limeryk Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Australopiteki mają kierownicę po prawej więc lecą prosto z taśmy japońskiej. Stany i Euro poczekają. Widać trend że SUVy zmniejszają wysokość. Najpierw merol serii A, w sumie to niby SUVoVAN ale już Ąda CR-V i RAVka cofają się proporcjami do osobówek i plejady też łapią ten kierunek. Obawiam się też wpadki z CVT tak jak ze sprzęgłami w dieslu. Chyba samuraje wymiękają. w AU już od 2013 r http://www.caradvice.com.au/192926/2013 ... sized-suv/ dla mnie fajnie w końcu większy bagażnik -- 2 paź 2012, o 10:28 -- 2.0 turbo pojawi się gdzieś w marcu w cenie ropociągu, niestety chyba tylko z automatem. Tak nam dopomóż buk. Robimy zakłady? jak pomagierem będzie buk to z tego tylko bul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 2.0 turbo pojawi się gdzieś w marcu w cenie ropociągu, niestety chyba tylko z automatem. Tak nam dopomóż buk. Robimy zakłady? wątpię żeby cena była na poziomie diesla, po pierwsze marketing za tym nie przemawia, a po drugie benzyna z tak mocnym silnikiem będzie wymagała mocniejszych hamulców oraz zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 2.0 turbo pojawi się gdzieś w marcu w cenie ropociągu, niestety chyba tylko z automatem. Tak nam dopomóż buk. Robimy zakłady? wątpię żeby cena była na poziomie diesla, po pierwsze marketing za tym nie przemawia, a po drugie benzyna z tak mocnym silnikiem będzie wymagała mocniejszych hamulców oraz zawieszenia nie do końca. 2.0DIT będzie na pewno lżejszy od SBD, który waży praktycznie tyle samo co H6 więc zawias nie wymaga zmiany. Hamulce pewnie i tak będą standardowe 4 tłoczki jak w obecnym XT. Na marketingu się nie znam ale u konkurencji np. 2.0TFSI jest tańszy od 2.0TDI....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Adam12 dobrze prawi. W poprzednim modelu Legacy 2.5GT oraz 2.0D ważyły tyle samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 2.0 turbo pojawi się gdzieś w marcu w cenie ropociągu, niestety chyba tylko z automatem. Tak nam dopomóż buk. Robimy zakłady? wątpię żeby cena była na poziomie diesla, po pierwsze marketing za tym nie przemawia, a po drugie benzyna z tak mocnym silnikiem będzie wymagała mocniejszych hamulców oraz zawieszenia Chyba tak będzie, obstawiam, że DIT jeżeli wejdzie w wersji bardzo mocnej czyli dwieście kilkadziesiąt KM będzie zdecydowanie droższy niż diesel, bo pozycjonowany na opcję "sportową", a takich się sprzedaje mniej i z większą marżą. Nie żebym pracował w marketingu branży samochodowej, ale pospekulować można Do tego jak będzie obowiązkowo skrzynia CVT i inne dodatki w standardzie, dodatkowo wywindują cenę. Dlatego przydałby się taki DIT w wersji o ograniczonej mocy (albo pojemności) i z manualem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 GREGG, w PL zarabia się na obsłudze gwarancyjnej, częściach zamiennych, naprawach z AC/OC etc. Przy obecnym poziomie sprzedaży (18 tyś. za wrzesień '12 w całej PL) utrzymywanie wysokiej marży to samobójstwo (patrz tutaj oraz tutaj). We wrześniu co siódmy pojazd kupiły salony sprzedaży, to obrazuje jak ogromny zastój jest w branży ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 2.0 turbo pojawi się gdzieś w marcu w cenie ropociągu, niestety chyba tylko z marketingu branży samochodowej, ale pospekulować można Do tego jak będzie obowiązkowo skrzynia CVT i inne dodatki w standardzie, dodatkowo wywindują cenę. Dlatego przydałby się taki DIT w wersji o ograniczonej mocy (albo pojemności) i z manualem ... Nissan ma kłopoty z CVT więc ciekawe jak się to sprawdza w XV. Pośrednio będzie wiadomo czy warto brać forka z tą skrzynią ze wskazaniem na - bo warunki pracy w forku będą gorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 dla mnie osobiście skrzynie typy CVT inne mega super chiper automaty to nieporozumienie. Jeżdżę właśnie A3 z DSG. Ta skrzynia robi co chce, zmienia kiedy i jak chce. Szybka jest to fakt, na pewno zmienia szybciej niż ja manualem ale jeździ się co najmniej dziwnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Nissan ma kłopoty z CVT więc ciekawe jak się to sprawdza w XV. Pośrednio będzie wiadomo czy warto brać forka z tą skrzynią ze wskazaniem na - bo warunki pracy w forku będą gorsze Jeżdżę od roku OBK z CVT (wprawdzie 2.5l N/A, wiec mniej niutkow) i nie mam absolutnie żadnych kłopotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Ja stawiam że Forek z DIT i CVT 180-200tys PL wystawia. No ale jeśli tylko będzie dostępne +200hp to raczej się pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Ja stawiam że Forek z DIT i CVT 180-200tys PL wystawia. No ale jeśli tylko będzie dostępne +200hp to raczej się pisze To byłaby cena zaporowa. Za tyle można kupić X3 z mocną benzyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 chudy_b No ja bym nawet nie wpadł na pomysł X3 BMW to fajnie może wygląda na obrazku ale nie jeździ, a po za tym to za 200tys. to kupisz z mocną benzyną ale chyba z szybami na korbki W BMW jeśli chcesz mieć przyzwoite wyposażenie to musisz dołożyć worek pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Nie przesadzą z ceną bo konkurencja nie śpi. Chociaż dla Subaru to już za wysoka pułka http://www.shopautoweek.com/articles/20 ... eview.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 chudy_b No ja bym nawet nie wpadł na pomysł X3 BMW to fajnie może wygląda na obrazku ale nie jeździ, a po za tym to za 200tys. to kupisz z mocną benzyną ale chyba z szybami na korbki W BMW jeśli chcesz mieć przyzwoite wyposażenie to musisz dołożyć worek pieniędzy. Za 200 tyś. dostaję X3* z silnikiem 245KM i gwarancją 5 lat (Inclusive PLUS) i mam zapewniony bezpłatny serwis auta (oleje, klocki, tarcze, sprzęgło etc.). Dolicz sobie do Subaru koszt 5-letniego serwisowania to uzbiera się na dodatkowe wyposażenie w BMW. Nie wspominając o tym, że w BMW mogę skonfigurować sobie auto na miarę z bogactwem opcji. Realna, rynkowa cena 2.0DIT to okolice ceny Diesla i tego oczekuję . *) Nowa X3 prowadzi się rewelacyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Realna, rynkowa cena 2.0DIT to okolice ceny Diesla i tego oczekuję . moze z 10/15 % wiecej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Realna, rynkowa cena 2.0DIT to okolice ceny Diesla i tego oczekuję . moze z 10/15 % wiecej :wink: Też będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 subleo No to chcę zobaczyć te 0 koszty BMW Co do prowadzenia się BMW to mam ma doświadczenia z X6. na suchym bardzo dobrze ale jak tylko przyjdzie zima to na desce robi się choinka z migających kontrolek Siostra jeździ 2 rok X6 3,5D i już dwa razy laweta bo jakie pierdoły elektryczne siadły, i wymiana akumulatora(oczywiście płatna) bo "jeździ na za krótkich odcinkach i alternator nie jest wstanie naładować całkowicie aku" cytat z tłumaczenia serwisu, a auto kosztowało parę złotych Takie BMW jak piszesz w skórze i navi itd wyjdzie ci spokojnie 230tys. wiec Subaru musiałbyś serwisować ładnych parę lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Realna, rynkowa cena 2.0DIT to okolice ceny Diesla i tego oczekuję . moze z 10/15 % wiecej :wink: Też będzie dobrze dla kogo będzie dobrze? Dla FHI pewnie tak ale nie dla klientów i sprzedawców bo to będzie martwy produkt. Ile klientów zdecyduje się na wydatek 160 -170 pln za auto klasy Forestera ? Nawet z super hiper silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ile klientów zdecyduje się na wydatek 160 -170 pln za auto klasy Forestera ? Nawet z super hiper silnikiem. Możesz się zdziwić Serio. Biorąc pod uwagę sprzedaż u nas w salonie to sprzedaż auta poniżej 130 tysięcy w zasadzie nie istnieje (zazwyczaj granica 150 jest optymalna) a i w sztukach jest lepiej niż myśleliśmy. Z mojego doświadczenia wynika, że Forczysław z mocnym silnikiem benzynowym za 160 tysięcy nikogo nie zszokuje a zacnie uzupełni gamę samochodów (choć oczywiście wolumenu diesela nie pobije) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 No moim zdaniem jeśli okaże się że będzie te 280kucyków+CVT to będzie oferowany tylko w jednej najwyższej wersji i cena 180tys raczej tez będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ile klientów zdecyduje się na wydatek 160 -170 pln za auto klasy Forestera ? Nawet z super hiper silnikiem. Możesz się zdziwić Serio. Biorąc pod uwagę sprzedaż u nas w salonie to sprzedaż auta poniżej 130 tysięcy w zasadzie nie istnieje (zazwyczaj granica 150 jest optymalna) a i w sztukach jest lepiej niż myśleliśmy. Z mojego doświadczenia wynika, że Forczysław z mocnym silnikiem benzynowym za 160 tysięcy nikogo nie zszokuje a zacnie uzupełni gamę samochodów (choć oczywiście wolumenu diesela nie pobije) Pozdrawiam Nie istnieje bo w sumie subaru nie ma nic do zaoferowania poniżej tej ceny. Oczywiście, że tzw." świadomego użytkownika Subaru" nie zszokuje bo zdążył się do tego przyzwyczaić. Oczywiście uzupełni ofertę podobnie jak to było z WRX 265 ale to chyba nie o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Nie istnieje bo w sumie subaru nie ma nic do zaoferowania poniżej tej ceny No cóż, za 105 tysi kupujesz już Forestera, za 97 700 masz XV 2.0 (1.6 jeszcze taniej) a Legacy w rozsądnej wersji startuje od 123 200 zł i jakoś na te wersje szału nie ma (a przecież wszystkie te auta są porządnie wyposażone, no ok bez wodotrysków ale klima, poduszki, kontrola trakcji czy elektryka szyb i lusterek jest w każdym). To jednak pokazuje pewne preferencje zakupu. Poza tym Subaru chyba nie nadaje się na markę wolumenową. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 dla kogo będzie dobrze? Dla FHI pewnie tak ale nie dla klientów i sprzedawców bo to będzie martwy produkt. Ile klientów zdecyduje się na wydatek 160 -170 pln za auto klasy Forestera ? Nawet z super hiper silnikiem. Adam12, koszt zakupu Forestera 2.0DIT przy cenie wyższej o 10% od Diesla to wydatek od 130 tyś. PLN (Active) do 165 tyś. PLN (Exclusive Navi). Choć jak widać, są na forum osoby, które są w stanie nawet 200 tyś. za Forestera zapłacić. Ale któż bogatemu zabroni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Patrzyłem bardziej na modele z silnikiem 2.0D ale w sumie masz racje. Wersji Active nie będzie ponieważ nie ma manualnej skrzyni do 2.0DIT. Innymi słowy startujemy z poziomu 36-37k + 10/15% co nam daje przedział 160k - 175k pln czyli mniej więcej tyle samo co 2.5XT. I tak samo pewnie będzie się sprzedawał. Pytanie tylko gdzie zniknęło 15% różnice w cle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 subleo Ja jestem przekonany że cena będzie min. 180tys. oczywiście jeśli będzie te 280hp W wyposażaniu pewnie będzie full opcja i tylko to będzie do wyboru i w takim wypadku uważam że ta cena będzie normalna, patrząc na to co oferuje konkurencja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się