Woszkowaty Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) A właśnie w jakiej wersji wyposażenia jest Harman czy trzeba dokupić jako opcje - jeśli tak to za ile, że nieśmiało spytam ? Harman jest w wersji Platinum, ale tylko w XT. W wolnossącej Platinum jest audio/navi markowane jako Subaru, notabene identyczne wyglądem jak Harman. Podejrzewam, że sam odtwarzacz jest identyczny, a wersja Harman ma dodatkowe głośniki z tyłu + wzmacniacz. Edytowane 7 Maja 2013 przez Woszkowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Wyglada na to ze jednak Subaru oferuje opcje z silnikiem 2.5i We wschodniej Europie Forek 2,5 jest oferowany (np. na Ukrainie - sprawdzałem już wcześniej na stronie subaru.ua). Ale u nas? Chyba nie spełnia normy Euro 5? Dlaczego by mial nie spelniac skoro Outback z tym silnikiem spelnia? Polska to tez Europa Wschodnia...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) EDIT Edytowane 7 Maja 2013 przez Kapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) Polska to tez Europa Wschodnia...... Geograficznie nie. Harman jest w wersji Platinum, ale tylko w XT. W wolnossącej Platinum jest audio/navi markowane jako Subaru, notabene identyczne wyglądem jak Harman. Podejrzewam, że sam odtwarzacz jest identyczny, a wersja Harman ma dodatkowe głośniki z tyłu + wzmacniacz. Bardzo przyjemny ten Harman. Edytowane 7 Maja 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Polska to tez Europa Wschodnia...... Ale Europa Wschodnia którą pewnie masz na myśli to nie EU. Tutaj nikt chyba nie ma zamiaru rozwiązywać zagadek TyrTyra "a gdzie ja jeździłem takim samochodem???" Chyba sporo ludzi na tym forum ma pojęcie o ofercie Subaru na świecie. Nie chcę ci wmawiać że nie ma takiego auta tylko troszkę logiki potrzeba w twoich postach. Tutaj dyskusja idzie o Nowym Foresterze dostępnym w EU!!!!!!!!, więc info jak się ma Forek 2.5 do XV 2.0 to chyba inny temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Panie Andrzeju, ma Pan w 100% rację, jest to zwinne auto miejskie, Zwinne, owszem. Zdecydowanie fajniej zachowuje sie w ciasnym zakrecie niz Forester 2.5i. Ale przyspiesza slabo w porownaniu wlasnie z Foresterm/Outbackiem 2.5i. Ciekawie brzmi okreslenie miejskie w zestawieniu z tym co czytamy na stronie Subaru Import Polska SP.Z O.O. - terenowy Moze to jak z przemyslem terenowym w Poszukiwany, poszukiwana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 I jeszcze o Harmanie: http://www.subaruforester.org/vbulletin/1392976-post1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Polska to tez Europa Wschodnia...... Geograficznie nie. Hmm, wedle szkoly otwockiej czy falenickiej? http://pl.wikipedia.org/wiki/Europa_Wschodnia Ale spokojnie, bez nerwow. Kiedy mnie mowia ze jestem ze wschodniej na mape proponuje popatrzec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) Wyglad nowego forka dla mnie jest tragiczny. Wolalbym zakupic wersje forestera MY2012. Do tego jeszcze sciemniony naped na 4 kola:] Lub zakupic nowa kuge ktora jakos wyglada i zapewne lepiej jezdzi na asfalcie. Edytowane 7 Maja 2013 przez najman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) @@najman,co do wyglądu,to nie dyskutuję.Jednym się podoba,innym nie.Kropka. Ale co do właściwości jezdnych i zachowania na drodze,to wart jednak porównać jeżdżąc tymi modelami aut. A Ty jeździłeś i dzielisz się z nami swoimi odczuciami,czy tylko to Twoje domysły? Edytowane 7 Maja 2013 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Polska to tez Europa Wschodnia...... Geograficznie nie. Hmm, wedle szkoly otwockiej czy falenickiej? http://pl.wikipedia....uropa_Wschodnia Ale spokojnie, bez nerwow. Kiedy mnie mowia ze jestem ze wschodniej na mape proponuje popatrzec. Ja, TTTM niewątpliwie należę do cywilizacji zachodniochrześcijańskiej Słowian Zachodnich Europy Środkowej (chociaż jedna moja prababcia była Litwinką), więc to uszanuj. Jeżeli poczuwasz się obywatelem bizantyjskiej Europy Wschodniej, ja też to uszanuję. Nie wypowiadaj się jednak więcej w imieniu POLSKI. z góry dziękuję ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) Naprawdę tym którzy nie jechali xt a swoje wypowiedzi opierają na jakichś starych jazdach albo tym co im sie wydaje - polecam jazdę próbna. Wrażenia niezapomniane z jaka lekkością to auto sie napędza. Nawet w trybie inteligent. A mam naprawdę doświadczenie z subaru (gt, wrx, sti, obk 3,6, legacy diesel). Najbliżej mu komfortem/elastycznoscia jazdy do obk 3.6. Kusi mnie to auto straszliwie :) tylko diesel jeszcze troche zbyt nowy...za bezcen szkoda oddać.... Edytowane 7 Maja 2013 przez Sebastian.R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Nawet w trybie inteligent. tutaj nie powinno być słowa "nawet". Wg testów 0-100 km/h - inteligent 7.3 s - sport 7.2 s - sport sharp 7.6 s (za dużo biegów do przerzucania ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Geograficznie nie. Hmm, wedle szkoly otwockiej czy falenickiej? Przepraszam Was forumowicze, po co w ogóle pisałem o tej Europie Środkowej Obiecuję, że dalej nie będę się już kopał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Do tego jeszcze sciemniony naped na 4 kola:] Lub zakupic nowa kuge ktora jakos wyglada i zapewne lepiej jezdzi na asfalcie. Po tym co widziałem w Rumunii jak radziły sobie dwa Forki 2,0 XT to nie pozostaje mi nic innego jak napisać, że pleciesz straszne bzdury Kuge oglądałem, jeździłem i ten samochód nie ma zupełnie podejścia do Forczestera. A wygląd to kwestia gustu a o tym się nie dyskutuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Po tym co widziałem w Rumunii jak radziły sobie dwa Forki 2,0 XT to nie pozostaje mi nic innego jak napisać, że pleciesz straszne bzdury A czy mogę w końcu dowiedzieć się ile pali Forek w warunkach autostradowych przy prędkości licznikowej 140-150 km/h? Opór powinien być o wiele więszy niż w moim modelu i może ratuje go tylko inne przełożenie skrzyni. Jakie były mniej więcej obroty silnika przy takiej prędkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Izotomy leciały autostradą przez Węgry, może będą wiedzieli. Spalanie w kolumnie chyba właśnie MY13 miał najmniejsze, na całej trasie spalił mniej niż nasz Landek Diesel i coś koło 20-30% mniej niż S-turbo Tzd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Polska to tez Europa Wschodnia...... Geograficznie nie. Hmm, wedle szkoly otwockiej czy falenickiej? http://pl.wikipedia....uropa_Wschodnia Obejrzyj wszystkie obrazki z rzuconej przez siebie linki, nie tylko pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Teoretycznie można oczekiwać znacznie mniejszego spalania niż w wersjach z MT. Dla przykładu OBK 2.5 MT 160km/h ma ok. 4.000obr. ten sam silnik z CVT ma coś około 3000 obr. Oprócz mniejszego spalania będzie pewnie cicho i przyjemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Po tym co widziałem w Rumunii jak radziły sobie dwa Forki I jeszcze jedna myśl o której juz pisałem wcześniej odnośnie porównywania z innymi modelami. Zwróćcie uwagę do czego są wykorzystywane suvy. Bardzo, bardzo rzadko zjeżdżają z asfaltów, mają stanowić wygodniejszą alternatywę dla zwykłych aut osobowych (konkurencja Merca S z Range Roverem) i dlatego dla większości kupujących bardziej ważne jest wnętrze i wygoda niż jego właściwości terenowe. To dlatego, moim zdaniem, pojawiają się posty w tym temacie. Ja osobiście nie wyobrażam sobie kupowania suva do jeżdżenia nim w długich trasach ze względu na znaczny opór powietrza i związany z tym hałas. Z tego co obserwuję to zwykłe suvy jadą dosyć wolno na autostradach, bo wzrastający opór powietrza powoduje znaczny wzrost spalania, czyli auto nie nadaje się do połykania setek kilometrów każdego dnia. Napęd 4x4 nie jest potrzebny w większości przypadków. Mówicie patrz co się dzieje zimą. OK, ale jak ja mogę pojechać sprawniej to i tak jestem blokowany przez inne zawalidrogi. Jak dla mnie to jednak przydałyby się co najmniej dwa auta: jedno do pracy, gdzie czasem muszę wjechać w lekki teren, a drugie na długie trasy. Teoretycznie można oczekiwać znacznie mniejszego spalania niż w wersjach z MT. Teoretycznie to wiem Ale chciałbym usłyszeć jak to jest w praktyce skoro zrobili taką długą trasę. Ja się ciągle biję z myślami czy jednak nowy suv czy też zostawić starego na tłuczenie po okolicach Warszawy i na trudne warunki i kupić drugie juz komfortowe auto (ten Merc CLA mi się podoba i ma drzwi bez ramek z którymi nie podołało Subaru). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Przez majowy weekend przejechałem Forkiem około 2100km, przy prędkościach autostradowych rzędu 140km/h spalanie wyniosło 8,5l/100km. Przy 90km/h możliwe jest do uzyskania 6,9l/100km. Przy 160km/h jest to już około 10l/100km. Średnie spalanie - 8,2l/100km. Jazda z tempomatem, auto na dotarciu, dłuższym niż przewiduje instrukcja. Wersja wolnossąca, 3 osoby na pokładzie + bagaż. PS. nie bolały mnie nogi, kolana, lędźwie, kręgosłup, plecy, etc. Wzrost 178cm, waga 78kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 @@Woszkowaty, Dzięki, właściwie to czekałem na jakieś relacje od Ciebie A jak zachowanie auta przy stalej 160km/h? Bardzo chałasuje, czy da się długo tak jechać? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 @@Woszkowaty, Dzięki, właściwie to czekałem na jakieś relacje od Ciebie A jak zachowanie auta przy stalej 160km/h? Bardzo chałasuje, czy da się długo tak jechać? Pozdrawiam. 150KM zupełnie wystarcza do sprawnego przemieszczania się. Hasła typu "przy 120km/h wszyscy do wioseł" można włożyć między bajki. Pewnie, że nie jest to 240KM, ale na codzienny użytek - jest to w mojej ocenie złoty środek między spalaniem a osiągami. Jak na swoje gabaryty i współczynnik oporu podobny do kiosku Ruchu - przy 160km/h w samochodzie jest cicho, znośnie, bez problemu przejechałem odcinek Zgorzelec - Halle przy prędkości 150-160km/h ( około 250km, niecałe 2h ). Samochód bardzo dobrze się prowadzi, pomimo swoich wymiarów - jest bardzo stabilny i przewidywalny. Ogólnie - dojeżdżając w okolice Dortmundu - nie odczułem żadnego zmęczenia podróżą, wręcz przecwinie - aż chce się jechać dalej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Maja 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 O.K. Co do spalania Forka XT. Na całej trasie Suabriady ( ponad 2.300 km ) wyszło średnio 9,8. W tym jazdy w terenie na 1-szym biegu, gdzi zuzycie przekraczało 30l/100. Na trasie przelotowej polska Rumunia ( a także odwrotnie ) 7,8l. Cała droga z "trumną" na dachu, auto załadowane. W terenie czasem robi sie trochę ... nudno. Tak jakby miejscami wręcz nieco zbyt latwo ( oczywiście o ile prześwit i kąty pozwalają ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 O.K. Co do spalania Forka XT. Na całej trasie Suabriady ( ponad 2.300 km ) wyszło średnio 9,8. W tym jazdy w terenie na 1-szym biegu, gdzi zuzycie przekraczało 30l/100. Na trasie przelotowej polska Rumunia ( a także odwrotnie ) 7,8l. Cała droga z "trumną" na dachu, auto załadowane. WOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się