Amstaff23 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Czyli skonczy sie pewnie na xt:) po niedzieli skocze do salonu i obgadam jeszcze cene.... Mysle, ze będzie Pan zadowolony czekamy na fotki i relację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_79 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Lomianki. Korkow nie bylo. Na tyle sie wlasnie nastawiam, 13-15 l w miescie. Samochod testowy jesczze byl niedotarty wiec jest szansa ze srednia bedzie nieco nizsza. Pozatym mozepoprzednicy ktorzy jezdzili nim wczesniej mieli ciezsza noge:) Jak sfinalizuje zakup to fotki beda na bank. Relacja rowniez:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 jezdzilem akurat 2,5 XT i moim zdaniem wynika to z kopa od turbo bo miedzy 6,6 km/h w 2,5 XT a -7,5 km/h w 2.0 XT CVT nie robi wielkiej roznicy. nowy 2 DIT CVT pewnie nie ma takiego kopa bo dzis nikt tego nie oczekuje. W Spec B MT tez mial cos kolo 6,6 do 100 i tam nie bylo to nic wielkiego bo silnik bardzo liniowo oddawal moc. Znam przyspieszenia rzedu 3 s (ale na motorze jest inaczej bo lezysz) tam auta stoja w miejscu Stara szkoła duze turbo Nm wysoko a i tak 2.5T jedzie o wiele wcześniej i lepiej z dolu niz stare 2.0T tam to dopiero kopie.W TFSI z kolei 350Nm tak nisko ze jak ktos sie nie zna to w ogóle by nie powiedział ze to turbo. Kop mial to cechę ze subiektywnie wydawalo sie że auto jest szybsze "bo się więcej dzieje" a w rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @Piter_79 ja też się skłaniam do poczekania 1 rok i dopiero zamawiać. Gwarancja, gwarancją ale szlag by mnie trafił jakbym miał siedzieć w ASO i cały czas coś naprawiać. Żadnej firmie nie udało się uniknąć chorób wieku "dziecięcego". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @Piter_79 ja też się skłaniam do poczekania 1 rok i dopiero zamawiać. Gwarancja, gwarancją ale szlag by mnie trafił jakbym miał siedzieć w ASO i cały czas coś naprawiać. Żadnej firmie nie udało się uniknąć chorób wieku "dziecięcego". Masz racje bo bardzo mi to na rękę żeby się załapać na kontyngent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) Mnie niestety najbardziej skłania że jeszcze muszę czekać 6miechów ze sprzedażą swojego. Teraz dopiero spłacę do końca leasing i jeszcze te 6 miesięcy karencji od US No to nic mi nie pozostaje jak czekać na wyprzedaże 2012 Edytowane 10 Marca 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Różnica spalania 7l diesel 13 benzyna na 100tys km to będzie jakieś 35tys zł.Auto można kupić,jakąś nową Dacię Sandero na przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Tyle, ze nie wszystko mozna tak do końca przeliczyć na pieniądze. Jeśli ktoś chce mieć szybkie auto i go na to stać, to tą Dacie Sandero tez sobie kupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No to ja ci powiem że za przyjemności trzeba płacić Jak chcesz oszczędnie to kup starego W124 200D lej olej opałowy i dopiero tanio będziesz miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 to będzie jakieś 35tys zł.Auto można kupić,jakąś nową Dacię Sandero na przykład inst. gazową trzeba doliczyć!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 kuchnia u nas premiera dopiero za 2 tygodnie. bardzo ciekawy tego forestera jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_79 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Z drugiej strony moze odpowiecie na pytanie co sie tak naprawde w nowym forku pojawilo nowego... Czy zmieniali cos w zawieszeniu? Silnik chyba to chyba znana konstrukcja ( ale moge sie mylic), jedyna nowosc to ta cvt, aczkolwiek one jezdza w innych japoncach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Możesz się mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wszystko prawda, tyle ze ja ani nie negowalem sensu modyfikacji, ani nie pisałem o spalaniu chodzi mi o to, aby nie narzekać, ze 7.5 do setki w aucie z automatem to jest słaby wynik. A w szczególności cieżko to porównywać z papierowym 6sek we wcześniejszym Forku MT. Wszystko można porównać, tylko trzeba przyjąc odpowiednie kryteria. Z 2,5XT zawsze możesz wykrzesać te 6 sekund, a z 2,0XT choćbyć się skichał to nie zejdziesz poniżej 7,5 s. Mało tego, z tego co widziałem na testach to nie jest tak że te 7,5 s masz zawsze. Nie, musisz dopiero przestawić w tryb sportowy (piszę z pamięci, było na amerykańskim teście) i dopiero możesz krzesać osiągi. U mnie tryb sportowy włącza się zawsze jak sie wciśnie prawy pedał w podłogę "jak sie wciśnie prawy pedał w podłogę ...." i o to chodzi, o to chodzi Panowie !!! Jeździmy samochodami, jak było u zarania, czy wybieramy wśród dostępnych możliwości nastawień aktualnego użytkownika Szczęście jest jak zegary - najprostsze najrzadziej się psują ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 można kupić,jakąś nową Dacię Sandero na przykład Edycja moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_79 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No to bedzie kwestia do wyjasnienia w salonie:) na moje szybkie pytanie o ta jednostke , sprzedawca powiedzial ze silnik znany bo jezdzi w japonii i jest tak samo bezawaryjny jak jednostka 2 litrowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 nic mi nie pozostaje jak czekać na wyprzedaże 2012 Raczej 2013 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Różnica spalania 7l diesel 13 benzyna na 100tys km to będzie jakieś 35tys zł.Auto można kupić,jakąś nową Dacię Sandero na przykład Jakiś DPF do tego w międzyczasie, pompowtryskiwacze czy inny badziew, lekka korekta w cenie ON i wyliczenia szlag trafił. W moim przypadku 100kkm zrobić to 5 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_79 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ale ok, na glownej stronie subaru napisane jest: newly developed:) czyli jednak nowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No to bedzie kwestia do wyjasnienia w salonie:) na moje szybkie pytanie o ta jednostke , sprzedawca powiedzial ze silnik znany bo jezdzi w japonii i jest tak samo bezawaryjny jak jednostka 2 litrowa. A jaka niby jednostka w XT jest? Też 2. litry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A jaka niby jednostka w XT jest? Też 2. litry. Historycznie - było 2.0T które mimo "problemu" z panewkami było bardziej bezawaryjne (lub mnie awaryjne) niż 2,5T które miało "problem" z uszczelkami pod głowicą. Teraz jest powrót do 2.0T. Stąd pewnie odniesienie do 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_79 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Tak, tez 2 l,tylko rozni sie z ogolnego opisu tym ze jest wielopunktowy wtrysk vs. bezposredni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Panowie, czy ktoś wie jak jest z nawigacją w XT? Czy te same problemy co w autkach 2012? Czy jak kto będzie chciał mieć wbudowaną navi i móc bez problemu aktualizować mapy, to trzeba będzie wstawić całą stację multimedialną 2DIN tak jak to robią niektórzy obecnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 to będzie jakieś 35tys zł.Auto można kupić,jakąś nową Dacię Sandero na przykład inst. gazową trzeba doliczyć!! NIe znoszę gazu,ale z miłości do Subaru.....A jaki i za ile do tego motoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 nic mi nie pozostaje jak czekać na wyprzedaże 2012 Raczej 2013 ? Kurde cosik mi jeden roczek uciekł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się