie automatu SUBARU jest dla mnie beznadziejne !!!! co do MERCA dzis rano poszedlem do Tescia, ktory ma E klase z 2004r, jest tam zamontowany "stary automat 5 biegowy + wsteczny", przejechalem sie ponownie i potwierdzam, ze automat SUBARU jest o kilka klas gorszy... nie wiem jakiego MERCA ty uzywales, ja mowie o autach robionych i sprzedawanych w obecnym stuleciu....przed FORKIEM mielem BMW X3 3.0D w automacie, tu porownanie jest calkowcie bez sensu: to jest INNY SWIAT!!!
  5. automat SUBARU jest wg mnie beznadziejny, przykro mi to mowic ale nie jezdzilem gorszym w przypadku porownania do innych marek z rownoleglych lat produkcji... dla mnie osobiscie taki automat powinien zakonczyc swoj zywot maksymalnie pod koniec XX wieku a nie robic "siare" w obecnym stuleciu...jak ktos ma inne zdanie to prosze sie przejechac automatem BMW czy AUDI, nawet stary 5 biegowy automat MERCEDESa jest o kilka klas lepszy...opinia dotyczy wszystkiego: dynamiki, plynnosci przelozen, generowanych DB, przyjemnosci prowadzenia czy logiki zmiany biegow, NIE MAM natomiast pojecia o trwalosci...
  6. jako "zwykly uzytkownik" kilku lekko dlubnietych aut jestem w 100% za "Foresterstrong", jego podejscie do tematu jak i sposob rozwiazania problemu jest dla mnie przykladem, argumenty "Dyrekcji" trzymaja stanowisko (i tak musi byc i bedzie) ale sa b. ale to bardzo slabiutkie, pozdr. dla osoby, ktora neguje "slabosci"...
  7. parowanie/woda w reflektorach + ewentualna rdza jest NORMALNA ale tylko z punktu widzenia SIP oczywiscie jezeli chodzi o okres gwarancyjny..., prosze przyjechac po gwarancji lub powiedziec, ze auto bylo kupione w USA i wtedy sluchac wypowiedzi/odpowiedzi sprzedawcow/mechanikow SIP na temat zgloszonej dolegliwosci ... PAROWANIE/WODA/RDZA NIE jest NORMALNA i wynika z szeroko rozumianych bledow technologicznych...
  8. lekko na temat: w wrzesniu badz w pazdzierniku tego roku w TVN TURBO, program TURBO KAMERA bylo poruszone zagadnienie "ksenonow", wypowiadal sie przedstawiciel Policji, ktory oficjalnie powiedzial NIE dla montowanych ksenonow "na dokladke"...dla mnie to wystarczy ale podobno telewizja KLAMIE...
  9. Dziekuje Dyrekcji za odpowiedz, do YRK: Dyrekcja juz udzielila odpowiedzi na zadane pytanie (Twoje/moje), SUBARU OUTBACK 2.5 ma najwiekszy procentowy uciag na sniegu.. :!:
  10. do Dyrekcji, poniewaz wypowiedzi roznych osob nieraz sa pozniej oficjalnie negowane jako nie kompetentne (bez urazy dla Wszytskich, którzy znaja się dobrze w zagadnieniu i tych co nie to tez ...) ... uzupelniajac pytanie/odpowiedz do nr 2, widzialem, ze robi to konkurencja w postaci „EVO IX” w ustawieniu na „asfalt”, ustawienia „snieg” i „neutralne” nie daly rady pokonac pochylni ale ustawienie „asfalt” przy halasie z przejazdu porownywalnym do mojego forka pokonalo przeszkode... jeszcze raz pozdr. i oczekuje na odp.
  11. Pytania do Dyrekcji: 1)czy nowy forester (rok modelowy 2009) pokona opisana powyzej „pochylnie BMW”, stary 2.5XT MT (rok modelowy 2008) z wlasnego doswiadczenia wiem, ze NIE, 2)jakie SERYJNE Subaru pokona w/w przeszkode. Z gory dziekuje za odpowiedz...[/b]
  12. dla mnie test nie był „syntetyczny” tylko jak najbardziej realny...jade na narty, parkuje auto gdzie jest miejsce (czyli tam gdzie inni nie chcieli, nie mogli, stromo, wasko, ciasno, slisko...) ide jezdzic, w poludnie slonce topi snieg, po poludniu wszystko zamarza, wracam do auta i mam warunki z „prezentacji BMW’...proszę zwrocic uwage, ze na pochylnie wjezdzal „maly sedan serii 3” w najslabszej wersji silnikowej z napedem 4x4... czlowiek od prezentacji aby nie robic dalszej pozywki dla „krawaciarzy” na uboczu powiedzial mi, ze SUBARU OK ale wieszke BMW z serii „duzego X” robia to samo ale na pochylniach o zdecydowanie wiekszych katach.... cos w tym jest, sam w tym uczestniczylem ...
  13. Na temat 4x4... W byly weekend (15-11-08) jako posiadacz SUBARU zostalem zaproszony do konkurencji (BMW ul. Czerniakowska, W-wa) aby zobaczyc jak dziala najnowszy x-drive. Prezentacja byla robiona przez firme zewnetrzna, ktorej Szef uzywal swego czasu „imprezy”... Do prezentacji zostala postawiona specjalna pochylnia (nachylenie okolo 30’) z rolkami, tak aby auto z pozycji nieruchomej (konkretny stop): 1)ruszylo majac 100% uslizg na jednym przednim kole, 2)ruszylo majac 100% uslizg na przednim i tylnym kole z jednej strony pojazdu, 3)ruszylo majac przyczepnosc tylko na jednym tylnim kole. Czlowiek robiacy prezentacje, zaczal : ”...wiekszosc marek z napedem 4x4 nie da rady pokonac nawet 1. przeszkody... ble ble ble... aby dodatkowo pokazac zalety napedu BMW zostanie przetestowana „najslabsza/najprymitywniejsza” jego odmiana montowana w modelu 320xd... ble, ble...” I sie zaczelo, „dresy” + „krawaciarze” patrza i wzdychaja z zachwytu bo beta bez problemu daja rade. I tu zaczyna się moja rola, zapodaje, ze przyjechalem forkiem i chciałbym sprobowac...powstal maly szum ale pozwolili , kluczyki wzial sam Szef (argumentujac, ze auto może spasc i narobic szkod), „krawaciarze + dresy” przylepili się znowu do szyb i: 1)forek wyje, kreci wszystkimi kolami taz az zapala się kontrolka ABS ale z przeszkoda nr 1 daje rade, 2)forek wyje 3x mocniej, idzie dym z opon i z przeszkoda nr 2 daje rade, 3)forek wyje na granicy przyjemnosci wycia, idzie maks dym z jednej opony, która ma 100% przyczepnosc (pod opona w celu zwieszenia tarcia, była „mala stalowa tarka”), pozostale kola kreca się tak, ze prawie nie odpadna, zaczyna isc dym z sprzegla i forek NIE DAJE rady ((( Najmocniejszy seryjny forek zostal na pochylni, musial zjechac na wstecznym a slabiutka beta przejechala na dobicie kolejny raz zaraz po mnie... Podsumowanie: naped subaru jest najleszy z najlepszych ale chyba sa lepsze....
  14. ao

    Xenony

    Cześć, już kiedyś pisałem, ze „robiłem w oświetleniu”, najlepsze ksenony to te, które maja barwę zbliżona do światła naturalnego czyli do ~5000’K, źródła firmowe i tylko takie polecam (OSRAM, PHILIPS, SYLVANIA, GE..) nie robią źródeł powyżej 5000’K bo to nie ma sensu (mniejszy strumień, gorsza widoczność, krótsze życie źródełka), kupowanie wg mnie źródeł bez firmowych jest całkowicie bez sensu (nie kontrolowany rozsył strumienia, zdecydowanie mniejsza żywotność, brak powtarzalności temperatury barowej...) kup najtańsze z możliwych ale tylko FIRMOWE... układ zapłonowy może już być bez firmowy (dla tego typu konstrukcji = bardzo prymitywna nie ma to znaczenia) ale bardzo ważne MUSI BYĆ SZCZELNY, pozdr.
  15. Cześć, tak jak jeden z kolegów pisał wyżej, różnica w wysokości prześwitu wynika z zastosowania różnych kół, kompletne koło 16” z oponą 215/60/16 jest porównywalnych rozmiarów do 17” 215/55/17 ale nie identyczna (różnica na średnicy to ~5mm, jak nie wierzysz to użyj kalkulatora i musi Ci wyjść) i tu masz odpowiedź, nie ma idealnego przelicznika co do 1mm (chociaż nieraz można to zgrać) dlatego m.in. producenci zawsze podają grupę rozmiarów jaką zalecają do stosowania....wg mnie w przytoczonym zapisie z niemieckiego wkradł się zwykły błąd drukarski, w obecnych normach/katalogach masz wyraźnie napisane, że auto na 16 jest wyższe do tych z 17...pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...