madox Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Ja konfigurowałem Q5 w automacie z 177KM diesel.Automat,xenon,jasna tapicerka z drzewem (wygląda ,oczywiście rzecz gustu,ale jakościowo super,choć nie skóra)system muzyczny ,ciemne szybki i jakieś drobniutkie pierdoły -168tysięcy-taką cenę dostałem Potem jeszcze kombinowałem,żeby pozbyć się z tego metalika (bo kosztował coś 4tys) i wziąść białego w pakiecie s-line.Coś 170 chyba wtedy. Rabaty są (były jak pytałem)dla np dla grup zawodowych 10% i od dealera jeszcze 2% lekko Było to auto nie z wyprzedaży rocznika ,tylko zamawiane do produkcji Oczywiście quattro Noi mamy choć 9 do setki i 200v-maxa Edytowane 3 Marca 2013 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Zawsze jak myślę o 4x4 w Volvo to mi się przypomina to: a nie wiem czemu W rodzinie Radia Maryja powiedziliby, ze to prowokacja. Nie wiem jak jest w rodzinach Volvo i Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Noi mamy choć 9 do setki i 200v-maxa i prestiz wiekszy, bo marka premium. I do charakteru prezentowanego dotychczs na forum tez jakby lepiej pasuje... wiec moze juz faktycznie nie ma sensu dalej kopac tego lezacego Forka-bidule Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Do naszego dojrzałego forum Q5 nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Albo oleje suvy i se Peugota 508 gt kupię biturbo diesel 204Km i 450Nm i zrobię na 250KM i ponad 500Nm i będzie latał jak ta lala.Białego na 19feldze czarnej. Nic czekam na jazdę Forkiem w dieslu i na info kiedy będzie automat i na odpowiedz od kiedy i czy są mocniejsze sprzęgła ,jakbym chciał mu 180kucy zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Kupić nowy i za chwilę stracić gwarancję?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Kupić nowy i za chwilę stracić gwarancję?? Gwarancja jest po to żeby wymieniać olej 5x drożej i dostawać plakietkę 'wróc tu za rok frajerze'. A jak coś wywali w silniku to i tak wmówią żeś sam podpiłował boś wredny z natury i w ramach akcji "Zdrowe Serce" zafundują bieganie z papugami po sądach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Ja konfigurowałem Q5 w automacie z 177KM diesel.Automat,xenon,jasna tapicerka z drzewem (wygląda ,oczywiście rzecz gustu,ale jakościowo super,choć nie skóra)system muzyczny ,ciemne szybki i jakieś drobniutkie pierdoły -168tysięcy-taką cenę dostałem Potem jeszcze kombinowałem,żeby pozbyć się z tego metalika (bo kosztował coś 4tys) i wziąść białego w pakiecie s-line.Coś 170 chyba wtedy. no to 20 tys wiecej od For. 2.0 dit w bogatszej wersji.... Rabaty są (były jak pytałem)dla np dla grup zawodowych 10% i od dealera jeszcze 2% lekko niestety ten model Subaru to najwyżej dywaniki.... Nic czekam na jazdę Forkiem w dieslu i na info kiedy będzie automat i na odpowiedz od kiedy i czy są mocniejsze sprzęgła ,jakbym chciał mu 180kucy zrobić AT podobno koniec roku...O mocniejszych sprzegłach nie słyszalem a jezdzac na pólsprzegle to mocne czy normalne to róznica z 1 tys km....może.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Mam nadzieje że ma Andrzej racje z tą ceną Jeśli tak to bez jazdy próbnej biorę w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Jeśli tak to bez jazdy próbnej biorę w ciemno ale u mnie... Gwarancja jest po to żeby wymieniać olej 5x drożej i dostawać plakietkę 'wróc tu za rok frajerze'. A jak coś wywali w silniku to i tak wmówią żeś sam podpiłował boś wredny z natury i w ramach akcji "Zdrowe Serce" zafundują bieganie z papugami po sądach. Są dwa wyjscia 1/ kupić pogwarancyjny 2/ po kupnie zrezygnować na pismie z gwarancji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Kupić nowy i za chwilę stracić gwarancję?? Gwarancja jest po to żeby wymieniać olej 5x drożej i dostawać plakietkę 'wróc tu za rok frajerze'. A jak coś wywali w silniku to i tak wmówią żeś sam podpiłował boś wredny z natury i w ramach akcji "Zdrowe Serce" zafundują bieganie z papugami po sądach. A to ciekawe podejście Może jestem w czepku urodzony, albo miałem farta (lub znajomosci ), ale mnie gwarancja przydala sie w życiu już wielokrotnie - a nawet raz w sądzie nie byłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Dla podsumowania - chodzi o to dlaczego niektóre proste udogodnienia może mieć ta najzwyczjniejsza, plebejska i kapelusznicza Skoda, a Subaru nie? Z jednej strony ekonomia skali. Subaru najzwyczajniej nie ma takich mozliwosci jak np. Skoda za ktora stoi VW z ich przepastnym magazynem podzespolow dzielonym czesto na prawie 10 marek. Grupa VW (w tym Skoda) sprzedaje rocznie 8 milionow samochodow, a Subaru raptem troche ponad pol miliona. To robi roznice. Mozemy sobie rowniez filozofowac zza klawiatury dlaczego pamiec foteli i to nieszczesne (dla mnie karykaturalne) podswietlenie lusterek w zaslonach przeciwslonecznych, nie sa przeniesione do nowego modelu np. Forestera, skoro byly np. w Tribece. Z punktu widzenia inzynierow, to nie jest napweno takie plug & play proste. Gdyby bylo takie banalne i tanie do wdrozenia, to raczej byloby to w standardzie bogatszej wersji, czy w opcji. Jezeli nie ma, to nie dlatego ze komus sie zapomnialo, ktos nie dostal w pore maila, czy FHI uwzielo sie na jednego klienta z Burundii ( ) i dzieki temu (czy raczej "przez to") beda cierpiec tysiace niewiniatek, ktorzy wybrali Audi Q5, Volvona czy jakas inna Skode, bo Subaru extra, no ale sorry, jest XXI wiek i bez pamieci ustawien fotela to juz zona nie pojedzie, no way Jose! No i ta koszmarna podsufitka!!! Z drugiej strony, jak juz zostalo na forum ustalone Subaru nie jest marka premium jak np. Porsche (roczna sprzedaz to "tylko" 80 pare tysiecy), ktore moze sobie pozwolic na drogie R&D pomimo duuuuzo mniejszej sprzedazy, bo zysk na kazdym aucie jest w porownaniu do Subaru ogromny i klient w salonie za to beknie bez mrugniecia okiem. Zreszta, Porsche to moze slaby przyklad bo tam mechanizm pamieci ustawien fotela np. w Cayenne jest pewnie zywcem dziabniety z Tuarega / Audi Q7 (czyli patrz pierwszy akapit). OK, klient ma kase, klient chce doplacic do iluminacji zestawu do makijazu dla zony. Koszt niewazny. Dlaczego nie moze, pyta miedzy innymi lukass. Dlatego, ze konfiguracji sprzedazy aut nie dostosowuje sie w 5 minut dla danego rynku. Dlatego, ze z punku widzenia dochodowego koncernu FHI, taka elestacznosc w oferowaniu opcji jest paradoksalnie nieoplacalna. Gdyby to sie kalkulowalo (na wielu plaszczyznach, bo nie tylko o pieniadze chodzi), to Subaru mialoby wszystkie wodotryski motoryzacyjnego swiata. Dlatego polityka FHI mnie dziwi bo jest to produkt który ma swoje zalety, ale także wady, a producent narzuca pewne rozwiązania nieco na siłe. Z Subaru zawsze tak bylo. Parafrazujac, chodzi o to, zeby minusy nie przyslonily nam plusow My jestesmy Subaru - produkt specyficzny. Nie dla kazdego. Jest w tym swoisty urok, ale tez ograniczamy sobie rynek. Spoko, stac nas. W USA i Australazji sprzedajemy tyle miedzy innymi wlasnie dlatego, ze jestesmy inni. To jest nowy model. Podoba sie? Super! Nie podoba sie?? SuperB Edytowane 3 Marca 2013 przez T8LEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) No to spłacami leasing i zamawiam. Edytowane 3 Marca 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Porównywanie Forka do Q5 to pomyłka - Q5 to segment wyżej wymiarowo - wystarczy spojrzeć na szerokość, rozstaw osi czy wielkość silników jakie wchodzą do Q5. Odpowiednikiem Forka jest Q3 i to mozna porówwnywac cenowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 no to 20 tys wiecej od For. 2.0 dit w bogatszej wersji.... A o ile więcej od wersji wolnossącej Comfort w automacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 150 w dieslu ,drogo Panie Andrzeju.Wtedy idę do Volvo,bo za 156 mam większego suva z biturbo 5cylindrów A, i mówił Pan, zdaje się,że Masters powinien wymienić sprzęgło ,a teraz ,że nie ma takich sprzęgieł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Ja konfigurowałem Q5 w automacie z 177KM diesel. radzę tym pojeździć,ja dokładnie tym jeździłem i zostałem z mety wyleczony.Ten plastikowy już stary forek D w moich odczuciach pobił go na dwie głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 madox - dit to nie diesel , to benzyna 240KM . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Jezeli nie ma, to nie dlatego ze komus sie zapomnialo, ktos nie dostal w pore maila, czy FHI uwzielo sie na jednego klienta z Burundii ( ) i dzieki temu (czy raczej "przez to") beda cierpiec tysiace niewiniatek, ktorzy wybrali Audi Q5, Volvona czy jakas inna Skode, bo Subaru extra, no ale sorry, jest XXI wiek i bez pamieci ustawien fotela to juz zona nie pojedzie, no way Jose! Subaru w swojej ofercie ma pamieć foteli i oświetlone słoneczniki, więc nie trzeba patrzeć na inne marki. No i ta koszmarna podsufitka!!! Podsufitka w nowym Forku jest koszmarna !!!! Masz rację. Edytowane 3 Marca 2013 przez Platon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) idę do Volvo, to juz mamy ustalone.... A, i mówił Pan, zdaje się,że Masters powinien wymienić sprzęgło ,a teraz ,że nie ma takich sprzęgieł jeżeli twierdzi , ze jest za słabe a chce tuningować silnik to powinien mieć w ofercie np. jakis komplet "wzmocniony" od wrx z jednomasą (pasuje do d.) a skoro nawet o tym nie wie , ze jest takie proste rozwiazanie i niedrogie.....to nie wiem....co mysleć. ....Firmy tuningowe nie daja na nic gwarancji ( wszystkie w zasadzie! ) więc co bedzie sie dzialo na takim zestawie (180 KM i sprzeglo z WRX) to sie klient dowie pózniej.....ale sprzegło być moze wytrzyma...? ps.osobiscie nie polecam diesla z jednomasą ale próby podobno byly......pogwarancyjne oczywiście... Edytowane 3 Marca 2013 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 no to 20 tys wiecej od For. 2.0 dit w bogatszej wersji.... Czy to oznacza ze Raju juz wrocil z Kielc? Czy zeznawal na bierzaco? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 I po co te kłótnie skoro jest prosty sposób pogodzenia zwolenników Subaru z markami grupy VW i BMW ? Ja przykładowo (!) na co dzień jeżdżę Subaru, a w weekendy pożyczam od znajomych kiboli bm-kę albo audika i śmigam po lokalnych dyskotekach powiatu sieradzkiego. I wszystkie laski są moje ! A jak kiedyś naiwnie podjezdzałem Foresterem to masakra, jescze od ped..w mnie wyzywali Tylko uwaga : auto nie starsze niż 15 lat, wykończenie w drewnie i alu, mile widziany neon w podwoziu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Czy to oznacza ze Raju juz wrocil z Kielc? mówił , ze tak... Czy zeznawal na bierzaco? były trudnosci z tym "na bieżąco"... ..pod wieczór przerywalo..... , a w weekendy pożyczam od znajomych kiboli bm-kę albo audika i śmigam po lokalnych dyskotekach powiatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 pod wieczór przerywalo..... widocznie w tunel wjechal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Peugota 508 gt kupię biturbo diesel 204Km i 450Nm i zrobię na 250KM i ponad 500Nm i będzie latał jak ta lala kup, kup kup były trudnosci z tym "na bieżąco"... ..pod wieczór przerywalo.... :biglol: coś eterem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się