Jaca68 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Witam. Czy ktoś z użytkowników XT-eka mial problemy z otwieraniem bagażnika? Już kilka razy mi się zdarzyło, że przy próbie otwarcia klapy bagażnika auto wydało tylko kilka pisków i d...pa, klapa ani drgnęła. Zeszło troche czasu zanim w końcu się udało. Ale wstydu trochę było, taka nówka fura a ja stoje jak ten głupek przy bagażniku i zaklinam go żeby się otworzył . Może ktoś wie w czym problem? Miałem podobnie, ale sprawdziłem w instrukcji i doświadczalnie. Jak otwierasz z pilota albo guzikiem na desce rozdzielczej to trzeba dłużej przytrzymać wciśnięty, natomiast jak otwierasz guzikiem/klamką na klapie to tylko krótkie wciśnięcie inaczej przechodzi w tryb ręczny, mruga i nie otwiera się automatycznie. Prawidłowo ustawione xenony w Forku kończą swój zasięg na ok 100 m (mijania) Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Nie to zebym sie wymadrzal, ale 100 m to jednak troche za duzo W każdym samochodzie jest nieco inaczej. Nigdzie w przepisach nie ma podanego max dopuszczalnego zasięgu, są tylko bardziej lub mniej zrozumiałe kąty. W praktyce dla różnych modeli samochodów zasięg prawidłowo ustawionych "krótkich" wynosi od ok 40 do 140 m. W Forku wypada ok 100 Zgodzę się z kolegą. W poprzednim Forku 2010 świeciły na 100m, dlatego teraz kombinuję. Światła w SUVach powinny świecić dalej niż w osobówkach bo żarówki są wyżej zamontowane, przy podobnym kącie padania większy zasięg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Światła w SUVach powinny świecić dalej niż w osobówkach bo żarówki są wyżej zamontowane, przy podobnym kącie padania większy zasięg. nie mogą tez oslepiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Zostaje tylko otwarcie ręczne. ??? A jak sie to robi ( przepraszam ale zamkniecie reczne odnotowałem) reczne otwieranie ? po nacisnieciu przycisku na klapie jest pik i idzie do góry. Z pilota wogole nie startuje. Dla wyjasnienia mam US Spec. A TAK W OGÓLE CZY KTOŚ JESZCZE MA US SPEC a proszę o kontakt. Tomasz Edytowane 10 Grudnia 2014 przez arkitekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zostaje tylko otwarcie ręczne. ??? A jak sie to robi ( przepraszam ale zamkniecie reczne odnotowałem) reczne otwieranie ? po nacisnieciu przycisku na klapie jest pik i idzie do góry. Z pilota wogole nie startuje. Dla wyjasnienia mam US Spec. A TAK W OGÓLE CZY KTOŚ JESZCZE MA US SPEC a proszę o kontakt. Tomasz U mnie jak się uchwyt na klapie dłużej przytrzyma to nie otworzy automatycznie i trzeba klapę podnieść ręcznie. Światła w SUVach powinny świecić dalej niż w osobówkach bo żarówki są wyżej zamontowane, przy podobnym kącie padania większy zasięg. nie mogą tez oslepiać Nikt nie mówi o oślepianiu - powinny świecić na dól, ale z racji tego że są wyżej zamontowane, to na pewno dla kierowców osobówek z przeciwka mniej komfortowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Wracam do tematu ubezpieczenia i alarmu - dzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że faktycznie wymagane są dwa zabezpieczenia, Pan nie potrafił powiedzieć czy keratonic spełnia wymagania. Dzwoniłem do brokera który sprzedał mi polise oraz do znajomego ubezpieczyciela PZU - obie opinie są zbieżne, znajomy sprawdzał w bazie danych PZU mojego Forka - mianowicie jest mozliwość uzyskania zgody na sprzedaż polisy dla samochodu powyżej określonej wartości także z jednym zabezpieczeniem. I tak było w moim przypadku, jest zgoda na takie ubezpieczenie z centrali -ja jej nie otrzymałem ale jest podpięta w systemie. Złożyłem wniosek o wydanie kopii i tyle w temacie na razie, bo szkoda mi kasy na alarm. To tyle może komuś się przyda taka informacja Edytowane 10 Grudnia 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie można. Kontrola trakcji nie pozwala. A gdy ją wyłączymy ? To samochód nadaje się do zabawy czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie możesz jej wyłączyć w 100%. Efekt jest taki, że nawet jeśli postawisz auto bokiem, to kontrola trakcji (wcześniej lub później) go wyprostuje. Generalnie nie jest to zabawa tylko raczej "walka" z komputerem. Zresztą do zabawy jest Impreza (jak sama nazwa wskazuje) Testowane osobiście na zaśnieżonym lotnisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wracam do tematu ubezpieczenia i alarmu - dzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że faktycznie wymagane są dwa zabezpieczenia, Pan nie potrafił powiedzieć czy keratonic spełnia wymagania. Dzwoniłem do brokera który sprzedał mi polise oraz do znajomego ubezpieczyciela PZU - obie opinie są zbieżne, znajomy sprawdzał w bazie danych PZU mojego Forka - mianowicie jest mozliwość uzyskania zgody na sprzedaż polisy dla samochodu powyżej określonej wartości także z jednym zabezpieczeniem. I tak było w moim przypadku, jest zgoda na takie ubezpieczenie z centrali -ja jej nie otrzymałem ale jest podpięta w systemie. Złożyłem wniosek o wydanie kopii i tyle w temacie na razie, bo szkoda mi kasy na alarm. To tyle może komuś się przyda taka informacja Też mam ubezpieczenie w PZU a mogłem załatwić WARTA ale Pani od leasingu mnie namówiła na PZU. Dzisiaj zadam jej pytanie czy PZU się zgodzili na 1-go zabezpieczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wracam do tematu ubezpieczenia i alarmu - dzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że faktycznie wymagane są dwa zabezpieczenia, Pan nie potrafił powiedzieć czy keratonic spełnia wymagania. Dzwoniłem do brokera który sprzedał mi polise oraz do znajomego ubezpieczyciela PZU - obie opinie są zbieżne, znajomy sprawdzał w bazie danych PZU mojego Forka - mianowicie jest mozliwość uzyskania zgody na sprzedaż polisy dla samochodu powyżej określonej wartości także z jednym zabezpieczeniem. I tak było w moim przypadku, jest zgoda na takie ubezpieczenie z centrali -ja jej nie otrzymałem ale jest podpięta w systemie. Złożyłem wniosek o wydanie kopii i tyle w temacie na razie, bo szkoda mi kasy na alarm. To tyle może komuś się przyda taka informacja Dzięki @@jaszyn za info ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Też mam ubezpieczenie w PZU a mogłem załatwić WARTA ale Pani od leasingu mnie namówiła na PZU. Dzisiaj zadam jej pytanie czy PZU się zgodzili na 1-go zabezpieczenie. mój broker mówi że trzeba wystąpić o specjalną zgodą, ale że to normalna, codzienna praktyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Też mam ubezpieczenie w PZU a mogłem załatwić WARTA ale Pani od leasingu mnie namówiła na PZU. Dzisiaj zadam jej pytanie czy PZU się zgodzili na 1-go zabezpieczenie. mój broker mówi że trzeba wystąpić o specjalną zgodą, ale że to normalna, codzienna praktyka Dziękuje, zapytam czy jest taką zgoda czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ja jestem w Hesti i mam dopisane ISR. Dokładnie widnjeje napis ISR na polisie. Nie mam alarmu. Mam awersje po ostatnim samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie możesz jej wyłączyć w 100%. Efekt jest taki, że nawet jeśli postawisz auto bokiem, to kontrola trakcji (wcześniej lub później) go wyprostuje. Generalnie nie jest to zabawa tylko raczej "walka" z komputerem. Zresztą do zabawy jest Impreza (jak sama nazwa wskazuje) Testowane osobiście na zaśnieżonym lotnisku. To smutne co napisałeś.... Ja do zabawy mam ośkę - więc frajda z upalania na ręcznym skończyła się już jakiś czas temu. Zastanawiam się co by było jak bym odpiął czujnik z któregoś koła .... wtedy trakcja sobie nie poradzi bo nie dostaje informacji o prędkości koła.. Pytanie tylko co w takiej sytuacji zrobi napęd i skrzynia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jak napęd na tył jest dopinany elektronicznie sterowanym sprzęgłem, to nie ma to prawa działać przy uszkodzonych czujnikach - przynajmniej nie dobrze. Ale może pojawią się mody - w USA jest już pudełeczko podnoszące moc i dodające funkcję Lanuch Control (od razu studzę zapał - firma nie wyśle poza USA, bo robiła to pod wersję amerykańską). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Pytam się jak można było zrobić coś takiego ? To tak jak dać komuś piłę łańcuchową bez łańcucha, albo pić bez alkoholową whiskey dać dziecku kwaśnego lizaka, dać psu kość o smaku pomidora ... Musi być jakaś możliwość uczciwego polatania tym samochodem. Może być tak że po odpięciu czujnika auto zrobi się FWD ....Może ktoś sprytny jest w stanie powiększyć tolerancję wyłączonej trakcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Hamburgery wymyslily juz metode na zneutralizowanie esp w 2.0 cvt XV : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Też jestem smutny że można tylko uśpić w XT kontrole trakcji. Ciekawe czemu takie coś zastosowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Też jestem smutny że można tylko uśpić w XT kontrole trakcji. Ciekawe czemu takie coś zastosowali? Bo Cowboy'e wygrywali by sprawy w sądzie... Edit: Już mi przeszło da się latać bokami https://www.facebook.com/photo.php?v=10101499586518548&set=vb.15712800&type=3&theater Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Polatać się da, oczywiście jak znajdziesz taaaaaki duży plac. A poważnie, auto jedzie bokiem do momentu najmniejszego ruchu kierownicą. Wtedy kontrola trakcji zaczyna działać i auto momentalnie "prostuje". W miejscu bączków też nie pokręcisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Też mam ubezpieczenie w PZU a mogłem załatwić WARTA ale Pani od leasingu mnie namówiła na PZU. Dzisiaj zadam jej pytanie czy PZU się zgodzili na 1-go zabezpieczenie. mój broker mówi że trzeba wystąpić o specjalną zgodą, ale że to normalna, codzienna praktyka i ma racje, ale pamiętaj! MUSISZ mieć tą zgodę NA PIŚMIE, tylko nie rozumiem po co słuchać "Pani od leasingu" a nie od razu brokera, niech Pani od leasingu sobie nią pozostanie, a ubezpieczeniami niech się zajmuje ktoś, kto się na nich zna.... Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Dobra rada, Tiger. Tylko że jest mój pierwszy leasing no i się uczę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Wracam do tematu ubezpieczenia i alarmu - dzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że faktycznie wymagane są dwa zabezpieczenia, Pan nie potrafił powiedzieć czy keratonic spełnia wymagania. Dzwoniłem do brokera który sprzedał mi polise oraz do znajomego ubezpieczyciela PZU - obie opinie są zbieżne, znajomy sprawdzał w bazie danych PZU mojego Forka - mianowicie jest mozliwość uzyskania zgody na sprzedaż polisy dla samochodu powyżej określonej wartości także z jednym zabezpieczeniem. I tak było w moim przypadku, jest zgoda na takie ubezpieczenie z centrali -ja jej nie otrzymałem ale jest podpięta w systemie. Złożyłem wniosek o wydanie kopii i tyle w temacie na razie, bo szkoda mi kasy na alarm. To tyle może komuś się przyda taka informacja Ja miesiąc temu zwróciłem się z tym samym pytaniem do mojego agenta z PZU. Powiem w skrócie: bardzo mnie przeprosił za to, że nie dopytał mnie podczas wypisywania ubezpieczenia w ubiegłym roku (był przy odbiorze auta), ale był święcie przekonany, że w Subaru alarm montowany jest fabrycznie. Twierdzi, że wszystkie samochody powyżej wartości 70k muszą mieć dwa zabezpieczenia, np. immobilizer i blokada skrzyni biegów lub alarm. Gdyby auto gwizdneli mi w ostatnim roku to nie otrzymałbym ani złotówki. Gość pracuje w pzu od wielu wielu lat i jak mi mówi co obecnie się tam dzieje to włos się na głowie jeży…aby móc zmienić cokolwiek w polisie potrzebuje zgody wszystkich świętych co trwa tygodniami. Wszystko wszystkim ginie i nikt nie wie gdzie co jest. Dokładnie 6 miesięcy zajęło ostatnio pzu zwrot nadpłaty za ubezpieczenie sprzedanego przeze mnie samochodu. Wprowadzili im taki nowy system który wymazał historię Dla świętego spokoju założyłem alarm aby nie musieć się zastanawiać który agent miał rację: czy ten który twierdzi, że auto może mieć jedno zabezpieczenie czy dwa, a może ISR wystarczy, a może specjalna zgoda z centrali pzu….Nie chce mi się dociekać kto ma rację i szkoda mi czasu na bieganie jak by co po sądach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Dla świętego spokoju założyłem alarm aby nie musieć się zastanawiać który agent miał rację: czy ten który twierdzi, że auto może mieć jedno zabezpieczenie czy dwa, a może ISR wystarczy, a może specjalna zgoda z centrali pzu….Nie chce mi się dociekać kto ma rację i szkoda mi czasu na bieganie jak by co po sądach. może i racja ja czekam na odpowiedz jak dostanę na piśmie też będę spał spokojnie i alarmu raczej nie założę zmieniając temat właśnie się przymierza do zmiany oleju i widzę coś takiego co sądzicie - http://moto.wp.pl/kat,1035805,title,Olej-wymieniac-przed-zima-czy-po,wid,17098104,wiadomosc.html wiem że to nie watek olejowy ale tamten chyba już zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 wymieniaj na syntetyczny zgodnie z manualem i bedzie dobrze czyli co 10-15k km . Na zime lepiej zalac cos 0w30/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 . Na zime lepiej zalac cos 0w30/40 wymieniam co 7.5 kkm, może przesada ale tak sobie założyłem. Zimy swoją drogą u nas nie ma jak na razie - na szczęście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się