Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Lomianki. Korkow nie bylo. Na tyle sie wlasnie nastawiam, 13-15 l w miescie. Samochod testowy jesczze byl niedotarty wiec jest szansa ze srednia bedzie nieco nizsza. Pozatym mozepoprzednicy ktorzy jezdzili nim wczesniej mieli ciezsza noge:)

 

Jak sfinalizuje zakup to fotki beda na bank. Relacja rowniez:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem akurat 2,5 XT i moim zdaniem wynika to z kopa od turbo bo miedzy 6,6 km/h w 2,5 XT a -7,5 km/h w 2.0 XT CVT nie robi wielkiej roznicy. nowy 2 DIT CVT pewnie nie ma takiego kopa bo dzis nikt tego nie oczekuje.

W Spec B MT tez mial cos kolo 6,6 do 100 i tam nie bylo to nic wielkiego bo silnik bardzo liniowo oddawal moc. Znam przyspieszenia rzedu 3 s (ale na motorze jest inaczej bo lezysz) tam auta stoja w miejscu

Stara szkoła duze turbo Nm wysoko a i tak 2.5T jedzie o wiele wcześniej i lepiej z dolu niz stare 2.0T tam to dopiero kopie.W TFSI z kolei 350Nm tak nisko ze jak ktos sie nie zna to w ogóle by nie powiedział ze to turbo. Kop mial to cechę ze subiektywnie wydawalo sie że auto jest szybsze "bo się więcej dzieje" a w rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piter_79 ja też się skłaniam do poczekania 1 rok i dopiero zamawiać. Gwarancja, gwarancją ale szlag by mnie trafił jakbym miał siedzieć w ASO i cały czas coś naprawiać. Żadnej firmie nie udało się uniknąć chorób wieku "dziecięcego".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piter_79 ja też się skłaniam do poczekania 1 rok i dopiero zamawiać. Gwarancja, gwarancją ale szlag by mnie trafił jakbym miał siedzieć w ASO i cały czas coś naprawiać. Żadnej firmie nie udało się uniknąć chorób wieku "dziecięcego".
Masz racje bo bardzo mi to na rękę żeby się załapać na kontyngent :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie niestety najbardziej skłania że jeszcze muszę czekać 6miechów ze sprzedażą swojego. Teraz dopiero spłacę do końca leasing i jeszcze te 6 miesięcy karencji od US :( No to nic mi nie pozostaje jak czekać na wyprzedaże 2012 ;)

Edytowane przez bukmacerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony moze odpowiecie na pytanie co sie tak naprawde w nowym forku pojawilo nowego... Czy zmieniali cos w zawieszeniu? Silnik chyba to chyba znana konstrukcja ( ale moge sie mylic), jedyna nowosc to ta cvt, aczkolwiek one jezdza w innych japoncach...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko prawda, tyle ze ja ani nie negowalem sensu modyfikacji, ani nie pisałem o spalaniu :) chodzi mi o to, aby nie narzekać, ze 7.5 do setki w aucie z automatem to jest słaby wynik. A w szczególności cieżko to porównywać z papierowym 6sek we wcześniejszym Forku MT.

 

Wszystko można porównać, tylko trzeba przyjąc odpowiednie kryteria. Z 2,5XT zawsze możesz wykrzesać te 6 sekund, a z 2,0XT choćbyć się skichał to nie zejdziesz poniżej 7,5 s. Mało tego, z tego co widziałem na testach to nie jest tak że te 7,5 s masz zawsze. Nie, musisz dopiero przestawić w tryb sportowy (piszę z pamięci, było na amerykańskim teście) i dopiero możesz krzesać osiągi. U mnie tryb sportowy włącza się zawsze jak sie wciśnie prawy pedał w podłogę :biglol:

"jak sie wciśnie prawy pedał w podłogę ...." i o to chodzi, o to chodzi Panowie !!! Jeździmy samochodami, jak było u zarania, czy wybieramy wśród dostępnych możliwości nastawień aktualnego użytkownika :)

Szczęście jest jak zegary - najprostsze najrzadziej się psują ... :pstryk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica spalania 7l diesel 13 benzyna na 100tys km to będzie jakieś 35tys zł.Auto można kupić,jakąś nową Dacię Sandero na przykład

Jakiś DPF do tego w międzyczasie, pompowtryskiwacze czy inny badziew, lekka korekta w cenie ON i wyliczenia szlag trafił. W moim przypadku 100kkm zrobić to 5 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bedzie kwestia do wyjasnienia w salonie:) na moje szybkie pytanie o ta jednostke , sprzedawca powiedzial ze silnik znany bo jezdzi w japonii i jest tak samo bezawaryjny jak jednostka 2 litrowa.

 

A jaka niby jednostka w XT jest? Też 2. litry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka niby jednostka w XT jest? Też 2. litry.

Historycznie - było 2.0T które mimo "problemu" z panewkami było bardziej bezawaryjne (lub mnie awaryjne) niż 2,5T które miało "problem" z uszczelkami pod głowicą.

Teraz jest powrót do 2.0T. Stąd pewnie odniesienie do 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś wie jak jest z nawigacją w XT? Czy te same problemy co w autkach 2012? Czy jak kto będzie chciał mieć wbudowaną navi i móc bez problemu aktualizować mapy, to trzeba będzie wstawić całą stację multimedialną 2DIN tak jak to robią niektórzy obecnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...