Zujki Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 @yossarian. Potwierdzam. Mój MY06 miał właśnie taki kolor i blisko było mu do złotego. @pegi Co do wrazliwości na boczne podmuchy to trochę bym polemizował. Jeśli chodzi o zachowanie auta bez obciążonego dachu, to nie mam zdania bo jeszcze nie miałem okazji jeździć przy silnym wietrze, ale z boxem na dachu to naprawdę horror. W porównaniu ze starym forkiem dużo, dużo gorzej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 @pegi Co do wrazliwości na boczne podmuchy to trochę bym polemizował. Jeśli chodzi o zachowanie auta bez obciążonego dachu, to nie mam zdania bo jeszcze nie miałem okazji jeździć przy silnym wietrze, ale z boxem na dachu to naprawdę horror. W porównaniu ze starym forkiem dużo, dużo gorzej... No proszę, ja poprzedniego miałem i to MY 12 - czyli ze zmodernizowanym zawieszeniem - i uważam, że w obecnym jest nieporównywalni lepiej. Ale nowym nie jechałem z boksem, więc nie mam porównania, mam porównanie bez. Zatem nasuwa się taka teza, że albo starego forka boks stabilizował, albo nowego mocno destabilizuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Między III i IV generacją nie ma dużej różnicy w wysokości nadwozia, w przeciwieństwie do II vs IV. Ja niestety mam porównanie tylko do Legacy i Imprezy i jest ono in minus, ale są to zupełnie różne samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) Między III i IV generacją nie ma dużej różnicy w wysokości nadwozia, w przeciwieństwie do II vs IV. To prawda, ale jest duża różnica w zawieszeniu (w szczególności XT) i kształcie nadwozia, a to na pewno ma wpływ na boczny wiatr. Przed Forkiem MY12 miałem OBK MY08 i pomiędzy nimi była przepaść, więc z Legacy i Imprezą na pewno jeszcze większa. Edytowane 7 Września 2013 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zujki Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 @pegi Co do wrazliwości na boczne podmuchy to trochę bym polemizował. Jeśli chodzi o zachowanie auta bez obciążonego dachu, to nie mam zdania bo jeszcze nie miałem okazji jeździć przy silnym wietrze, ale z boxem na dachu to naprawdę horror. W porównaniu ze starym forkiem dużo, dużo gorzej... No proszę, ja poprzedniego miałem i to MY 12 - czyli ze zmodernizowanym zawieszeniem - i uważam, że w obecnym jest nieporównywalni lepiej. Ale nowym nie jechałem z boksem, więc nie mam porównania, mam porównanie bez. Zatem nasuwa się taka teza, że albo starego forka boks stabilizował, albo nowego mocno destabilizuje Myślę że to drugie.MY 06 miał bardzo niskie relingi w obecnym modelu są dużo wyższe, a sam samochód wysoki jak wieża. Szkoda że relingi nie są takie jak w starym forku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Szkoda że relingi nie są takie jak w starym forku. Albo jak w obecnym Outback. Ale wizualnie relingi w nowym Forku wg mnie pasują do całości i nie wyglądaja źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zujki Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) Szkoda że relingi nie są takie jak w starym forku. Albo jak w obecnym Outback. Ale wizualnie relingi w nowym Forku wg mnie pasują do całości i nie wyglądajałea źle. Wygląd wyglądem, a box wypada naprawdę wysoko i autem mocno buja.Ale bez przesady, gdy miałem z samochodem kłopoty to ostro wiało. Przez całe wakacje (ponad 3tys km) było ok. Szczególnie przy norweskim stylu jazdy. Ale w podobnych warunkach z tym samym boxem jeździłem starym i było zdecydowanie lepiej, no ale to był niższy samochód (takie wysokie kombi) i trudno porównywać. Edytowane 7 Września 2013 przez Zujki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Jest już jakaś alternatywa dla amortyzatorów tylnych ... mniej bujających Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 A co tu sie stalo, ze taka cisza zalegla Tak dobrze sie czytalo Wasze opinie o autkach , w ktorych posiadaniu juz jestescie, podtrzymywalo to moja pewnosc, ze dobrze zrobilem zamawiajac XT. Zawsze jak nachodzily mnie watpliwosci to wchodzilem tu na forum i od razu humor mi sie poprawial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Jest już jakaś alternatywa dla amortyzatorów tylnych ... mniej bujających amorki od XT bez SLS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Nowe XT nie ma SLSa z tyłu? Ciekawe jaki koszt . Za tydzień może dwa stuknie 15kkm i przegląd może coś zaradzą w ASO EF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Nowe XT nie ma SLSa z tyłu? (...) no wlasnie ze nie ma - i to jest raczej wiadomosc dobra niz zla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Wczoraj bylem na wymianie oleju w serwisie. Na placu w Gdansku stalo chyba ze 20 XT-kow. Rozne kolory, ale najwiecej bialych i grafitowych choc trafily sie takie jak niebieski i jasny zielony. Btw duzo sobie wolaja za tylko wymiane oleju. Z filtrem (olej wlasny) okolo175 zl. Jak zazartowalem co tak drogo to Pan z powaga powiedzial, ze to wymiana oleju:-) Zamiast zejsc troche z cenami i miec klienta rowniez po gwarancji samochodu to wola kasowac za powiedzmy pierdole ile sie da. Nie oszukujmy sie ale wymiana oleju i to jeszcze w Subaru to chyba nie jest wielka sztuka:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 (...) Nie oszukujmy sie ale wymiana oleju i to jeszcze w Subaru to chyba nie jest wielka sztuka:-) tym bardziej w nowym XT, gdzie filtr oleju jest super wygodnie umiejscowiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 (...) Nie oszukujmy sie ale wymiana oleju i to jeszcze w Subaru to chyba nie jest wielka sztuka:-) tym bardziej w nowym XT, gdzie filtr oleju jest super wygodnie umiejscowiony Dokładnie, wszyscy znajomi byli mocno zdziwieni. Otwierasz klapę i jest ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 @@pat, Cześć. To znaczy że trochę samochodów na kupno 'od ręki' jest. A mógłbyś powiedzieć czy są również 2.0i? Ja planuję kupno za jakieś 2 miesiące i nie chcę na razie chłopakom w salonie głowy zawracać. Pozatym nabawię się depresji - trzeba poczekać i tyle Ciekawe ile liczą za pierwszy przegląd.? ASO w Gdańsku przy kupnie nowego auta daje kartę rabatową do swojego ASO - 10% ZTCW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 (edytowane) Czy wszystkie nowe XT niezaleznie od wersji mają automatycznie przełaczane światła dzienne na mijania przez czujnik? Bo jeśli tak to działa on delikatnie mówiąc dennie. Co najmniej dwukrotnie widziałem już nowe XTeki jadące w poteżnej ulewie na światłach dziennych, a że dzienne są tylko przednie to jest to niebezpieczne. Pół biedy w mieście w korku że tył jest nieoświetlony, ale wczoraj miałem opkazję doświadczyć tego przy sporej prędkości na trasie S8 i w tych piuropuszach wody spod kół takie auto jest do ostatniej chwili niewidoczne, co jest bardzo niebezpieczne. Edytowane 13 Września 2013 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 @@lukass, Ktoś wcześniej pisał, że czułość można ustawić w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 A co tu sie stalo, ze taka cisza zalegla Tak dobrze sie czytalo Wasze opinie o autkach , w ktorych posiadaniu juz jestescie, podtrzymywalo to moja pewnosc, ze dobrze zrobilem zamawiajac XT. Zawsze jak nachodzily mnie watpliwosci to wchodzilem tu na forum i od razu humor mi sie poprawial Nie trać wiary, nie trać nadziei, wytrwaj do momentu odbioru auta, a potem za każdym razem jak do niego wsiądziesz będzie Ci wstyd przed samym sobą, że w ogóle można było mieć wątpliwości, czy to był dobry pomysł kupić to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Czy wszystkie nowe XT niezaleznie od wersji mają automatycznie przełaczane światła dzienne na mijania przez czujnik? Bo jeśli tak to działa on delikatnie mówiąc dennie. Co najmniej dwukrotnie widziałem już nowe XTeki jadące w poteżnej ulewie na światłach dziennych, a że dzienne są tylko przednie to jest to niebezpieczne. Pół biedy w mieście w korku że tył jest nieoświetlony, ale wczoraj miałem opkazję doświadczyć tego przy sporej prędkości na trasie S8 i w tych piuropuszach wody spod kół takie auto jest do ostatniej chwili niewidoczne, co jest bardzo niebezpieczne. Tak niestety działa ta automatyka. System ma czujnik mierzący światło, a zatem w deszczu w dzień nie włączy świateł. Po prostu trzeba o tym pamiętać, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 (edytowane) to pewnie czulosc w moim nie ma co prawda dziennych ale mijania wlaczaja sie jak juz prawie ciemno jest pewnie tak samo jest w XT. Pewnych rzeczy to oni nigdy sie nie naucza. Jak jade w CH tunelami to ciagle sie wlacza i wylacza zamiast zaprogramowac 2 min opoznienie .. eh Edytowane 13 Września 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Ale to chyba dobrze, że się włączają w tunelu Nie wiem, jak jest z tą regulacją, jak będę w ASO to zapytam, bo jak dla mnie to też włączają się trochę za późno. Trzeba jednak pamiętać, że to my jesteśmy kierowcami, a gadżety mają nam ułatwiać życie, a nie zwalniać z myślenia . Poza tym jest kontrolka, która informuje nas czy światła się włączyły czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 mechanik mi sie wydaje, ze wszystkie auta co na placu to na zamowienie sa. Moze trafi sie jakis co ktos nie odebral. Ja posiadam karte klubowa jeszcze, gdzie na usluge jest 20%, a na czesci 10%. Uwzgledniono mi te rabaty podczas wymiany oleju, ale Pan w serwisie powiedzial mi, ze w sumie za usluge mi nie powinni przyznac, bo mam swoj olej, a to sie liczy jak np. olej kupie u nich. Sprawdzilem na stronie klubowej, ale nic takiego nie znalazlem napisanego. Troche to dziwne, bo usluga to usluga. W takim ukladzie nie dzieliliby tego usluga/czesci tylko razem liczyli, bo przeciez jedno nie moze byc bez drugiego. Moze ktos juz to przerabial w serwisie odnosnie karty klubowej subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Nowe XT nie ma SLSa z tyłu? (...) no wlasnie ze nie ma - i to jest raczej wiadomosc dobra niz zla Kiedy w końcu we wszystkich wersjach z tego "dobrodziejstwa" zrezygnują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 (edytowane) Czy wszystkie nowe XT niezaleznie od wersji mają automatycznie przełaczane światła dzienne na mijania przez czujnik? Bo jeśli tak to działa on delikatnie mówiąc dennie. Co najmniej dwukrotnie widziałem już nowe XTeki jadące w poteżnej ulewie na światłach dziennych, a że dzienne są tylko przednie to jest to niebezpieczne. Pół biedy w mieście w korku że tył jest nieoświetlony, ale wczoraj miałem opkazję doświadczyć tego przy sporej prędkości na trasie S8 i w tych piuropuszach wody spod kół takie auto jest do ostatniej chwili niewidoczne, co jest bardzo niebezpieczne. lukass - na przełączniku do świateł masz do wyboru: auto - wtedy za światła odpowiedzialny jest czujnik, jak i normalne tryby świateł włączane ręcznie: dzienne, mijania. Także w każdej chwili, w najbardziej słoneczny dzień możesz włączyć światła mijania. Moze trafi sie jakis co ktos nie odebral. Myślisz, że odpuścił 10 koła zaliczki, którą musiał wpłacić, żeby zamówienie uruchomić? Bardziej prawdopodobne jest to, że diler wział na swój stan i sprzeda od ręki. Edytowane 13 Września 2013 przez Woszkowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się